رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم خبر خاصی نیست ساخته مصطفی شایسته

اخبار فیلم سینمایی خبر خاصی نیست


دلخوری بازیگر زن از رسانه‌ها / چرا هیچ‌کس سراغی از من نگرفت؟


دلخوری بازیگر زن از رسانه‌ها
بازیگر سینما و تلویزیون گفت که از رسانه‌ای ها دلخورم چراکه تمام چند سالی که کار نمی کردم هیچ سراغی از من نگرفتند.

بیتا سحرخیز بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چرا در طی سالهایی که من کار نمی کردم سراغم را نگرفتید و حالا که یک هفته به اکران فیلم جدیدم مانده همه می خواهند با من صحبت کنند.

وی افزود: من از دوستان رسانه ای دلخورم چرا که وقتی یک هنرمند به هر دلیلی مدتی کار نمی کند هیچ سراغی از آن نمی گیرند و بعد که کار جدیدی را شروع می کند همه می خواهند با او صحبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ترجیح می دهم تا اطلاع ثانوی با هیچ رسانه ای مصاحبه نکنم اما در مورد کار جدیدم فقط می توانم بگویم که به کارگردانی مصطفی شایسته ساخته شده و من در آن ایفای نقش می کنم و لازم به ذکر است که بگویم از هفته آینده این فیلم سینمایی که «خبر خاصی نیست» نام دارد به روی پرده اکران می رود.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/2/3/3123338_829.jpg
بیتا سحرخیز
بازیگر سینما
بیتا سحرخیز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.
تولد: ۱۲ نوامبر ۱۹۸۲ م. (سن ۳۳)، تهران
والدین: حسین سحرخیز
نام اصلی     بیتا سحرخیز
زمینه فعالیت     سینما، تلویزیون، تئاتر
تولد     ۲۱ آذر ۱۳۶۱
۱۲ دسامبر ۱۹۸۲ ‏(۳۳ سال)
تهران، تهران
والدین     حسین سحرخیز
محل زندگی     تهران، تهران
ملیت      ایران
پیشه     بازیگری
سال‌های فعالیت     از ۱۳۸۵ تاکنون
مدرک تحصیلی     کارشناسی دبیری ابتدایی

بیتا سحرخیز (متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

زندگینامه

بیتا سحرخیز متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران است. مدرک کارشناسی دبیری ابتدایی را گرفته ولی شغل اصلیش بازیگری است.

از آثار بیتا سحرخیز در سینما می‌توان انعکاس، هم‌خانه، فقط چشم‌هاتو ببند و نسکافه داغ داغ اشاره کرد. ضمن اینکه در تلویزیون کارهای راه بی‌پایان و ترانه مادری را در کارنامه دارد.

در عالم بازیگری گرچه پرونده کاری‌اش تنها به چند کار محدود می‌شود اما همان چند کار کافی است تا بیتا سحرخیز را به چهره شناخته شده‌ای تبدیل کند؛ مینای راه بی‌پایان، مهسای هم‌خانه و البته بیش از همه نغمه ادیب. او چنان در سریال ترانه مادری در نقش نغمه ادیب فرو رفته که حتی اختلاف سنی‌اش با محسن افشانی چندان به چشم نمی‌آید.
فیلم شناسی
سینما

 ۱۳۹۳ - خبر خاصی نیست (مصطفی شایسته)
 ۱۳۸۸ - نیش زنبور (حمیدرضا صلاحمند)
 ۱۳۸۶ - انعکاس (رضا کریمی)
 ۱۳۸۶ - مجنون لیلی (قاسم جعفری)
 ۱۳۸۶ - هم‌خانه (مهرداد فرید)
 ۱۳۸۵ - فقط چشم‌هاتو ببند (علیرضا امینی)
 ۱۳۸۵ - نسکافه داغ داغ (علی قوی تن)

فیلم و مجموعه تلویزیونی

 ۱۳۸۶ - راه بی‌پایان (همایون اسعدیان)
 ۱۳۸۷ - عید امسال (سعید آقاخانی)
 ۱۳۸۷ - ترانه مادری (حسین سهیلی زاده)
 ۱۳۸۸ - بی کسی (آرش قادری)
 ۱۳۸۸ - نون و ریحون (فرزاد موتمن)
 ۱۳۸۸ - بهار، قبل و بعد (شاهد احمدلو)
 ۱۳۸۹ - گام‌های معلق (شاهرخ دولکو)
 ۱۳۹۰ - مهمانان ویژه (جواد رضویان)
 ۱۳۹۲ - یاور (علی شاه حاتمی)

http://cinematicket.org/thumb/?f=/images/FilmPoster/94/khabarekhasinist.jpg&w=202

پروانه نمایش «خبر خاصی نیست» صادر شد
پروانه نمایش «خبر خاصی نیست» صادر شده و در حال حاضر برای آماده سازی مقدمات اکران و منتظر یک فرصت مناسب برای اکران خواهد بود.
به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروانه فیلم «خبر خاصی نیست» صادر شده و در حال حاضر برای آماده سازی مقدمات اکران و منتظر یک فرصت مناسب برای اکران خواهد بود.
 
این فیلم بدون هیچ اصلاحیه‌ای با مدت زمان 109 دقیقه نمایش داده می‌شود.
 
گفتنی است «خبر خاصی نیست» به کار‌گردانی مصطفی شایسته و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ، بازیگرانی چون افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا احمدی، بیتا سحرخیز، امیرحسین آرمان و با حضور رضا کیانیان در آن ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم قصه دو خواهر است که همراه با دختران تحصیل کرده و در شرف ازدواج خود زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌نماید.
<><><><><><><><><><><><><><><><>

خبر خاصی نیست (93 )

100 دقیقه - خانوادگی

کارگردان:
مصطفی شایسته

تهیه کننده:
مرتضی شایسته

بازیگران:
افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی، امیرحسین آرمان و با حضور رضا کیانیان

خلاصه داستان:
قصه دو خواهر است که همراه با دختران جوان خود زندگی آرامی را می‌گذرانند، اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان، زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌نماید.

سایر عوامل:
نویسنده فیلمنامه: نازنین لیقوانی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: منصور شهبازی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، عکاس: المیرا مقدم

پخش:
هدایت فیلم

شروع اکران:
94/10/16
http://cinematicket.org/files/1%20(1)-20.jpg
همزمان با آغاز اکران فیلم عنوان شد؛
شایسته: مخاطبان اصلی فیلم«خبر خاصی نیست»خانواده‌ها و جوانان هستند
فیلم خبر خاصی نیست سینماپرس: مصطفی شایسته تهیه کننده و کارگردان سینما که دومین فیلمش با عنوان «خبر خاصی نیست» از صبح امروز روی پرده سینماها رفته است در رابطه با این اثر گفت: مخاطب هدف «خبر خاصی نیست» خانواده ها و جوانان هستند.

این کارگردان سینما در همین رابطه اظهار داشت: «خبر خاصی نیست» مضمونی خانوادگی دارد و به استحکام روابط خانواده می اندیشد و معضلی اجتماعی را در رابطه با طبقه متوسط شهرنشین امروزی روایت می کند که این مسأله به دلیل باورپذیری زیاد نزد مخاطبان می تواند آن ها را به تماشای فیلم ترغیب کند.

شایسته خاطرنشان کرد: تمامی شخصیت های اصلی این فیلم سینمایی به نوعی برگرفته از شخصیت های فیلم «من همسرش هستم» هستند اما این بدان معنا نیست که من همان زاویه دید فیلم اولم را در این اثر داشته ام و باید این را عنوان کنم که در «خبر خاصی نیست» زوایای دیگری از مسائل خانوادگی و زندگی شهروندان امروز را به تصویر کشیده ام.

تهیه کننده فیلم سینمایی «کافه ستاره» تأکید کرد: در «خبر خاصی نیست» تم سوء تفاهم در میان افراد اجتماع و خانواده ها دستمایه اصلی تولید اثر قرار گرفته و من سعی کردم این مهم را نشان دهم که موضوعات بسیار کوچک و پیش پا افتاده که در زندگی تمام مردم از فرهنگ ها و سطح های گوناگون اجتماعی اتفاق می افتد می تواند باعث ایجاد سوء تفاهم هایی بزرگ و عمیق شود و تأثیرات بسیار بدی را در زندگی خانواده ها به وجود بیاورد که باید همه مردم تلاش کنند تا دچار چنین سوء تفاهم هایی نشوند.

این فیلمساز سپس افزود: مهمترین ویژگی «خبر خاصی نیست»، همراه بودن دو نسل از بازیگران سینمای ایران در کنار یکدیگر است. من از ترکیب بازیگران این اثر سینمایی بسیار راضیم و امیدوارم که مخاطبان نیز نسبت به این مسأله مهم توجه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به زمان اکران این اثر سینمایی گفت: هرچند که این فیلم در زمانی روی پرده می رود که تعداد زیادی از فیلم ها همزمان با هم اکران شده اند و به دلیل فصل و شرایط نامناسب امکان اکران مناسبی برای آثار فراهم نیست اما با این حال من نسبت به نمایش فیلمم خوش بینم و امیدوارم که مخاطبان از این فیلم به خوبی استقبال کنند.

گفتنی است؛ مصطفی شایسته پیش از این فیلم سینمایی «من همسرش هستم» را کارگردانی کرده و «خبر خاصی نیست» دومین تجربه کارگردانی او به حساب می‌آید. او پیش‌تر تهیه کنندگی آثاری همچون «بی‌پولی»، «کنعان»، «رویای نیمه شب تابستان» و ... را بر عهده داشته است. «خبر خاصی نیست» قصه دو خواهر است که همراه با دختران تحصیل‌کرده و در شرف ازدواج خود زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان به عنوان مهمان ناخوانده زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌کند.

در این فیلم افسانه بایگان، رضا کیانیان، رویا تیموریان، بیتا احمدی، بیتا سحرخیز، امیرحسین آرمان، بیژن افشار و ریحانه جعفری به ایفای نقش پرداخته‌اند. عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: مصطفى شایسته، نویسنده فیلمنامه: نازنین لیقوانى، مدیر فیلمبردارى: محمدرضا سکوت، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهرام صحیحى، تدوین: فریدا پوروالى، صدابردار: منصور شهبازى، صداگذار: عرفان یزدى (استودیو اندیشه)، موسیقی: مانى منادى‌زاده، طراح صحنه ولباس: رعنا امینى، طراح گریم: مژگان بیگدلو، اجراى گریم: ساناز مافى، حمید فروهر، منشى صحنه: مریم شقاقى، دستیار اول فیلمبردار: على حشمتى، گروه فیلمبردارى: امیر پرچمى، مهدى قاسمى، على طالبى، یعقوب جهان پور، مسؤل دوربین: حسن تقى زاده، دستیار کارگردان: آوا بالاور، دستیاران صدا: یاسر رمضانى، جواد الماسى، دستیاران صحنه: سامان دلشاد، على سعیدى، دستیار لباس: نسرین لطیفى، گروه تولید و تدارکات : محمود اتحادى، آرش صالحى، سعید میرزایی، عکاس: المیرا مقدم، امور مالى: مژده باقى، امور ادارى: لیلا منفرد، تهیه کننده: مرتضى شایسته، محصول هدایت فیلم.

<><><><><><><><><><><><><><><><>
   
آنونس فیلم «خبر خاصی نیست» با حضور رضا کیانیان و افسانه بایگان

«خبر خاصی نیست» دومین فیلم مصطفی شایسته بعد از «من همسرش هستم»، اکران خود را در سینماهای تهران آغاز کرده است. شایسته از بنیان‌گذاران «هدایت فیلم» به عنوان یکی از دفاتر باسابقه تهیه و تولید فیلم در سینمای ایران است که در دو سه سال گذشته بخت خود را در عرصه کارگردانی به آزمون گذاشته ...

«خبر خاصی نیست» دومین فیلم مصطفی شایسته بعد از «من همسرش هستم»، اکران خود را در سینماهای تهران آغاز کرده است. شایسته از بنیان‌گذاران «هدایت فیلم» به عنوان یکی از دفاتر باسابقه تهیه و تولید فیلم در سینمای ایران است که در دو سه سال گذشته بخت خود را در عرصه کارگردانی به آزمون گذاشته است.

در خلاصه داستان «خبر خاصی نیست»، با حضور بازیگرانی چون افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی، امیرحسین آرمان و رضا کیانیان آمده است: قصه دو خواهر است که همراه با دختران تحصیل کرده و در شرف ازدواج خود زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌نماید.
http://cinemapress.ir/download?ts=1406200013000&f=2014/07/24/3/116449.jpg

پس از یکسال انتظار مصطفی شایسته؛
"خبر خاصی نیست" به سینما می آید
فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» آخرین ساخته مصطفی شایسته پس از یکسال انتظار اکران می‌شود.

 به گزارش صبا، «خبر خاصی نیست» دومین فیلم بلند مصطفی شایسته پس از «من همسرش هستم»، سال گذشته مقابل دوربین رفت و تمامی مراحل فنی خود را پیش از برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر طی کرد اما بنا به دلایلی از حضور در این رویداد مهم سینمایی بازماند.

به دلیل ترافیک اکران از ابتدای سال این فیلم تاکنون شرایط اکران پیدا نکرده اما بنا به صلاحدید گروه تولید و دفتر پخش هدایت فیلم «خبر خاصی نیست» پس از پایان اکران فیلم سینمایی «پی 22» به کارگردانی حسین قاسمی جامی در سرگروه کورش اکران خواهد شد.

مصطفی شایسته پیش از این فیلم سینمایی «من همسرش هستم» را کارگردانی کرده و «خبر خاصی نیست» دومین تجربه کارگردانی او به حساب می‌آید. او پیش‌تر تهیه کنندگی آثاری همچون «بی‌پولی»، «کنعان»، «کافه ستاره» و ... را بر عهده داشته است.

«خبر خاصی نیست» قصه دو خواهر است که همراه با دختران تحصیل‌کرده و در شرف ازدواج خود زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان به عنوان مهمان ناخوانده زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌کند.

در این فیلم افسانه بایگان، رضا کیانیان، رویا تیموریان، بیتا احمدی، بیتا سحرخیز، امیرحسین آرمان، بیژن افشار و ریحانه جعفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: مصطفى شایسته، نویسنده فیلمنامه: نازنین لیقوانى، مدیر فیلمبردارى: محمدرضا سکوت، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهرام صحیحى، تدوین: فریدا پوروالى، صدابردار: منصور شهبازى، صداگذار: عرفان یزدى (استودیو اندیشه)، موسیقی: مانى منادى‌زاده، طراح صحنه ولباس: رعنا امینى، طراح گریم: مژگان بیگدلو، اجراى گریم: ساناز مافى، حمید فروهر، منشى صحنه: مریم شقاقى، دستیار اول فیلمبردار: على حشمتى، گروه فیلمبردارى: امیر پرچمى، مهدى قاسمى، على طالبى، یعقوب جهان پور، مسؤل دوربین: حسن تقى زاده، دستیار کارگردان: آوا بالاور، دستیاران صدا: یاسر رمضانى، جواد الماسى، دستیاران صحنه: سامان دلشاد، على سعیدى، دستیار لباس: نسرین لطیفى، گروه تولید و تدارکات : محمود اتحادى، آرش صالحى، سعید میرزایی، عکاس: المیرا مقدم، امور مالى: مژده باقى، امور ادارى: لیلا منفرد، تهیه کننده: مرتضى شایسته، محصول هدایت فیلم.


<><><><><><><><><><><><><><><><>
آماده‌سازی شرایط اکران «خبر خاصی نیست» از نیمه مرداد

مصطفی شایسته تهیه کننده سینما که دومین تجربه کارگردانی خود را با فیلم «خبر خاصی نیست» کسب کرده است درباره زمان اکران این اثر سینمایی اینگونه گفت: به تازگی مجوز نمایش فیلم «خبر خاصی نیست» را از سازمان سینمایی دریافت کرده ام و در حال تدارک اکران این فیلم سینمایی هستم.
وی ادامه داد: تمرکز اصلی ام بر اکران این فیلم در نیمه مرداد است و تا به نتیجه نرسیدن وارد عرصه تولید نخواهم شد

شایسته در پایان درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: قصه «خبر خاصی نیست» در حال و هوای فیلم اولم «من همسرش هستم» می گذرد و آدم های این فیلم نیز برگرفته از همان طبقه‌ اجتماعی‌ هستند ولی از زوایای دیگری مساله خانواده‌ و زندگی شهروندی را به تصویر کشیده ام.

فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» قصه‌ دو خواهر است که همراه با دختران تحصیلکرده و در شرف ازدواج‌شان،‌ زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده، زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌کند.

رضا کیانیان،افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز،بیتا احمدی، امیرحسین آرمان، بیژن افشار و ریحانه جعفری از بازیگران فیلم «خبر خاصی نیست» هستند و این فیلم توسط مرتضی شایسته تهیه شده است.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
تنها در سینما کوروش اکران می‎شود
«خبر خاصی نیست»!
غلامرضا فرجی گفت: «خبر خاصی نیست» از امروز تنها در یکی از سالن های سینما کوروش به نمایش در آمد.

«خبر خاصی نیست»!اخبار معاصر: غلامرضا فرجی گفت: «خبر خاصی نیست» از امروز تنها در یکی از سالن های سینما کوروش به نمایش در آمد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران فیلم سینمایی«خبر خاصی نیست» گفت: در جلسه این هفته شورا مقرر شد این فیلم اکران شود اما کارگردان فیلم مصطفی شایسته به دلیل برگزاری جشنواره فیلم فجرگفت حاضر به اکران فیلمش نیست ولی بعد از پایان جلسه وی با ماتماس گرفت و گفت با همین شرایط هم حاضر به نمایش «خبر خاصی نیست» هست.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم از امروز تنها در یکی از سالن های سینما کوروش به نمایش در آمد.
http://kouroshcineplex.com/files/1765448.jpg
حضور دو نسل سینمای ایران در «خبر خاصی نیست» / تصاویر
خبر خاصی نیستکارگردان «خبر خاصی نیست» گفت: این فیلم به نوعی در فضای «من همسرش هستم» ساخته شده و مهمترین ویژگی آن حضور موفق دو نسل از بازیگران سینمای ایران در کنار یکدیگر است.
مصطفی شایسته (کارگردان «خبر خاصی نیست») در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره فیلم جدیدش بیان کرد: داستان «خبر خاصی نیست» در همان فضا و طبقه‌ی اجتماعی «من همسرش هستم» اتفاق می‌افتد و ما در این فیلم از زاویه دیگر به بحث خانواده‌ی شهری امروزی می‌پردازیم.

وی ادامه داد: در این فیلم هم سعی کرده‌ام نشان دهم که موضوعات بسیار کوچک و پیش پاافتاده‌ای که دور و اطراف‌ زندگی ما اتفاق می‌افتد، می‌توانند باعث سوء تفاهم‌های بزرگ و عمیق شوند.

شایسته در ادامه درباره ترکیب بازیگران این فیلم گفت: شاید بتوان ویژگی اصلی «خبر خاصی نیست» را در ترکیب بازیگران آن دانست چرا که توانسته‌ایم از حضور چهره‌های جوان در کنار بازیگران باتجربه سینمای ایران نتیجه‌ی موفقی بگیریم.

کارگردان «خبر خاصی نیست» در این‌باره توضیح داد: بیتا احمدی به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم، توانست در کنار بیتا سحرخیز و امیرحسین آرمان که بازیگرانی جوان و مستعد هستند، بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: استفاده از هنر بازیگران با تجربه و پیشکسوتی مانند افسانه بایگان، رضا کیانیان و رویا تیموریان که با علاقه، احساس مسئولیت و انرژی زیاد در کنار بازیگران جوان قرار گرفتند برای من و فیلم «خبر خاصی نیست» فرصت مغتنمی بود که امیدوارم در کارهای بعدی هم این شانس را داشته باشم.

این کارگردان در ادامه این بخش از سخنانش، درباره استتفاده از دو بازیگر دیگری که تجربه کمتری در سینما دارند نیز اظهار کرد: بیژن افشار بازیگری بسیار خوب، باتجربه و مسلط بود که در کنار ریحانه جعفری توانستند از پس ایفای نقش‌های‌شان در فیلم بربیایند.

وی سپس تجربه ترکیب بازیگران جوان و باتجربه را در «خبر خاصی نیست» بسیار موفق دانست و گفت: حضور این چهره‌های جوان در کنار چهره‌های باتجربه برای من تجربه بسیار خوبی بود و می‌توانم بگویم که مهمترین ویژگی فیلم جدیدم، همراه بودن دو نسل از بازیگران سینمای ایران در کنار یکدیگر است.

کارگردان «خبر خاصی نیست» در عین حال رسیدن به این تجربه موفق را حاصل یک برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بازیگران جوان دانست و افزود: چندین ماه با بازیگران جوان‌ فیلم (بیتا احمدی،بیتا سحرخیز، امیرحسین آرمان) روی متن تمرین کردیم و خودشان هم تلاش مضاعفی داشتند چون طبیعتا بازی کردن روبروی بازیگران بزرگی مانند افسانه بایگان، رویا تیموریان و رضا کیانیان کار ساده‌ای نیست. نهایتا هم باید بگویم که این زحمات به نحو احسن به بار نشست و اکنون که نتیجه فیلم را می‌بینم، می‌توانم بگویم از زمانی که برای به بار نشستن این ترکیب گذاشتم، نه تنها پشیمان نیستم بلکه خیلی هم خوشحال هستم.

مصطفی شایسته در پایان گفت‌وگو با ایسنا، درباره آغاز مراحل فنی «خبر خاصی نیست» هم بیان کرد: ما تا یک‌شنبه هفته گذشته در حال فیلمبرداری بودیم و پایان کارمان با آغاز تعطیلات مصادف شد. به همین دلیل هنوز نتوانسته‌ایم مراحل فنی را آغاز کنیم، اکنون در حال بررسی چندین گزینه برای تدوین فیلم هستم که در چند روز آینده نتیجه قطعی خواهد شد.

به گفته شایسته، فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» قصه‌ی دو خواهر است که همراه با دختران تحصیلکرده و در شرف ازدواج‌شان،‌ زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده، زندگی این دو خانواده را دست‌خوش چالش و بحرانی جدی می‌کند.

به گزارش ایسنا، افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز،بیتا احمدی امیرحسین آرمان، بیژن افشار، ریحانه جعفری و با هنرمندی رضا کیانیان بازیگران «خبر خاصی نیست» به عنوان دومین تجربه کارگردانی مصطفی شایسته هستند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و قرار است به عنوان یکی از محصولات هدایت فیلم در سی و سوم جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید.

بخشی از عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: مصطفی شایسته، نویسنده فیلم‌نامه :نازنین لیقوانی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: منصور شهبازی، طراح صحنه و لباس: رعنا امینی، طراح گریم: مژگان بیگدللو، دستیار یک گارگردان و برنامه‌ریز: بهرام صحیحی، دستیار دو کارگردان: آوا بالاور، دستیار صحنه و لباس: سامان دلشاد و نسرین لطیفی، روابط عمومی و امور اداری: لیلا منفرد، امور مالی: مژده باقی، عکاس: المیرا مقدم و تهیه کننده: مرتضی شایسته (محصول هدایت فیلم)



رها ماهرو : خوانندگان عزیز سایت رها ماهرو ، لطفا نظر و نقدتان را درباره فیلم دیدنی خبر خاصی نیست به کارگردانی مصطفی شایسته برای ما بنویسید و بفرستید .





«خبر خاصی نیست» در راه جشنواره فیلم فجر + عکس
خبر خاصی نیستفیلم سینمایی‌«خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته به صداگذاری رسید و نسخه‌ای از آن در موعد مقرر به دبیرخانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود.

مصطفی شایسته در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، با اعلام این خبر بیان کرد: تدوین «خبر خاصی نیست» توسط فریدا پوروالی به پایان رسیده و اکنون عرفان یزدی در استودیو اندیشه در حال صداگذاری فیلم است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، «خبر خاصی نیست» در موعد مقرر برای بازبینی به هیات انتخاب سی و سومین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود.

فیلمبرداری «خبر خاصی نیست» 27 خرداد سالی جاری آغاز و پنجم مردادماه به پایان رسیده بود و قرار است اولین نمایش آن در سی و سومین جشنواره فیلم فجر باشد.

 «خبر خاصی نیست...» فیلم قصه دو خواهر است که همراه با دختران تحصیلکرده و در شرف ازدواج خود زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌کند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا احمدی، بیتا سحر‌خیز، امیرحسین آرمان، بیژن افشار، ریحانه جعفری و... با حضور رضا کیانیان

دیگر عوامل این فیلم هم که به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته تولید شده است،‌عبارتند از: کارگردان: مصطفی شایسته، نویسنده فیلمنامه: نازنین لیقوانی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهرام صحیحی، تدوین: فریدا پوروالی، صدابردار: منصور شهبازی، صداگذار: عرفان یزدی (استودیو اندیشه)، موزیک: مانی منادی‌زاده، طراح صحنه و لباس: رعنا امینی، طراح گریم‌: مژگان بیگدلو، اجرای گریم: ساناز مافی و حمید فروهر، منشی صحنه: مریم شقاقی، دستیار اول فیلمبردار: علی حشمتی، گروه فیلمبرداری: امیر پرچمی، مهدی قاسمی، علی طالبی و یعقوب جهان‌پور، مسئول دوربین: حسن تقی‌زاده، دستیار کارگردان: آوا بالاور، دستیاران صدا: یاسر رمضانی و جواد الماسی، دستیاران صحنه: سامان دلشاد و علی سعیدی، دستیار لباس: نسرین لطیفی، گروه تولید و تدارکات: محمود اتحادی، آرش صالحی و سعید میرزایی، عکاس: المیرا مقدم، امور مالی: مژده باقی، امور اداری: لیلا منفرد، تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، محصول هدایت فیلم ١٣٩٣.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
رونمایی از آنونس فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست»/ اکران از فردا در سینماها

از آنونس فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» در آستانه اکران این فیلم رونمایی شد.این فیلم دومین ساخته مصطفی شایسته در مقام کارگردان پس از فیلم «من همسرش هستم» می باشد.
افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی، امیرحسین آرمان و رضا کیانیان در «خبر خاصی نیست» ایفای نقش کرده اند.

این فیلم بیانگر قصه دو خواهر است که همراه با دختران تحصیل کرده و در شرف ازدواج خود زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌نماید.

پخش «خبر خاصی نیست» بر عهده هدایت فیلم است.
<><><><><><><><><><><><><><><><>