رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد سریال دست نزن جیزه از شبکه نسیم تلویزیون

دست نزن جیـــــــزه پخش از : شبکه نسیم
ژانر : کمدی
دسته بندی : سرگرمی و مسابقه
زبان : فارسی
شروع پخش : 14 اردیبهشت 1394
درباره " دست نزن جیزه "


رها ماهرو : خوانندگان عزیز و سینمادوست ، لطفا نظر و نقدتان را درباره مجموعه دست نزن جیزه که از شبکه نسیم تلویزیون پخش می شود برای ما بنویسید و بفرستید .



تولید مجموعه طنز آیتمی «دست نزن جیزه» به کارگردانی امیر غفارمنش به مرحله مونتاژ رسیده است و از اواخر اردیبهشت ماه از شبکه نسیم روی آنتن می رود.
امیر غفارمنش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مجموعه طنز آیتمی که پیش از این قرار بود با عنوان «فقط بگو نه» به تولید رساند، گفت: این مجموعه پیش از نوروز و در سال ۹۳ به تولید رسید و با عنوان «دست نزن جیزه» در شبکه نسیم تصویب شد.
وی درباره این مجموعه که کارگردانی آن را بر عهده داشته است، گفت: البته من خواستم که عنوان برنامه «فقط بگو نه» باشد اما بنا به سلیقه مدیران این نام انتخاب شد و آنها این عنوان را فانتزی تر و مخاطب پسندتر می دانستند.
بازیگر مجموعه «دردسرهای عظیم» درباره روند تولید «دست نزن جیزه» توضیح داد: تصویربرداری این مجموعه که در ۵۲ قسمت ۲۰ دقیقه ای آماده شده است حدود ۴۵ روز طول کشید و حالا به مرحله مونتاژ رسیده است.
غفارمنش درباره زمان پخش این مجموعه نیز بیان کرد: حدود ۶ قسمت از مجموعه «دست نزن جیزه» تقریبا آماده شده است و با انجام مراحل نهایی تا چند روز دیگر  به شبکه نسیم تحویل داده خواهد شد. باقی مجموعه نیز در اردیبهشت ماه تحویل داده می شود و این مجموعه اواخر اردیبهشت ماه به پخش می رسد.
بازیگر مجموعه «رستوران خانوادگی» به بازیگران این اثر اشاره و بیان کرد: در این اثر از حضور افرادی چون بیژن بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر و داریوش موفق بهره گرفته‌ایم و یک کار طنز آیتمی است که به سفارش ستاد مبارزه با مواد مخدر ساخته شده و تم آن پیشگیری از اعتیاد است.
بیژن بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر، اصغر حیدری، علیرضا جاویدنیا، رضا تفکری، بهراد خرازی، داریوش موفق، سوزان عزیزی، عباس محبی، علیرضا ناصحی، مجید اسدی و محمد برهمنی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/3/3a/Dastnazan.jpg
 پیشگیری‌ طنازانه از مواد مخدر/ «دست نزن جیزه» به شبکه نسیم می‌رود

مجموعه طنز آیتمی «دست نزن جیزه» با تم پیشگیری از اعتیاد برای شبکه نسیم ساخته خواهد شد و کارگردانی آن را امیر غفارمنش بر عهده خواهد داشت.

امیر غفارمنش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مجموعه آیتم هایی که قرار است کارگردانی آنها را بر عهده داشته باشد، گفت: این مجموعه آیتم های طنز با عنوان «دست نزن جیزه» برای شبکه نسیم طراحی می شود و کاری کم شخصیت است.

وی با اشاره به بعضی از بازیگران این مجموعه ادامه داد: در این مجموعه افرادی همچون آرش میراحمدی، یزدان فتوحی، یزدان جیریایی و چند نفر دیگر بازی می کنند.

بازیگر مجموعه «خوش نشین ها» و «هفت گنچ» با اشاره به سختی های ساخت کارهای آیتمی عنوان کرد: من پیش از این هم در مجموعه هایی چون «سیب خنده» تجربه ساخت چنین کارهایی را داشته ام و ابن چندمین تجربه من در عرصه کارگردانی خواهد بود با این حال ساخت آثار آیتمی در دوره کنونی نسبت به قبل بسیار سخت تر است.

غفارمنش با اشاره به موضوع این مجموعه آیتم خاطرنشان کرد: اسپانسر مجموعه «دست نزن جیزه» ستاد مبارزه با مواد مخدر است و تم این مجموعه هم پیشگیری از اعتیاد است و تمام آیتم ها با این مضمون ساخته خواهند شد.

بازیگر مجموعه «رستوران خانوادگی» در ادامه با اشاره به مجموعه آیتم هایی که تاکنون تولید شده اند، بیان کرد: این مجموعه صرفا با موضوع اعتیاد ساخته می شود و کمی سخت است که شما بخواهید درباره یک فاجعه به زبان طنز صحبت کنید.

وی درباره زمان تولید این آیتم ها نیز اعلام کرد: تهیه‌کنندگی این مجموعه را آرزو ابوحمزه بر عهده دارد و قرار است در 52 قسمت 15 دقیقه ای ساخته شود. در حال حاضر در پیش تولید کار هستیم و اواخر این هفته کار را شروع خواهیم کرد تا بتوانیم اسفند ماه به شبکه نسیم تحویل دهیم.

بازیگر مجموعه «دردسرهای عظیم» در ادامه به دیگر فعالیت های این روزهای خود اشاره کرد و گفت: یک فیلم تلویزیونی با عنوان «شگون» را بازی می کنم که به نویسندگی و کارگردانی عباس مرادیان تولید می شود و احتمالا قرار است نوروز از تلویزیون به پخش برسد.

غفارمنش در پایان بادآور شد: در این فیلم حمید لولایی، نفیسه روشن، کیانوش گرامی و محمد شیری از همبازی های من هستند و قصه آن درباره جوان عاشقی است که سال ها به دختری علاقمند است اما خانواده اش با این ازدواج مخالفت دارند.



 دست نزن جیزه (1393-94)

    محصول :
    صداوسیما. شبکه نسیم
    نویسنده :
    کریم خودسیانی
    تهیه کننده :
    آرزو ابوحمزه
    کارگردان :
    امیر غفارمنش
    بازیگران :
    رامین ناصر نصیر ، بیژن بنفشه خواه ، بهراد خرازی ، داریوش موفق ، کریم قربانی
    تصویربردار :
    سعید ستوده
    صدابردار :
    مسعود شاهوردی
    تدوینگر :
    عبدالصالح کاشی
    آهنگساز :
    امیر حسینی
    طراح صحنه و لباس :
    امیر بنایی
    طراح و سرپرست گروه تحقیق :
    سینا سعید وزیری
    طراح گریم :
    بابک شعاعی
    محل نگهداری :
    آرشیو شبکه نسیم
    منشی صحنه :
    لیلی غفاری

^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^
دست نزن جیزه
کارگردان     امیر غفارمنش
بازیگران     بیژن بنفشه‌خواه
رامین ناصرنصیر
اصغر حیدری
علیرضا جاویدنیا
رضا تفکری
بهراد خرازی
داریوش موفق
سوزان عزیزی
عباس محبی
علیرضا ناصحی
مجید اسدی
محمد برهمنی
تاریخ‌های انتشار
    ۱۳۹۴
مدت زمان
    ۵۲ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای
کشور     ایران
زبان     فارسی

دست نزن جیزه مجموعه طنز آیتمی در ۵۲ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای به کارگردانی امیر غفارمنش می‌باشد که در سال ۱۳۹۳ به تولید رسید و از اردیبهشت ۱۳۹۴ از شبکه نسیم پخش شد. موضوع این مجموعه پیشگیری از اعتیاد است.
بازیگران
    بیژن بنفشه‌خواه
    رامین ناصرنصیر
    اصغر حیدری
    علیرضا جاویدنیا
    رضا تفکری
    بهراد خرازی
    داریوش موفق
    سوزان عزیزی
    عباس محبی
    علیرضا ناصحی
    مجید اسدی
    محمد برهمنی

^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد