رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم پسران خط مقدم ساخته جان گروترز

پسران خط مقدم
2012 آمریکا
The Frontier Boys

Dir:John Grooters

فیلم سینمایی پسران خط مقدم (The Frontier Boys)
محصول آمریکا – سال 2012
زمان پخش : جمعه 25 اسفند-ساعت 10:30
کارگردان : جان گروترز
بازیگران :ربکا جیمز ، بیگ کنی ،ارت کوئک کلی ، تیموتی بوفینگ و...

خلاصه فیلم : پسری نوجوان به نام "برنت" عضو یک تیم بسکتبال است. او دوستانی دارد که یکی از آنان پسری به نام "تی جی" است که پسری معتقد و با ایمان است. "برنت" برادری به نام "مایک" نیز دارد که عضو یک باند تبهکاری و قاچاق مواد مخدر است، شبی "تی جی" متوجه دزدی "فرانک" می شود و مانع دزدی او که ...


نام فیلم : پسران خط مقدم ، The Frontier Boys 2012

ژانر : اکشن ، جنایی

محصول : امریکا

دوبله فارسی صدا و سیما (ضبط شده از تلویزیون)

بازیگران : ربکا جیمز ، بیگ کنی ، ارت کوئک کلی ، تیموتی بوفینگ

خلاصه داستان : داستان فیلم در ارتباط با پسری نوجوان به نام برنت عضو یک تیم بسکتبال است. او دوستانی دارد که یکی از آنان پسری به نام تی جی است که پسری معتقد و با ایمان است. برنت برادری به نام مایک نیز دارد که عضو یک باند تبهکاری و قاچاق مواد مخدر است، شبی تی جی متوجه دزدی فرانک می شود و …
000000000000000000000000000000

"پسران خط مقدم" در شبکه سه سیما
فیلم سینمایی "پسران خط مقدم" محصول کشور آمریکا از شبکه سه سیما پخش می شود.
فیلم سینمایی "پسران خط مقدم" محصول آمریکا در سال 2012 به کارگردانی "جان گروترز" روز جمعه 25 اسفند ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
"ربکا جیمز"، "بیگ کنی"، "ارت کوئک کلی" و "تیموتی بوفینگ" در این فیلم هنرنمایی می کنند.
داستان "پسران خط مقدم" درباره پسری نوجوان به نام "برنت" عضو یک تیم بسکتبال است یکی از دوستان او پسری به نام "تی جی"، معتقد و با ایمان است "برنت" برادری به نام "مایک" نیز دارد که عضو یک باند تبهکاری و قاچاق مواد مخدر است شبی "تی جی" متوجه دزدی "فرانگ" می شود... .



رها ماهرو : خوانندگان محترم لطفا نظر و نقدتان را درباره فیلم جذاب پسران خط مقدم که از شبکه نمایش تلویزیون پخش می شود برای ما بنویسید و بفرستید .




«نبرد پولادین»؛ پخش نامزد اسکار بهترین جلوه‌های ویژه
پیشنهادهای تلویزیونی ما، برای آخر شما

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «پناهگاه»، «مردان زمین»، «تیم ماجراجوی اسپانیا»، «دنی پسر من قهرمان است»، «مرد عوضی»، «اژدهاتونو چطور آموزش بدین»، «دوربین مخفی»، «بمانی هفتم»، «قله نانگا»، «پسران خط مقدم»، «نبرد پولادین»، «سی بیسکیت»، «انتقال»، «پلیس های آینده»، «ورود به ناکجا»، «آخر پاییز»، «انعکاس دانون»، «آلوشا»، «مهاجران مریخ»، «عید امسال»، «مظنونین»، «غریبه» و «بازنده نباش» آخرهفته جاری از شبکه‌های سیما روی آنتن می روند.
شبکه یک؛ اکشن آمریکایی جذاب
یکی از جذابترین های این هفته ، فیلم سینمایی «پناهگاه»(خانه امن)است.این اکشن جنایی و معمایی که 6.8 از 10 ستاره سایت imdb را تصاحب کرده،تا به حال نامزد دریافت جوایزی از جشنواره ریل بلک،جوایز بت،جوایز آلما،جوایز گلدن تریلر شده است.
«پناهگاه» به کارگردانی دانیل اسپینوسا، محصول سال 2012 آمریکا امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.داستان فیلم با بازی رایان رینولدز، ورا فارمیگو و دنزل واشینگتون از این قرار است : توبین فراست مامور اسبق سی آی ای بوده که اکنون به جرم جاسوسی و نشر اطلاعات سری تحت تعقیب است. او در حین مبادله یک ریزتراشه که حاوی اطلاعاتی درباره فساد ماموران سی آی ای، ام آی6 و سایر سازمان های جاسوسی دنیا است، بازداشت و برای بازجویی به مکانی به نام پناهگاه منتقل می شود.
فیلم تلویزیونی «مردان زمین» به کارگردانی مهدی صباغ زاده و با بازی نسرین مقانلو، محمدرضا هدایتی، رامتین خداپناهی، الیکا عبدالرزاقی، سحر اربین و الهه خادمی، امروز ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.در خلاصه داستان فیلم آمده: در وصیتنامه صفر علی هیچ شالیزاری به دخترانش نمی رسد و به پسرش که در شهر زندگی می کند، بخشی از شالیزارها می رسد و باقی اموال که یک سوم سهمی است که به خواسته خود می تواند آن را ببخشد، را هم در وصیتنامه جداگانه ای که یک سال پس از مرگش باید باز شود به فردی بخشیده است. پسرش زمینش را می فروشد و پولش هم بر باد می رود . اما دختران... .
شبکه دو؛ در خواب زمستانی!
شبکه دو که مدتهاست بدون توجه به انتقادها، حتی در مهمترین مناسبتها نیز اغلب آثار تکراری را روی آنتن می برد،این هفته نیز وضع مناسبی ندارد.شاهد آنکه فیلمی به شدت تکراری چون «مرد عوضی» محمدرضا هنرمند را در کنداکتورخود قرار داده است.
امروز ساعت 7:30 فیلم سینمایی تکراری«تیم ماجراجوی اسپانیا» به کارگردانی آدریا گارسیا و ویکتور مالدونادو از شبکه دو پخش می شود.در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2007 اسپانیا و فرانسه آمده: بچه ای به نام تیم که با همسن و سالانش در یک مرکز نگهداری کودکان خردسال زندگی می کند، در پی توپ بازی با دوستانش هنگامی که توپ را شوت می کند، توپ به داخل زیر زمینی تاریک و مخوف می افتد و ... . ایمانول آریاس، رابرت پترسون و ناتالیا رودریگوئز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
فیلم سینمایی تکراری«دنی پسر من قهرمان است» به کارگردانی گِوین میلار، امروز ساعت 14:30 از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت.در این فیلم با بازی جرمی آیرونز، ساموئل آیرونس و میشل هوردرن می بینیم: شخص ثروتمندی به نام هیزل قصد دارد، زمین های مردی به نام ویلیام را به زور بخرد. او به ترفندهای مختلف متوسل می شود، اما موفق نمی‌شود.این فیلم به تهیه کنندگی اریک آبراهام محصول سال 1989 انگلستان است.
فیلم سینمایی تکراری«مرد عوضی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و با بازی پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، افسانه بایگان، زنده یاد رضا ژیان، امشب ساعت 21 از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت.
انیمیشن تکراری«اژدهاتونو چطور آموزش بدین» فردا ساعت 7:30 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو روی آنتن می رود.
فیلم تلویزیونی تکراری«دوربین مخفی» ‌به کارگردانی برایان گورِس، فردا ساعت 17:30روی آنتن شبکه دو می‌رود.داستان این فیلم تریلر با بازی دین کین، لوسیا جیمنز و آرنولد وسلو از این قرار است که: دَن کواکس خبرنگار یک شبکه اسپانیایی است و همیشه به دنبال سوژه های پرخطر و هیجان انگیز است. او در پی کشته شدن برادرش در یک هتل که او نیز یک خبرنگار بوده و مشکوک شدن به ماجرا، به دنبال پیدا کردن حقیقت می‌رود. «دوربین مخفی» به تهیه کنندگی مانوئل کوربی محصول سال 2007 اسپانیا است.
فیلم تلویزیونی تکراری«بمانی هفتم» با بازی رضا شفیعی جم، رضا فیض نوروزی، معصومه آقاخانی، هادی کاظمی، امیر آتشانی، تبسم هاشمی و کریم قربانی، فردا شب ساعت 23 از شبکه دو پخش می شود.داستان درباره جوانی است که در خانواده‌اش نظم حاکم است. او در اداره‌ای مشغول کار می‌شود که نظم ندارد و مشکلات با همکارانش آنقدر ادامه پیدا می‌کند تا به اخراج و مسافرکشی جوان منجر می‌شود.«بمانی هفتم»به کارگردانی مهدی مظلومی ساخته شده است.
شبکه سه؛ متنوع + نامزد اسکار!
شبکه سه این هفته با احتساب بازپخشهایش یکی از انتخابهای قابل توجه برای تماشاست. فیلم سینمایی اکشن حادثه ای و خانوادگی«پسران خط مقدم»یکی از این آثار است که نامزد دریافت چندین جایزه بوده است. فیلم سینمایی «نبرد پولادین»این شبکه نیزیک اکشن درام علمی تخیلی است که سال 2012 نامزد دریافت اسکار بهترین جلوه های ویژه بود.
اوانجلین لیلی بازیگر نقش کیت در سریال «lost»درکنار هیو جکمن،دوتن از بازیگران این فیلم هستند.شبکه سه یک فیلم علمی تخیلی کم ارزش به نام«پلیس های آینده»را نیز در نوبت پخش دارد.
فیلم سینمایی «قله نانگا» محصول سال 2010 آلمان در ژانر حادثه‌ای و ورزشی با بازی فلورین استتر، اندریاز توبیاس و کارل مارکو ویکز، امروز ساعت 10:30 از شبکه سه بازپخش می شود.
فیلم سینمایی «پسران خط مقدم» با بازی ربه کا جیمزو بیگ کنی الفین، امشب ساعت 19 از شبکه سه پخش می شود.در خلاصه داستان فیلم آمده: پسری نوجوان به نام برنت عضو یک تیم بسکتبال است. او دوستانی دارد که یکی از آنان پسری به نام تی جی می باشد که پسری معتقد و با ایمان است .برنت برادری به نام مایک نیز دارد که عضو یک باند تبهکاری و قاچاق مواد مخدر است، شبی تی جی متوجه دزدی فرانک (دوست مایک و از اعضای باند قاچاق) می شود و مانع دزدی او می شود، فرانک نیز او را تهدید می کند. پس از این مایک از برنت دعوت می‌کند تا... «پسران خط مقدم» به کارگردانی جوهان گروترز، محصول سال 2012 آمریکا در ژانر حادثه‌ای و خانوادگی ساخته شده است.
فیلم سینمایی «نبرد پولادین» به کارگردانی شاون لوی، محصول سال 2011 آمریکا و هند، امشب ساعت 23:30 از شبکه سه پخش می شود.در خلاصه داستان فیلم با بازی اوانجلین لیلی و هیو جکمن آمده: چارلی مردی است که علاقه زیادی به مسابقات ربات ها دارد. او که پس از سال‌ها مجبور است تا مدتی را با وجود میل باطنی اش با پسر یازده ساله‌اش بگذراند به طور اتفاقی با رباتی برخورد و آن را برای مسابقات بسیار مهم آماده می کنند و در این راه...
فردا صبح ساعت 10:30 فیلم سینمایی «سی بیسکیت» به کارگردانی گری روس، محصول سال 2003 آمریکا و انگلیس از شبکه سه بازپخش می شود.
فردا شب ساعت 19 فیلم سینمایی «پلیس های آینده» به کارگردانی جینگ وونگ، محصول سال 2010 هنگ کنگ از شبکه سه پخش می شود.در خلاصه داستان فیلم سینمایی «پلیس های آینده» با بازی اندی راوو باربی هسو آمده: در سال 2080 دکتر مسترسون توانسته است سلول های انرژی خورشیدی خاصی اختراع کند. گروهی تبهکار ربات‌هایی تولید کرده اند تا دکتر مسترسون را به قتل برسانند.
شبکه چهار؛ درام فانتزی معمایی
این شبکه در کنار دو فیلم تکراری،یک درام فانتزی معمایی به نام «انعکاس دانون»را نیز پخش خواهد کرد که 5.5 از 10 ستاره imdb را گرفته و در جوایز لئو نیز جوایزی داشته است.بازی دنی گلاور هنرپیشه سرشناس آمریکایی از جمله امتیازات این فیلم است.
فیلم سینمایی «ورود به ناکجا» محصول سال 2011 آمریکا، با بازی سارا پاکستون و اسکات استوود، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش می شود.
فیلم سینمایی تکراری«آخر پاییز» محصول سال 1960 ژاپن، فردا ساعت 12 از شبکه چهار پخش می شود.ستسوکوهارا و یوکوتسوکاسا دراین فیلم به کارگردانی یاسوجیرو اوزو به ایفای نقش پرداختند.
فیلم سینمایی درام فانتزی معمایی «انعکاس دانون» به کارگردانی جیم کلایف و با بازی بروس گرین وود و دنی گلور، فردا شب ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار روی آنتن می رود.در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2011 کانادا آمده: دانون مرد میانسالی است که در یک فروشگاه کار می‌کند. او در یکی از روزها جان یک دختر بچه را نجات می دهد و ناگهان متوجه می شود که توانایی عجیبی دارد و می تواند به گذشته بازگردد یا اتفاقات را چند لحظه قبل از وقوع مشاهده کند.
شبکه تهران؛ نسخه تله فیلم از سریالها!
شبکه تهران براساس روند چند ماه اخیر خود این بار نیز نسخه تله فیلمی از سریال«عید امسال» به کارگردانی سعید آقاخانی و با بازی مهران غفوریان،مجید صالحی،علی صادقی،بیتا سحرخیز و .... را پخش می‌کند.
انیمیشن «آلوشا» به کارگردانی اریک دارنل، امروز ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.داستان «آلوشا» محصول سال 2009 روسیه از این قرار است که: هنگامی که طلاهای روستای کوچکی در روسیه توسط گروهی از غارتگران به یغما برده می شود، مردم برای برگرداندن اموال خود دست به دامن جوانی خوش بنیه به نام آلوشا می شوند؛ آلوشا جوانی است بسیار شجاع و قدرتمند و البته بسیار پر اشتباه که گاهی ناامیدتان خواهد کرد.
فیلم سینمایی «مهاجران مریخ» به کارگردانی مایکل نانکین، 40 دقیقه بامداد جمعه از شبکه تهران بازپخش می شود.
نسخه تله فیلم سریال«عید امسال» به کارگردانی سعید آقاخانی در ژانر طنز، فردا ساعت 13 از شبکه تهران پخش می شود.داستان فیلم از این قرار است که: اتفاقاتی با بازی مهران غفوریان، علی صادقی و بهنوش بختیاری در ایام نوروز برای یک خانواده رخ می‌دهد.
سایرشبکه‌ها
فیلم تلویزیونی «مظنونین» به کارگردانی جعفر سلطانی از تولیدات سال 1390 صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امشب ساعت 23 از شبکه شما روی آنتن می رود.در خلاصه داستان فیلم آمده: در کوه دنا داریوش با گلوله کشته می‌شود. حمید افسر نیروی انتظامی برای تحقیق فراخوانده می شود. مهدی صبایی، مهدی امینی خواه، محسن افشار و آزاده ریاضی در این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی بازی کرده اند.
فیلم تلویزیونی «غریبه» فردا ساعت 13:30از شبکه شما پخش می­شود.در این فیلم خواهید دید: بابک و دانیال دو دوست صمیمی اند که جویای کار هستند و به پیشنهاد نامزد بابک، قرار می شود در خانه سالمندان مشغول به کار شوند. عباس جمشیدی، ناصرگیتی جاه و شهاب تیموریان در «غریبه» به کارگردانی بهادر اسدی به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم سینمایی «بازنده نباش» به کارگردانی کیسوکه تویوشیما، فردا ساعت 10 از شبکـه آموزش پخش می شود در این فیلم می بینیم: اوینتسوکا سال اخر دبیرستان است. از آنجا که به آشپزی علاقمند است و همچنین به مادرش در اداره یک رستوران کمک می کند، قصد دارد در کلاس آشپزی یک آشپز معروف فرانسوی شرکت کند، اما... .کنتو کاکووکنتو ناگایاما دراین فیلم محصول سال 2010 ژاپن بازی کرده اند.
فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «بیرون از بهشت»، «لاک پشت های نینجا»، «بلوک قهرمان»، «دختری در قفس»، «طوفان جاماییکا» و «اتاق امن» امروز ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 و«جمعه داغ»، «هورتون»، «سرخپوست»، «پول کثیف»، «شهردار» و «یاکوزا» فردا ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.
 

http://s5.picofile.com/file/8131724400/_wWw_Movieo_IR_Pesaraneh_Khate_Moghaddam.jpg
فیلم پسران خط مقدم دوبله فارسی
موضوع: اکشن | جناحی
کارگردان: جان گروترز
سال ساخت: 2012
محصول: آمریکا
زمان : 99 دقیقه
بازیگران : ربکا جیمز | بیگ کنی | ارت کوئک کلی | تیموتی بوفینگ
000000000000000000000000000000



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد