رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم کارآگاه لابریا ساخته سیگی روتماند

کارآگاه لابریا
2009 آلمان
Kommissar LaBréa

Dir:Sigi Rothemund



رها ماهرو : خوانندگان عزیز و سینمادوست ، لطفا نظر و نقدتان را درباره فیلم کاراگاه لابریا به کارگردانی سیگی روتماند که از شبکه نسیم تلویزیون پخش می شود برای ما بنویسید و بفرستید .


 

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «تمساح»، «چقدر دره من سبز بود»، «من زمین رادوست دارم»، «مردی به نام ایپ» / «فرشته کوچک»، «دوستان قطبی»، «با هم در خانه» / «نهنگ خشمگین»، «بازرس مورس (زبانه وولورکت)»، «آخرین پدرخوانده 1»، «آبی بیکران»، «قبر مشترک»، «پروژه A»، «آخرین پدرخوانده 2» / «مرزهای گذشته»، «مایکل کلایتون»، «جدال تبهکاران» / «شگفت ترین ماجراجویی پو»، «باتری ندارد»، «کات کلانتری» / «رنگ‌های زندگی» و«رد پای اسب» پنجشنبه و جمعه 26 و 27 آبان ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تمساح» به کارگردانی نانی مورتی محصول سال 2006 کشور ایتالیا، پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم بابازی سیلویو اورلند و و ماگریتا بای آمده: بروتوبونومو یک تهیه کننده سرشناس در دهه هفتاد است. شبکه تلویزیونی رای درصدد است تابا او قراردادی در زمینه تولید فیلمی با موضوع بازگشت کریستف کلمب منعقد سازد. با انصراف کارگردان پروژه و تلاش تهیه کننده برای تغییراتی در فیلمنامه شاهد دنیای تلفیقی به شیوه فیلم در فیلم هستیم که محورآن فعالیت سیلویو برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا است.

**************************
فیلم سینمایی «چقدر دره من سبز بود» محصول سال 1941 کشورانگلستان، پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 24 درقالب برنامه «سینما کلاسیک» ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «چقدردره من سبزبود» درمورد زندگی معدنچیان و روابط فی مابین خانوادگی مردم دهکده و خانواده سرپرست معدن آقای مورگان است.

والترپیرگون، مورن اوهارا و آنالی دانلد گریپ درفیلم سینمایی «چقدردره من سبز بود» به کارگردانی جان فورد بازی کرده‌اند.

**************************
فیلم سینمایی «من زمین رادوست دارم» به کارگردانی ابوالحسن داودی جمعه 27 آبان ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: خسرو که کارش رانندگی تاکسی است. یک شب باموجودی فضایی که خود را خپیت می‌نامد، روبرومی شود. رفتارغیرعادی وپیش بینی نشده خپیت مشکلاتی رابرای خسرو پدیدمی آورد.

فیلم سینمایی «من زمین را دوست دارم» با هنرمندی علیرضا خمسه، بهزاد خداویسی و فریبرز عرب‌نیا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «مردی به نام ایپ» جمعه 27 آبان ماه ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش می‌ شود.

داستان فیلم با بازی دنی ین، سایمون یام، سی وونگ فان و کاتونگ لام درمورد سرگذشت «ییپ من» اولین استاد هنرهای رزمی است که روش و ینگ چان را آموزش داد. وی که درشهر فوشان زندگی سخت ولی شادی با همسر و فرزندانش دارد، عاشق گونگ فو است.

ژنرالی به نام سانپو سعی دارد تا با برگزاری مسابقات رزمی بین ژاپنی‌ها و چینی‌ها، برتری هنرهای رزمی را بسنجد.
فیلم سینمایی «مردی به نام ایپ» به کارگردانی ویلسون یپ محصول سال 2008 چین است.


شبکه دو

فیلم سینمایی «فرشته کوچک» پنجشنبه 26 آبان ساعت 14:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم درمورد «تام» پسربچه‌ای است که به یک ماشین زمان دست پیدا می‌کند و به پنجاه سال قبل، به دوران جنگ جهانی دوم می‌رود. او وارد دهکده‌ای می‌شود و با دختربچه‌ای به نام «می» آشنا می‌شود. خانواده می در اثر بمباران هوایی دشمن، کشته شده‌اند و او از نظر روحی در حالت بدی قرار دارد.

جولی کاکس و میتو بیرد در فیلم سینمایی «فرشته کوچک» محصول سال 2002 کشور انگلستان به کارگردانی هارلی کاکلیس بازی کرده‌اند.

****************************
انیمیشن «دوستان قطبی» به کارگردانی آرون لیم جمعه 27 آبان ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان این انیمیشن آمده: «سم» پسر بچه‌ای است که از تاریکی و سایه‌ها می‌ترسد، یک روز صبح او از خواب بیدار می‌شود و به خیابان می‌رود، سگی به دنبال او می‌رود و ننو عروسک او را می‌گیرد، سم که بسیار ترسیده بود، نتوانست عروسک خود را پس بگیرد و به خانه رفت و خوابید. در خواب و بیداری، سم یک فنجان غول پیکر را می‌بیند که از داخل گردنبندی بیرون آمده که پرنده کوچک برای او آورده بود، «سم» بسیار می‌ترسد و به داخل فنجان می‌رود و سگ خلبان داخل فنجان آن را به پرواز در می‌آورد.

****************************
فیلم تلویزیونی «با هم در خانه» به کارگردانی بهمن زرین پور جمعه 27 آبان ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
داستان این فیلم تلویزیونی با بازی علیرضا خمسه و امیر نوری ازاین قرار است که: آقا رجب و آقا بهادر که باجناق هستند، با فرزند و نوه‌هایشان در یک خانه زندگی می‌کنند. اختلاف قدیمی بین این دو باعث شده است که نوه‌هایشان (مجید و مینو) که یک سال است عقد کرده‌اند نتوانند ازدواج کنند. روز سیزدهم فروردین است و خانواده‌های آنها می‌خواهند به پیک نیک بروند.


شبکه سه

فیلم سینمایی «نهنگ خشمگین» به کارگردانی مایکل اندرسون پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 10:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
ریچارد هریس و شارلوت رامپلینگ در فیلم سینمایی «نهنگ خشمگین» محصول سال 1977 کشورآمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «بازرس مورس (زبانه وولورکت)» پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 15:50 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم خواهید دید: زن مسنی که همراه با گروه توریستی است به طور مرموزی در هتل اقامتش کشته می‌شود. پلیس در تحقیقات خود متوجه می‌شود جواهر باارزشی از ا دزدیده شده و ازطرف دیگر شوهر پیرزن نیز مفقود شده است.

****************************
فیلم سینمایی «آخرین پدرخوانده 1» به کارگردانی مارکو ریسی پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 19:15 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: پلیس ایتالیا در حال تحقیق برای به دست آوردن اطلاعاتی جهت دستگیری آخرین پدرخوانده باند مافیاست. او مشهور به عموجان است و در سن هفتاد سالگی مبتلا به سرطان شده است.
گایتا نو آماتو وبنیگنو در فیلم سینمایی «آخرین پدرخوانده 1» محصول سال 2008 کشور ایتالیا هنرمندی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «آبی بیکران» به کارگردانی لوک بیسون و با بازی جین مارس بار و جین رینو پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: انزو و جیکو دو دوستی که رابطه آنها از دوران کودکی آغاز شده بود و برای مدت طولانی یکدیگر را می‌شناختند، نقطه اشتراک آنها دایو زدن در دریای مدیترانه بود. پدر جیکو که یک دایور ماهربود به طور اتفاقی در دریای مدیترانه از بین می‌رود و بعد از این اتفاق رابطه این دو دوست قطع می‌شود.
فیلم سینمایی «آبی بیکران» محصول سال 1988در کشورهای فرانسه، آمریکا و ایتالیا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «قبر مشترک» به کارگردانی رضا درگزی جمعه 27 آبان ماه ساعت 10:15 ازشبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
حمید لولایی و مریم امیرجلالی در فیلم سینمایی «قبر مشترک» بازی کرده‌اند.
 
****************************
 
فیلم سینمایی «پروژه A» به کارگردانی جکی چان، جمعه 27 آبان ماه ساعت 14:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی جکی چان و سامو هونگ کام بومی بینیم: قهرمان داستان جکی چان، عضو دسته نیروهای دریایی می‌باشد که همیشه در مقابله با دزدان دریایی ناموفق است. پلیس دریایی منحل می‌شود. جکی چان در جریان ماجرای همکاری عده‌ای پلیس و تبهکار در همکاری با دزدان دریایی قرار می‌گیرد.
فیلم سینمایی «پروژه A» محصول سال 1983 در کشور هنگ کنگ ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «آخرین پدر خوانده 2» به کارگردانی مارکو ریسی، جمعه 27 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: پدر خوانده باند مافیا مشهور به «عمو» با زیرکی خاصی از دست تعقیب کنندگان خود در بیمارستان فرار می‌کند و به ایتالیا برمی گردد. او تصمیم می‌گیرد تا با دریافت وامی کلان و سرمایه‌گذاری روی ساخت مراکز تجاری و تفریحی بزرگ، حیاتی دوباره به تشکیلات خود بدهد.
گایتا نو آماتو وبنیگنو در فیلم سینمایی «آخرین پدرخوانده 1» محصول سال 2008 کشور ایتالیا به ایفای نقش پرداختند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «مرزهای گذشته» پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 15:30 از شبکه چهار سیما باز پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «مرزهای گذشته» به کارگردانی یورگو پاپا واسیکیو محصول سال 2009 در کشور فرانسه ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «مایکل کلایتون» جمعه 27 آبان ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: یک وکیل دعاوی به نام مایکل کلایتون متخصص در حل پرونده‌های مشکل‌دار است و سعی می‌کند با استفاده از راه‌های زیرکانه اما قانونی موکلان با نفوذ خود را از مشکلات و درگیری‌های قضایی نجات دهد.
فیلم سینمایی «مایکل کلایتون» محصول سال 2007 کشور آمریکا به کارگردانی تونی گیلروی و بازی جرج کلونی و سیدنی پولاک ساخته شده است.
 
******************************
فیلم سینمایی «جدال تبهکاران» جمعه 27 آبان ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جراد باتلر، تام ویلکنسون، تاندی نیوتن و مارک استرانگ خواهید دید: مدیریک آژانس املاک در لندن که از طریق کلاهبرداری و زورگیری املاک خوب این شهر را صاحب می‌شود، با یک سرمایه‌دار هلندی برای ساخت یک ورزشگاه وارد معامله می‌شود و پول کلانی را از او دریافت می‌کند. این سرمایه‌دار تابلو نقاشی دارد که به آن علاقه‌مند است و همه جا آن را همراه خود دارد. با آشنایی این دو مبلغ توافق شده و همچنین تابلو نقاشی به سرقت می‌رود.
فیلم سینمایی «جدال تبهکاران» به کارگردانی گای ریچی و تهیه کنندگی برادران وارنر محصول سال 2008 در کشورانگلستان ساخته شده است.


شبکه تهران

انیمیشن «شگفت ترین ماجراجویی یو» به کارگردانی کارل جروس، پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: «پو» و «کریستوفر رابین» دوستان صمیمی اند. کریستوفر رابین مجبور است به مدرسه برود و به همین دلیل می‌خواهد از دوستانش به خصوص «پو» جدا شود. «پو» فکر می‌کند او در این سفر ممکن است به درد سر بیفتد. لذا درصدد کمک کردن به او می‌افتد.
دیوید وارنر، جان فیدلر و پل وینسل در انیمیشن «شگفت‌ترین ماجراجویی یو» محصول سال 1997 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «باتری ندارد» 30 دقیقه بامداد روز جمعه 27 آبان ماه از شبکه تهران باز پخش خواهد شد.
هیوم کرونین، جسیکا تندی، فرانک مک رای و الیزابت پنا درفیلم سینمایی «باتری ندارد» به کارگردانی متیو رابینز محصول سال 1987 کشورآمریکا به ایفای نقش پرداختند.

****************************
روزجمعه 27 آبان ماه ساعت 13:30 فیلم تلویزیونی «کات کلانتری» ازشبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان فیلم تلویزیونی «کات کلانتری» از این قراراست که: جواد و اسد دو جوان هستند که برای امرار معاش اقدام به تصویربرداری از مجالس عروسی می‌کنند. از طرفی آنها سعی می‌کنند مشکلات دوستانشان را نیز به نحوی حل کنند. در این میان به علت نداشتن مجوز تصویربرداری دائم دچار مشکل شده و همسایه‌ها نیز از آنها شاکی هستند. این موضوع باعث حضور دائم آنها در کلانتری می‌شود. در این میان جواد به طور اتفاقی از صحنه ی سرقتی تصویربرداری می‌کند.
یوسف تیموری، عباس جمشیدی فر، نفیسه روش، امیرنوری، هما خاکپاش وشراره رخام در فیلم تلویزیونی «کات کلانتری» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی رامشه بازی کرده‌اند.


شبکه شما

فیلم تلویزیونی «رنگ‌های زندگی» پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می‌شود.
داستان فیلم درمورد خانم معلمی به نام نگار است که به یکی از روستاهای دورافتاده جهت تدریس منتقل می‌شود. همسر او ناصر جهت برپایی نمایشگاه فرش از نگار می‌خواهد که با دوستش سولماز که درحال بافت قالی برای خود است، جهت شرکت قالی آن در نمایشگاه صحبت کند. بنابراین نگار از دوستش سولماز می‌خواهد که قالی را برای شرکت در نمایشگاه تحویل ناصر دهد.
شمسی فضل اللهی، محمود اخی و ژیلا آل رشاد در فیلم تلویزیونی «رنگ‌های زندگی» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین پور ستار به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.


فیلم تلویزیونی «رد پای اسب» به کارگردانی داریوش ربیعی و تهیه کنندگی هوشنگ عزیزی جمعه 27 آبان ماه ساعت 13:30 روی آنتن شبکه شما می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی داوود رشیدی، سارا سلطانی و اکبردانیالی می‌بینیم: حاج محمد که دارای مزرعه پرورش اسب می‌باشد، چند وقتی است به دنبال توسعه مزرعه به همراهی دخترش لیلا مکاتباتی در این زمینه با جهاد کشاورزی داشته‌اند، اما تاکنون جوابی دریافت نکرده‌اند، پسرحاج محمد (شکور) که چند سالی است به دلیل اختلاف به خصوص در زمینه پرورش اسب و مزرعه داری به کارساخت و ساز روی آورده است، حاضر به همکاری با پدرش نمی‌باشد.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Kommissar LaBréa
Seriendaten
Originaltitel     Kommissar LaBréa
Produktionsland     Deutschland
Originalsprache     Deutsch
Jahr(e)     2009–2010
زبان : 90 دقیقه
Episoden     3
Genre     Krimi
آهنگساز    Stefan Schulzki
Erstausstrahlung     5. März 2009 auf Das Erste
Besetzung

Siehe Hauptdarsteller

Kommissar LaBréa ist eine Krimireihe, die seit 2008 von der Universum Film AG (Ufa) mit Tochtergesellschaft teamWorx in Berlin und Paris produziert wurde. Die Reihe basiert auf den Kriminalromanen der Autorin Alexandra von Grote. Es wurden drei Folgen im Ersten ausgestrahlt. Im August 2011 wurde die Einstellung der Krimireihe bekanntgegeben.

داستان فیلم :
Maurice LaBréa ist Kommissar bei der Brigade Criminelle am Pariser Quai des Orfèvres. Er hat eine zwölfjährige Tochter Jennifer, genannt Jenny.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد