رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقش آفرینی بازیگر سابق مرد عنکبوتی در «تیک، تیک... بوم!»


نقش آفرینی بازیگر سابق مرد عنکبوتی در «تیک، تیک... بوم!»
اندرو گارفیلد بازیگر دو فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز»، در فیلم جدید «تیک، تیک... بوم!» با بازیگر جنگ ستارگان همکاری می‌کند.

بازیگر سابق مرد عنکبوتی در «تیک، تیک... بوم!»به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، چند ماه پیش اعلام شده بود که کمپانی نتفلیکس حق ساخت فیلمی به نام «تیک، تیک... بوم!» را خریداری کرده و قرار شده لین مانوئل میراندا خالق نمایش «همیلتون» و بازیگر جنگ ستارگان کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد.

در اخباری جدید از این پروژه اعلام شد که اندرو گارفیلد به عنوان نقش اصلی فیلم انتخاب شده است.

استیون لونسون، نویسنده تئاتر «ایوان هنسون عزیز» فیلمنامه این پروژه‌ها را از روی نمایشی ساخته جاناتان لاسون خواهد نوشت. برایان گریزر، ران هاوارد و جولیه به همراه میراندا تهیه کنندگان این پروژه هستند.

«تیک، تیک... بوم!» حال و هوای سال ۱۹۹۰ میلادی را دارد و داستان یک نوازنده تئاتر را روایت می‌کند که در حال نوشتن یک موسیقی است و آرزو می‌کند این موسیقی به بزرگترین آهنگ کشورش تبدیل شود.

لارسون این نمایش را در سال ۱۹۹۰ نوشته بود، اما خودش در سال ۱۹۹۶ پیش از اولین نمایش در تئاتر آف برادوی درگذشت. در سال ۲۰۰۱ دیوید آبرن این نمایش را در تئاتر برادوی به روی صحنه برد.

اندرو گارفیلد برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «تپه هکسا» در سال ۲۰۱۶ نامزد اسکار شد و در سال ۲۰۱۸ نیز برای نمایش «فرشتگان آمریکا» یک جایزه تونی را دریافت کرده است. او همچنین در فیلم‌های پرفروش «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ و ۲» در لباس شخصیت اصلی این فیلم به ایفای نقش پرداخته بود.

بازیگر سابق مرد عنکبوتی در «تیک، تیک... بوم!»

میراندا سابقه حضور در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان:نیرو بر می‌خیزد» را به عنوان صدا پیشه در کارنامه دارد و آخرین فعالیت هنری معروف او نیز به فیلم سینمایی «بازگشت مری پاپینز» باز می‌گردد که در دوره نود و یکم اسکار در چهار رشته از جوایز این آکادمی نامزد شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد