رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد سریال سنگ پا ساخته سیروس مقدم

ساخت سریال های مناسبتی دیگر به امری بدیهی برای صدا وسیما تبدیل شده است و مخاطبین رسانه ملی در مناسبت های گوناگون نظیر عید نوروز ، ماه محرم ، دهه فجر و ماه رمضان به انتظار پخش سریال های مناسبتی جدید می نشیدند.

در تازه ترین اخباری که از سریال های مناسبتی منتشر شده است محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون که در ماه رمضان ۹۴ با سریال پایتخت ۴ از شبکه اول سیما در قاب تلویزیون حضور داشت در پستی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است از ساخت سریال سنگ پا برای ماه رمضان ۹۵ پرده برداشت خبری که هنوز جزئیات دقیقی از آن اعلام نشده است.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
داستان سریال سنگ پا

الهام غفوری تهیه کننده سریال در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس اعلام کرده است که صحبت هایی در زمینه ساخت این سریال با شبکه اول انجام شده و منتظر مقدمات تولید آن هستیم. سریال سنگ پا به کارگردانی سیروس مقدم ساخته می شود و اسم آن در آینده تغییر خواهد کرد.

داستان سریال توسط محسن تنابنده طراحی و خشایار الوند در حال نگارش آن است و غفوری درباره مضمون آن می گوید مانند کارهای پیشین سیروس مقدم یک موضوع اجتماعی که برشی از زندگی است به تصویر کشیده می شود که لبخندی هم به گوشه لب مخاطب خواهند نشاند.
جزئیات دقیق سریال سنگ پا ماه رمضان ۹۵

<><><><><><><><><><><><><><><><>
 محسن تنابنده با سریال سنگ پا می آید محسن تناینده گفت: ماه رمضون آینده منتظر سریال سنگ پا سریال بامزه ما باشید، لحظاتی خوش امسال ماه رمضون با سریال سنگ پا محسن تنابنده با انتشار این عکس خبر داد که " سنگ پا " ماه رمضون آینده پخش خواهد شد! تنابنده گفته که منتظر این سریال بامزه باشید. به احتمال زیاد سنگ پا جایگزین پایتخت ۵ شده


محسن تنابنده با انتشار عکسی از سریال جدیدش با عنوان سنگ پا در اینستاگرامش نوشت:

سریال سنگ پا ماه رمضون آینده منتظر سریال بامزه ما باشید،،،، لحظاتی خوش امسال ماه رمضون با سریال سنگ پا

محسن تنابنده فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.وی همچنین در روز ششم آبانماه نود و سه انصراف خود را از بازی در فیلم «تله/روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و با موضوعیت انرژی هسته‌ای را اعلام کرد

 
او می گوید: من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم

خبرهایی اشاره به سریال جدید محسن تنابنده دارد که سریال سنگ پا نام دارد
<><><><><><><><><><><><><><><><>
داستان سریال سنگ پا

الهام غفوری تهیه کننده پایتخت که تهیه کنندگی سریال طنز سنگ پا را نیز برعهده دارد، گفت: در حال حاضر صحبت هایی برای ساخت این سریال با شبکه یک انجام شده است و امیدوارم به زودی مقدمات ساخت فراهم شود. طراح داستان سریال سنگ پا محسن تنابنده است و خشایار الوند در حال نگارش فیلمنامه سریال است.

الهام غفوری در ادامه با تاکید بر اینکه اسم سریال از سنگ پا به نام دیگری تغییر خواهد کرد، درباره محتوای سریال گفت: سنگ پا مانند دیگر آثار سیروس مقدم برشی از یک زندگی است و یک موضوع اجتماعی را به تصویر می کشد که البته تصویر آن لبخندی را هم به گوشه لب مخاطب خواهد نشاند. سیروس مقدم درحالی تصمیم به ساخت سریال سنگ پا گرفته که در حال حاضر نیز تکرار آثار قبلی وی از شبکه های مختلف پخش می شوند و از جمله آنها می توان به تکرار پایتخت ۴ از شبکه آی فیلم، چک برگشتی از شبکه یک و بخش هایی از پایتخت از شبکه نسیم اشاره کرد.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
 «سنگ پا» سریال جدید تنابنده و مقدم

یک مجموعه تلویزیونی با نام فعلی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم ۲۰ بهمن ماه جلوی دوربین می رود تا برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان آماده باشد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرنگار مهر، عوامل مجموعه تلویزیونی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری و نگارش محسن تنابنده و خشایار الوند این روزها در تکاپوی پیش تولید هستند تا ۲۰ بهمن ماه این مجموعه را جلوی دوربین ببرند.

با توجه به اینکه سال هاست مجموعه های مناسبتی با تعجیل و شتاب ساخته می شوند و همین مساله باعث پایین آمدن کیفیت کار و بی نظمی در تولید شده است، به نظر می رسد در رویکرد تازه سازمان صدا و سیما قرار است تولیدات با در اختیار داشتن زمان مناسب کاری در خور ارائه دهند و گلایه به خاطر کمبود وقت در ساخت سریال های مناسبتی از میان برود.

بر اساس صحبت های تهیه کننده، این مجموعه هم مثل سایر آثار سیروس مقدم برشی از زندگی است و یک موضوع اجتماعی را به تصویر می کشد که البته تصویر آن لبخندی را هم به گوشه لب مخاطب خواهد نشاند. تا کنون ۴ قسمت این مجموعه نوشته شده و نویسندگان در حال نگارش ادامه اثر هستند.

اگرچه فضای داستانی «سنگ پا» بسیار متفاوت تر از مجموعه های «پایتخت» است اما احتمال اینکه محسن تنابنده باز هم در قالب یکی از نقش های اصلی این سریال جلوی دوربین برود زیاد است. ضمن اینکه هنوز هیچ بازیگری با این مجموعه قرارداد نبسته است.

سیروس مقدم بعد از این همکاری با تنابنده در صورت یافتن سوژه مخاطب پسند سری پنجم مجموعه «پایتخت» را نیز جلوی دوربین خواهد برد.



رها ماهرو : خوانندگان عزیز و سینمادوست ، لطفا نظر و نقدتان را درباره فیلم سنگ پا به کارگردانی سیروس مقدم که بزودی از تلویزیون پخش خواهد شد برای ما بنویسید و بفرستید .



این مجموعه طنز قرار است به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شود و تاکنون چهار قسمت از کل مجموعه نوشته شده است.

.
خشایار الوند که به همراه محسن تنابنده مشغول نگارش یک سریال طنز جدید هستند، گفت: فکر می‌کنم نگارش کلی این سریال تا پایان فروردین ماه سال آینده به پایان برسد؛ البته تلاشمان این است که بتوانیم تا شب عید نگارش آن‌را به پایان برسانیم اما به دلیل تعداد قسمت‌های زیاد این مجموعه و وسواسی که در کار به خرج می‌دهیم و از طرفی آقای تنابنده هم مشغول کار فیلم‌برداری هستند، سرعتمان کم است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چه نامی برای این مجموعه طنز انتخاب کرده‌اید؟ بیان کرد: خودمان نام «سنگ پا» را خیلی دوست داریم اما نمی‌دانیم در نهایت چه نامی برای این سریال به قطعیت برسد. این مجموعه فعلا با نام موقت «سنگ پا» در حال نگارش است.

نویسنده مجموعه‌های «پایتخت»، «پاورچین»، «در حاشیه» و «قهوه تلخ» در ادامه در پاسخ به اینکه آیا از سوی تلویزیون زمان پخش دقیقی برای سریال طنز «سنگ پا» در نظر گرفته شده است؟ خاطرنشان کرد: این مجموعه با تم طنز و رگه‌های فانتزی طراحی شده است و تا جایی که ما مطلع هستیم برای مناسبت خاصی ساخته نمی‌شود اما ظاهرا یکی از گزینه‌های ماه رمضان سال آینده خواهد بود اما بازهم مشخص نیست تا سال آینده چه اتفاقاتی بیفتد؛ ضمن اینکه تعداد قسمت‌ها هم هنوز قطعی نشده است.

الوند در پایان اظهار امیدواری کرد که طنز جدیدشان با گروه «پایتخت» کار خوبی باشد.
<><><><><><><><><><><><><><><><>

سیروس مقدم با سریال «سنگ پا» می‌آید
مجموعه تلویزیونی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در ماه مبارک رمضان ساخته می شود.
«الهام غفوری» که تهیه کنندگی مجموعه «سنگ پا» را برعهده دارد، گفت: در حال حاضر صحبت هایی برای ساخت این سریال با شبکه یک انجام شده است و امیدوارم به زودی مقدمات ساخت فراهم شود.
 
وی ادامه داد: طراح قصه این سریال «محسن تنابنده» است و «خشایار الوند» در حال نگارش فیلمنامه سریال است.
 
غفوری در ادامه با تاکید بر اینکه اسم سریال از «سنگ پا» به نام دیگری تغییر خواهد کرد، درباره محتوای سریال گفت: «سنگ پا» مانند دیگر آثار سیروس مقدم برشی از یک زندگی است و یک موضوع اجتماعی را به تصویر می کشد که البته تصویر آن لبخندی را هم به گوشه لب مخاطب خواهد نشاند.
 
سیروس مقدم درحالی تصمیم به ساخت سریال «سنگ پا» گرفته که در حال حاضر نیز تکرار آثار قبلی وی از شبکه های مختلف پخش می شوند و از جمله آنها می توان به تکرار «پایتخت 4» از شبکه آی فیلم، «چک برگشتی» از شبکه یک و بخش هایی از پایتخت از شبکه نسیم اشاره کرد.
http://www.img.pelanhaa.ir/1394/10/06/news3.jpg
 خشایار الوند از نگارش یک سریال طنز جدید برای تلویزیون خبر داد.

نویسنده مجموعه سریال‌های «پایتخت» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا اعلام کرد: به تازگی نگارش متن یک سریال 26 قسمتی با موضوع طنز اجتماعی را به همراه محسن تنابنده شروع کرده‌ایم و تاکنون دو قسمت از کل قصه نوشته شده است. آقای تنابنده طراحی قصه‌های این سریال را انجام می‌دهد و من هم کار نگارش را انجام می‌دهم اما از اینکه کار چه زمانی آماده ساخت و پخش خواهد شد، اطلاعی ندارم.

وی گفت: خانم غفوری که تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد، اکنون در حال رایزنی با سازمان صداوسیماست تا بتواند قرارداد این مجموعه را به‌زودی منعقد کند ولی مشخص نیست که تلویزیون قصد دارد این مجموعه را برای چه زمانی به روی آنتن ببرد.

نویسنده سریال‌های «در حاشیه»، «قهوه تلخ»، «پاورچین» و ... بیان کرد: فعلا در ابتدای راه هستیم و نامی برای این سریال طنز انتخاب نکرده‌ایم.

الوند در پایان در پاسخ به اینکه ممکن است این سریال طنز برای پخش در ایام نوروز امسال انتخاب شود؟ اعلام کرد: قطعا کار به پخش نوروزی نمی‌رسد، پس از ایام نوروز هم نمی‌دانم که قرار است چطور پخش شود؛ چراکه تصمیم با تلویزیون است.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
جستجو در وبسایت بزرگ رها ماهرو : نقد فیلم کره ای پاستا , فیلم اخرین مترو , لوکیشن تله فیلم انتقال , سریال نفس گرم , دانلود فیلم سینمایی عشق پدرانه , سریال شمال و جنوب , سینمایی عشق پدرانه , دانلود عکس دوشیزه ی تنها در فیلمسرقت از موزه , فیلم سرقت از موزه ۲۰۰۹ , فیلم عشق پدرانه , بیوگرافی سارا اسکویی در برنامه صد برگ , مهران مدیری در حاشیه ۲ حضور ندارد , نظر سنجی درباره حاشیه2 , نقد حالت خاص , برنامه امضا علی نصیریان , گفتگوی ستار چمنی گل با کرد پرس راجع به سریال جدید نوروز 95 , صحنه بمباران دکتر استرنج لاو , دانلود فیلمهای کلاسیک قدیمی شرلوک هلمز باسیل راتبون دوبله , برمامه خرجین , باسیل راتبون دانلود , اسامی بازیگران فیلم محاصره قلعه , نظر شما راجع به سرىال پاستا , فیلم بیداری , اموزش شیرینی بهشکل سیبهای که در نسیم پخش شد  , پاندا کونگ فو کار به دیدار حکیم ارد بزرگ می آید , کارتون قصر آسمان نقد و بررسی , فیلم محاصره قلعه , نقد و برسی درحاشیه 2 , نقد فیلم ماسونی محاصره قلعه , بازیگران فیلم محاصره قلعه , ﺳﻨﺘﻮﺭﯼ، ﻣﺮﺩ ﭘﺎﺋﯿﺰﯼ , pasta intro by moon seong-nam , کارتن شنگول اباد , فیلم سینمایی عشق پدرانه , فیلم خارجی عشق پدرانه , فیلم عشق پدرانه , دانلود قسمتی از فیلم سایه بان داخل بیمارستان , عکس های جدید برنامه شب کوک , راجب سریال سه شو , نقدسریال پایتخت 4 , عکس های بتینا کوفر , فیلم عشق پدری , عکس سریال شمال وجنوب , نشانه شناسی نقد فیلم دوئل به کارگردانی اسپیلبرگ , دانلود سریال شمال و جنوب , ففیلم سینمایی عشق پدرانه , دانلود فیلم والنتین , تصاویری از لی هانوی در سریال پاستا , فیلم شمال و جنوب , دانلود فیلم انتقال ساخت ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد