رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نظرسنجی سریال آقا و خانم سنگی به کارگردانی شاهد احمدلو


رها ماهرو : به شخصه یک قسمت بیشتر از این سریال طنز را ندیده ام و لذا نمی توانم درباره ی آن نقدی بنویسم ولی شما خوانندگان محترم می توانید نقد و نظرتان را در قسمت نظرات گذاشته و یا از طریق نظرسنجی وبلاگ رها ماهرو نمره دلخواهتان را از 0 تا 20 به این سریال تلویزیونی بدهید . 

به بهانه پخش سریال آقا و خانم سنگی به کارگردانی شاهد احمدلو  چند عکس برایتان می گذارم :


پایان 80 درصد از تصویربرداری « آقا و خانم سنگی» + جدیدترین تصاویر

سریال آقا و خانم سنگی , عکس سریال آقا و خانم سنگی , بازیگران سریال آقا و خانم سنگی

سریال آقا و خانم سنگی , عکس سریال آقا و خانم سنگی , بازیگران سریال آقا و خانم سنگی



سرچ های جدید وبسایت رها ماهرو : فیلم پذیرایی ساده , عکس های ساحل بکرانی , رها ماهرو , فیلم فیلسوفهای احمق , فیلم سینمایی لوسی , سریال عطسه , پذیرایی ساده , نقد آقا و خانم سنگی , سریال آقا و خانم سنگی کی پخش میشود , مهمونی بعد از اتمام سریال دردسرهای عظیم2  , عکس ساحل بکرانی و مادر و پدرش , بیوگرافی بازیگران فیلم دروغگو دروغگو با بازی جیم کری , مسعود فراستی نقد هزاردستان , نقد سریال آقا وخانم سنگی , انتقادات درباره سریال آقا وخانوم سنگی , فیلم پس کوچه های شمرون , بیوگرافی ساخل بکرانی , سریال پایتخت , عکس های پدر ومادر واقعی ساحل بکرانی , نقدسریال اقاوخانم سنگی , ایا سریال شمعدونی ادامه دارد , انتقاد در مورد فیلم أقا و خانم سنگی , عکس مادر واقعی ساحل بکرانی , آقا و خانم سنگی کی پخش میشود , عکس ساحل بکرانی , داستان فیلم اسب حیوان نجیبیست , کوچه پس کوچه های شمرون , فیلم چهار احمق در ساحل , فیلم اقا وخانم سنگی در چه زمینه ای است , ماجرای سینمایی پذیرایی ساده , خلاصه پدرخوانده 2  , تصاویر از سینمایی پذیرایی ساده , مشرقی های جیرانی , پدر و مادر ساحل بکرانی , تکرار فیلم آقای سنگی و خانوم سنگی , داستان پاندا کنفوکار , تاریخ ساخت سریال اقا سنگی , نقد اقا و خانوم سنگی , عکس طنز از هاول و سوفی , عکس ساحل بکرانی با پدر ومادر , 94/ پخش فیلم اقاو خانم سنگی در تاریخ 18 /6 , نقد سریال در حاشیه , نقد کامبیز دیرباز برای بازی در سریال اقای سنگی , دست اندرکاران سریال پایتخت 4  , انتقاد از اقا و خانم سنگی , برچسبسیندرلا وشوهرش , بیوگرافی ساحل بکرانی , سعید چاری , بازیگرسیه چرده سریال اقاوخانم سنگی , سریال خانم وآقای سنگی کی پخش میشود , نقد و بررسی سریال اقا و خانم سنگی , نقدفیلم اسب حیوان نجیبی است , سال ساخت سریال آقا و خانم سنگی , نقد آقا و خانم سنگی , نقد فیلم پذیرایی ساده , بازیگران فیلم پذیرایى ساده , نقدفیلم پذیرای ساده , فیلم ترانه علی دوستی از مرز فرار میکردن , نقد پذیرایی ساده , دین فیلم لوسی از اینترنت

نظرات 5 + ارسال نظر
سوگند پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:39 ب.ظ http://mokhtarnezhad.86@gmail.com

سلام فیلم آقا و خانم سنگی خیلی قشنگ بود و من هر روز ساعت ۴ می دیدم
و اگر میشه فصل دوم و سوم و چهارم و پنجم آقا و خانم سنگی را بسازید من خیلی فیلمشو دوست دارم

سوگند پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام من سوگند هستم فیلم آقا و خانم سنگی خیلی قشنگ است

مریلا شکوهی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ب.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

چند خبر قدیمی :


فرهنگ و هنر دنیا در یک نگاه
بازگشت خالق تایتانیک به سینما

انتخاب "یونایتد 93" از سوی انجمن منتقدان فیلم آنلاین به عنوان بهترین فیلم سال، ساخت اولین فیلم جیمز کامرون پس از 10 سال، کنسرت راجر واترز عضو سابق گروه پینک فلوید در چین و حراج یکی از نقاشی های فرانسیس بیکن در لندن اخبار مهم دنیای فرهنگ و هنر است.
به گزارش مهر، انجمن منتقدان فیلم آنلاین درام "یونایتد 93" پل گرینگرس را به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کرد. فورست ویتکر برای "آخرین پادشاه اسکاتلند" به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد و جایزه بهترین بازیگر زن نیز به هلن میرن برای بازی در "ملکه" رسید. این انجمن فیلم "هزارتوی پن" ساخته گیلرمو دل تورو را نیز به عنوان بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان برگزید. انجمن منتقدان فیلم آنلاین، اجتماعی بین المللی از خبرنگاران سینمایی است که مبنای کار آنها اینترنت است.
رویترز گزارش داد از ماه آوریل فیلمبرداری حماسه علمی تخیلی "آواتار"، نخستین فیلم جیمز کامرون پس از فیلم پرفروش "تایتانیک" (1997)، آغاز می شود. کامرون بیش از یک دهه روی این داستان کار کرده است. "آواتار" داستان یک تفنگدار سابق است که برخلاف میل خود به سیاره ای بسیار دور فرستاده می شود، اما در نبرد مرگ و زندگی با ساکنان سیاره گرفتار می شود. سام ورثینگتن، بازیگر استرالیایی نقش جیک سالی، شخصیت اصلی فیلم را بازی می کند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه راجر واترز، مغز متفکر و عضو سابق گروه پینک فلوید، 12 فوریه در شانگهای کنسرت برگزار می کند. این برنامه بخشی از تور "نیمه تاریک ماه" موزیسین 63 ساله بریتانیایی است. واترز اوایل دهه 1980 به تلخی از پینک فلوید جدا شد، اما تابستان گذشته در کنسرت خیریه گروه هشت، بعد از بیست و چند سال دوباره در کنار دیگر اعضا گروه قرار گرفت.
به گفته برگزارکننده این کنسرت، دولت چین هیچ محدودیتی برای واترز قائل نشده، هر چند بسیاری از ترانه ای درون نگرانه پینک فلوید مضمونی مخالف قدرت های حاکم دارد. بلیت های کنسرت راجر واترز با قیمتی بین 35 تا 240 دلار فروخته می شود. چند روز پیش از واترز، اریک کلاپتن، دیگر موزیسین شناخته شده بریتانیایی، در شانگهای کنسرت برگزار می کند.
یک هیئت داوری اداری در ایتالیا نمایش "آپوکالیپتو"، جدیدترین فیلم مل گیبسن، را به دلیل خشونت زیاد برای بچه های زیر 14 سال ممنوع اعلام کرد. این فیلم از چهارشنبه گذشته در 300 سالن به نمایش درآمده است. این در حالی است که ماه گذشته کمیسیون درجه بندی ایتالیا اعلام کرده بود این فیلم بدون هیچ محدودیتی نمایش داده می شود. پیش از این، سیاستمداران ایتالیایی از جمله فرانچسکو روتلی، وزیر فرهنگ ایتالیا، خواسته بودند نمایش حماسه مایایی گیبسن برای زیر 18 ساله ها ممنوع شود.
خاویر باردم، ستاره اسپانیایی و بازیگر فیلم های "دوشنبه ها در آفتاب" و "دریای درون"، به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس سازمان "پزشکان بدون مرز"، در پنج فیلم کوتاه با مضمون مصائب جنگ بازی می کند. این پنج فیلم کوتاه مستند را ویم وندرس، ایزابل کوئیخت، فرناندو لئون دو آرانوا، ماریانو باروسو و خاویر کورکوئرا می سازند و قرار است اواخر ماه آینده در اسپانیا به نمایش درآیند. مضمون اپیزود وندرس درباره آزار جنسی در کنگو است. مقامات اسپانیایی برای این پروژه بودجه ای حدود 260 هزار دلار در نظر گرفته اند .
یکی از نقاشی های فرانسیس بیکن که از 1963 به نمایش عمومی درنیامده، از هشتم فوریه در مقر حراجی کریستی در لندن به حراج گذاشته می شود. این تابلو "مطالعه برای پرتره 2" نام دارد و در 1956 خلق شده است. انتظار می رود مبلغ پیشنهادی برای خرید اثر بیکن به 23 میلیون دلار نیز برسد. رکورد فعلی یکی از آثار بیکن را "نسخه شماره 2 آدم دروغگو با سرنگ زیر جلدی" (1968) دارد که نوامبر گذشته در حراجی سوثبی در نیویورک به مبلغ 11/5 میلیون دلار فروخته شد.
کبیرخان، فیلمساز هندی و کارگردان "قطار سریع السیر کابل" که نمایش فیلم او در افغانستان ممنوع شده، اعلام کرد به هیچ عنوان بابت این مسئله نگران نیست، چون اصلا قصد نداشته فیلم خود را در این کشور به نمایش بگذارد. او در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت: "سخت است درک کنم فیلمی که هنوز در افغانستان نمایش داده نشده، توقیف شود." دولت افغانستان نمایش این فیلم را به دلیل توهین به طایفه هزاره ممنوع کرده است. داستان درباره دو خبرنگار هندی است که پس از حمله نیروهای خارجی به رهبری آمریکا برای گفتگو با رهبران طالبان به افغانستان می روند.
آسوشیتدپرس گزارش داد نام "ون هلن"، "آر. ای. ام" و سه گروه دیگر در تالار مشاهیر راک اند رول ثبت می شود. هیئتی متشکل از 600 تن از شخصیت های دنیای موسیقی این گروهها را انتخاب کرده اند . مراسم عضویت این پنج گروه در تالار مشاهیر روز 12 مارس در نیویورک برگزار خواهد شد.
گروه هارد راک و چهارنفره ون هلن به رهبری ادی ون هلن، گیتاریست و دیوید لی راث، خواننده گروه در دهه 1980 آلبوم های موفقی به بازار عرضه کرد. گروه راک و مستقل آر. ای. ام. نیز اوایل دهه 1980 تشکیل شد و سال های 1990 با ترانه هایی مانند Religion My Losing به شهرت زیادی رسید. گروهها یا خوانندگانی به عضویت تالار مشاهیر درمی آیند که حداقل 25 سال پیش از نامزدی، یک آلبوم یا تک آهنگ عرضه کرده باشند. نخستین دوره این مراسم سالانه در 1986 برگزار شد.


افتتاح بزرگترین مجموعه سینمایی تهران


بزرگترین مجموعه سینمایی تهران طی مراسمی در منطقه 18 افتتاح شد. به گزارش فارس، در آیین بهره برداری از این پروژه که عصر دیروز با حضور شهردار تهران و تنی چند از مسئولین شهری برگزار شد، عزتی شهردار منطقه 18 گفت: برای ساخت این مجموعه تلاش بسیار زیادی شده است. وی ادامه داد: طبق نظر سنجی های انجام شده 80 درصد شهروندان از ساخت این مجموعه سینمایی در منطقه 18 اظهار رضایت کردند. شهردار منطقه 18 اضافه کرد: احداث چنین مرکزی در جنوب غرب تهران با جمعیتی بالغ بر 1/5 میلیون نفر لازم و ضروری بود. عزتی در خصوص مشخصات این مجموعه سینمایی بزرگ تهران گفت: (پردیس سینمای تماشا) مجموعه ای نوین و مجهز به بهترین فن آوری روز دنیا با سه تالار پخش فیلم (با ظرفیت مجموعا800 صندلی) و امکانات تفریحی جانبی از جمله یک مجموعه پذیرایی شامل رستوران، دو چایخانه ، تالار انتظار، تالار اسکیت، مجموعه خدماتی تجاری، پارکینگ اختصاصی و غیره است.



اجراهای ارکستر سمفونیک به آهنگسازان انگیزه می دهد
ابتکار- دبیر جشنواره موسیقی فجر گفت: اجرای آثار آهنگسازان ایرانی به وسیله ارکستر سمفونیک تهران باعث می شود تا انگیزه خلق آثار در آهنگسازان بیشتر شود.کامبیز روشن روان با بیان این مطلب افزود: فکر اجرای آثار آهنگسازان ایرانی سالهاست که در ذهن من بوده است، اما هیچ وقت فرصت انجام این کار پیش نیامده بود و کسانی هم که به عنوان رهبر ارکستر فعالیت می کردند تا به حال این کار را نکرده بودند در حالی که آثار آهنگسازان ایرانی باید مرتب اجرا شود و به این واسطه مردم آنها و آثارشان را بشنوند و بشناسند. وی با بیان اینکه این اتفاق برای اولین بار در حال رخ دادن است، افزود: اولین بازتاب این مسئله ایجاد انگیزه کار در آهنگسازان ایرانی است.


«تیلی اولسن» نویسنده مشهور آمریکایی درگذشت
«تیلی اولسن » نویسنده معروف آمریکاییدر سن 94سالگی در کالیفرنیای آمریکا درگذشت.به گزارش ایسنا، اولسن در چند دهه فعالیت ادبی، سبک فمینیسم خاص خود را در داستان هایش خلق کرد.او بنیان گذار نسل جدیدی از نویسندگان زن بود و کتاب هایش جزو معروف ترین آثار آمریکای معاصر شدند.وی در ژانویه 1913 در نبراسکای آمریکا به دنیا آمد و اولین کتابش را در قالب یک مجموعه داستان کوتاه با نام «یک معما به من بگو» در سن 50سالگی منتشر کرد، که توانست در سال 1961 جایزه «او هنری» را به دست آورد.اولسن با ابتلا به بیماری آلزایمر در منطقه اوکلند کالیفرنیا درگذشت.


فخرالدینی: تفاوتی نسبت به دوره های قبل احساس نکردم
رهبر ارکستر ملی گفت:برنامه ارکستر ملی در هر جشنواره ای باشکوه است و من در این دوره تفاوتی نسبت به قبل احساس نکردم.«فرهاد فخرالدینی»در گفت وگو با فارس در خصوص بیست و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت:من از کم و کیف جشنواره و برنامه های دیگر بی اطلاع هستم.من تنها سه شب با ارکستر ملی به روی صحنه رفتم که برنامه هایمان نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد.رهبر ارکستر ملی با اشاره به دوره های قبلی جشنواره افزود:ارکستر ملی در هر جشنواره ای به روی صحنه می رود و با توجه به اینکه در هر اجرا آثار متفاوت از قبل را اجرا می کند با استقبال پرشور مردم قرار می گیرد.


خلق نقاشی «مونالیزای شرقی»
پانصد سال پس از لئوناردو داوینچی، عکسی از رضا دقتی روایت مونالیزای دوران حاضر شد. به گزارش ایسنا، یک نقاش افغان براساس اثری از این عکاس ایرانی مجله نشنال جئوگرافیک، مونالیزای تازه ای را خلق کرد. حافظ پاکزاد، برای نخستین بار این مونالیزا را به گونه ای تصویر کرده است که لبخندی ندارد.اخم کرده و گویا می خواهد تمام غم و اندوه زن افغان را در چهره اش نشان دهد.


هدیه 10 میلیون تومانی به خانه سینما
در پی درخواست مدیر عامل خانه سینما برای تامین بخشی از نیازهای مطالعاتی سینماگران، محمدحسین صفار هرندی مبلغ 100 میلیون ریال بن کتاب به این امر اختصاص داد.به گزارش مهر، روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد هدیه 10 میلیون تومانی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با وعده کمک سالانه این وزارتخانه برای اختصاص چنین مبلغی به صنوف مولف و واگذاری کمک های ویژه دیگر به دست اندرکاران و اعضا» خانه سینما برای استفاده هر چه بیشتر در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همراه است.


جشنواره موسیقی امسال آبرومند برگزار شد
خالق سمفونی ایران گفت:با توجه به اینکه ملاک اصلی این دوره از جشنواره موسیقی فجر بر کیفیت بود،جشنواره بیست و دوم آبرومند برگزار شد.«شاهین فرهت»آهنگساز و خالق سمفونی ایران و دماوند در گفت وگو با فارس با بیان این مطلب در خصوص بیست و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: هدف جشنواره در این دوره بر کیفیت کنسرتها از جهت موسیقایی بود.در جلساتی که در شورای برنامه ریزی جشنواره داشتیم،مطرح شد که کیفیت بر تعداد کنسرتها ارجحیت دارد چرا که کیفیت کنسرتهای پیشین از جهت سطح خیلی با هم اختلاف داشتند.این آهنگساز افزود:با توجه به اینکه هنوز جشنواره تمام نشده اما در عرض این چند روز هدف جشنواره با موفقیت انجام شده و فکر می کنم این دوره از جشنواره خیلی آبرومند برگزار شد.

«کم...» تمام شد
ابتکار- فیلم کوتاه "کم..." آماده نمایش شد. این فیلم داستانی که پس از مستند "در ساحت گناه" دومین تجربه فیلم سازی سلاله مرادی محسوب می شود در موسسه فرهنگی مولف تهیه شده است. "کم" درباره دختر تنهایی است که در انتظار زنگ تلفن است. تماسی که او را شاد و دلگیر و گریان می کند. تلفنی نابه هنگام که پایانی غیر منتظره برای تنهایی اوست.ساقی مرادی تنها بازیگر این فیلم است و طراحی صحنه و لباس آن را معصومانه توانا و تدوین آن را پریسا شاهنده انجام داده است.سایر عوامل این فیلم عبارتند از:طراح، کارگردان و فیلمبردار: سلاله مرادی، چهره پرداز: سپیده زین العابدینی، مجری طرح: سعید زین العابدینی، تهیه کننده: علیرضا توانا (موسسه فرهنگی مولف)،شایان ذکر است سلاله مرادی هم اکنون نگارش فیلم نامه ققنوس را به پایان رسانده و قصد دارد این فیلم را در انجمن سینمای جوانان ایران تولید کند.


اجرای «جزغاله های عاشقانه» ادامه دارد
ابتکار- اجرای نمایش "جزغاله های عاشقانه" تا بیست و دوم دی ماه در خانه نمایش تمدید شد. این نمایش نوشته مهدی میرمحمدی و کارگردانی علی هاشمی است و اجرای آن از سی ام آذر در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز شد و قرار بود تا پانزدهم دی ادامه داشته باشد، ولی به پیشنهاد مدیرخانه نمایش، این کار همزمان با ایام جشنواره تئاتر فجر به اجرای خود ادامه می دهد. "جزغاله های عاشقانه" کاری از گروه تئاتر اکنون است و داستان کیوان را روایت می کند که از سفر بازگشته و خبر ازدواج مجددش را به همسرش می گوید. آن ها ناخودآگاه وارد یک بازی می شوند. در این نمایش بازیگرانی چون شکوفه هاشمیان، کاظم سیاحی، نوال شریفی، محمدرضا نودهی اصل و رضا سخایی نقش آفرینی می کنند.


سفرنامه سفالها; از آب و گل تا ابدیت
ابتکار- نخستین نشست پژوهشی از سلسله نشست های ویژه هشتمین دوسالانه سفال، سرامیک و آبگینه با حضور صاحب نظران و اساتید این رشته در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد.در اولین نشست تخصصی، فخری گلستان و دکتر حکمت اله ملاصالحی با علاقمندان درخصوص هنر سفالگری ایران سخن گفتند.در این نشست که با استقبال عمومی همراه بود ابتدا فخری گلستان با اشاره به کارکردهای هنر سفال در رفتار شناسی آئینی، حیات قومی و سنت های بومی ایران، تجارت شخصی سالیان خود را از هنر سفالگری به تفصیل بیان داشت و گفت: در همه این سالها همیشه سفال همسفر و همراز دائمی من بود و این که چگونه گل می تواند تا این حد مقاوم و ماندگار باشد مثل یک راز همواره با من بوده است. سپس دکتر ملاصالحی درخصوص مبانی و خاستگاه های تاریخی حکمی، معرفتی و مردم شناختی هنر سفال بیان داشت: پدیده شناسی سفال و گل به مثابه شکلی از الوهیت در منظر انسانی قابل تامل است. وی گفت: زمان، مکان، فضا و محیط در دوره جدید همه چیز را عوض کرده اند و تعاریف ما را نیز دستخوش دگرگونی ساخته اند و در نتیجه نسبت قدسی و مینوی انسان را با عالم انکار می کنند اما هنر سفالگری که تجلی تلفیق 4 عنصر آب، هوا، خاک و آتش است انتزاعی ترین فرم ها را در کنار انضمامی ترین اشکال درهم می آمیزد.گفتنی است نشست های پژوهشی، تحلیلی و تاریخی سفال، سرامیک و آبگینه در کنار کارگاه های تخصصی آموزش همزمان با برپایی نمایشگاه دوسالانه سفال و سرامیک در موسسه فرهنگی هنری صبا به کار خود ادامه خواهد داد.







«در چشم باد» به جشنواره نمی رسد

مسعود جعفری جوزانی گفت: امسال در جشنواره بیست و پنجم فیلم فجر حضور نخواهم داشت.
این کارگردان، با بیان این مطلب در گفت و گو با "آنا" ادامه داد: قرار بود که یک نسخه سینمایی از مجموعه تلویزیونی "در چشم باد" را برای جشواره آماده کنیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
وی گفت: این روزها همچنان مشغول فیلمبرداری "در چشم باد" هستیم و به همراه گروه، برای ادامه فیلمبرداری راهی انزلی شدهایم.
جوزانی در زمینه ساخت فیلم بلند پس از مجموعه "در چشم باد" گفت: تا پایان این پروژه نمی توانم فیلم دیگری را شروع کنم و در حال حاضر تمام فکر و ذکرم، به اتمام رساندن این کار است.
وی همچنین ادامه داد: امسال دفتر جوزان فیلم دو سه پروژه را در دست تولید دارد که یکی از این کارها، تولید فیلم "باد درعلفزارمی پیچد" به تهیه کنندگی فتح اله جعفری جوزانی و کارگردانی خسرو معصومی است.




پخش «باغ مظفر» در نوروز


تهیه کننده مجموعه " باغ مظفر" گفت: باغ مظفر با یک داستان جدید در ایام نوروز پخش می شود. "حمید آقا گلیان " در گفت و گو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود: داستان باغ مظفر در 42 قسمت خود به انتها می رسد ; این در حالی است که با یک وقفه دو ماهه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر ، از اول فروردین ماه هم زمان با آغاز ماه ربیع الاول مجموعه طنز باغ مظفر با یک داستان جدید تهیه و تولید می شود.وی گفت: باغ مظفر نوروزی در 15 قسمت 45 دقیقه ای پخش می شود.گلیان همچنین در رابطه با کاهش تعداد قسمت های مجموعه باغ مظفر از 45 قسمت به 42 قسمت گفت : پیش از این قرار بود مجموعه باغ مظفر در 45 قسمت تهیه و تولید شود اما به سبب به وجود آمدن عارضه دیسک کمر مهران مدیری و آغاز ماه محرم در اوایل بهمن ماه آن را در قسمت 42 به پایان خواهیم رساند.وی خاطرنشان کرد : تنها" رضا شفیعی جم" به دلیل حضور در مجموعه نوروزی" رضا عطاران" در مجموعه نوروزی باغ مظفر نخواهد بود و باقی عوامل کار تولید مجموعه را دنبال خواهند کرد.

شاهین پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ

خداییش تو عمرم یه همچین سریال چرتی ندیده بودم. واقعا از آقای شب خیز بعید بود که چنین مجموعه بی سرو ته رو روی آنتن ببره. آخرش که اصلا بی هدف تموم شد و سریالش فراز و نشیب نداشت و از قسمت اول میشد آخرشو خوند. فقط چه عجب آخرش عروسی نداشت در کل حیف پولی که برای این سریال صرف شد

کتی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ق.ظ

با سلام با اینکه موفق به دیدار همه قسمتهای سریال نشدم اما به دلیل معرفی شخصی کودن به عنوان لبینو و معرفی غلط این اشخاص در جامعه و اطلاع رسانی نا درست بدین وسیله اعتراض خود را اعلام میدارم.
با سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد