رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد سریال عطسه از مهران مدیری

 

رها ماهرو : مهران مدیری در سال های اوج فعالیتش مشغول سریال سازی برای تلویزیون بود که بسیار پرمخاطب بود . اما بعد از مدتی همکاری اش را قطع کرد و برای شبکه ی نمایش خانگی مجموعه های طنز ساخت که بعضا بسیار موفق بودند . مانند قهوه تلخ و ویلای من و شوخی کردم که یک مجموعه آیتمی طنز بود . پس از چند سال دوباره به تلویزیون بازگشت و سریال "در حاشیه" را ساخت که با مخالفت و موضع گیری بسیاری از پزشکان همراه بود و باعث شد این سریال خیلی سریع تر از آنچه که انتظار می رفت به پایان برسد . مدیری اما به مخاطبان وعده داد که بزودی با سری جدید در حاشیه مهمان خانه هایشان خواهد بود اما این اتفاق نیفتاد و گویا بجای دیدن دوباره سریال در حاشیه از تلویزیون باید "عطسه" را از شبکه نمایش خانگی ببینیم . 

منابع آگاه می گویند "عطسه" نیز مانند "شوخی کردم" یک مجموعه آیتمیک طنز انتقادی است که از ماه تیر در شبکه ی نمایش خانگی پخش می شود . بسیاری چنان به توانایی مدیری در کارگردانی و ساخت مجموعه های طنز ایمان دارند ( البته حق هم دارند ) که ندیده در نظرسنجی وبلاگ رها ماهرو به آن نمره 20 می دهند! حال پرسش اینجاست که آیا مهران مدیری با اتفاقات اخیر که برای سریال " درحاشیه " افتاد دوباره به تلویزیون برمی گردد؟


نقد سریال عطسه از مهران مدیری ، رها ماهرو






مطلب مرتبط : نقد سریال عطسه


کلمات کلیدی : نقد سریال عطسه,نقد فیلم عطسه به کارگردانی مهران مدیری,نقد سریال عطسه به کارگردانی مهران مدیری,سریال جدید مهران مدیری,سریال عطسه,مجموعه عطسه,مهران مدیری,رها ماهرو,نقد سریال شوخی کردم,نقد سریال جدید مهران مدیری,عطسه کی پخش می شود,نقد مجموعه عطسه,نقد رها ماهرو,نقد در حاشیه,نقد فیلم جدید مهران مدیری,عکس سریال عطسه,خلاصه سریال عطسه,سریال مهران مدیری,دانلود سریال عطسه,دانلود مجموعه عطسه,بازیگران سریال عطسه



نظرات 2 + ارسال نظر
زهره پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:56 ب.ظ

دیشب اولین قسمت سریال عطسه را دیدم ولی متاسفانه ابدا در حد کارهای اقای مدیری نبود. ایشان در این سریال به اندازه ی سابق برای شعور و وقت مخاطبینشان ارزش واحترام قایل نشده اند.طنز تکراری. پرداخت ضعیف و شتابزده. بازیهای تکراری. نقاشی های طولانی وخسته کننده مابین آیتم های نمایشی.ودر کل سریالی ضعیف و کم محتوا که مرا از دیدن ادامه سریال منصرف واز انتظاری که از اقای مدیری داشتم نامید کرد.

مهناز مهتاب یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:18 ب.ظ

خیلی مشتاقم که سریال عطسه رو زودتر ببینم مهران مدیری همیشه توانایی خودش رو برای ساخت سریال های طنز نشون داده مطمئنم که این سریالم خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد