رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم پایان بازی از کاظم معصومی

پایان بازی
ایران

کاظم معصومی

http://img.doostiha.ir/uploads/2015/03/Payan-Bazi.jpg


کارگردان: کاظم معصومی | موضوع: پلیسی، اجتماعی | سال تولید: 1387

مدت زمان: 90 دقیقه | نوع: تلویزیونی (تله فیلم) | مخاطب: بزرگسال


خلاصه داستان:
سرگرد شکیبا افسر ویژه قتل اداره آگاهی است که در دوره پایان خدمت خود دچار بیماری مزمنی شده است و همزمان با پرونده ای پیچیده در مورد قتل مشکوک یکی از افسران اداره آگاهی درگیر می شود؛ تا این که…

بازیگران:
مسعود رایگان، بابک حمیدیان، کاظم هژیر آزاد، مجید شهریاری، فرامرز روشنایی، داوود ولی پور، فرهاد مهدوی، لقمان نظیری و…



____________________
رها ماهرو : می توانید نقد و نظرتان را درباره فیلم پایان بازی کاظم معصومی برایمان بفرستید .
____________________


    اخبار ایران و جهان فرهنگی و هنری رسانه‌ها

کاظم معصومی «پایان بازی» را روی میز تدوین گذاشت آرشیو شده
کاظم معصومی «پایان بازی» را روی میز تدوین گذاشت
کاظم معصومی پایان بازی

تله فیلم «پایان بازی» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان به مرحله تدوین رسید.

این تله فیلم چندی قبل مرحله تصویربرداری را به پایان رسانید. «پایان بازی» را کاوه سجادی حسینی و علی کاظمیان براساس برداشتی آزاد از رمان معروف «قاضی و جلادش» اثر فردریش دورنمات نوشته اند. داستان «پایان بازی» ماجرای سرگرد شکیبا را روایت می کند. وی افسر ویژه قتل اداره آگاهی است که در دوره پایان خدمت خود دچار بیماری مزمنی شده است و همزمان با پرونده ای پیچیده در مورد قتل مشکوک یکی از افسران اداره آگاهی درگیر می شود؛ تا این که... .

شایان ذکر است، علیرضا رئیسیان چندی قبل ، در مقام تهیه کننده ، فیلم سینمایی «نشانی» را با محوریت کودک و نوجوان برای مرکز سیما فیلم مقابل دوربین برده بود. این فیلم پس از اکران در بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر اکنون آماده نمایش است. وی همچنین قصد دارد تله فیلم «گمشده در تاریکی» را نیز در مرکز سیما فیلم تهیه کند. فیلمنامه این تله فیلم اکنون توسط آیدا پناهنده به مرحله نگارش رسیده ولی هنوز مراحل تولید و پیش تولید را آغاز نکرده است.

اعضای گروه بازیگران «پایان بازی» عبارتند از: مسعود رایگان، بابک حمیدیان، کاظم هژیرآزاد، سعید شهریاری، فرامرز روشنایی و جمعی دیگر که مقابل دوربین این تله فیلم ایفای نقش کرده اند.

عوامل پشت دوربین نیز عبارتند از:

مدیرتصویربرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: داریوش صادق پور، طراح چهره پردازی: مهران روحانی، طراح صحنه و لباس: محسن پناهی و مدیر تولید: محمدرضا منصوری.
____________________
"پایان بازی" معصومی تدوین می‌شود
پایان بازی
شناسهٔ خبر: 696929 - سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۸
هنر > رادیو و تلویزیون
فیلم تلویزیونی "پایان بازی" به تهیه‌کننگی علیرضا رئیسیان و کارگردانی کاظم معصومی مراحل تدوین را سپری می‌کند.

این فیلم با نام قبلی "قاضی و آدمکش" برای گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته می‌شود و مسعود رایگان، بابک حمیدیان، کاظم هژیرآزاد، سعید شهریاری و فرامرز روشنایی در آن بازی می‌کنند. فیلم 90 دقیقه‌ای "پایان بازی" برداشتی آزاد از داستان قاضی و جلاد بر اساس فیلمنامه کاوه سجادی حسینی و علی کاظمیان ساخته می‌شود.

مسعود رایگان در نمایی از فیلم "پایان بازی"

داستان این فیلم درباره سرگرد شکیبا، افسر ویژه قتل است که در پایان خدمتش دچار بیماری می‌شود و از سوی دیگر باید پرونده قتلی را رسیدگی کند. عوامل فیلم "پایان بازی" عبارتند از مرتضی غفوری مدیر تصویربرداری، داریوش صادقپور صدابردار، مهران روحانی طراح گریم، محسن پناهی طراح صحنه و لباس، بهزاد مصلح تدوین و محمدرضا منصوری مدیر تولید.

____________________
  با حضور مسعود رایگان، بابک حمیدیان و ...
 تله فیلم «پایان بازی» در مرحله ساخت موسیقی 

    با پایان تدوین تله فیلم «پایان بازی» به کارگردانی «کاظم معصومی»، این فیلم تلویزیونی وارد مرحله ساخت موسیقی، صداگذاری و میکس شد.  به گزارش آفرینش به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، تله فیلم پایان بازی را کاظم معصومی کارگردانی کرده است و در حال حاضر، امین هنرمند کار ساخت موسیقی و محمد رضا یوسفی صداگذاری و میکس آن را انجام می دهند. بنابر این گزارش، «پایان بازی» را «کاوه سجادی حسینی» و «علی کاظمیان» براساس داستان «کافی و جلادش» نوشته اند که داستان آن درباره یک سرگرد نیروی انتظامی به نام شکیباست که افسر ویژه قتل است در پایان خدمت خود به یک بیماری مزمن مبتلا شده و همزمان درگیر پرونده ایی پیچیده در مورد قتل مشکوک یکی از همکاران خود می شود تا اینکه...
    تله فیلم «پایان بازی» را علیرضا رئیسیان برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه کرده است و بازیگرانی چون مسعود رایگان، بابک حمیدیان، کاظم هژیر آزاد، سعید شهسواری و فرامرز روشنایی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. تله فیلم «پایان بازی» در بهار 87 در تهران جلو دوربین مرتضی غفوری رفته است و بهزاد مصلح کار تدوین آن را به تازگی به پایان برده است. دیگر عوامل این فیلم عبارتنداز:مدیر تولید: محمدرضا منصوری، صدابردار:داریوش صادق پور، طراح چهره پردازی: مهرداد روحانی، طراح صحنه و لباس: محسن پناهی. 

---------------------

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد