رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

سریال انسان خوب ساخته یو جونگ جون

انسان خوب

کره جنوبی

http://rozup.ir/view/1299464/Cast.jpg

انسان خوب ، مجموعه ای به سبک یانگوم 
انسان خوب

مجموعه تلویزیونی انسان خوب ،مجموعه‌ای است 16 قسمتی که توسط شبکه تلویزیونی کره‌ای MBC تهیه شده است.

مجموعه انسان خوب، از ماه آگوست تا اکتبر  سال  2003 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از این شبکه پخش شده که با توجه به جذابیت داستان مورد توجه گروه وسیعی از مخاطبان مجموعه‌های تلویزیونی قرار گرفته است.

مدتی است که موج مجموعه‌های تلویزیونی کره‌ای در شبکه‌های تلویزیونی ایران آغاز شده است. از آنجایی‌که پخش مجموعه تلویزیونی «جواهری در قصر» مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفت، زمینه مناسبی برای پخش دیگر مجموعه‌های کره‌ای مانند «امپراطور دریا» و «انسان خوب» نیز فراهم شد که با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده این 2 مجموعه نیز توانسته است مخاطبان زیادی را از آن خود سازد.

اگر شما هم به مجموعه‌های کره‌ای علاقه‌مند شده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این به بعد پنجشنبه‌ها ساعت  13 بیننده مجموعه تلویزیونی «انسان خوب» باشید. اگر هم بنا به دلایلی موفق به تماشای این برنامه نشدید می‌توانید شنبه ساعت 19:30 تکرار آن را ببینید.
http://i.imgur.com/S5BCvzi.png
داستان از چه قرار است؟

حدود  20 سال پیش، هانگ تمان  که یکی از رؤسای مافیایی است توسط پلیس تحت تعقیب قرار می‌گیرد. او در یک تعطیلی یک روزه تصمیم می‌گیرد همراه پسرش پارک جون پیل به مرکز خرید بزرگ شهر برود.

 این در حالی است که گروهبان پارک ایل که هانگ تمان را تحت تعقیب قرار داده است به همراه همسر (هان نیگ روک بازیگر جواهری در قصر) و فرزندش در همان مرکز خرید هستند. آنها ناگهان متوجه حضور همدیگر می‌شوند و گروهبان پارک ایل تصمیم می‌گیرد این فرد جنایتکار را دستگیر کند.

اما هانگ تمان همسر گروهبان را گروگان می‌گیرد و به صورت اتفاقی و غیر عمدی سبب مرگ همسر او می‌شود. مجرم با پسر بچه‌ای که در حقیقت پارک جون پیل فرزند خود اوست فرار می‌کند، اما افسر پلیس تصور می‌کند مجرم فرزند او  را ربوده است. گروهبان پارک ایل که پس از مرگ همسرش به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است تصمیم می‌گیرد هر طور شده قاتل همسرش را پیدا کند و فرزندش را نیز از او بگیرد.

سرانجام افسر پلیس موفق می‌شود از پدر پارک جون پیل یعنی هانگ تمان انتقام بگیرد، اما پس از مدتی متوجه می‌شود که پسر کوچکی که آن روز همراه مجرم بوده است فرزند هانگ تمان بوده است. افسر پلیس نیز پیش از پیدا کردن فرزندش در هنگام بازداشت یک قاچاقچی که از ارتش فرار کرده است، در تصادف با مجرم کشته شده و جان خود را از دست می‌دهد.

پس از  20 سال

تا حالا کسی فرزند گروهبان پارک  ایل را ندیده است. بنابراین فرزند واقعی افسر پلیس به پرورشگاه سپرده شده و مجبور می‌شود به زندگی در آنجا ادامه دهد. یکی از همکاران گروهبان پارک ایل تصور می‌کند پارک جون پیل فرزند همکارش است و بنابراین تصمیم می‌گیرد سرپرستی او را بپذیرد و به همین ترتیب زمان می‌گذرد. این در حالی است که پارک می‌داند ... جنایتکار بوده و سبب مرگ مادر تنگ‌تپ یونگ شده است.

20  سال می‌گذرد. حالا پارک جون‌پیل فرمانده پلیس است و پسر یک تبهکار که پدر سون جونگ که او هم یک افسر پلیس بوده است سرپرستی او را به خاطر اینکه تصور می‌کند او پسر همکارش گروهبان پارک ایل بوده است، برعهده گرفته است. پدر سون جونگ هم توسط دایی جنایتکار فرمانده کشته می‌شود.

کنگ تپ یونگ پسر واقعی گروهبان پارک ایل که در پرورشگاه بزرگ شده است. بوکس باز بی‌تجربه و ولگردی است که فرصت‌های زندگی را از دست داده است. او بهترین دوست خود را از دست می‌دهد و برای انتقام گرفتن تصمیم می‌گیرد، پلیس شود. از سوی دیگر او به سون جونگ دختر افسر پلیسی که فرمانده پارک جون پیل با آنها زندگی می‌کند علاقه‌مند می‌شود و به خاطر رقابت با فرمانده در راه یافتن به قلب جونگ بالاخره با نمره عالی دوره‌های آموزشی را می‌گذراند و پلیس می‌شود.

این در حالی است که به خاطر سون جونگ به شدت با فرمانده درگیر است. یکی از افسران پلیس زن به نام شین‌جی به کنگ تپ یونگ علاقه‌مند می‌شود و از او حمایت می‌کند. اگر چه فرمانده پارک جون پیل و افسر کنگ تپ یونگ رقیب هم هستند اما در حقیقت دوستانی هستند که از صمیم قلب به یکدیگر علاقه‌مند هستند.این2 جوان در نتیجه اتفاقات و حوادثی که در کنار هم تجربه می‌کنند، یاد می‌گیرند گذشته‌ها را ببخشند و در کنار هم آینده را در آغوش بگیرند.

اگر چه کنگ به خاطر جنایاتی که پدر پارک متهم شده است پدر و مادر خود را از دست می‌دهد اما این موضوع هیچ‌گاه سبب از بین رفتن روابط دوستانه آنها نخواهد شد. سرانجام دایی جنایتکار فرمانده که سبب مرگ پدر سون جونگ شده است توسط فرمانده و افسر کنگ تپ یونگ دستگیر می‌شود و سون جونگ هم با فرمانده ازدواج می‌کند.



 رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به مجموعه کره ای انسان خوب به کارگردانی یو جونگ جون برای ما بنویسید و بفرستید.




کمی تا قسمتی جدی

مجموعه تلویزیونی «انسان خوب» یک سریال پلیسی ملودرام است که در 16 قسمت   45 دقیقه‌ای تهیه شده است و داستان این مجموعه بر اساس داستان تاریخی شاهزاده و گدا و جابه‌جایی شخصیت‌های اصلی داستان که حوادث داستان به نوعی به آن2 مرتبط می‌شود، نوشته شده است.

اگرچه در این مجموعه داستانی را تعقیب می‌کنیم که قرار است خیلی جدی باشد، اما به دلیل نوع بازی‌ها و منطق کلی حاکم بر داستان، این مجموعه آن طور که باید یک داستان جدی تلقی نمی‌شود و به عبارتی نقش‌هایی که بیشتر در قالب طنز ایفا می‌شوند، بیش از محتوای اصلی داستان مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرند. در حقیقت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این مجموعه در کنار بازی خوب هنرمندان وجود چنین تضادی است.

بسیاری از منتقدان بر این باورند که بازی جدی و حسی پارک جون پیل و سون جونگ خیلی با فضای نیمه‌جدی داستان همخوانی ندارد. اما رفتارهای کنگ تپ یونگ و شین‌جی رفتارهایی صادقانه و کودکانه است. عصبانیت‌های کودکانه کنگ که اغلب با جیغ‌های کوتاهی همراه  است در کنار نگاه‌های وحشت‌زده و هراسان شین جی سبب می‌شود نقش این 2 شخصیت در مجموعه بیش از سایر نقش‌ها مورد توجه قرار گیرد.

 این در حالی است که دعواها و کشمکش‌های میان  این 2 شخصیت نیز به نوعی با فضای کمی تا قسمتی جدی در کل مجموعه همخوانی دارد و به همین دلیل برجسته‌تر از دیگر نقش‌ها به نظر می‌رسد.
http://www.geocities.ws/kdramas3/goodperson.jpg
معرفی کامل بازیگران مجموعه انسان خوب



Good Person August 2003 MBC

+ Shin Ha Kyun as Park Joon Pil
+ So Yoo Jin as Shin Ji Woo
+ Jo Han Sun as Kang Tae Pyung
+ Han Ji Min as Oh Soon Jung
+ Yoo Min as Yoo Jin
+ Park In Hwan as Dong Chul
+ Kim Yeo Jin as Anae
+ Lee Jong Soo as Byun Bong
+ Park Kwang Jung as Lee Dae Ro
+ Ahn Suk Hwan as Goo Sang Jin
+ Son Byung Ho as Baek Sang Ho
+ Kim Chung as Jang Yoon Ja
+ Ki Joo Bong as Hyung Sa


http://i.imgur.com/POQKJVX.jpg

سریال کره ای "انسان خوب" از شبکه تهران
سریال کره ای انسان خوب پنج شنبه ها ساعت 23 پخش می شود.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر امید، این سزیال پلیسی ملودرام کره ای در 16 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است وداستان خودرا بر یک نوع معمای شاهزاده وگدا وجابجایی شخصیتها بنیان نهاده است.


در خلاصه سریال آمده است،هانگ تمان خلاف کار حرفه ای است ،او روزی به همراه پسر کوچکش در حال گردش در شهر است که بوسیله گروهبان پارک ایل مورد تعقیب قرار می گیردو........ .

سریال کره ای " انسان خوب " از شبکه تهران در حال پخش است که شنبه ها ساعت 19 پخش می شود .

در هفته ی آینده  سعی می کنم که مطالب و عکسهایی از این سریال تهیه کنم و چنانچه بازدیدکننده ها موافق باشند بعد از پخش هرقسمت از این سریال ، خلاصه ای از آنرا برای دوستانی که در سایر شهرها هستند تهیه می کنم .

بازیگران آشنای این سریال : شین بی و ینگ دوک هستند ( ینگ دوک در همین قسمت اول کشته شد )
http://wiki.d-addicts.com/static/images/b/be/AGoodPerson.jpg
عرفی و تصاویر بازیگر زن سریال کره ای ایسان
معرفی و تصاویر بازیگر زن سریال کره ای ایسان
«هان جی مین» بازیگر زن کره ای متولد 5 نوامبر سال 1982 است.

از جمله نقش‌های او نقش شیم بی در سریال جواهری در قصر و سونگ یون در ایسان است.
تصاویری از بازیگران و پشت صحنه سریال کره ای
سریال‌های تلویزیونی

جکیل و من (سریال کره ای) (2015)/شاهزاده پشت بام (۲۰۱۲)/صدای او و ضربان قلب او (۲۰۱۱)/قابیل و هابیل (۲۰۰۹)/ایسان (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۷)/گرگ (۲۰۰۶)/میراث بزرگ (۲۰۰۶)/رستاخیز (۲۰۰۵)/جواهری در قصر (2003)/انسان خوب (2003)
معرفی و تصاویر بازیگر زن سریال کره ای ایسان
فیلم‌ها

کاراگاه کی (۲۰۱۱)/برش(۲۰۰۷)/چلچله آبی (۲۰۰۵)
___________________________________
Good Person

A Good Person with Jo Han Sun & So Yoo Jin

اطلاعات

    Title: 좋은 사람 / Joh-eun Sa-ram
    Also known as: A Good Man
    Episodes: 16
    Broadcast network: MBC
    Broadcast period: 2003-Aug-27 to 2003-Oct-16
    Air time: Wednesday & Thursday 21:55

سیناپس
This article or section contains a synopsis that is overly long or contains too much detail about the work.

Please edit it to both contextualise the fictional nature of the work and focus on summarizing the work rather than simply reiterating the plot from start to finish. You may also discuss changes on the talk page. All synopses are to be limited to 150 words (current length as of adding this message is 228 words.) See DramaWiki's style guide to writing more effective synposes for suggestions.

Nearly twenty years ago, Park Joon-pil (Shin Ha Kyun) is the son of a mafia boss. The mafia boss is being chased by the police, but takes a day off to take his young son to the department store. Kang Tae-pyung (Jo Han Sun)'s dad, a police officier, takes his wife and young son to an outing at the store also. At the department store, Kang Tae-pyung's dad attempts to arrest Joon-pil's dad. Joon-pil's dad grabs Tae-pyung's mom as a hostage and accidently kills her. Tae-pyung's dad goes crazy and runs after Joon-pil's dad, thinking that he has taken his son also. Tae-pyung's dad kills Joon-pil's dad, but realizes too late that the little boy by Joon-pil's dad is not his son, but the criminal's. However, Kang Tae-pyung's dad is killed also, and both the small boys become orphans. A fellow police officier takes in Joon-pil as his own son, thinking that the little boy is Tae-Pyung. Tae-pyung, however, is taken into an orphan home. Joon-pil knows he is a criminal's son. Twenty years later, Joon-pil is an aspiring young police officier and Tae-pyung is a boxing bum. When Tae-pyung's best friend becomes unfairly murdered, he vows to become a police officer. Two years later, Joon-pil and Tae-pyung finally meet again. Rivals but friends at heart, these two guys learn to forgive the past and embrace the future.

Source: Soompi

بازیگران
    Shin Ha Kyun as Park Joon-pil
    So Yoo Jin as Shin Ji-woo
    Jo Han Sun as Kang Tae-pyung
    Han Ji Min as Oh Soon-jung
    Yoo Min as Yoo Jin
    Park In Hwan as Oh Dong-chul (Detective, Soon Jung's father)
    Park Kwang Jung as Lee Dae-ro (Detective)
    Kwon Yong Woon as Detective Woon
    Son Byung Ho as Baek Sang-ho
    Kim Chung as Jang Yoon-ja
    Lee Dae Yeon as Father Choi
    Myung Kye Nam as Han Tae-man
    Ahn Suk Hwan as Goo Sang-jin
    Ki Joo Bong as Park Hyung-sa
    Kim Yeo Jin as A-nae
    Lee Jong Soo as Byun Bong-doo
    Choi Duk Moon
    Yang Taek Jo

عوامل تولید

    تهیه کننده: Jung Woon Hyun
    کارگردان: Yoo Jung Joon
    دستیار کارگردان: Kim Sang Hyup
    فیلمنامه: Kang Eun Kyung

___________________________________



جستجو در وبلاگ رها ماهرو : موضوع فیلم ابدو یک روز چیست؟ . فیلم.سوپر استار . دانلود فیلم زبان اصلی آشپزی از صمیم قلب . در حاشیه . حدیث در سریال اشک گنجشک ها . عکس ساحا بکرانی . فیلم قدیمی سرنوشت یکمرد . بهترین نقد از فیلم یک تکه نان . سعید روستایی کارگردان . فیلم چرمیا جانسون سیدنی پولاک . فیلم پذیرایی ساده . جرمیا جانسون 1972 . صحنه های سانسور شده فیلم جرمیا جانسون . فیلم مور زنان . رضاوزیری پدر ومادر ان در سریال معمای شاه کیست . فیلم بیداری . جرمیا جانسون . فیلم سوپر استار . پدرومادر ساحل بکرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد