رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی

نگارش بیمار استاندارد از خانه دهم گذشت

تهیه کننده سریال نوروزی بیمار استاندارد، با عقد قرارداد با بیش از 20 بازیگر پیش تولید این سریال را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود ردایی از پیشرفت نگارش سریال نوروزی بیمار استاندارد خبر داد و گفت: بیش از ده قسمت از فیلم نامه سریال به قلم بهرام توکلی نوشته شده و نگارش فیلم نامه تا قبل از کلید به اتمام خواهد رسید.

او در ادامه درباره روند پیش تولید این سریال افزود: عوامل پشت دوربین نهایی شدند و تاکنون با بیش از 20 بازیگر قرارداد بستیم و در روزهای آتی کست را خواهیم بست. لیست لوکیشن ها و برنامه ریزی تولید نیز تا قسمت8 کامل شده و تا اوایل بهمن برای آغاز فیلم برداری آماده می شویم.



 رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به مجموعه بیمار استاندارد شده به کارگردانی سعید آقا خانی برای ما بنویسید و بفرستید.




سریال بیمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.

0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
 مسعود ردایی تهیه کننده سریال بیمار استاندارد:

ساخت سریال را با بخش‌های خیابانی آغاز کردیم.

مجموعه نوروزی «بیمار استاندارد» به کارگردانی «سعید آقاخانی» در بیمارستانی واقع در ولنجک کلید خورد.

«مسعود ردایی»، تهیه کننده سریال «بیمار استاندارد»، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: طی روزهای گذشته تصویربرداری این سریال آغاز شد و کار را با بخش‌های خیابانی آغاز کردیم. بابک حمیدیان نیز اولین بازیگری است که جلوی دوربین رفت.

وی افزود: نگارش فیلم‎نامه سریال به طور کامل به پایان رسیده و در حال حاضر نیز گروه در بیمارستانی واقع در ولنجک مشغول کار هستند.

ردایی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با همت و جدیت تمام و کاملا منظم کار را جلو می‌بریم و امیدوارم مخاطبان از دیدن سریال لذت ببرند.

بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن و ... قرار داد بسته شده است. با بازیگران دیگری نیز در حال گفت‎وگو هستیم که با اتمام فیلم نامه در اوایل بهمن ماه کلید بزنیم.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال "بیمار استاندارد" درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

سریال "بیمار استاندارد"، به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی به همت مسعود ردایی در 14 قسمت45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می‌شود.
http://media.mehrnews.com/d/2016/02/03/3/1987113.jpg
عوامل پشت دوربین «بیمار استاندارد» انتخاب شدند
سعید آقاخانی در نشست بررسی فیلم خداحافظی طولانی
شناسهٔ خبر: 3021681 - یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
هنر > رادیو و تلویزیون
مسعود ردایی از نهایی شدن عوامل پشت دوربین سریال «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی خبر داد که اکنون در مرحله پیش تولید به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ردایی تهیه کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» درباره روند ساخت و تولید آن گفت: با نگارش نیمی از فیلمنامه «بیمار استاندارد» توسط بهرام توکلی پیش تولید کار با سرعت آغاز شد. لوکیشن های این مجموعه نیز انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله محله های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و... قرار دارند.

وی از اتنخاب عوامل تولید «بیمار استاندارد» خبر داد و اسامی آنها را به شرح ذیل اعلام کرد: فرشاد گل سفیدی مدیر تصویربرداری، علی احمدی مدیر صدابرداری، عادل معصومیان دستیار کارگردان، علی جودی برنامه ریز، مجید گودرزی مدیر تولید، امیر شیبان خاقانی تدوین گر، مهناز غنی طراح لباس، گلرخ حقیقی طراح صحنه، مانی اسکندری طراح گریم، علی سعیدی مدیر صحنه، وحید شوکتی منشی صحنه، محمدرضا دلنوازی جانشین تولید، مجید لعل سنجیان مدیر تدارکات، ساناز بصیر دستیار برنامه ریز و حسام الدین خلوصی عکاس.

ردایی در پایان شروع تولید را اوایل بهمن پیش بینی و تصریح کرد: با اتمام نگارش فیلمنامه و پیوستن سعید آقاخانی به کار، تولید «بیمار استاندارد» با جدیت و نظم آغاز خواهد شد و امیدواریم لحظات شادی را برای مخاطبان تلویزیون در ایام نوروز رقم بزند.

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده رشته بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

این مجموعه به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در نوروز ۹۵ تهیه و تولید می شود.

0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
حمید لولایی به «بیمار استاندارد» پیوست/ آماده برای فیلمبرداری
حمید لولایی
شناسهٔ خبر: 3034456 - چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
هنر > رادیو و تلویزیون
از آخرین بازیگرانی که به سریال نوروزی «بیمار استاندارد» پیوسته اند حمید لولایی است که قرار است در این سریال نقش نصرت را بازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال نوروزی «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی این روزها مراحل پیش تولید خود را طی می کند تا در چند روز آینده کلید بخورد.

به تازگی حمید لولایی نیز به جمع بازیگران این سریال که که بهرام توکلی فیلمنامه آن را نوشته، پیوسته است و نقش نصرت را در سریال دارد.

«بیمار استاندارد» به تهیه کنندگی ردایی ساخته می شود و تاکنون لوکیشن های این سریال در مناطقی از جمله انقلاب، پیروزی و بلوار ارتش تعیین و نهایی شده اند.

هم اکنون تا پایان قسمت دوازدهم این سریال به نگارش درآمده است و تنها دو قسمت دیگر از نگارش فیلمنامه این سریال باقی مانده است.

از بازیگران این سریال با بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود، اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا قرارداد بسته شده است.

«بیمار استاندارد» دربارۀ شخصیتی به نام بهنام با بازی بابک حمیدیان است که بازیگری خوانده و با یک شیوه درمانی درگیر می‌شود و به ماجراهایی قدم می‌گذارد که تا به حال تجربه نکرده است.

این سریال در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی و در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در نوروز ۹۵ تهیه و تولید می شود.

0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
بازیگران جدید جلوی دوربین «بیمار استاندارد» رفتند
سریال بیمار استاندارد
شناسهٔ خبر: 3041210 - چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
هنر > رادیو و تلویزیون
بابک حمیدیان، جواد عزتی و شیلا خداداد از جمله بازیگرانی هستند که جلوی دوربین «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی رفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ردایی تهیه کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» که به کارگردانی سعید آقاخانی برای مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی ساخته می شود با اعلام اتمام تصویربرداری دو قسمت از این سریال گفت: در روزهای آغازین تصویربرداری «بیمار استاندارد» بابک حمیدیان، جواد عزتی، شیلا خداداد، هومن حاجی عبداللهی، حسین محب اهری جلوی دوربین رفتند و تصویربرداری دو قسمت از سریال به اتمام رسیده است. تصویربرداری با فیلمنامه کامل برنامه ریزی در تولید را تسریع کرده و در زمان و هزینه صرفه جویی می کند و کیفیت کار را افزایش می دهد.

وی درباره وضعیت تولید «بیمار استاندارد» افزود: لوکیشن ها در روزهای نخست، استودیو دوبلاژ در محله طرشت، سالن تئاتر دانشکده و نشست مطبوعاتی در خیابان استاد معین، کلینیک درمانی مرکز درمانی ولنجک و تصاویر خیابانی در شهرک غرب تهران بوده است و هم اکنون مشغول تصویربرداری در استودیو دوبلاژ هستیم و بعد از آن به خانه بهنام خواهیم رفت.

بازیگران این سریال عبارتند از بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود، اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب، خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود، امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن، عزت الله مهرآوران در نقش پدر بهنام و علی میلانی در نقش اسماعیلی.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی (برنامه ریز)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوینگر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم)، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان (مدیر تدارکات)، ساناز بصیر (دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

این سریال به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در نوروز ۹۵ در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.

0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0

دو خبر از مجموعه های جدید سیما
«بیمار استاندارد شده» سریال نوروزی شد/ اثری ۱۲۰اپیزودی
سعید آقاخانی در نشست بررسی فیلم خداحافظی طولانی
شناسهٔ خبر: 2997997 - شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
هنر > رادیو و تلویزیون
مجموعه «بیمار استاندارد شده» در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش درمی آید که نویسندگی آن را سعید آقاخانی و بهرام توکلی بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام توکلی و سعید آقاخانی سریال «بیمار استاندارد شده» را برای نوروز ۹۵ می نویسند. سیناپس این سریال در حال نگارش است و پیش بینی می شود نگارش فیلمنامه تا پایان دی ماه به اتمام برسد.

داستان «بیمار استاندارد شده» درباره فردی است که با بازی کردن نقش بیماران روحی و روانی می خواهد دانشجویان را بیازماید ولی با ماجراهایی مسیر او تغییر می کند.

سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» توسط بهرام توکلی و سعید آقاخانی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش در می آید.

۱۲۰ اپیزود «در قصه ها زندگی می کنند»

همچنین داود بیدل کارگردان ۲۰ اپیزود از مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» با اشاره به اتمام نگارش ۵۰ اپیزود از ۱۲۰ اپیزود این مجموعه گفت: تمایل مرکز به ساخت مجموعه ای اپیزودیک با مبنای مذهبی که در آن آدم ها نتیجه نیکی و بدی خود را در همین دنیا ببینند، موجب سفارش به گروهی از نویسندگان شد که از این میان ۱۲۰ طرح تولید شده در کارگاه های نگارش مرکز گسترش فیلمنامه نویسی سازمان مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر فضاهای شهری و آپارتمانی، فضاهای روستایی و جاده ای نیز در کار وجود دارد درباره قصه مجموعه عنوان کرد: «در قصه ها زندگی می کنند» قصه های مختلفی دارد و از هنرپیشگان جدید بهره گرفته است، به لحاظ اجرا همه قصه ها با یک خواب آغاز می شود و در روند کار شخصیت اصلی نسبت به آینده عمل خود آگاه شده و ارتباط اتفاقات خواب و واقعیت برای قهرمان قصه و مخاطب جذاب خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: ۲۰ اپیزود از این مجموعه به کارگردانی من توسط محمد هادی پروین تهیه می شود و بقیه توسط سایر تهیه کنندگان از جمله علی اکبر تحویلیان و محسن شایان فر تولید خواهد شد.

مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» در ۱۲۰ اپیزود ۴۵ دقیقه ای توسط گروهی از نویسندگان، کارگردانان و تهیه کنندگان در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی نگارش و تولید می شود.

0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
۱۰ قسمت از «بیمار استاندارد» نوشته شد/ تصویربرداری از اوایل بهمن
سعید آقاخانی در نشست بررسی فیلم خداحافظی طولانی
شناسهٔ خبر: 3029597 - چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
هنر > رادیو و تلویزیون
مسعود ردایی تهیه کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» که سعید آقاخانی کارگردانی آن را بر عهده دارد خبر داد که تصویربرداری این سریال از اوایل بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ردایی تهیه کننده سریال «بیمار استاندارد» از پیشرفت نگارش این سریال نوروزی که در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی تولید می شود، خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ قسمت از فیلمنامه سریال توسط بهرام توکلی نوشته شده و نگارش فیلمنامه تا قبل از کلید خوردن آن به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه درباره روند پیش تولید این سریال عنوان کرد: عوامل پشت دوربین نهایی شدند و تا کنون با بیش از ۲۰ بازیگر قرارداد بستیم و در روزهای آتی کست را خواهیم بست. لیست لوکیشن ها و برنامه ریزی تولید نیز تا قسمت ۸ کامل شده و تا اوایل بهمن برای آغاز تصویربرداری آماده می شویم.

از بازیگران بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود، اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب، خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود، امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن و... قرار داد بسته شده است. با بازیگران دیگری نیز در حال گفتگو هستیم که با اتمام فیلمنامه در اوایل بهمن ماه کار را کلید بزنیم.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی (برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم)، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان (مدیر تدارکات)، ساناز بصیر ( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

این سریال به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در نوروز ۹۵ در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.

0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
 «بیمار استاندارد» وارد پیش تولید شد
شناسه خبر: 967378 سرویس: فرهنگی
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
سعید آقاخانی
مسعود ردایی از نهایی شدن عوامل پشت دوربین «بیمار استاندارد» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود ردایی تهیه کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» از وضعیت این سریال نوروزی گفت: با نگارش نیمی از فیلمنامه «بیمار استاندارد» توسط بهرام توکلی پیش تولید کار با سرعت آغاز شد. لوکیشن‌ها انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله محله‌های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و... قرار دارند.

وی از اتنخاب عواامل تولید «بیمار استاندارد» خبر داد و اسامی آن‌ها را به شرح ذیل اعلام کرد: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی (برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم)، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان (مدیر تدارکات)، ساناز بصیر (دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

ردایی در پایان، شروع تولید را اوایل بهمن پیش بینی کرد و افزود: با اتمام نگارش فیلم نامه و پیوستن سعید آقاخانی به کار، تولید «بیمار استاندارد» با جدیت و نظم آغاز خواهد شد و امیدواریم لحظات شادی را برای مخاطبان تلویزیون در ایام نوروز رقم بزند.

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده...

سریال «بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در نوروز 95 تهیه و تولید می‌شود
0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0

بابک حمیدیان در «بیمار استاندارد» +عکس
تصویربرداری دو قسمت از مجموعه‌ی «بیمار استاندارد» سعید آقاخانی به پایان رسید و بابک حمیدیان، جواد عزتی، شیلا خداداد، هومن حاجی عبداللهی و حسین محب اهری جلوی دوربین این کارگردان رفتند.
خبرگزاری ایسنا: تصویربرداری دو قسمت از مجموعه‌ی «بیمار استاندارد» سعید آقاخانی به پایان رسید و بابک حمیدیان، جواد عزتی، شیلا خداداد، هومن حاجی عبداللهی و حسین محب اهری جلوی دوربین این کارگردان رفتند.
به گزارش سرویس تلویزیون ورادیو ایسنا، مسعود ردایی - تهیه کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» - با اعلام اتمام تصویربرداری دو قسمت از این سریال گفت: در روزهای آغازین تصویربرداری «بیماراستاندارد»، بابک حمیدیان، جواد عزتی، شیلا خداداد، هومن حاجی عبداللهی، حسین محب اهری جلوی دوربین رفتند و تصویربرداری دو قسمت از سریال به اتمام رسیده است.

او ادامه داد: تصویربرداری با فیلمنامه کامل، برنامه‌ریزی در تولید را تسریع کرده و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کند و کیفیت کار را افزایش می‌دهد.

وی درباره وضعیت تولید «بیمار استاندارد» افزود: لوکیشن‌های تصویربرداری در روزهای نخست، استودیو دوبلاژ در محله طرشت، سالن تئاتر دانشکده و نشست مطبوعاتی در خیابان استاد معین، کلینیک درمانی مرکز درمانی ولنجک و تصاویر خیابانی در شهرک غرب تهران بوده است. هم اکنون مشغول تصویربرداری در استودیو دوبلاژهستیم و بعد از آن به خانه بهنام خواهیم رفت.

بازیگران این سریال عبارتند از: بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود ، اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن، عزت الله مهرآوران در نقش پدر بهنام، علی میلانی در نقش اسماعیلی و...

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

این مجموعه‌ی نوروزی به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.
0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
 سعید آقاخانی با «بیمار استاندارد شده» در نوروز ۹۵ سیما
شناسه خبر: 941112 سرویس: فرهنگی
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
سعید آقاخانی
بهرام توکلی و سعید آقاخانی سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» را در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی می‌نویسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام توکلی و سعید آقاخانی سریال «بیمار استاندارد شده» را برای نوروز 95 می‌نویسند. سیناپس این سریال در حال نگارش است و پیش بینی می‌شود نگارش فیلم نامه تا پایان دی ماه به اتمام برسد.

داستان «بیمار استاندارد شده» درباره فردی است که با بازی کردن نقش بیماران روحی و روانی می‌خواهد دانشجویان را بیازماید ولی با ماجراهایی مسیر او تغییر می‌کند.

سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» توسط بهرام توکلی و سعید آقاخانی در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی به نگارش در می‌آید.
0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
 بهرام توکلی، «بیمار استاندارد شده» را دی ماه تمام می‌کند
شناسه خبر: 943233 سرویس: فرهنگی
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
بهرام توکلی
مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد شده» قرار است که به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی برای پخش در ایام نوروز به تولید برسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تولید و پخش سریال‌های مناسبتی چند سالی است که در رسانه ملی جای خود را باز کرده است و تبدیل به سنتی دیرینه شده است. با وجود اینکه چندین ماه تا فرا رسیدن ایام نوروز باقی مانده است مرکز گسترش فیلمنامه نویسی صداوسیما با مدیریت امین صدیقی دست به کار شده تا دست رسانه ملی در این ایان خالی نباشد.

یکی از سریال‌های نوروزی این مرکز مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد شده» است که قرار است به کارگردانی سعید آقاخانی تولید شود. بهرام توکلی نویسنده این سریال است و در حال حاضر نگارش فیلمنامه این سریال را انجام می‌دهد.

نگارش «بیمار استاندارد شده» تا پایان دی ماه به پایان می‌رسد و پس از آن مسعود ردایی در مقام تهیه‌کنندگی به همراه سعید آقاخانی وارد پیش‌تولید آن می‌شوند تا در زمان باقی‌مانده کار را بدون شتاب و عجله برای پخش در ایام نوروز95 آماده کنند.

«بیمار استاندارد شده» داستان فردی است که با بازی کردن نقش بیماران روحی و روانی می‌خواهد دانشجویان را بیازماید ولی با ماجراهایی مسیر او تغییر می‌کند.

سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» قرار است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی به نویسندگی بهرام توکلی و کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی به تولید برسد.
0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0

بیمار استاندارد؛ بازیگرانش را شناخت
بیمار استاندارد؛ بازیگرانش را شناخت

در سریال "بیمار استاندارد" با بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا قرارداد بسته‌اند.

به گزارش ایلنا، به گفته مسعود ردایی(تهیه‌کننده سریال نوروزی بیمار استاندارد) حضور شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا در این سریال قطعی شده است.

ردایی با اشاره به نگارش بیش از نیمی از فیلمنامه «بیمار استاندارد» توسط بهرام توکلی و آغاز پیش‌تولید کار گفت: لوکیشن‌ها انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله محله‌های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و ... قرار دارند. عوامل پشت دوربین قطعی شده و از بازیگران بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا قرار داد بسته شده است. با بازیگران دیگری نیز در حال گفتگو هستیم که با اتمام فیلمنامه در اوایل بهمن ماه کلید بزنیم.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است:

فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیلکرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده است.

سریال «بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می‌شود.

0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0

آخرین خبرها از سریال نوروزی«بیمار استاندارد»
تهیه‌کننده‌ی سریال نوروزی «بیمار استاندارد» اعلام کرد که این سریال پیش از پایان فیلمنامه کلید نخواهد خورد.
خبرگزاری ایسنا: مسعود ردایی - تهیه‌کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» - اعلام کرد، با عقد قرارداد با بیش از 20 بازیگر، پیش تولید این سریال به سرعت پیش می‌رود.

ردایی از پیشرفت نگارش سریال نوروزی «بیمار استاندارد» خبر داد و گفت: بیش از 10 قسمت از فیلم نامه سریال توسط بهرام توکلی نوشته شده و نگارش فیلمنامه تا قبل از کلید به اتمام خواهد رسید.

او در ادامه درباره روند پیش تولید این سریال افزود: عوامل پشت دوربین نهایی شدند و تا کنون با بیش از 20 بازیگر قرارداد بستیم و در روزهای آتی کست را خواهیم بست. لیست لوکیشن‌ها و برنامه‌ریزی تولید نیز تا قسمت هشت کامل شده و تا اوایل بهمن برای آغاز تصویربرداری آماده می شویم.

از بازیگران بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن و ... قرار داد بسته شده است.

با بازیگران دیگری نیز در حال گفتگو هستیم که با اتمام فیلم نامه در اوایل بهمن ماه کلید بزنیم.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال بیمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.
0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
جواد عزتی و اصغر سمسارزاده هم آمدند
حمیدیان نقش اول یک سریال طنز شد
«بابک حمیدیان» به عنوان بازیگر نقش اول سریال طنز «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی انتخاب شد.
صراط: «بابک حمیدیان» به عنوان بازیگر نقش اول سریال طنز «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی انتخاب شد.

با نگارش نیمی از فیلم نامه «بیمار استاندارد» توسط بهرام توکلی پیش تولید کار با سرعت آغاز شد. لوکیشن ها انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله محله های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و ... قرار دارند.

بنا بر این گزارش، بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پورنجات اولین بازیگرانی هستند که با این پروژه به تهیه کنندگی مسعود ردایی قرارداد بسته‌اند و کار تصویربرداری اویل بهمن آغاز می‌شود.

آخرین حضور بابک حمیدیان در تلویزیون به سریال «گذر از رنج‌ها» برمی‌گردد که شرایط نامطلوب تولید موجب دلخوری حمیدیان شده بود.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال بیمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 تهیه و تولید می شود.
0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
 از سریال نوروزی آقاخانی چه خبر؟
بهرام توکلی نگارش «بیمار استاندارد شده» را در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به نیمه رساند.
صراط: بهرام توکلی از نگارش نیمی از سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» خبر داد و گفت: هفت قسمت از فیلمنامه نوشته شده و همزمان بازنویسی تولیدی آن انجام می‌شود تا به زمان‌بندی نگارش فیلمنامه که تا پایان دی ماه پیش‌بینی شده برسیم.

وی درباره‌ی ایده شکل‌گیری این سریال افزود: ایده‌ی اولیه مجموعه «بیمار استاندارد شده»، از دل تحقیقاتم برای نگارش فیلمنامه دیگری بیرون آمد و کم کم در ذهنم پررنگ شد، کار با بیماراستاندارد شده یا s.p روش درمانی نسبتا جدیدی است که مایه‌های دراماتیک جذابی در دل خود دارد و در ارتباط مستقیمی با مفهوم نقش بازی کردن است. داستان ما البته از این روش درمانی تنها به عنوان سرچشمه و نقطه عزیمت استفاده می‌کند و با رویکردی کمیک، شاخ و برگ قصه را به سمت آدم‌هایی درگیر با أیده نقش بازی کردن و درگیری‌های روانی سوق می‌دهد.

سریال «بیمار استاندارد شده» درباره‌ی قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل‌کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده ... .

سریال «بیمار استاندارد شده» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 تهیه و تولید می شود.
0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0

اخبار سریال ها و فیلم های در حال ساخت ایرانی و هالیوودی در وبلاگ رها ماهرو : فیلم جنگل تخته سیاه . هومن برقنورد در سریال اشکها ولبخندها . نقد سریال درحاشیه 2 . نقد فیلم بادیگارد . فیلم تاریکی هندی . جوگارجری . موضوع فیلم هندی شطرنج با بازی میتون . لوییس ریچ در نقش پتی فری . عکس لوییس ریچ در نقش پتی فری . خانواده اشپز بازیگران . دانیل پتری . کانال تلگرام چای شیرین

نظرات 1 + ارسال نظر
پزشک معترض سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:53 ب.ظ

من یک پزشک ام و مبتلا به بیماری وسواس هستم،طبابت میکنم،، بیماران زیادی را درمان میکنم،آیا من دیوانه ام!!!!!!!!!!
چرا بیمار وسواس را با لفظ بیمار روانی خطاب میکنید؟
آقای توکلی شما به الفبای پزشکی حتی آشنایی دارید؟
میدانید بیش از ٨٠ درصد مردم ایران به این بیماری مبتلا هستند؟
میدانید این بیماری تنها یک اختلال اضطرابی است و اصلا چیز مهمی نیست،به احتمال زیاد شاید شما و اقای اقاخانی هم مبتلا باشید؟ایا شما روانی هستید؟؟؟
چرا زندگی و درمان صدها جوان،غرور و شخصیت ادم های بسیاری را زیر سوال میبرید؟؟
آیا امکان نداشت به جای وسواس سراغ یک بیماری کمتر شایع در مملکت و دارای جنبه روانی واقعی میرفتید تا زندگی کسی تحت شعاع قرار نگیرد،
من از زمان پخش سریال شما دچار ناراحتی شدید شدم و به خدای احد و واحد قسم که هیچ یک از شما را نخواهم بخشید،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد