رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم چند روز ساخته ژرژ هاشم زاده

فیلم جدید ژرژ هاشم زاده

ژرژ هاشم زاده گفت: قصد ساخت فیلمی با عنوان «چند روز» را دارم که اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود پایان امسال یا اوایل سال آینده جلوی دوربین می‌برم. 

 
وی افزود: تمام لوکیشن‌های این اثر در تهران می‌گذرد و تم آن احتماعی دارد و در خصوص بزهکاری نوجوانان است.
 
هاشم زاده ادامه داد: اصلی ترین بازیگر این فیلم نوجوانی 17 ساله است و از 5 بازیگر اصلی که در حقیقت مرد هستند بهره می‌برد و زن‌ها نقش فرعی تری در قصه دارند.. 
 

وی اضافه کرد: چون قصه فیلم درباره بزهکاری نوجوانان است خانم‌ها نقش کم رنگ تر اما تعیین کننده‌ای دارند.




بازیگران فیلم سینمایی ایتالیای من بچه هامو میخام . نقد سریال نفس گرم . قسمت دوم نیمه پنهان ماه شهید ورامینی . فیلم سینمایی نیمه گمشده . گری هاپسون . سریال رخنه . من بچه هام می خواهم . من بچه هایم را می خواهم . بازیگر . فیلم من بچه هایم رو میخوام . دانلود اهنگ فیلم ایتالیایی من بچه هایم را میخواهم . بازیگر زن من بچه هامو میخوام . سابرینا فریلی من بچه هایم را میخواهم .من بچه هامو میخوام . موسیقی فیلم من بچه هایم را میخواهم . بازیگر فیلم من بچه ها م و میخوام . موزیک متن من بچه هامو میخوام . فیلم خارجی من بچه هامو می خوام . دانلود فیلم بدون سانسور من بچه هامو می خوام . سونیا آلبرتی . من بچه هامو میخام . سینمایی بچه هامو میخام  . من بچه هایم را می خواهم فیلم . فیلم سینمایی من بچه هایم را میخواهم . من بچه هامومیخام . بازیگر فیلم من بچه هامو میخوام . هنرپیشه زن فیلم من بچه هام میخوان . لوئیجی پرلی . موضوع سریال نفس گرم . نقد فیلم طعم گیلاس . دانلود آهنگ علی اصغر مجیدحسین پور . نقد فیلم پذیرایی ساده . در اثر مواد رادیواکتیو کودزیلا بوجود میاید؟ . فیلم در آرزوی خوشبختی ژاپن . فیلم باران کوثری و پانته ا بهرام . برنامه تلویزیونی قاصدک . سال تولید سریال رخنه . داستان صوتی the drama of the gifted child . در برابر اینده . داستان سریال نفس گرم . در برابر آینده . بازیگر زن فیلم سینمایی من بچه مو میخوام . سونیا در من بچه هایم را می خواهم . بازیگران فیلم من بچه هامو میخام  .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد