رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم نرگس مست ساخته جلال الدین دری


عبدالله اسفندیاری در گفتگو با مهر:
پاکدل و حجار به «نرگس مست» پیوستند/ فیلمی درباره موسیقی

عبدالله اسفندیاری از پیوستن مهدی پاکدل و میترا حجار به فیلم سینمایی «نرگس مست» و آغاز فیلمبرداری آن از روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه خبر داد.

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دری با اشاره به زمان آغاز فیلمبرداری این اثر به خبرنگار مهر گفت: «نرگس مست» از روز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه کلید می خورد و تاکنون حضور عواملی همچون دستیار اول و مدیر برنامه ریزی سعید نقد زاده، عکاس امیرکوروش اعرابی، منشی صحنه آنیتا فیروز بخت، طراح گریم بابک شعایی، مدیر فیلمبرداری رضا شیخی، مدیر تصویربرداری محمد شاه وردی، طراح صحنه و لباس لیلا نقدزاده قطعی شده است.

وی درباره بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند نیز خبر داد: سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار تاکنون حضورشان قطعی شده است.

این تهیه‌کننده افزود: فیلمبرداری این اثر در ۴۵ جلسه و بیشتر در تهران انجام خواهد شد. درباره قصه «نرگس مست» هم باید بگویم این فیلم در ستایش موسیقی سنتی ایران و ادای دینی به آن است. «نرگس مست» روایت کننده داستان یکی از قدیمی ترین سازندگان تار، سه تار و ابزار آلات موسیقی است که در زندگی امروزی خود برخی از شخصیت های اسطوره ای این عرصه را در ذهن خود مجسم می کند. ما در طول فیلمبرداری این اثر از مشاوره های یکی از موسیقیدانان خوب کشور هم استفاده خواهیم کرد.

اسفندیاری با اشاره به سابقه جلال الدین دری کارگردان این اثر در عرصه فیلمسازی عنوان کرد: جلال الدین دری پیش از این سریالی با عنوان «کپی برابر اصل» را ساخته بود که رسانه ها آنچنان که باید توجهی به آن نکردند البته او یک فیلم هم در خارج از کشور ساخته است و سابقه فیلمنامه نویسی هم دارد. مجموع این توانایی ها باعث شد که ما با یکدیگر به همکاری بپردازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تدوین این فیلم به صورت همزمان انجام خواهد شد و تلاش می کنیم آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

______________________________
تدوین نرگس مست به پایان رسید
تدوین این فیلم تمام شده و بخشی از صداگذاری آن باقی مانده است. 
 
گفتنی است؛ «نرگس مست» اولین تجربه بلند سینمایی سید جلال الدین دری است که تهیه‌کنندگی آن را عبدالله اسفندیاری بر عهده دارد.
 
بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند، عبارتند از:
 
سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار
 

خلاصه داستان فیلم: این فیلم داستان یک سازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش اساتید موسیقی ایران را گاه به جای آن ها تصور می کند و ما ترانه های ماندگار فارسی را از آن اساتید می شنویم



اسم بازیگر من بچه هامو میخوام . بازیگر زن من بچه هام رو میخوام . بازیگر زن من بچه هامو میخوام . من بچه هامو میخوام 2 . فیلم بچه هایم رو می خوام . بازیگران من بچه ها مو میخوام 2 . فیلم خارج من بچه هامو میخوام . بازیگرزن فیلم ایتالیایی بچه‌ها مو میخوام . دانلود آهنگ فیلم من بچه هامو میخوام . بازیگر من بچه هامو میخوام . لوکا باربارشی . بازیگران سریال خارجی من بچه هام را میخام . فیلم خارجی من بچه هایم را میخواهم . نقد فیلم خبر خاصی نیست . فیلم بچه هایم را میخواهم ایتالیا . نقد فیلم طعم گیلاس . نقش هدایت هاشمی در فیلم داستان عوضی . خوشبختی برای ما . سابرینافریلی . دانلود فیلم ایتالیایی من بچه هامو میخوام . قسمت دوم نیمه پنهان ماه شهید ورامینی . بازیگر زن فیلم من بچه هام رو میخوام . جراحت سریال نقد . فیلم گمشده و عشق چینی . شبکه نمایش فیلم من بچه هایم رو میخوام . فیلم ایتالیایی من بچه هامو میخوام . فیلم من بچه هامو میخوام . من بچه هامو میخوام . فیلم من بچه هایم را میخواهم . بازیگران فیلم من بچه هایم را میخواهم . فیلم خوشبختی برای ما . من بچه هامو دوست دارم 1 کارگردان لیئورجی پرلیی . فیلم سینمایی من بچه هامو میخوام . من بچه هایم را میخواهم . دانلود فیلم من بچه هامو میخوام . بازیگر زن من بچه هامو میخوام . دانلود من بچه هامو میخوام . سینمائی من وبچه هام ایتالی . سابرینافریلی . فیلم خارجی من بچه هامو میخوام . سینمایی من بچه هامو میخوام .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد