رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

اطلاعات درباره فیلم نود دقیقه تا سقوط

نود دقیقه تا سقوط
2009 آلمان
Crash Point:

Berlin Dir:Thomas Jauch


شبکه‌های مختلف تلویزیون برای روزهای پایانی هفته (19 و 20 خردادماه) 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی تدارک دیده‌اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی جدامانده، باشگاه سری، میمون‌های فضایی 2، همه خوب هستند، این گروه خشن، بازرس مورس، مادر زن سلام، حادثه شین جوکو، نود دقیقه تا سقوط، خوشبختی تصادفی، می لای چهار، قصه داود و قمری، به همین راحتی، حشرات جهنمی و تفنگ دولول پنجشنبه و جمعه 19 و 20 خرداد ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

"جدامانده"
فیلم سینمایی "جدامانده " پنجشنبه 19خردادماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان این فیلم درباره نیروهای پلیس است که تلاش می‌کنند قدرت فزاینده مافیای ایرلندی را در جنوب بوستن تحت کنترل درآوردند.
مارتین اسکورسیزی در سال 2006 کارگردانی این اثر را با بازی لئوناردو دی کاپریو، جک نیکلسن، مت دیمن و مارک والبرگ برعهده داشته است.

"باشگاه سری"
فیلم سینمایی "باشگاه سری " به کارگردانی جمال شورجه جمعه 20خرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی جمشید هاشم‌پور، جهانبخش سلطانی، فرهاد اصلانی و محمود پاک‌نیت از این قرار است که فرمانده کشتی تجاری ایران رشادت پس از بارگیری در بندر فیلیپین متوجه می‌شود عوامل دشمن یک محموله مواد شیمیایی را وارد کشتی کرده‌اند. آنها قصد دارند طی نقشه‌ای حساب شده خبرنگاران و دست اندرکاران محیط زیست را در سنگاپور روی عرشه کشتی حاضر کنند تا با تبلیغاتی دروغین خبر تولید و نگهداری سلاح‌های شیمیایی کشتار جمعی توسط ایران را به جهان مخابره کنند.


"میمون های فضایی"
 
فیلم سینمایی "میمون‌های فضایی 2" جمعه 20 خردادماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

کامِت شخصیت اصلی این قسمت در ایستگاه فضایی کار می‌کند و طبق برنامه قرار است همراه با تعدادی دیگر
دوباره سفری را آغاز کنند. اما ناگهان متوجه می‌شود که اسم او از لیست افراد پرواز حذف شده و همین موضوع باعث ناراحتی زیاد و نا امیدی‌اش می‌شود، او داخل سفینه شده و اشتباهاً با دستوری که به رایانه می‌دهد به فضا پرتاب می‌شود.
فیلم سینمایی "میمون‌های فضایی 2 " به کارگردانی جان اچ ویلیلمز و تهیه‌کنندگی جرمی اچ ویلیامز محصول سال 2010 آمریکا است.

"همه خوب هستند"
 
فیلم سینمایی "همه خوب هستند " به کارگردانی کرگ جونز و تهیه‌کنندگی ویتوریوسچی گوری جمعه 20 خرداد ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی رابرت دنیرو و کیت بکینسال می‌بینیم: فرانک مرد میانسالی است که بعد از مرگ همسرش با چهار فرزندش که هر کدام در شهر دیگری هستند، تنها از طریق تلفن یا نامه در ارتباط است. او تصمیم می‌گیرد تا یک مهمانی ترتیب داده و آنها را دور هم جمع کند، ولی هرکدام بهانه‌ای می‌آورند تا به آن مهمانی نیایند.
فیلم سینمایی "همه خوب هستند " محصول سال 2009 کشورهای ایتالیا و آمریکا است.


"این گروه خشن"
 
فیلم سینمایی "این گروه خشن " به کارگردانی سام پکین پا و با بازی ویلیام هولدن، رابرت رایان، ارنست بورگناین، ادموند اوبراین و وارن اوتس پنجشنبه 19خرداد ساعت11:30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.


"بازرس مورس"
 
فیلم سینمایی "بازرس مورس " به کارگردانی دنی بوی محصول سال 1990 کشور انگلستان، پنجشنبه 19 خرداد ساعت 17:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
یک تبهکار به نام لاری دارسون در یک مبارزه به وسیله گروهی کشته می‌شود. مورس و همکارانش در مراسم خاکسپاری سعی می‌کنند بقیه اعضا را شناسایی کنند.
فیلم سینمایی "بازرس مورس " با بازی بازیگرانی همچون کولین دکستر، جان تو و کویین ویتلی ساخته شده است.

"مادر زن سلام"
 
فیلم سینمایی "مادر زن سلام " به کارگردانی خسرو ملکان پنجشنبه 19 خردادماه ساعت 19از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان در مورد دختر یک مرد سنتی است که پس از ازدواج زندگی زناشویی ناموفقی دارد. پدرش که از این موضوع آگاه است تصمیم می‌گیرد برای ازدواج دو دختر دیگرش شرایطی قائل شود. به همین منظور شرایط خود را به صورت یک بخش نامه روی کاغذ می‌آورد و از خواستگاران می‌خواهد طبق مفاد مندرج شده، پا پیش بگذارند.
فتحعلی اویسی، فرزانه کابلی، مریم امیرجلالی و محسن قاضی مرادی در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.


"حادثه شین جوکو"
 
فیلم سینمایی "حادثه شین جوکو " به کارگردانی تانگ شینگ یی و با بازی جکی چان نائوتوتاکنانه کا پنجشنبه 19 خرداد ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم محصول سال 2009 کشور هنگ کنگ آمده: نیک به همراه عده‌ای از جوانان چینی به صورت غیرقانونی وارد ژاپن می‌شود. هدف اصلی او پیدا کردن نامزدش ژوژو است که مدتی قبل به دعوت یکی از اقوامش به ژاپن رفته است.

"نود دقیقه تا سقوط"
 
فیلم سینمایی "نود دقیقه تا سقوط " به کارگردانی توماس جاک، محصول سال 2009 کشور آلمان جمعه 20 خرداد ساعت 11:30 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

"خوشبختی تصادفی"
 
جمعه 20 خردادماه ساعت 15 فیلم سینمایی "خوشبختی تصادفی " به کارگردانی زویا اختر از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم سینمایی "خوشبختی تصادفی " درباره یک پسر جوان است که برای بازیگر شدن به دهلی آمده و همسایه دختر بازیگری شده که تقریباً سیاهی لشکر است.

"می‌لای چهار"
 
فیلم سینمایی "می لای چهار " به کارگردانی پالو برتالو و با بازی آلوین آلسن، جیان لوکا بالداری و بو بالینگرمحصول سال 2011 کشور ایتالیا، پنجشنبه 19خرداد ساعت 15:30از شبکه چهار سیما باز پخش می‌شود.

"قصه داود و قمری"
 
فیلم تلویزیونی "قصه داود و قمری " به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری و با بازی هومن سیدی و حدیث میرامینی، جمعه 20 خردادماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
"قصه داود و قمری" داستان جوانی هنرمند به نام داوود است که به عنوان صدابردار سینما و تلویزیون مشغول به کاراست و در این مسیر و در زندگی به لحاظ اقتصادی با مشکلات زیادی روبرو است.

"به همین راحتی"
 
فیلم تلویزیونی "به همین راحتی " به کارگردانی مجید حسین شیرودی و تهیه‌کنندگی ناصر عنصری 30 دقیقه بامداد روز جمعه20 خرداد از شبکه تهران بازپخش می‌شود.
بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، کیوان محمودنژاد و فلورا سام در فیلم تلویزیونی "به همین راحتی " بازی کرده‌ا‌ند.

"حشرات جهنمی"
 
فیلم سینمایی "حشرات جهنمی " به کارگردانی گیلرمودل تورو جمعه 20 خرداد 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
فیلم سینمایی "حشرات جهنمی " داستان حشره شناسی است که برای مقابله بابیماری‌های ناشناخته حشره‌ای که از زنجره و موریانه تولیدشده است، اقداماتی برای مقابله با آن انجام می‌دهد.
میراسوروینو، جرمی نورتام و الکساندر گودوین در فیلم سینمایی "حشرات جهنمی " محصول سال1997 کشورهای آمریکا و آلمان بازی کرده‌اند.

"تفنگ دو لول"
 
فیلم تلویزیونی "تفنگ دو لول " جمعه 20 خرداد ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.
بهرام خان استوار بازنشسته‌ای است که بسیار هم زبان باز است. او در زندگی خود با مشکلات ریز و درشتی روبروست و سعی دارد به هر طریقی آنها را حل کند.
محمد ناهید و کوروش احمدی در فیلم تلویزیونی "تفنگ دو لول " از تولیدات صداوسیمای مرکز کردستان به کارگردانی افشین علیزاده بازی کرده‌اند.

###################################
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جایزه پری ار»، «شبیخون»، «برکت»، «ستاره باران»، «ترم زمستانی»، «ایران بیست سال بعد»، «تهران دربست»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «بیست و چهار»، «با چشمان بسته ببین»، «تبدیل شوندگان 2»، « «بازرس مورس»، «این گروه خشن»، «علیه دونها»، «شرلوک (پرونده صورتی) قسمت اول»، «شرلوک (بانکدار چشم بسته) قسمت دوم»، «نود دقیقه تا سقوط»، «شرلوک (بازی بزرگ) قسمت سوم»، «سه گلوله»، «مانی اورانگابو»، «می‌لای چهار»، «به رنگ ساک سربازی»، «سه روز کندور»، «افسانه پهلوان روشن»، «هنر مبارزه 2»، «آکیلا و مسابقه کلمات»، «دشمنان صمیمی»، «تیر باران»، «داستان سبزیجات، ماجرای استر»، «به همین راحتی»، «اگر باران ببارد» و «آبی‌ها و خاکستر» پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه 12، 13، 14 و 15 خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت امام محمد باقر (ع)، رحلت حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «جایزه پری ار» به کارگردانی یان فیتز گیبون پنجشنبه 12 خرداد ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سیلان مورفی آمده: «مایکل» خلافکارخرده پایی است که یک تبهکار معروف به نام «دارن پی ری ار» مبلغ ناچیزی پول به او بدهکار است. «پی ری ار» دو نفراز همدستان خود رابه سراغ «مایکل» می‌فرستد و آنها پس ازمدتی تعقیب و گریزاو را در آپارتمان به چنگ می‌آورند و قصد شکنجه او را دارند.

فیلم سینمایی «جایزه پری ار» محصول سال 2009 درکشورهای ایرلند وانگلیس ساخته شده است.

***********************

فیلم سینمایی «شبیخون» به کارگردانی جمشید آهنگرانی فراهانی جمعه 13خرداد ماه ساعت 16 ازشبکه­ یک سیما پخش­ می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: اعضا اصلی یک باند بزرگ قاچاق در زمان رژیم شاه وقتی متوجه می‌شوند که کیانی سرگرد شهربانی حاضربه همکاری با آن‌ها نیست، تنها پسراو را طعمه قرارمی دهند تا جایی که او ابتدا پخش کننده مواد مخدرشده و بعد هم به علت اعتیاد شدید روی می‌آورد.

جمشیدهاشم پو، افسانه بایگان و رضا فیض نوری در فیلم سینمایی «شبیخون» بازی کرده‌اند.

**********************

فیلم تلویزیونی «برکت» به کارگردانی مهدی بشکوفه وتهیه کنندگی رضا ابوفاضلی شنبه 14 خرداد ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم با بازی پروانه معصومی، جعفردهقان، افشین نخعی و پرستو صالحی آمده: خاتون که یگانه پسرش درجنگ به شهادت رسیده است، به رسم سال‌های جنگ و برای نذر، هر سال در سالگرد ارتحال امام (ره) نان می‌پزد ودر مراسم ارتحال نانها را میان زائران و عزاداران توزیع می‌کند. اما مدتی است که سخت بیمارشده و توان پختن نان و شرکت در مراسم را ندارد و اطرافیان نیزنمی­خواهند که او بداند که زمان ارتحال گذشته است.

فیلم تلویزیونی «ستاره باران» شنبه 14خرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«ستاره باران» به ماجرای قیام پانزده خرداد و وقایع پس ازدستگیری حضرت امام خمینی (ره) می‌پردازد.

عبدالرضا اکبری، قاسم زارع، مینا جعفرزاده، شهرام عبدلی و محمدرضا داودنژاد در فیلم تلویزیونی «ستاره باران» به کارگردانی بهمن زرین پور و تهیه کنندگی محمد مهدی طباطبایی بازی کرده‌اند.

*******************

فیلم تلویزیونی «ترم زمستانی» از تولیدات مرکزسیما فیلم یکشنبه 15خرداد ساعت 16 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

داستان در مورد دانشجویی به نام امیر مسعود است که درسال 1342 پس از مدت‌ها به ایران باز می‌گردد. او هرچه تلاش می‌کند خبری از دوست قدیمی‌اش بگیرد، کمتر به نتیجه می‌رسد. طولی نمی‌کشد که او درمی‌یابد عوامل مرموزی هرچه نشان از دوست او وجود داشته را پنهان کرده‌اند و حکومت درناپدید شدن او نقش داشته است.

هومن سیدی، فریبا متخصص، رسول نجفیان و حمید مظفری درفیلم تلویزیونی «ترم زمستانی» به کارگردانی رضا بهشتی وتهیه کنندگی حبیب اسماعیلی و محمد کشاورز به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

*******************

فیلم تلویزیونی «ایران بیست سال بعد» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی یکشنبه 15 خرداد ساعت 24 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: شیرین که خیال می‌کند بیست سال پیش، شریک پدرش حق و حقوق شراکت او را ضایع کرده است، درپی احقاق حقوق با شریک پدر برخورد می‌کند. در طی جستجوی او در این گذشته بیست ساله، مشخص می‌شود که پدر شیرین در ایام بیماری و سپس ارتحال امام(ره) خیال می‌کرده که اوضاع مملکت ناامن شده و از این‌رو سهم خود را به شریکش واگذار کرده و به خارج کشور رفته است.

مهدی پاکدل، قلسم­ زارع ونازنین فراهانی درفیلم تلویزیونی «ایران بیست سال بعد» ایفای نقش کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم تلویزیونی «تهران دربست» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی دکتر سعید منتظر المهدی جمعه 13 خرداد ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

«تهران دربست» داستان مرد تنبلی را به تصویر می‌کشد که بعد از فوت پدرش سعی دارد بی‌حوصلگی را کنار گذاشته و مشکلات خانواده‌اش را حل کند. اما در این مسیر با ماجراهایی روبرو می‌شود که آغاز داستان این فیلم است.

در این فیلم، بازیگرانی همچون امیر غفارمنش، افشین سنگ چاپ، کیانوش گرامی و مریم کاویانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

**********************

فیلم سینمایی «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی ایرج قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته جمعه 13 خرداد ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی فرامرز قریبیان، فاطمه گودرزی، فتحعلی اویسی، مهناز انصاریان و جلال مقدم خواهید دید: اصلان از همسرش ماه منیر، که زنی ناسازگار و عصبی است، جدا می‌شود و فرزند نوجوانش باربد را نزد خود نگه می‌دارد. آشنایی او با فرنگیس، خواهر همکارش منجر به ازدواج می‌شود. باربد که با رفتار بد و خشن مادرش روبرو شده، در خانواده جدید پدرش جایی برای خود نمی‌بیند.

*******************

فیلم تلویزیونی «بیست و چهار» به کارگردانی و تهیه کنندگی داریوش ربیعی شنبه 14خرداد ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «بیست و چهار» زندگی مردی را به تصویر می کشد که پس از 24 سال ازکما بیرون می آید و ظاهراً تنها چیزی که به یاد می آورد، قراری است که روز چهارشنبه در تهران داشته و به دنبال این موضوع ماجراهایی برای او به وقوع می پیوندد.

قاسم زارع، نرگس محمدی، میثاق زارع و ناهید بخشی در فیلم تلویزیونی «بیست و چهار» بازی کرده‌اند.

*********************

فیلم تلویزیونی «با چشمان بسته ببین» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی یکشنبه 15 خرداد ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

موضوع فیلم تلویزیونی «با چشمان بسته ببین» درباره زوج جوانی است که به همراه خانم مسنی به نام سعادت که مادر یک مفقودالاثر جنگی است، راهی مناطق تفحص جنگ می‌شوند تا نشانی از پسر آن خانم بیابند که در این میان اتفاقاتی برای آنان به وقوع می‌پیوندد.

علیرضا اوسیوند، فریبا نادری، حمید ابراهیمی، کوروش زارعی، حشمت آرمیده و وحید شیخ زاده در فیلم تلویزیونی «با چشمان بسته ببین» به ایفای نقش پرداختند.


شبکه سه

فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان2» با بازی مگان فاکس و جاش دوهمل محصول سال 2009 پنجشنبه 12خرداد ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

************************

فیلم سینمایی «بازرس مورس» به کارگردانی دنی بوی محصول سال 1990کشور انگلستان، پنجشنبه 12 خرداد ساعت 17:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «بازرس مورس» باعنوان(رویای فرار) ازاین قراراست که: یکی ازدوستان قدیمی وهم شاگردی‌های بازرس مورس که عضو تیم کوچک شروراست بعد از مدتی به شهروبه ملاقات مورس می‌رود. اسم اوآنتونی دام وهمسراویک گوینده برنامه رادیویی است. او به ملاقات مورس می‌رود تامطالب مهمی رابه اوبگوید.

فیلم سینمایی «بازرس مورس» با بازی بازیگرانی همچون کولین دکستر، جان تو و کویین ویتلی ساخته شده است.

***********************

فیلم سینمایی «این گروه خشن» پنجشنبه 12خرداد ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده: پایک بیشاب و دار و دسته‌اش دست به سرقتی می‌زنند که حاصلش کشتاری بی‌رحمانه می‌شود و سپس به مکزیک می‌گریزد و در آنجا قطاری حامل مهمات را برای ژنرال یاغی ماپاچه می‌دزدند. از طرفی دیگر دیک تورنتن دوست سابق پایک هم با گروهش در تعقیب آنها هستند.

ویلیام هولدن، رابرت رایان، ارنست بورگناین، ادموند اوبراین و وارن اوتس درفیلم سینمایی «این گروه خشن» به کارگردانی سام پکین پا بازی کرده‌اند.

**********************

فیلم سینمایی «علیه دونها» محصول سال 2000 کشورانگلستان با بازی مارتین کلونز و ریچارد کویز جمعه 13 خرداد ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

**********************

قسمت اول فیلم سینمایی «شرلوک» با عنوان «پرونده صورتی» محصول سال 2010 کشور انگلستان، جمعه 13 خرداد ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش و شنبه 14 خرداد ساعت 11 بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: واتسون به خاطر مخالفت در مورد جنگ با افغانستان زخمی و به لندن بازمی گردد. او به وسیله دوستش با شرلوک آشنا می‌شود. واتسون دچار بیماری روحی شده برای همین دوستش سفارش می‌کند تنها زندگی نکند. بنابراین با شرلوک هم خانه می‌شود.

بنتیک کامبرباچ، مارتین فری من و پون استاپس در این فیلم سینمایی به کارگردانی پاول مکیگان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

**********************

قسمت دوم فیلم سینمایی «شرلوک» با عنوان «بانکدار چشم بسته» شنبه 14 خرداد ساعت 15از شبکه سه سیما پخش و یکشنبه 15 خرداد ساعت 11 بازپخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: علامت‌هایی روی یک مجسمه در موزه زده می‌شود و جنازه‌ای پیدا می‌شود. شرلوک وارد ماجرا می‌شودو  احساس می‌کند ماجرا می‌بایست به موریاتی ارتباط داشته باشد.

بنتیک کامبرباچ، مارتین فری من وپون استاپس دراین فیلم سینمایی به کارگردانی پاول مکیگان بازی کرده‌اند.

**********************

فیلم سینمایی «نود دقیقه تا سقوط» به کارگردانی توماس جاک شنبه 14خرداد ساعت 20 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی پتر هابر می‌بینیم: هواپیما مسافربری پس از برخاستن از باند فرودگاه با یک هواپیمای شخصی کوچک تصادف می‌کند و گوشه عقب هواپیما کنده شده و سوخت را در حالت اتمام قرار می‌دهد. به طوریکه محل سقوط هواپیما را روی شهر برلین تخمین زده‌اند. دولت تصمیم دارد با جنگنده هواپیما را منفجر کند.

فیلم سینمایی «نود دقیقه تا سقوط» محصول سال 2009 کشور آلمان است.

**********************

قسمت سوم فیلم سینمایی «شرلوک» با عنوان «بازی بزرگ» به کارگردانی پاول مکیگان یکشنبه 15 خرداد ساعت 15 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

موریاتی در این قسمت با شرلوک بازی می‌کند، چند معما برای او طرح می‌کند و فرصت 12ساعته برای هر معما به او می‌دهد تا اگر درست حل کند، یک نفر که بمبی به آن بسته نجات پیدا می‌کند و اگر نتواند او کشته می‌شود.

**********************

فیلم سینمایی «سه گلوله» یکشنبه 15 خرداد ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: سرقت از خودرو حمل پول بانک منجر به کشته شدن و سرقت مبلغ زیادی از اوراق قرضه می‌شود. حضور یک ورزشکار تیرانداز که ظاهراً به صورت اتفاقی در صحنه سرقت اقدام به تیراندازی جهت حمایت از نیروهای حفاظتی می‌کند، پرونده‌ای پیچیده را درمقابل دادگاه قرارمی دهد.

لوئیز کو و دانیل وو در فیلم سینمایی «سه گلوله» به کارگردانی تانگ شینگ پی محصول سال 2010 کشورهنگ کنگ بازی کرده‌اند.


شبکه چهار

پنجشنبه 12 خرداد ماه ساعت 15:30، فیلم سینمایی «مانی اورانگابو» به کارگردانی لی چانگ و با بازی روتا گنگواجوزف و دوران کوندیه اریک از شبکه چهارسیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «می‌لای چهار» به کارگردانی پالو برتالو جمعه 13 خرداد ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دهکده‌ای است که در هنگام جنگ ویتنام توسط سربازان آمریکایی به نابودی کشیده می‌شود. مردم ویتنام در این منطقه بر اثر قتل‌ها و خشونت‌هایی که سربازان آمریکایی بر آنها روا داشتند، نابود شدند و ازبین رفتند و دهکده نیز به نابودی کشیده شد و درست در زمانی که دهکده به نابودی کامل کشیده شده بود، جنگ متوقف شد.

آلوین آلسن، جیان لوکا بالداری و بو بالینگر در فیلم سینمایی «می‌لای چهار» محصول سال 2011 کشور ایتالیا بازی کرده‌اند.

***********************

فیلم تلویزیونی «به رنگ ساک سربازی» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی مشترک فریدون جیرانی و پرویز شیخ طادی شنبه 14خرداد ساعت 18 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: یکی ازسربازهای زندان شاهنشاهی به زن بارداری که همسرش شهیدشده است ودربند زندانیان سیاسی زندانیست دل می‌بندد. این دلبستگی باعث می‌شود که اوبه انقلابیون نزدیک شده وبه‌اندیشه هاوتفکرات آنها گوش دهد.

بازیگرانی همچون میرطاهر مظلومی، مونس نوحی، امیریل ارجمند، پیام ملک زاده، محمد علی دیباج، میثاق جمشیدی، آرمین نوروزی، داوود بختیاری، زهرا پناهی، سعید ابک و پیام ملک‌زاده در این فیلم بازی کرده‌اند.

***********************

فیلم سینمایی «سه روز کندور» به کارگردانی سیدنی پولاک محصول سال 1975 کشور آمریکا یکشنبه 15خرداد ساعت 18 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

فیلم با بازی رابرت ردفورد، فی داناوی و کلیف رابرتسن درمورد مرد جوانی است به نام جو که درانجمن تاریخی ادبی آمریکا کارمی کند. روزی گروهی تروریست به انجمن حمله کرده و تمام اعضا را به قتل می‌رساند به غیرازجو که درآن ساعت درانجمن نبود.


شبکه تهران

انیمیشن «افسانه پهلوان روشن» ازتولیدات مرکز صبا پنجشنبه 12خرداد ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش و جمعه 13 خرداد ساعت 9 صبح باز پخش می‌شود.

«افسانه پهلوان روشن» داستان مهتر کیشی است که به همراه پسر نوجوانش روشن به نگهداری و تیمار اسب‌های خان مشغول است. خان ظالم با توهم سرپیچی پدر، روشن را از دو چشم نابینا می‌کند و سپس او را تبعید می‌نماید.

**********************

فیلم سینمایی «هنر مبارزه 2» به کارگردانی جوزف روسناک جمعه 13 خرداد ساعت 13:30 ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «هنر مبارزه 2» محصول سال 2008 کانادا آمده: مردی به نام نیل شاو به مراسم خاکسپاری فردی با نام مستعار مادر که استاد رزمی کار ده است، دعوت می‌شود. او دوستش تیم و دختری به نام ملانی را ملاقات می‌کند. ملانی او را به باشگاه مادر دعوت می‌کند تا به وی هشدار دهد رازهایی را از زبان مادر شنیده است.

**********************

فیلم سینمایی «آکیلا و مسابقه کلمات» به کارگردانی داگ اتچیسون شنبه 14خرداد ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2006 آمریکا و کانادا آمده: آکیلا دختر بچه یازده ساله سیاهپوستی است که در آمریکای جنوبی زندگی می‌کند وی زندگی سختی دارد و در واقع هیچکس نیست که به او اهمیت دهد.

*********************

فیلم تلویزیونی «دشمنان صمیمی» شنبه 14خرداد ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ستاره اسکندری، صالح میرزا آقایی، محمد شادانی، حسن میهمانی، آرش نوذری و برزو ارجمند آمده: شاهین مرد خشک و بداخلاقی است که حدود یکسال است از همسرش تینا جدا شده است. او رابطه خوبی هم با همسایگان آپارتمان محل سکونتش ندارد. همسایه روبه‌رویی او دختری به نام محبوبه و برادر و خواهر کوچکش زندگی می کنند. محبوبه پس از فوت والدینش سرپرستی خواهر و برادرش را به عهده دارد. خانم و آقای لیاقت نیز در طبقه پایین زندگی می‌کنند و خانم لیاقت مدیر ساختمان است. بابک پسر نوجوانی است که والدینش ازهم جدا شده‌اند. تا اینکه روزی بابک، محبوبه را تهدید می‌کند که اگر برای او مواد مخدرتهیه نکند، خودکشی می‌کند.

فیلم تلویزیونی «دشمنان صمیمی» به کارگردانی اسماعیل مهین دوست و تهیه کنندگی رضا جودی با موضوع خانواگی در سال 1389 ساخته شده است.

***********************

فیلم سینمایی «تیرباران» به کارگردانی علی اصغر شادروان شنبه 14 خرداد ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: بهمن ماه سال 1343 محمد اندرزگو به همراه چند تن دیگر روبروی ساختمان مجلس منتظر می‌شود تا حسنعلی منصور را ترور کنند.

مجید مجیدی، جعفر دهقان، رضا چراغی، حبیب اله رجب علی و محمود نوروز درفیلم سینمایی «تیرباران» ایفای نقش کرده‌اند.

**********************

انیمیشن «داستان سبزیجات، ماجرای استر» به کارگردانی مایک نوروکی محصول سال 2000 کانادا یکشنبه 15خرداد ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش خواهد شد.

انیمیشن «داستان سبزیجات، ماجرای استر» داستان استر ملکه سبزیجات است که جنگهایی می‌کند تا مردمش را نجات دهد و آنها را به ایسلند جایی که شوهرش پادشاه است بفرستد.

**********************

فیلم تلویزیونی «به همین راحتی» به کارگردانی مجید حسین شیرودی و تهیه کنندگی ناصر عنصری یکشنبه 15 خرداد ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: محسن پس از فوت همسرش به طور پنهانی با مرجان خواهر شوهر سابق خواهرش شیرین ازدواج کرده است و این موضوع را به خاطر مخالفت احتمالی خواهرش که از همسرش محمد جدا شده پنهان کرده است. شیرین قدری عصبی مزاج است و به خاطر بچه‌دارنشدن از همسرش جدا شده است. دختر محسن نیز که عقد کرده است و باید به خاطر گذراندن طرح همسرش به جنوب کشور برود، نگران پدر و خواهر کوچکش است. او به پیشنهاد نامزدش با شیرین در مورد ازدواج پدرش صحبت می‌کند.

بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، کیوان محمود نژاد و فلورا سام در فیلم تلویزیونی «به همین راحتی» بازی کرده‌اند.

**********************

فیلم تلویزیونی «اگر باران ببارد» یکشنبه 15 خرداد ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

دراین فیلم به کارگردانی روح اله حجازی آمده: مهتاب دانشجوی رشته معماری است. او برای تنظیم پایان نامه‌اش رابطه دوستانه‌ای با استاد خود اعلا ایجاد می‌کند. اعلا یک مرد جوان جانباز است، ولی اهمیتی به وجود مهتاب نمی‌دهد. مهتاب به اعلا علاقمند شده و با مادرش در میان گذاشته، ولی ناپدریش با این امر مخالفت زیادی می‌کند.


سیمای استان‌ها

فیلم تلویزیونی «آبی‌ها و خاکستر» جمعه 13خرداد ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: خانم معلمی در یک روستا به تدریس کودکان مشغول است. روزی از روزها یکی از شاگردانش به او تسبیحی می‌دهد و می‌گوید این تسبیح را دایی مهدی شهیدش داده تا به معلم بدهد. دخترک چند بار دیگر برای خانم معلم از شهید پیغام می‌آورد.

هیلدا خسروی و نگین معتضدی در فیلم تلویزیونی «آبی‌ها و خاکستر» به کارگردانی فریدون فرهودی به ایفای نقش پرداختند.
###################################

Great Orod Quotes
Dalai Lama Quotes
Steve Jobs Quotes
نقد سریال نفس گرم توسط یکی از خوانندگان وبلاگ رها ماهرو
نقد فیلم پاندای کونگ فو کار
فیلم اثبات ساخته جان مادن
نقد فیلم حریر ساخته فریال بهزاد
نقد سریال نفس گرم ساخته محمدمهدی عسگرپور
نقد فیلم اسپکتر
انیمیشن قصه های بابا سمور از شبکه پویا
انیمیشن آلی و آلیچه ساخته گرافوی استودیو هرگ


دانلودفیلم دختری که تکامل مغزی پیدا میکنه ، کی میدونه آخر نفس گرم چی شد؟ ، فیلم نامه خبر خاصی نیسا ، نقد پذیرایی ساده ، فیلم سینمایی فوران عظیم  ، تحلیل فیلم پذیرایی ساده ، حضور امیرمحمد گمینی در چرخ ، حضور امیر محمد گمینی در اسمان شب ، نبرد ژنرال هموسو با سواره نظام اهنی هان ، فیلم پاپیون در کدام کشور بازی شده است ، تفسیر کارتون قلعه متحرک هاول ، اسامی بازیگران شکر آباد ، ماه تولد رولند ‌‌‌‌‌‌((در معجون عشق)) ، بازیگران خروس جنگی ، پشت صحنه فیلم جوجه تیغی ها ، بازیگران سینمایی آبروی از دست رفته آقای صادقی ، موضوع فیلم سینمایی پذیرایی ساده ، دانلود برنامه تا نیایش از شبکه پنج ، تماشای فیلم دنیای بدون دزد ، ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﻣﻨﻮ ﺑﮕﯿﺮ ، سینمایی اریو پهلوان کوچک ، بازیگر فیلم من بچه هامو میخام ، فیلم من بچه هایم را میخواهم ، شبکه های فروش افتاب شرقی ، سریال قدیمی ایرانی سرزمین ملائک ، دیوانه ای ازقفس پرید ، نقد فیلم طعم گیلاس ، اسپارتاکوس در کدام کشور ساخته شده ، فیلم اخرین پروازققنوس مسعودتکاورد ، نماشا فیلم زن ها فرشته اند ، فیلم دیوانه از قفس پرید ، نقد و داستان فیلم مجستیک ، سینمایی دنیای بدون دزد ، دیوانه از قفس پرید ، شب شیشه ای ، فیلم من بچه هامو میخوام ، مستند سیمره ، نام اصلی سونیا البرتی در فیلم بچه های من ، فیلم سینمایی ترانزیت بابازی فرامرز قریبیان اپارات ، زمان پخش برنامه هوش برتر ، سریال میخک ژاپنی ، سریال المانی مامور انتقال ، دانلود فیلم این سه نفر با بازی مارگ وارگل و جانسون ،


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد