رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

درباره مرگ در مستند ساعت شنی

تجربه مرگ در مستند «ساعت شنی» مرور می‌شود
برنامه ساعت شنی

مستند تلویزیونی «ساعت شنی» با رویکرد توجه و یاد آوری به مرگ در زندگی افراد پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید عباسی تهیه کننده مستند تلویزیونی «ساعت شنی» در توضیح این برنامه که از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود، گفت: این مستند در ۳۰ قسمت به سراغ کسانی می رود که تجربه مواجه جدی با مرگ زندگیشان را متحول کرده است.

عباسی درباره ساختار محتوایی این مستند توضیح داد: در هر برنامه یک چهره بعنوان سوژه برنامه انتخاب شده و در ساختاری مستند گونه با او گفتگو می شود. موضوع گفتگو سوالات و چالش هایی در باب مرگ آگاهی است.

وی اضافه کرد: راوی مستند کریم خودسیانی سوار بر اتومبیلی ویژه در مسیر منزل یا محل کار سوژه مورد نظر، اطلاعات و بیوگرافی کوتاهی از او ارایه می دهد که این اطلاعات برای مخاطب کنجکاوی پیرامون فرد ایجاد می کند.

تهیه کننده مستند تلویزیونی «ساعت شنی» درباره مهمانان این برنامه گفت: چهره های هنری، فرهنگی، ورزشی و... سوژه های انتخابی این برنامه هستند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از کارگردان: مجید عباسى، اجرا: کریم خودسیانى، مدیر تصویربردارى: عارف نامور، صدابردار: حمید دژاکام، تدوین: وحید عباسى، مدیر تولید: شهداد ضرغام زاده، موسیقى متن: شهروز حقى، گرافیست: محسن جودى.

مستند معارفی «ساعت شنی» پنج شنبه هر هفته به مدت ۳۰ دقیقه پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه خواهد بو

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

ساعت شنی

مجموعه مستند تلویزیونى " ساعت شنى " برنامه ای است که در آن به سراغ کسانی می رود که تجربه مواجه جدی با مرگ زندگیشان را متحول کرده.

این قسمت : جواد قارایی مستند ساز و مجری
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
ساعت شنی (مجموعه تلویزیونی)

ساعت شنی نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهرام بهرامیان بود که در سال ۱۳۸۶ از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
داستان

ساعت شنی درباره خانم دکتری (با بازی رویا نونهالی) است که متخصص زنان و زایمان است، اما خود بچه‌دار نمی‌شود. او تصمیم می‌گیرد یک رحم واسط (اجاره‌ای) پیدا کند و از طریق آن رحم بچه‌دار شود. بعد از این که زنی حاضر به همکاری شده و حامل قرار می‌گیرد، عاشق بچه می‌شود، عدم هماهنگی اخلاقی لازم، باعث تضاد و نهایتا فرار فرد از خانه دکتر می‌شود. سرانجام این زن که جا و مکانی ندارد، مجبور به خیابان خوابی می‌شود و از افراد متفاوت جامعه با اخلاق، رفتار و منش‌های متفاوت فکری، گذر می‌کند.
سانسور
این مجموعه که برای پخش در ۲۶ قسمت در نظر گرفته شده بود به علت خطور از خط‌قرمزها باعث شد که سه قسمت آخر آن که هر کدام ۴۵ دقیقه طول داشت در ۷۵ دقیقه پخش شد.
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

حامد محمدی کارگردان فرشته ها ، زندگینامه کائومن ، وحید اسلامی ، مفهوم فیلم یک تکه نان ، فیلم یک تکه نان ، نقد فیلم خبر خاصی نیست ، فیلم انتخاب سیاوش ، کانال تلگرامی برنامه آفتاب شرقی ، پاییز سرافیم ، داستان فیلم پاییز سرافیم ، دانلود فیلم سینمایی سایبان از پلان ، تا نیایش شبکه 5 ، دانلود فیلم خارجی سفر پرماجرا ، نظر مردم درباره فیلم خبر خاصی نیست ، فیلم پرتغال خونی در نماشا ، دانلود فیلم سفر پر ماجرا ، سریال خارجی در برابر اینده قسمت 4 نماشا ، فیلم ایتالیایی سفر پر ماجرا ، روح و خانم میور ، سریال دربرابر آینده ، عکسهای مادر ساحل بکرانی ، پذیرایی ساده ، فیلم سینمایی سفر پر ماجرا ، دانلود فیلم سفر پر ماجرا باد اسپنسر ، درباره کرم هوگیانا رنگ گورا ، فیلم ، فیلم ، نقدپدیراییساده ، در برابر آینده ، خلاصه جیب بر خیابان جنوبی فولر ، تعداد قسمت های سریال در برابر آینده ، من فیلم میخاهم ، ساحل بکرانی فرزند کیست ، ویکیپدیا پدرخوانده کانتون ، سریال خارجی در برابر آینده ، ریفیفی ، آپارات سحردولتشاهی در فیلم چند روز بیش تر ، سریال پس از جدایی ، ریفی فی


Great Orod Quotes

Dalai Lama Quotes

Steve Jobs Quotes

نقد فیلم سراب ساخته سعید اسدی و حمید تمجیدی
نقد فیلم بچه نشو ساخته احمد درویش علی پور
فیلم بازداشتگاه شماره 17 ساخته بیلی وایلدر
نقد فیلم مرد ساخته له مایفیلد
نقد فیلم بازی اسرارآمیز ساخته اسکار سانتوز
نقد فیلم سقوط امپراطوری رم ساخته آنتونی مان
فیلم روز بعد از حادثه ساخته زی چون
فیلم طبقه بالا ،طبقه پایین ساخته یوروس لین
فیلم لاکی لوچیانو ساخته فرانچسکو رزی

فیلم باج ساخته ران هاوارد




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد