رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم آخرین مجرد ساخته محمد رضا فاضلی

آخرین مجرد
فیلم محصول سال 2010
تاریخ اکران اولیه: ۲۰۱۰ م.
کارگردان: محمد رضا فاضلی
بازیگران: علی صادقی


 رها ماهرو : خوانندگان عزیز ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم آخرین مجرد به کارگردانی محمد رضا فاضلی برای ما بنویسید و بفرستید.





آخرین مجرد
کارگردان:
محمد رضا فاضلی
آخرین مجرد را بیشتر بشناسید

ولی قرچوله  جوانی است که بارها به خوستگاری رفته و نتوانسته ازدواج کند. بر حسب اتفاق با اتومبیل خانم جوانی تصادف کرده و درگیر ماجراهای پیچیده، کمدی و جالبی می شود  .این فیلم محصول 1389 ایران است .

_______________________
«آخرین مجرد» امروز در تلویزیون

 
تله‌فیلم «آخرین مجرد» امروز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
این فیلم تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۹ ایران به کارگردانی محمدرضا فاضلی است و مجید صالحی، زیبا بروفه، حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، مهران رجبی و … از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان «آخرین مجرد» آمده است: پسر جوانی به نام ولی با پدرش عزت تنها زندگی می‌کند. او کارمند مترو است و هرجا برای خواستگاری می‌رود جواب منفی می‌گیرد. تا اینکه با ماشین پری خانم تصادف می‌کند و … .
http://cdn.tv3.farakav.com/Content//program/thumbnail/7096b464-2e1d-4ad7-a914-cfa4f598999d.png

زمان پخش فیلم های آخر هفته
مجید صالحی فردا «آخرین مجرد» می شود
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن آخرین روز سال، جایزه، یکی بود یکی نبود، توریست آخرین تکیه‌گاه، خرس قطبی کوچک و... در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
تصویر مجید صالحی فردا «آخرین مجرد» می شود

شبکه یک

امروز: ساعت 22، نبرد با چاقو

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، آخرین روز سال

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی
«نبرد با چاقو» به کارگردانی بیل گاتنتاگ، امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «آخرین روز سال» به کارگردانی منوچهر هادی، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد. یکتا ناصر، شهین تسلیمی، سیروس همتی و ساقی زینتی در فیلم تلویزیونی آخرین روز سال ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 8، پاندای کونگ‌فوکار 1/ ساعت 14 و 30 دقیقه، جایزه

فردا: ساعت 8، پاندای کونگ‌فوکار 2/ ساعت
17 و 30 دقیقه، رنگین‌کمان/ ساعت 23، ستاره من

انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار 1» ساخته مارک اوسبورن، امروز ساعت 8 صبح از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

فیلم تلویزیونی «جایزه» به کارگردانی رضا سجاسی، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. مینا جعفرزاده، معصومه کریمی و صالح میرزاآقایی در فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 2 به کارگردانی جنیفر یو، فردا ساعت 8 صبح پخش می‌شود. فیلم تلویزیونی رنگین‌کمان به کارگردانی یینگ پینگ چو، فردا ساعت 17 و 30 از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «ستاره من» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده فردا ساعت 23 از شبکه دو به نمایش درخواهد آمد. آرمیتا مردای، سولماز غنی، مرجان محتشم و کیهان ملکی در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه سه

امروز: ساعت 10 و 30 دقیقه، از شنبه تا پنجشنبه/ ساعت 23 و 30 دقیقه، خطر زندگی

فردا: ساعت 10 و 30 دقیقه، آخرین مجرد/ ساعت 19، آخرین تکیه‌گاه

فیلم تلویزیونی «از شنبه تا پنجشنبه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حجت قاسم‌زاده‌اصل، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. داستان فیلم ماجرای زن و شوهری است که در ابتدای هفته دچار اختلاف می‌شوند و در پایان هفته به این نتیجه می‌رسند که می‌توانند به زندگی مشترکشان ادامه دهند. آتنه فقیه‌نصیری، حمیدرضا پگاه و فرهاد قائمیان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «خطر زندگی» به کارگردانی پیتر هایمس، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «آخرین مجرد» به کارگردانی محمدرضا فاضلی فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. مجید صالحی و زیبا بروفه در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «اولین تکیه‌گاه» به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی، فردا ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. لاله اسکندری، علی سلیمانی و مریم کاویانی در فیلم سینمایی اولین تکیه‌گاه ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، جستجوی سراسری

فردا: ساعت 12، دور از او/ ساعت 20 و 30 دقیقه، اعماق آی

فیلم سینمایی «جستجوی سراسری» به کارگردانی مارتین کرزیستالوویچ، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود. مارتین دوروتینسکی و سونیا بوهسوویچ در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دور از او» به کارگردانی سارا پولی، فردا ساعت 12 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «اعماق آبی»، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه سینما 4 از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، تارزن و تارزان

فردا: ساعت 40 دقیقه بامداد، ربوده شده/ ساعت 9، یکی بود یکی نبود/ ساعت 13 و 30 دقیقه، مادر

فیلم سینمایی «تارزن و تارزان» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده امروز ساعت 13 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید. رضا فیض‌نوری، اکبر عبدی و مریم سعادت در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی پیر مورل فردا ساعت 40 دقیقه بامداد پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی ایرج طهماسب، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. فاطمه معتمدآریا، ایرج طهماسب، مجید صالحی، رزیتا غفاری و سیروس گرجستانی در فیلم سینمایی «یکی بود یکی نبود» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مادر» فردا ساعت 13 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، تلواسه

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، وقت خوب بودن

فیلم تلویزیونی «تلواسه» به کارگردانی علی امانی، امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

مسعود ابوسعیدی، مرتضی مطلق، فرزانه ابوالهادی، حمیده محمدی و علی کهن در این فیلم بازی کرده‌اند. فیلم تلویزیونی «تلواسه» تولید مرکز کرمان است.

فیلم تلویزیونی «وقت خوب بودن» به کارگردانی قاسم انصاری، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. حبیب دهقان‏نسب و مهدی صبایی در این فیلم بازی می‌کنند. فیلم تلویزیونی «وقت خوب بودن» در مرکز قزوین تولید شده است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «طوفان + ترفیع»، «گجینی»، «هالک»، «جاسوس بیگانه» و «فرودگاه» جمعه بیست و سوم اسفند ساعت 13، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌‌شود.
_______________________
 "آخرین مجرد" به شبکه نمایش خانگی آمد
فیلم ویدئویی "آخرین مجرد

فیلم ویدئویی "آخرین مجرد" با تیراژ 800 هزار نسخه توسط شرکت تصویر دنیای هنر به شبکه سینمای خانگی کشور پیوست.
به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر، فیلم ویدئویی "آخرین مجرد" با تیراژ 800 هزار نسخه توسط شرکت تصویر دنیای هنر به شبکه سینمای خانگی کشور پیوست.
داستان "آخرین مجرد" درباره جوانی به نام "ولی" است که بارها به خواستگاری رفته و نتوانسته ازدواج کند. او بر حسب اتفاق با اتومبیل خانم جوانی تصادف می کند و درگیر ماجراهای پیچیده، کمدی و جالبی می شود.
مجید صالحی، زیبا بروفه، حمید لولایی، علی صادقی، مهران رجبی، امیر نوری، مریم امیر جلالی، افسر اسدی و هایده حائری بازیگران اصلی این فیلم اجتماعی و طنز هستند که توسط محمدرضا فاضلی تولید شده است.
"آخرین مجرد" را فرهاد گلی و سیروس جوکار تهیه کرده اند. این فیلم در سال 1388 با مدت زمان 90 دقیقه تولید شده و هم اکنون در شبکه نمایش خانگی کشور در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
_______________________

"آخرین مجرد" شبکه نمایش
فیلم سینمایی "آخرین مجرد" به کارگردانی محمدرضا فاضلی ساعت 13 در شبکه نمایش به روی آنتن می رود.
به گزازش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی "آخرین مجرد" به کارگردانی محمدرضا فاضلی، محصول سال 1389 ساعت 13 در شبکه نمایش به روی آنتن می رود.


مجید صالحی ، زیبا بروفه  حمید لولایی، علی صادقی، مهران رجبی، امیر نوری، مریم امیر جلالی و ... از جمله بازیگران این فیلم هستند.
داستان فیلم  درباره جوانی به نام «ولی» است که بارها به خواستگاری رفته و نتوانسته ازدواج کند. او بر حسب اتفاق با اتومبیل خانم جوانی تصادف می‌کند و درگیر ماجراهای پیچیده، کمدی و جالبی می‌شود.
_______________________

 

فلاسفه بزرگ ، حکیم ارد بزرگ, ارد بزرگ, برترین فیلسوف ،فیلسوف جهانی ،بزرگترین فلاسفه جهان، سخنان بزرگان, سخنان حکیم ارد کبیر . سخنان حکیم ارد بزرگ, حکیم خراسانی, عکس حکیم ارد بزرگ

 

 
خنده راستین زیباست و نوای زندگیست. حکیم ارد بزرگ

خوشبخت آدمیست ، که پیمانه زندگی اش ، همواره لبریز از شادیست. حکیم ارد بزرگ

دلم را از شادی ها پر کن، تا غرق مهر تو شوم. حکیم ارد بزرگ

فلاسفه بزرگ ، حکیم ارد بزرگ, ارد بزرگ, برترین فیلسوف ،فیلسوف جهانی ،بزرگترین فلاسفه جهان، سخنان بزرگان, سخنان حکیم ارد کبیر . سخنان حکیم ارد بزرگ, حکیم خراسانی, عکس حکیم ارد بزرگ

 
دخترها نیز می توانند خواستگاری کنند. حکیم ارد بزرگ

در پایان کوچه های بن بست زندگی، بارها و بارها نادان ها را دیدار خواهی کرد. حکیم ارد بزرگ
 
در پشت هیچ در بسته ای ننشینید تا روزی باز شود . راهکار دیگری جستجو کنید و اگر نیافتید ، همان در را بشکنید. حکیم ارد بزرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد