رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم موعد مقرر ساخته تاد فیلیپس

موعد مقرر
فیلم محصول سال 2010
موعد مقرر فیلمی است محصول سال ۲۰۱۰ و به کارگردانی تاد فلیپس است.
تاریخ اکران: ۵ نوامبر ۲۰۱۰ م. (آمریکا)
کارگردان: تاد فلیپس
آهنگ‌ساز: کریستوف بک
فیلم‌بردار: لورنس شیرعلی
بودجه: ۵۴ میلیون دلار آمریکا
بازیگران
رابرت داونی جونیور
زک گالیفیاناکیس
تاد فلیپس
cococococococococococococococococococococo
نام فیلم : موعد مقرر Due Date | کارگردان : Todd Phillips| نام نویسنده : Alan R. Cohen| کشور تولید کننده : آمریکا|سال تولید : 2010|ژانر : درام | مدت نمایش : 01:24:13

رابرت داونی جونیور و گالفیاناکیس در نقش پیتر و ایتن مسیر طولانی آتلانتا تا لس‌آنجلس را می‌رانند و به موازات این جایجایی مکانی می‌شود از گذار شخصیت‌ها از نقطه‌ی اولیه تا نقطه‌ی دوم بر مبنای همان معیار کلاسیک سنجش گستره‌ی شخصیت‌ها حرف زد. پیتر با این‌که کاملاً تفاوت‌های آشکاری با ایتن دارد اما شخصیت عصاقورت‌داده‌ای نیست و در بزنگاه‌ها انعطاف لازم را از خودش نشان می‌دهد و با حاضرجوابی‌ها و کنایه‌هایش نیمه‌ی طنز‌آلود فیلم را که با افتضاح‌های ایتن شروع شده کامل می‌کند. مثل واکنش او به تعطیلی زودتر از موعد کارمند باجه‌ی نقد کردن چک حواله‌ای. همین‌طور جایی که پیتر، ایتن را قال می‌گذارد تنها چیزی که او را در منگنه‌ی اخلاقی بازگشت قرار می‌دهد جاماندن قوطی خاکستر پدر ایتن در ماشین است (وقتی پیتر سعی می‌کند آیین مسخره وداع با خاکستر پدر ایتن را به تنهایی روی پلی در اتوبان بجا آورد، نمای لانگ‌شات کوتاهی از او روی پل دیده می‌شود و مدتی بعد این نما برای ایتن هنگام رها کردن خاکستر پدرش در گرند کانیون تکرار می‌شود).

,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
نقد و بررسی فیلم due-date ( موعد مقرر )

فیلمهایی که داستان آنها جاده ای است همیشه طرفداران پرو پا قرصی داشته است. " تاد فیلیپس " ، کارگردانی که پیش از این فیلم تحسین شده " the hangover " را از او دیده بودیم، اینبار تصمیم گرفته  فیلمی جاده ای بسازد و البته به خوبی توانسته فرمول های موفق فیلمهای جاده ای را در این فیلم پیاده کند.

پیتر هایمن ( رابرت دونی جر )  مرد متعهدی است که تا 5 روز دیگ
ر قرار است پدرشود. همسر او به زودی وضع حمل می کند و هایمن می خواهد که در این لحظه در کنار همسرش باشد. او در هنگام رفتن به هواپیما برای بازگشت نزد همسرش با فردی کودن به نام اتان ( زاخ گالیفیاناکیس ) برخورد می کند که نه تنها سبب جا ماندن پیتر از پرواز مورد نظر می شود، بلکه باعث می شود آنها از پروازهای دیگر هواپیما نیز منع شوند و اجازه سفر با هواپیما را نداشته باشند!. حالا پیتر که کیف پولش نیز در هواپیما جامانده است و پول دیگری نیز ندارد مجبور می شود که با ماشین اتان در یک سفر جاده ای هرچه سریعتر خودش را به همسرش برساند اما سفر آنها چندان عادی نیست...

" تاد فیلیپس " با آگاهی از این نکته که مهمترین فاکتور در ساخت یک فیلم جاده ای، داستان منطقی و بازیگران توانا است، توانسته " موعد مقرر" را به خوبی رهبری کند و فیلمی جاده ای بسازد که حداقل از بسیاری از فیلمهای جاده ای جذاب تر و پخته تر است.خوشبختانه داستان فیلم روند منطقی ایی دارد و باعث نمی شود که تماشاگر احساس خستگی و دلزدگی از فیلم داشته باشد. اگر بخواهیم فیلم را به دو بخش تقسیم کنیم باید قسمت اول را متعلق به پیتر و اتان ، و قسمت دوم را متعلق به بازیگران مکملی که در اواسط داستان به فیلم اضافه می شوند بدانیم. شوخی های فیلم مطابق معمول فیلمهای جاده ای تند و بی پروا است اما هیچ وقت به لودگی کشیده نمی شود.همانطور که گفتم تمام فرمول های موفق فیلمهای جاده ای در این فیلم وجود دارد. در اینجا دو شخصیت داریم که از لحاظ خصوصیت های اخلاقی کاملا در تضاد با یکدیگر هستند و البته کمدی فیلم نیز در تقابل این تضاد ها شکل می گیرد. پیتر شخصی جدی است که تقریبا همیشه از خود مطمئن است و البته شخصیت محترمی دارد ، اما در طرف دیگر اتان است که از تمام دنیا تنها یک عقل ناقص! و یک سگ بسیار بامزه دارد. اگر چند فیلم جاده ای (که البته این روزها هم کم پیدا نمی شود) دیده باشید متوجه خواهید شد که  شوخی ها معمولا در این فیلمها به یک شکل است و تنها نکته ای که باعث می شود این فیلمها متفاوت از یکدیگر باشند ، بازیگران آن است. در این فیلم دو بازیگری حضور دارند که هر دو از کمدین های بسیار موفق چند سال اخیر هالیوود بوده اند، " رابرت دونی جر " چند سالی است که فعالیت هایش را معطوف به حضور در فیلمهای کمدی - اکشن کرده است و بنظر می رسد که در این راه بسیار موفق تر از  بازی در نقشهای جدی است. " دونی جر " مانند همیشه بسیار پر انرژی است و توانسته است به راحتی از پس ایفای نقش پیتر برآید. شخصیت جدی و در عین حال جنتلمن مانند پیتر ،به خوبی توسط " دونی جر " اجرا شده است. در طرف دیگر بازیگری را داریم که علی رغم اینکه چندان نامش را نمی شنویم ( البته نام فامیل وی را شخصا به خوبی نمی توانم تلفظ کنم! ) اما بسیار بازیگر خوب و جاافتاده ای است. " زاخ گالیفیاناکیس " که پیش از این در فیلم " the hangover " نیز با " تاد فیلیپس " همکاری کرده بود ، در اینجا در نقش یک انسان بی خیال بازی بسیار تاثیر گذاری ارائه داده است و توانسته به خوبی معنا و مفهوم یک انسان بیخود! را به تماشاگر القا کند. حضور دو بازیگر توانا در مقابل یکدیگر کمک شایانی به فیلم کرده تا تکراری و یکنواخت نشود. بازیگران مکمل فیلم نیز به خوبی دو بازیگر اصلی توانسته اند بازیهای خوبی از خود ارائه دهند. " میشل موناگان " و " جیمی فاکس " از بازیگران بسیار خوب هالیوود هستند که در این فیلم در نقشهای مکمل حضور داشته اند.

" زمان زایمان " حرف تازه ای در ژانر فیلم جاده ای برای گفتن ندارد و تمام اتفاقات فیلم نیز نمونه مشابه فیلمهای جاده ای دیگر است، اما بازیگرهایی دارد که توانسته اند از دل یک فیلم معمولی، صحنه های ناب ( در مواردی ضعیف ) بیرون بیاورند و نشان دهند که یک فیلم نیز می تواند متکی به بازیگرانش باشد. تجربه نشان داده است که ما ایرانیها از فیلم های جاده ای استقبال می کنیم!
منتقد : میثم کریمی

موعد مقرر : Due Date

کارگردان : Todd Phillips

نویسنده : Alan R. Cohen ، Alan Freedland

بازیگران :

Robert Downey Jr.  ...  Peter Highman

Zach Galifianakis  ...  Ethan Tremblay

Michelle Monaghan  ...  Sarah Highman

Jamie Foxx  ...  Darryl

و...............

ژانر : کمدی

درجه سنی :  R( مناسب برای افراد بالای 17 سال)

زمان : 103دقیقه

 Due Date(موعد مقرر)

عنوان فیلم : Due Date(موعد مقرر)

ژانر : کمدی

کارگردان : Todd Phillips

فیلمنامه : Alan R. Cohen و Alan Freedland

فروش افتتاحیه : 33 میلیون دلار

ناشر: WARNER BROS

تاریخ اکران : November 5, 2010

زمان فیلم : 95 دقیقه

زبان : انگلیسی

درجه سنی : R

خلاصه داستان :

پیتر هایگمن (داونی جونیور) تا 5 روز دیگر صاحب اولین فرزندش می شود. او در تدارک آماده شدن جهت پرواز به شهر خودش است تا این چند روز باقیمانده را کنار همسرش باشد اما مسائلی او را مجبور میکند تا یک سفر جاده ای را با مردی خل وضع به نام اتان (زاک گایفیناکیس) آغاز کند که به سفری در تمام طول ایالات متحده تبدیل می شود ..

..

بازیگران:

Robert Downey Jr.

Zach Galifianakis

Michelle Monaghan

Jamie Foxx

Alan Arkin

Juliet Lewis

Danny McBride

نقد و بررسی کامل فیلم

Due Dtae (موعد مقرر)

مترجم : مهدی افشارها

کاری از گروه نقد فارسی


نمایی کلی از داستان

پیتر هگمن (رابرت داونی جونیور) تا 5 روز دیگر برای اولین بار صاحب فرزندی خواهد شد. پیتر در تلاش است تا با هواپیمایی  هر چه زودتر عزم شهر خود شود تا این 5 روز باقیمانده را در کنار همسرش باشد. در همین موقع شخصی به اسم اتان (با بازی زاک گلیفیاناکیس) از او میخواهد تا او را تا مسیری همراهی کند و برساند که مشخص میشود این مسیر قرار است سرتاسر ایالات متحده باشد. این دو در طی مسیر باعث میشوند چندین اتوموبیل به طور کامل از بین بروند، چندین و چند رابطه دوستی قطع شوند و پیتر هم به مرز دیوانگی برسد!

نقد و بررسی


پیتر: اگه من تولد بچه ام رو از دست بدم، خودم با شال گردنت خفه ات میکنم. این شالتو میپیچم دور کله ات و اینقدر فشار میدم تا بترکی و خفه شی!
اتان :  رفیق... یه کمی کارت به نظر تند و شدید نمیاد؟!
وازه تند و شدید را میتوانیم به عنوان جایگزینی برای اسم این فیلم انتخاب کنیم ولی اگر این فیلم اینقدر تند و شدید نبود،  به هیچ عنوان هم اینقدر خنده دار نبود! اول بیایید در مورد این 2  شخصیت صحبتی بکنیم. پیتر (داونی جونیور) معماری موفق میباشد که توجه زیادی به جزعیات کارش دارد و اگر شرایط در هر کاری آنجوری که او میخواهد پیش نرود کنترل خود را از دست میدهد. اتان (زاک) شخصی به شدت بیخیال و بی توجه، در آرزوی بازیگری و سفر میباشد که پیتر را از مسیر صحیح زندگی اش منحرف میکند. رابرت داونی جونیور و زاک به شدت برای نقشهایشان مناسب به نظر میرسند به خاطر اینکه در عمل این دو بازیگر، یک بازی کاملا متضاد و متفاوت با هم ارائه داده اند. رابرت سریع، تند و دستپاچه بازی میکند  و زاک در مقایسه با رابرت یک بازی آرام و بسیار آهسته ارائه داده است.  هر دوی این شخصیت ها بسیار جالب و خنده دار از آب در آمده اند ولی زاک به علت ظاهر و یا بهتر بگوییم، باطن کمدی اش از رابرت خنده دار تر نیز هست. زاک بازیگر بسیار قابلی در ارائه شخصیت های احمق، بی شعور و روی اعصاب رو است! نکته مثبت بازی داونی جونیور بیشتر سرزندگی و انرژی اوست که قبلا هم در فیلم مرد آهنی از او دیده بودیم که این شادابی را میتواند به راحتی به تماشاگر منتقل کند. در فیلم چند کاراکتر مکمل جالب نیز وجود دارند که در هر چه بهتر و خنده دار تر شدن فیلم کمک به سزایی کرده اند. دو شخصیت دیگر به نام جولیت و دنی نیز وجود دارند که آنها نیز به هر چه خنده دار تر شدن فیلم کمک به سزایی کرده اند. دیدن جیمی فاکس در نفقش دنی برای شما بسیار تعجب آور خواهد بود. او نقش دوست مشترک پیتر و همسرش را بازی کرده. وی در فیلم شخصیتی کمیک ندارد ولی دیدن جیمی فاکس در این نقش به تنهایی میتواند برای شما جالب و لذت بخش باشد. میشل، همسر پیتر است. او زن بسیار زیبایی است که متاسفاته زمان بسیار کمی از فیلم را به خود اختصاص داده و عملا میتوان گفت کار خاصی را در این فیلم انجام نمیدهد. اجازه بدهید شخصیت دیگری را هم به شما معرفی کنیم که بخش زیادی از لحظات خنده آور فیلم را به خود اختصاص داده.  سگ! بله! این سگ پسر اتان به شمار میرود! اسم او سانی است و یک سگ با نژاد فرانسوی میباشد. این سگ در فیلم عالی بود!
این فیلم به مقدار قابل توجهی از صحنه های طنز و خنده دار برخوردار است و البته تعداد کمی از آنها نیز لوس و بی مزه شده اند. خیلی جالب بود که در سالن سینما بتوانم صدای نفس نفس زدن مردم از فرط خنده را بشنوم. بله! شما در این فیلم میتوانید بارها و بارها به شدت بخندید.بزرگترین نکته منفی این فیلم این است که  فیلم به شدت قابل پیش بینی است و فاقد عمق لازم جهت موفقیت خود می باشد. داستان فیلم بیش از اندازه ساده است.اما جدا از همه اینها، در فیلم شما شاهد چند صحنه زیبا و تماشایی از منظره های زیبا و به همراه فیلم برداری خوب خواهید بود. اگر شما طرفداران فیلم های دو رفیق هستید، اگر فیلم های جاده ای ای را دوست دارید، اگر از فیلم خماری خوشتان آمد، و اگر دوست دارین بخندید، من این فیلم را به شما توصیه میکنم، به خاطر اینکه تقریبا اکثر نکات مثبتی که فیلم خماری و فیلم های جاده ای دارا میباشند، در این فیلم نیز پیدا میشوند ولی با این تفاوت که این لحظات و شوخی ها دسته اول نیستند و قبلا در فیلم هایی دیگر نیز شاهدشان بوده ایم.

کاری از گروه نقد فارسی



 رها ماهرو : خوانندگان عزیز ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم موعد مقرر به کارگردانی تاد فیلیپس برای ما بنویسید و بفرستید.



موعد مقرر
کارگردان     تاد فلیپس
تهیه‌کننده     تاد فلیپس
سوزان داونی
دانیل گولدبرگ
بازیگران     رابرت داونی جونیور
زک گالیفیاناکیس
میشل موناهن
جولیت لوئیس
جیمی فاکس
موسیقی     کریستوف بک
توزیع‌کننده     وارنر برادرز
تاریخ‌های انتشار
۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ (Night Visions Film Festival)
    ۵ نوامبر ۲۰۱۰ (United States)

مدت زمان
    ۹۵ دقیقه
کشور      ایالات متحده آمریکا
زبان     انگلیسی
هزینهٔ فیلم     ۶۵ میلیون دلار
فروش گیشه     ۲۱۲ میلیون دلار

موعد مقرر (به انگلیسی: Due Date) فیلمی است محصول سال ۲۰۱۰ و به کارگردانی تاد فلیپس است. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور ، زک گالیفیاناکیس ، میشل موناهن ، جولیت لوئیس ، جیمی فاکس ، مت والش ، روبرت فیتزگرالد دیگز ، دنی مک‌براید ، تاد فلیپس ، میمی کندی ، کیگان-مایکل کی ، آرون لوستیگ ، مارکو رودریگز ، برودی استیونز ، چارلی شین ، جان کرایر ایفای نقش کرده‌اند.
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن خلیلی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:49 ق.ظ

news list
آهو خردمند از رم برمی گردد آهو خردمند از رم برمی گردد
آهو خردمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و خواهر کوچک تر نیکو خردمند، بازیگر فقید کشورمان این روزها بیشتر مشغول نقاشی است. او درباره فعالیت های خود...
روزنامه جام جم |دیروز
news list
خوش حسابِ سینما خوش حسابِ سینما
برخی سینمادوستان نخبه تر و روشنفکرتر ایرانی که دی وی دی های کاورقشنگ میشائیل هانکه، نوری بیلگه جیلان و کیم کی دوک را می خرند و گاهی حتی با ندیدن آرشیو...
روزنامه جام جم |دیروز
news list
علی سرتیپی برای شهریوری نشدن فرهادی تلاش می کند علی سرتیپی برای شهریوری نشدن فرهادی تلاش می کند
گروه سینما: فیلمیران به عنوان پخش کننده فیلم جدید اصغر فرهادی، انتخاب شده است. اما «فروشنده چه زمانی روی پرده های سینمای ایران خواهد آمد؟ علی سرتیپی...
فرهیختگان |دیروز
news list
بلاتکلیفی همان اجتماعی بودن است؟ بلاتکلیفی همان اجتماعی بودن است؟
فرهیختگان| یکی از دلایل مغفول در این که ژانر اجتماعی، ژانر غالب سینمای ایران است، دلیل بسیار عجیبی است؛ دلیلی که اتفاقا هیچ ربطی هم به ژانر سینمای...
فرهیختگان |دیروز
news list
امان از سیاه نمایی فغان از ریاکارها امان از سیاه نمایی فغان از ریاکارها
صابر محمدی شاید شما هم با آنها روبه رو شده باشید؛ آ نها که می توان در یک کلام «فتیش غرب» نامیدشان. همان ها که تماشای فوتبال ایرانی، فیلم ایرانی،...
فرهیختگان |دیروز
news list
بی اخلاق ها چه کسانی هستند؟ بی اخلاق ها چه کسانی هستند؟
مهربانو ابدی دوست اول تیر جمعی از چهره های شاخص هنری، فرهنگی و سیاسی در سالن رایزن دور هم جمع شدند تا در مراسم هفتمین دوره جایزه اخلاق و نیایش در...
فرهیختگان |دیروز
news list
این روزها بیشتر وقتم را صرف نقاشی و سفر می کنم / گفت وگو با آهو خردمند این روزها بیشتر وقتم را صرف نقاشی و سفر می کنم / گفت وگو با آهو خردمند
آرتنا: آهو خردمند می گوید سینما این روزها با حضور نسل جوان حال بهتری دارد و این نسل با داشتن دانش و تکنولوژی به روز، می تواند سینمای ایران را نجات...
آرتنا |دیروز
news list
بارکد، فیلمی که به گریه ها می خندد! بارکد، فیلمی که به گریه ها می خندد!
فیلم«بارکد» آخرین ساخته مصطفی کیایی است. با دیدن بارکد می شود خطر کرد و این ادعا را پیش کشید که کیایی نرم نرمک به سبک بیان انحصاری اش در سینما نزدیک...
مردم سالاری |دیروز
news list
مشکل «رستاخیز» تنها با تدبیر رییس جمهور حل می شود مشکل «رستاخیز» تنها با تدبیر رییس جمهور حل می شود
دومین جشنواره «گزارش یک نگرانی» با سخنرانی وزیر نیرو، رضا کیانیان و کمال تبریزی درباره بحران آب، درخواست احمدرضا درویش از رئیس جمهوری برای حل مشکل...
مردم سالاری |دیروز
news list
وجود 19 سینمای غیرفعال و مخروبه در مازندران وجود 19 سینمای غیرفعال و مخروبه در مازندران
رئیس اداره سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در حال حاضر 19 سینمای مازندران غیرفعال و مخروبه است. محمد محمدی در گفت و...
تابناک |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت.
آفتاب |دیروز
news list
جایی برای پیرمردها نیست! جایی برای پیرمردها نیست!
دنیای سینما: به گزارش دنیای سینما به نقل از دیباچه, خانه سینما در روز اول فصل تابستان شاهد مراسم یادبود اصغر بیچاره فقید با حضور قدیمی های سینما بود....
دنیای سینما |دیروز
news list
دلایل موفقیت «شهرزاد» از نگاه بی بی سی دلایل موفقیت «شهرزاد» از نگاه بی بی سی
وب سایت کافه سینما: برنامه شبکه بی بی سی فارسی به مجموعه شهرزاد اختصاص داده شد. دلایل موفقیت و همچنین انتقادهایی که از سریال شهرزاد از سوی طرفین موافق...
شفاف |دیروز
news list
عکس کمتر دیده شده از سریال «قهوه تلخ» عکس کمتر دیده شده از سریال «قهوه تلخ»
روز نو : بهشاد مختاری بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش عکسی از سریال قهوه تلخ همراه بازیگران و عوامل سریال منتشر کرد.
روزنو |دیروز
news list
کودتای لمپنیسم در سینما کودتای لمپنیسم در سینما
درست در همان زمان که لشکریان حق در جبهه ها با عشق و ایمان در حال بازگشایی و آزادسازی مناطق اشغالی از چنگ مزدوران استکبار و بعثیون بودند...
روزنامه جوان |دیروز
news list
ساخت فصل سوم "ستایش" در سال آینده ساخت فصل سوم "ستایش" در سال آینده
بازیگر بسیاری از آثار تلویزیونی و سینمایی با اعلام اینکه آنقدر در مباحث فرهنگی ضعیف عمل کرده ایم که از ولنگاری در فرهنگ و هنر صحبت می شود از ساخت فصل...
صدرانیوز |دیروز
news list
یادمان مردی که به کسی نه نمی گفت یادمان مردی که به کسی نه نمی گفت
مراسم بزرگداشت زنده یاد اصغر بیچاره با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران کشور در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار شد.
تبیان |دیروز
news list
لزوم حضور مؤثر مردم برای ریشه کنی فساد لزوم حضور مؤثر مردم برای ریشه کنی فساد
ساعد هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فضای مجازی پاک و نقش آن روی تربیت نسل آینده، اظهار کرد: هر رسانه ای که پاک و...
البرزبان |دیروز
news list
انتقاد ارجمند از برخورد با فوت «حبیب» انتقاد ارجمند از برخورد با فوت «حبیب»
داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام اینکه آنقدر در مباحث فرهنگی ضعیف عمل کرده ایم که از ولنگاری در فرهنگ و هنر صحبت می شود از ساخت فصل سوم...
شفاف |دیروز
news list
امیر نوری در برنامه زنده: حبیب را گول زدند امیر نوری در برنامه زنده: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت. صدای ایران - به گزارش ایسکا...
صدای ایران |دیروز
news list
ستاره های سینمای ایران، بی مصرف یا تاثیرگذار؟!/عکس ستاره های سینمای ایران، بی مصرف یا تاثیرگذار؟!/عکس
روز نو : ستاره ها در مدیوم های تصویری ظهور می کنند و پا می گیرند. برای مردمی که سرگرمی زندگی شان سینما، تلویزیون و فیلم دیدن است، ستاره ها هم مهم و...
روزنو |دیروز
news list
جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد/ همکاری با کمپانی اسپیلبرگ جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد/ همکاری با کمپانی اسپیلبرگ
آرتنا: جیم کری به گروه الی راث تهیه کننده و کارگردان سینما پیوست تا در یک فیلم ترسناک جلوی دوربین برود.
آرتنا |دیروز
news list
صداگذاری «آپاندیس» آغاز شد/ قصه این فیلم برایتان آشنا است صداگذاری «آپاندیس» آغاز شد/ قصه این فیلم برایتان آشنا است
به گزارش «آرتنا»،حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «آپاندیس» درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: روز گذشته اول تیر ماه همراه آرش قاسمی یکی از صداگذاران...
آرتنا |دیروز
news list
بازیگری را کنار نگذاشتم/ علت کم کاری من بودجه کم صدا و سیما است بازیگری را کنار نگذاشتم/ علت کم کاری من بودجه کم صدا و سیما است
خبرگزاری میزان- بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با اشاره به ریزش بیننده های تلویزیون به عنوان یکی از نتایج کمبود بودجه سازمان صدا و سیما، گفت:...
میزان |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت. امیر نوری که دوشنبه مهمان برنامه...
چند ثانیه |دیروز
news list
فاطمه گودرزی: نفع سکوت بیشتر از پرحرفی است فاطمه گودرزی: نفع سکوت بیشتر از پرحرفی است
تصویر فاطمه گودرزی: نفع سکوت بیشتر از پرحرفی است / وارد فازهای افسردگی نمی شوم گودرزی که در دهه 60 و 70 بازیگر پرکاری در سینما بود در آثاری مانند...
فرهیختگان آنلاین |دیروز
news list
تصویر جالب از لورل و هاردی تصویر جالب از لورل و هاردی
شرق پرس: تصویری جالب از لورل و هاردی طنزپردازان تاریخ سینما که سال ۱۹۵۰ این عکس به ثبت رسید.
شرق پرس |دیروز
news list
محمد علیزاده، مهمان امشب خندوانه محمد علیزاده، مهمان امشب خندوانه
به گزارش پارس نیوز ، خندوانه، برنامه ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان که در هر قسمت با چهره های سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و ......
پارس نیوز |دیروز
news list
سلامت زندگی در عمل به قران تحقق می یابد سلامت زندگی در عمل به قران تحقق می یابد
خبرگزاری شبستان: سهیلی کارگردان سینما گفت: سلامت زندگی در عمل به قران تحقق می یابد و نمایشگاه و فعالیت های جانبی آن در راستای قرائت، فهم و عمل به قرآن...
شبستان |دیروز
news list
/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟ / / در سینما و تئاتر چه خبر است؟ /
اعلام خبر رسمی تعطیلی تماشاخانه ها در شب های قدر، موافقت با یک فیلم در شبکه خانگی،اجرای نمایشی به نام «هیپولیت» و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر در...
هدانا |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت. به گزارش ایسکانیوز امیر نوری...
خرداد |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت.
انتخاب |دیروز
news list
مراسم بزرگداشت زنده یاد اصغر بیچاره در خانه سینما مراسم بزرگداشت زنده یاد اصغر بیچاره در خانه سینما
مراسم بزرگداشت زنده یاد اصغر بیچاره در خانه سینما
آفرینش |دیروز
news list
عکس:بازیگر زن ایرانی در سفر خارج از کشور همراه خانواده عکس:بازیگر زن ایرانی در سفر خارج از کشور همراه خانواده
ماه چهره خلیلی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که در بیش از 16 فیلم سینمایی و 6 سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. به گزارش "توریسم...
توریسم آنلاین |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت.
پارسینه |دیروز
news list
پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش +تصاویر پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش +تصاویر
کتایون امیرابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است اما از مسئولان و هم صنفان خودم گله مندم. زیرا در این مدت هیچکس هیچ...
عصر خبر |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت. به گزارش ایسکانیوز امیر نوری که...
عصر ایران |دیروز
news list
مروری بر کارنامه «حاج کاظم» معروف سینمای ایران مروری بر کارنامه «حاج کاظم» معروف سینمای ایران
به گزارش «آرتنا»،پرستویی از جمله بازیگرانی است که با سینمای دفاع مقدس پا به عرصه حرفه ای گذاشت. تله تئاتر «میلاد» در سال 1356 و دو تله تئاتر دیگر در...
آرتنا |دیروز
news list
پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش +تصاویر پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش +تصاویر
به گزارش نگاه آزاد ؛ کتایون امیرابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است اما از مسئولان و هم صنفان خودم گله مندم....
نگاه آزاد |دیروز
news list
پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش +تصاویر پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش +تصاویر
کتایون امیرابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است اما از مسئولان و هم صنفان خودم گله مندم. زیرا در این مدت هیچکس هیچ...
وعده صادق |دیروز
news list
سایه «کیمیا» روی سر «برادر» است سایه «کیمیا» روی سر «برادر» است سایه «کیمیا» روی سر «برادر» است سایه «کیمیا» روی سر «برادر» است
حسین سلطان محمدی منتقد تلویزیون و سینما با اشاره به سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار گفت: در این مدت برخی افراد مدام می گویند که افشار در ساخت...
روزنامه ستاره صبح |دیروز
news list
گزارش تصویری دومین جشنواره گزارش یک نگرانی گزارش تصویری دومین جشنواره گزارش یک نگرانی
به گزارش سلام سینما، دومین جشنواره گزارش یک نگرانی (نگاه مردمی به بحران کمبود آب در قالب فیلم و عکس موبایلی) توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران و حمایت...
سلام سینما |دیروز
news list
کتک خوردن خانوم بازیگر توسط سوپر استار سینما کتک خوردن خانوم بازیگر توسط سوپر استار سینما
اکران فیلم "آبنبات چوبی" که در آن شاهد صحنه های زد و خورد خواهیم بود بعد از نمایش عمومی فیلم "دراکولا" آغاز خواهد شد.
برنا نیوز |دیروز
news list
به دنبال تولید فیلم دفاع مقدس برای عرضه جهانی هستیم به دنبال تولید فیلم دفاع مقدس برای عرضه جهانی هستیم
با وجودی که فیلم های جنگی زیادی که ساخته شده است اما واقعا تاکنون فیلمی قابل عرضه برای دنیا داشته ایم؟ ما به دنبال فیلمی هستیم که بتوانیم آن را به...
هدف و اقتصاد |دیروز
news list
اسکویی: سینمای مستند از عدم تخصیص بودجه کافی و آموزش اصولی رنج می برد/ برخی فیلمسازان جوان با ساخت یک فیلم خود را استاد سینما می دانند اسکویی: سینمای مستند از عدم تخصیص بودجه کافی و آموزش اصولی رنج می برد/ برخی فیلمسازان جوان با ساخت یک فیلم خود را استاد سینما می دانند
اسکویی: سینمای مستند از عدم تخصیص بودجه کافی و آموزش اصولی رنج می برد/ برخی فیلمسازان جوان با ساخت یک فیلم خود را استاد سینما می دانند
علت نیوز |دیروز
news list
پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش/تصاویر پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش/تصاویر
کارگرآنلاین : کتایون امیرابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است اما از مسئولان و هم صنفان خودم گله مندم. زیرا در این...
کارگر آنلاین |دیروز
news list
افطاری پولدارهای تهران با حضور ستاره های سینما و فوتبال!/عکس افطاری پولدارهای تهران با حضور ستاره های سینما و فوتبال!/عکس
مراسم افطاری یکی از تجار سرشناس تهرانی در باغی در ابتدای جاده کرج با حضور کلی ستاره سینما و فوتبال برگزار شد.
کارگر آنلاین |دیروز
news list
انتقاد ارجمند از برخورد با فوت «حبیب» انتقاد ارجمند از برخورد با فوت «حبیب»
اخبار فرهنگی و هنری - داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام اینکه آنقدر در مباحث فرهنگی ضعیف عمل کرده ایم که از ولنگاری در فرهنگ و هنر صحبت...
آسمان خبر |دیروز
news list
10 فیلم بزرگ تاریخ سینما و این گاف های عجیب 10 فیلم بزرگ تاریخ سینما و این گاف های عجیب
همواره در مورد گاف های سینمایی این مسئله مهم وجود داشته است که مخاطب تیزهوش باید قضاوت خود نسبت به نمای مورد نظر را جاری سازد؛ آیا این گاف سینمایی از...
آشخانه |دیروز
news list
پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش پشیمانی بازیگر زن معروف از بازیگر شدنش
کتایون امیرابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است اما از مسئولان و هم صنفان خودم گله مندم. زیرا در این مدت هیچکس هیچ...
ایران ویج |دیروز
news list
اهالی خانه سینما حامیان کودکان بدسرپرست شدند اهالی خانه سینما حامیان کودکان بدسرپرست شدند
اهالی خانه سینما شب گذشته -یکم تیر ماه- در مراسم بزرگداشت زنده یاد اصغر بیچاره از کودکان بدسرپرست حمایت کردند.
سوره سینما |دیروز
news list
دلنوشته تکان دهنده بسیجی مدافع حرم برای دانیال عبادی +عکس دلنوشته تکان دهنده بسیجی مدافع حرم برای دانیال عبادی +عکس
به گزارش مشهد پیام ، دانیال عبادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، دلنوشته بسیجی مدافع حرم یگان ویژه فاتحین را در صفحه شخصی اینستاگرام ش منتشر...
مشهد پیام |دیروز
news list
بازیگر سریال ستایش به خاطر اشتباه پزشکان فلج شد بازیگر سریال ستایش به خاطر اشتباه پزشکان فلج شد
خبرنامه دانشجویان ایران: پزشکان آلمانی به دلیل یک اشتباه، باعث فلج شدن دوبلور و بازیگر پیشکسوت کشورمان شدند. به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»...
خبرنامه دانشجویان ایران |دیروز
news list
اعتراض علی نصیریان به ایجاد صفحات جعلی هنرمندان در شبکه های اجتماعی اعتراض علی نصیریان به ایجاد صفحات جعلی هنرمندان در شبکه های اجتماعی
علی نصیریان بازیگر تئا تر، تلویزیون و سینما، گفت: هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارم. به گزارش ایلنا، علی نصیریان گفت: اخیرا صفحه ای در اینستاگرام...
قم پرس |دیروز
news list
فیلم: غوغای هواداران «یاس» در سینما آزادی فیلم: غوغای هواداران «یاس» در سینما آزادی
غوغای هواداران «یاس» در سینما آزادی در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
برترینها |دیروز
news list
به شدت عاشق ایفای نقش ضدقهرمان هستم به شدت عاشق ایفای نقش ضدقهرمان هستم
یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره ایفای نقش های منفی در طول سال های فعالیتش بیان کرد کلکسیون نقش های ضد قهرمان شده ولی از انتخاب هایش راضی است.
برترینها |دیروز
news list
فساد موجود در فضای مجازی جامعه را به سمت نیستی سوق می دهد فساد موجود در فضای مجازی جامعه را به سمت نیستی سوق می دهد
قم نیوز: بهروز بقائی هنرپیشه سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه آمریکایی ها و انگلیسی ها و دیگر کشورهای استعمارگر به عنوان طراحان اصلی فضای مجازی مورد...
قم نیوز |دیروز
news list
مدیرعامل موسسه نورگستر گلها: دفاع از ارزش ها؛ دفاع مقدس است مدیرعامل موسسه نورگستر گلها: دفاع از ارزش ها؛ دفاع مقدس است
برگزاری دومین اجلاس جهانی شعر همسرایی و تولید فیلم های دفاع مقدس با حضور سید عباس مجابی مدیرعامل موسسه نورگستر گلها، دکتر محمد بیک زاده تهیه کننده...
اقتصاد ملت |دیروز
news list
اعتراض علی نصیریان به ایجاد صفحات جعلی هنرمندان در شبکه های اجتماعی اعتراض علی نصیریان به ایجاد صفحات جعلی هنرمندان در شبکه های اجتماعی
علی نصیریان بازیگر تئا تر، تلویزیون و سینما، گفت: هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارم. به گزارش ایلنا، علی نصیریان گفت: اخیرا صفحه ای در اینستاگرام...
عصر ایران |دیروز
news list
استخدام بازیگر | پنجشنبه ۳ تیر ۹۵ استخدام بازیگر | پنجشنبه ۳ تیر ۹۵
« شبکه هنر » , مرکز معتبرعلوم صدا وتصویر , ازنمونه کارهای شبکه هنر در , شبکه های اجتماعی دیدن...
ایران استخدام |دیروز
news list
امیرحسین آشتیانی پور مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما شد امیرحسین آشتیانی پور مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، علیرضا برازش که 16 خرداد ماه از سوی مرتضی میرباقری معاون سیما به عنوان مدیر شبکه یک سیما منصوب شده بود پس...
خبرگزاری تسنیم |دیروز
news list
بازگشت سرطان بازیگر معروف بازگشت سرطان بازیگر معروف
پرشین خودرو: بازیگر عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به اینکه بیماری سرطانش دوباره خود را نشان داده از آغاز شیمی درمانی و پرتودرمانی از هفته...
پرشین خودرو |دیروز
news list
محمد علیزاده، مهمان امشب خندوانه محمد علیزاده، مهمان امشب خندوانه
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ خندوانه، برنامه ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان که در هر قسمت با...
باشگاه خبرنگاران |دیروز
news list
جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد/ همکاری با کمپانی اسپیلبرگ جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد/ همکاری با کمپانی اسپیلبرگ
جیم کری به گروه الی راث تهیه کننده و کارگردان سینما پیوست تا در یک فیلم ترسناک جلوی دوربین برود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ...
فناوری و نوآوری |دیروز
news list
جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد/ همکاری با کمپانی اسپیلبرگ جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد/ همکاری با کمپانی اسپیلبرگ
دنیای سینما: به گزارش دنیای سینما ، جیم کری در این فیلم هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان تهیه کننده حضور خواهد داشت، در حالی که الی راث کارگردانی...
دنیای سینما |دیروز
news list
مسلمانان استرالیا به تماشای «شاهزاده روم» نشستند مسلمانان استرالیا به تماشای «شاهزاده روم» نشستند
دنیای سینما: به گزارش دنیای سینما، انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان در روزهای اخیر برای مسلمانان ساکن استرالیا به نمایش...
دنیای سینما |دیروز
news list
بازیگر سریال ستایش به خاطر اشتباه پزشکان فلج شد ! بازیگر سریال ستایش به خاطر اشتباه پزشکان فلج شد !
پزشکان آلمانی به دلیل یک اشتباه، باعث فلج شدن شهاب عسگری دوبلور و بازیگر پیشکسوت کشورمان در سریال ستایش شده اند. شهاب عسگری بازیگر پیشکسوت تئاتر،...
حامیان ولایت |دیروز
news list
آقای بازیگر: سرطانم دوباره عود کرده است آقای بازیگر: سرطانم دوباره عود کرده است
بازیگر عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به اینکه بیماری سرطانش دوباره خود را نشان داده از آغاز شیمی درمانی و پرتودرمانی از هفته آینده خبر داد.
تهران پرس |دیروز
news list
توجه به ساخت سینما در شهرستان ها بسیار مهم است توجه به ساخت سینما در شهرستان ها بسیار مهم است
نیازهای فرهنگی هم مانند بسیاری از نیازها قابل اهمیت و پیگیری است. پس باید در این زمینه بیشتر رسیدگی شود و مورد توجه قرار بگیرد تا به اکران رو به رشد...
صابرنیوز |دیروز
news list
موافقت با ساخت یک فیلم در شبکه نمایش خانگی موافقت با ساخت یک فیلم در شبکه نمایش خانگی
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، بر اساس جلسه 30 خرداد شورای پروانه نمایش خانگی...
صابرنیوز |دیروز
news list
نگار جواهریان سفیر انجمن حمایت از کودکان کار شد نگار جواهریان سفیر انجمن حمایت از کودکان کار شد
«نگار جواهریان» به عنوان سفیر انجمن حمایت از کودکان کار معرفی شد. در مراسم افطاری انجمن حمایت از کودکان کار که با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر،...
روزنامه آفتاب یزد |دیروز
news list
سینما و ادبیات پشتوانه هم هستند سینما و ادبیات پشتوانه هم هستند
کامبوزیا پرتوی گفت: اقتباس ادبی در جهان امری بسیار ارزشمند است، وقتی ادب و ادبیات به کمک سینما بر می خیزد، پشتوانه محکمی را برای سینما ایجاد می کند و...
روزنامه آفتاب یزد |دیروز
news list
/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟ / / در سینما و تئاتر چه خبر است؟ /
اعلام خبر رسمی تعطیلی تماشاخانه ها در شب های قدر، موافقت با یک فیلم در شبکه خانگی،اجرای نمایشی به نام «هیپولیت» و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر در...
ایسنا |دیروز
news list
پوسترهای اورجینال سینمای جهان در «آس» پوسترهای اورجینال سینمای جهان در «آس»
خبرگزاری مهر: سری دوم از پوسترهای اورجینال سینمای جهان روز جمعه ۴ تیر ماه جاری در گالری «آس» تهران رونمایی می شود. سری دوم از پوسترهای اورجینال سینمای...
برترینها |دیروز
news list
بازیگر سریال ستایش به خاطر اشتباه پزشکان فلج شد! بازیگر سریال ستایش به خاطر اشتباه پزشکان فلج شد!
پزشکان آلمانی به دلیل یک اشتباه تاسف بار، باعث فلج شدن دوبلور و بازیگر پیشکسوت کشورمان شده اند. شهاب عسگری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که...
چند ثانیه |دیروز
news list
بازیگر سریال ستایش به خاطر اشتباه پزشکان فلج شد! بازیگر سریال ستایش به خاطر اشتباه پزشکان فلج شد!
شهاب عسگری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین بازی او به سریال ستایش برمی گردد، در خصوص بیماری و جراحی اش، گفت: حدود ۲ سالی در آلمان به...
بدرپرس |دیروز
news list
آقای بازیگر: سرطانم دوباره عود کرده است آقای بازیگر: سرطانم دوباره عود کرده است
بازیگر عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به اینکه بیماری سرطانش دوباره خود را نشان داده از آغاز شیمی درمانی و پرتودرمانی از هفته آینده خبر داد.
افکار نیوز |دیروز
news list
قاچاق فیلم به حداقل رسیده است قاچاق فیلم به حداقل رسیده است
بدون خجالت می گویم با این بودجه و امکانات برای ساخت کارهای بزرگی مثل زندگی مولانا مشکل داریم. همچنان که در بسیاری موارد استارت پروژه های تولید مشترک...
روزنامه آفتاب یزد |دیروز
news list
حبیب را گول زدند حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت. به گزارش ایسکانیوز امیر نوری که...
روزنامه آفتاب یزد |دیروز
news list
صفحات فرهنگی امروز تقدیم می شود به صفحات فرهنگی امروز تقدیم می شود به
ابوالفضل پورعرب در تاریخ ۲ تیر سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر است. وی به دلیل سرطان ۳۰ دی ماه...
روزنامه آفتاب یزد |دیروز
news list
انصراف پولاد از بازی در "قاتل اهلی"؛ یک تصمیم عاقلانه و حرفه ای انصراف پولاد از بازی در "قاتل اهلی"؛ یک تصمیم عاقلانه و حرفه ای
دنیای سینما: به گزارش دنیای سینما , پولاد کیمیایی که در این سالها یک پای ثابت آثار پدرش بود و از "رییس" گرفته تا "جرم" و از "حکم" گرفته تا "محاکمه...
دنیای سینما |دیروز
news list
محمدعلی کشاورز تولد پرویز پرستویی را تبریک گفت محمدعلی کشاورز تولد پرویز پرستویی را تبریک گفت
خبرگزاری آریا-کشاورزمحمد علی کشاورز بمناسبت سالروز تولد پرویز پرستویی متن کوتاهی را نوشت. به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سینما تیکت ،محمد علی کشاورز...
آریا نیوز |دیروز
news list
جدیدترین آمار فروش سینما؛ فیلم های کمدی از اجتماعی سبقت گرفتند جدیدترین آمار فروش سینما؛ فیلم های کمدی از اجتماعی سبقت گرفتند
خبرگزاری آریا- در روزهای نسبتا سرد سینماها فیلم های کمدی از اجتماعی در گیشه سبقت گرفتند. به گزارش خبرگزاری آریا ، طرح ویژه اکران از افطار تا سحر امسال...
آریا نیوز |دیروز
news list
فیلم:: جنجال طرفداران خواننده مطرح زیرزمینی در سینما آزادی/ عکس فیلم:: جنجال طرفداران خواننده مطرح زیرزمینی در سینما آزادی/ عکس
آوای ایرانیان:برخی از پیشگامان موسیقی رپ ایرانی که همواره طی این سال های اخیر با وجود ارائه موسیقی سالم به لفظ غیرمنصفانه “خواننده های زیرزمینی”...
آوای ایرانیان |دیروز
news list
نحوه برخورد با فوت حبیب محبیبان ولنگاری فرهنگی است نحوه برخورد با فوت حبیب محبیبان ولنگاری فرهنگی است
روز نو : بازیگر بسیاری از آثار تلویزیونی و سینمایی با اعلام اینکه آنقدر در مباحث فرهنگی ضعیف عمل کرده ایم که از ولنگاری در فرهنگ و هنر صحبت می شود...
روزنو |دیروز
news list
بازیگر خوش شانسی ام بازیگر خوش شانسی ام
حدیث میرامینی بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون است که اولین بار در سریال «هویت» بازی کرد، اما با سریال «دلنوازان» به شهرت رسید. او پله های ترقی را...
اویاقلیق |دیروز
news list
جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد/ همکاری با کمپانی اسپیلبرگ جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد/ همکاری با کمپانی اسپیلبرگ
حزب الله : جیم کری به گروه الی راث تهیه کننده و کارگردان سینما پیوست تا در یک فیلم ترسناک جلوی دوربین برود.
حزب الله نیوز |دیروز
news list
این گزارش نیست، اعتراف نامه است! این گزارش نیست، اعتراف نامه است!
به گزارش چهره نیوز، به نقل از آی سینما، سایت رسمی سازمان سینمایی کشور به تازگی گزارشی درباره آمار حضور و موفقیت فیلم های ایرانی که با پخش کننده های...
چهره نیوز |دیروز
news list
جشنواره فیلم رم از تام هنکس تقدیر می کند جشنواره فیلم رم از تام هنکس تقدیر می کند
به گزارش چهره نیوز، به نقل از آی سینما، آنتونیو موندا دبیر جشنواره فیلم رم از اهدای جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای به تام هنکس خبر داد. همچنین قرار است...
چهره نیوز |دیروز
news list
«ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» توقیف نشده! «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» توقیف نشده!
به گزارش چهره نیوز، به نقل از آی سینما، درحالی که در روزهای گذشته رسانه ها از توقیف فیلم «اردتمند، نازنین، بهاره، تینا» خبر داده بودند. امروز دبیر...
چهره نیوز |دیروز
news list
سینما در خدمت سیاست های غرب علیه ایران پیرامون نقض حقوق بشر/پیشهادی به برنده جوایزه بین المللی برای ساخت فیلم جدید سینما در خدمت سیاست های غرب علیه ایران پیرامون نقض حقوق بشر/پیشهادی به برنده جوایزه بین المللی برای ساخت فیلم جدید
سینما در خدمت سیاست های غرب علیه ایران پیرامون نقض حقوق بشر/پیشهادی به برنده جوایزه بین المللی برای ساخت فیلم جدید
صابرنیوز |دیروز
news list
برخی آهن فروشان ،تهیه کننده سینما شده اند برخی آهن فروشان ،تهیه کننده سینما شده اند
تهیه کننده سریال امام علی (ع) می گوید:تهیه کنندگان حتما باید دررشته خود تحصیلاتی بالاتراز کار شناسی داشته باشند زیرا که تهیه کننده، طراح اولیه تولید...
ایلنا |دیروز
news list
داریوش ارجمند: نحوه برخورد دستگاههای فرهنگی با فوت “حبیب” مصداق بارز ولنگاری فرهنگی است داریوش ارجمند: نحوه برخورد دستگاههای فرهنگی با فوت “حبیب” مصداق بارز ولنگاری فرهنگی است
داریوش ارجمند: نحوه برخورد دستگاههای فرهنگی با فوت “حبیب” مصداق بارز ولنگاری فرهنگی است
سینما ژورنال |دیروز
news list
شماره جدید مجله سینما و ادبیات منتشر شد شماره جدید مجله سینما و ادبیات منتشر شد
نیم ویژه نامه این شماره مجله درباره الکساندر ساکوروف کارگردان مطرح روسی به همراه گفت وگویی اختصاصی با این کارگردان است. بخش سینمای ایران مجله به...
همشهری |دیروز
news list
عکس جنتلمن های خوش تیپ سینما عکس جنتلمن های خوش تیپ سینما
عکسی سنگین از جنتلمن های خوشتیپ سینما. داوود رشیدی، بهروز وثوقی و عزت الله انتظامی.
عصر خبر |دیروز
news list
آباده سینما دار شد آباده سینما دار شد
تابناک فارس به نقل از مهر:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در خصوص راه اندازی سینمای دیجیتال در آباده گفت: با پیگیری های انجام شده توانستیم...
تابناک |دیروز
news list
انتقاد ارجمند از برخورد با فوت «حبیب» انتقاد ارجمند از برخورد با فوت «حبیب»
داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام اینکه آنقدر در مباحث فرهنگی ضعیف عمل کرده ایم که از ولنگاری در فرهنگ و هنر صحبت می شود از ساخت فصل سوم...
ستاره نیوز |دیروز
news list
ستاره های سینمای ایران، بی مصرف یا تاثیرگذار؟! ستاره های سینمای ایران، بی مصرف یا تاثیرگذار؟!
ستاره ها در مدیوم های تصویری ظهور می کنند و پا می گیرند. برای مردمی که سرگرمی زندگی شان سینما، تلویزیون و فیلم دیدن است، ستاره ها هم مهم و دوست داشتنی...
کمونه |دیروز
news list
مردم به «دختر» نمره مثبت می دهند؟ مردم به «دختر» نمره مثبت می دهند؟
به گزارش چهره نیوز، به نقل از آی سینما، امروز فیلم «دختر» رضا میرکریمی، در سینماهای کشور روی پرده رفته که یکی از دو فیلم با موضوع فرار دختران در...
چهره نیوز |دیروز
news list
صداگذاری «آپاندیس» آغاز شد/ قصه این فیلم برایتان آشنا است صداگذاری «آپاندیس» آغاز شد/ قصه این فیلم برایتان آشنا است
به گزارش چهره نیوز، حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «آپاندیس» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: روز گذشته اول تیر ماه همراه...
چهره نیوز |دیروز

محسن خلیلی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:47 ق.ظ

news list
درخواست خانم بازیگر از کمیسیون فرهنگی جدید مجلس درخواست خانم بازیگر از کمیسیون فرهنگی جدید مجلس
به گزارش صابرنیوز ، بهاره کیان افشار بازیگر سینما؛ در خصوص نیاز مبرم شهرستان ها به سینما و پردیس های سینمایی گفت: نیازهای فرهنگی هم مانند بسیاری از...
صابرنیوز |دیروز
news list
نمایش آثار پیشکسوتان سینما در هفته فیلم های کانون نمایش آثار پیشکسوتان سینما در هفته فیلم های کانون
آثاری از مسعود کیمیایی، ابراهیم حقیقی، سهراب شهیدثالث و ... در هفته فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در...
مهر نیوز |دیروز
news list
سینماها شب های قدر تعطیل است سینماها شب های قدر تعطیل است
به گزارش صاحب نیوز غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و ایام شهادت امیر مومنان که...
صاحب نیوز |دیروز
news list
اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود
خبرآنلاین: نشریه هالیوود ریپورتر فهرست 100 چهره قدرتمند حال حاضر صنعت سرگرمی را منتشر کرد. در فهرست 100 چهرۀ قدرتمند صنعت سرگرمی نام های آشنایی دنیای...
هشدار نیوز |دیروز
news list
دو فیلم از مسعود کیمیایی در موزه هنرهای معاصر دو فیلم از مسعود کیمیایی در موزه هنرهای معاصر
فیلم هایی از مسعود کیمیایی، ابراهیم حقیقی، سهراب شهید ثالث، محمدرضا اصلانی و شاپور قریب در هفته فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز شنبه...
ایلنا |دیروز
news list
فیش حقوقی هنرمندان هم افشا شد! (+عکس) فیش حقوقی هنرمندان هم افشا شد! (+عکس)
این روز ها که موضوع فیش های حقوقی داغ است و هر روز یک تصویر جدید از عددهای روی فیش حقوقی یک مدیر و سیاستمدار رو می شود، سراغ هنرمندان شناخته شده تئا...
عصر ایران |دیروز
news list
فیش حقوقی هنرمندان هم افشا شد! (+عکس) فیش حقوقی هنرمندان هم افشا شد! (+عکس)
این روز ها که موضوع فیش های حقوقی داغ است و هر روز یک تصویر جدید از عددهای روی فیش حقوقی یک مدیر و سیاستمدار رو می شود، سراغ هنرمندان شناخته شده تئا...
قم پرس |دیروز
news list
برگه خلافی بلندبالای بازیگر ایرانی / عکس برگه خلافی بلندبالای بازیگر ایرانی / عکس
19دی انلاین - برگه خلافی بلندبالای بازیگر ایرانی / عکس به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشانی که بیشتر برای بازی در سریال های تلویزیونی شناخته می شود،...
19دی آنلاین |دیروز
news list
اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود / فرمان صنعت سرگرمی در دست چه کسانی است؟ اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود / فرمان صنعت سرگرمی در دست چه کسانی است؟
اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود / فرمان صنعت سرگرمی در دست چه کسانی است؟
19دی آنلاین |دیروز
news list
برگه خلافی بلندبالای بازیگر ایرانی / عکس برگه خلافی بلندبالای بازیگر ایرانی / عکس
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشانی که بیشتر برای بازی در سریال های تلویزیونی شناخته می شود، تجربه بازی در سینما را هم دارد. او با انتشار عکسی از برگه...
خبر آنلاین |دیروز
news list
۲۰ درصد تبلیغات باید به موضوعات فرهنگی اختصاص یابد ۲۰ درصد تبلیغات باید به موضوعات فرهنگی اختصاص یابد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ، عنوان کرد : شهرداری مقرر کرده ۲۰درصد تبلیغات محیطی باید به موضوعات فرهنگی تعلق داشته باشد ، لذا وزارت فرهنگ می تواند از این...
محیطی |دیروز
news list
اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود
رویداد۲۴ - نشریه هالیوودریپورتر فهرست 100 چهره قدرتمند حال حاضر صنعت سرگرمی را منتشر کرد. در فهرست 100 چهرۀ قدرتمند صنعت سرگرمی نام های آشنایی دنیای...
رویداد24 |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد
به گزارش چهره نیوز، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و...
چهره نیوز |دیروز
news list
گلایه های بازیگر مبتلا به ام اس از خانه سینما! گلایه های بازیگر مبتلا به ام اس از خانه سینما!
در حالی که اخیرا خبری آمد مبنی بر اینکه مدیرعامل خانه سینما و چند تن از همراهان وی به پویش حمایت از تعدادی کودک بدسرپرست پیوسته اند اما بدنه صنف سینما...
صاحب نیوز |دیروز
news list
کودتای لمپنیسم در سینما کودتای لمپنیسم در سینما
تبلیغ خرافات، ادبیات سخیف و حرکات و رفتار ناپسند و اهانت آمیز در قالب فیلم های به اصطلاح کمدی خانوادگی و اجتماعی و مقالات هنری و نقدهای به ظاهر...
صاحب نیوز |دیروز
news list
تصاویر/ چهره ها در اکران خصوصی ایستاده در غبار تصاویر/ چهره ها در اکران خصوصی ایستاده در غبار
به گزارش ایران خبر ، دیروز اکران خصوصی فیلم های سینمایی ایستاده در غبار و زاپاس با حضور چهره های سرشناس سینما برگزار شد.
ایران خبر |دیروز
news list
برنامه تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر برنامه تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر
دو سالن سینما توگراف و فردوس موزه سینما همزمان با فرا رسیدن شب های قدر از تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه تعطیل است.
برنا نیوز |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد
به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و ایام شهادت امیر...
ایمنا |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد
به گزارش سوره سینما ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و ایام شهادت امیر...
سوره سینما |دیروز
news list
خانم بازیگر: بازیگری را کنار نگذاشتم خانم بازیگر: بازیگری را کنار نگذاشتم
بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با اشاره به ریزش بیننده های تلویزیون به عنوان یکی از نتایج کمبود بودجه سازمان صدا و سیما، گفت: امیدوارم دولت سازمان...
عصر خبر |دیروز
news list
جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،طرح ویژه اکران از افطار تا سحر امسال با استقبال خیلی خوب مخاطبان سینما رو به رو نشده است، درحالی...
ایستانیوز |دیروز
news list
فیلمی که مورد تشویق رسانه ملی قرار گرفت/ مدیران سینمایی آماده انتشار فیش های حقوقی شان شدند فیلمی که مورد تشویق رسانه ملی قرار گرفت/ مدیران سینمایی آماده انتشار فیش های حقوقی شان شدند
فیلمی که مورد تشویق رسانه ملی قرار گرفت/ مدیران سینمایی آماده انتشار فیش های حقوقی شان شدند
نسیم آنلاین |دیروز
news list
مجموعه موزه سینما شامل سینماها و موزه است، روز دوشنبه ۷ تیرماه به مناسبت سوگواری شهادت حضرت علی(ع) تعطیل خواهد بود مجموعه موزه سینما شامل سینماها و موزه است، روز دوشنبه ۷ تیرماه به مناسبت سوگواری شهادت حضرت علی(ع) تعطیل خواهد بود
مجموعه موزه سینما شامل سینماها و موزه است، روز دوشنبه ۷ تیرماه به مناسبت سوگواری شهادت حضرت علی(ع) تعطیل خواهد بود
نسیم آنلاین |دیروز
news list
تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر
دو سالن سینما توگراف و فردوس موزه سینما همزمان با فرا رسیدن شب های قدر از تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه تعطیل است.
نسیم آنلاین |دیروز
news list
جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،طرح ویژه اکران از افطار تا سحر امسال با استقبال خیلی خوب مخاطبان سینما رو به رو نشده است، درحالی...
ایستانیوز |دیروز
news list
برنامه سینماها در شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) برنامه سینماها در شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ غلامرضا فرجی با اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و ایام شهادت امیر مومنان که توسط وزارت...
واحد مرکزی خبر |دیروز
news list
علت کم کاری هنرمندان بودجه کم است علت کم کاری هنرمندان بودجه کم است
بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران گفت:دلیل کم کاری هنرمندان ما، بودجه کم بوده و این اواخر تلویزیون تماما در حال بازپخش کارها است و به همین دلیل تقاضا...
بسیج نیوز |دیروز
news list
کتاب خوانی چیستا یثربی در محفل اتفاق ترانه کتاب خوانی چیستا یثربی در محفل اتفاق ترانه
چیستا یثربی، نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر، در محفل «اتفاق ترانه» 5 تیرماه به معرفی کتاب می پردازد. به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از پایگاه...
خبرگزاری آنا |دیروز
news list
مجموعه موزه سینما شامل سینماها و موزه است، روز دوشنبه ۷ تیرماه به مناسبت سوگواری شهادت حضرت علی(ع) تعطیل خواهد بود مجموعه موزه سینما شامل سینماها و موزه است، روز دوشنبه ۷ تیرماه به مناسبت سوگواری شهادت حضرت علی(ع) تعطیل خواهد بود
مجموعه موزه سینما شامل سینماها و موزه است، روز دوشنبه ۷ تیرماه به مناسبت سوگواری شهادت حضرت علی(ع) تعطیل خواهد بود
نسیم آنلاین |دیروز
news list
بازیگر مبتلا به ام.اس: خانه سینما فقط موقع دریافت مالیات به سراغ ما می آید بازیگر مبتلا به ام.اس: خانه سینما فقط موقع دریافت مالیات به سراغ ما می آید
سینماژورنال: در حالی که اخیرا خبری آمد مبنی بر اینکه مدیرعامل خانه سینما و چند تن از همراهان وی به پویش حمایت از تعدادی کودک بدسرپرست پیوسته اند اما...
سینما ژورنال |دیروز
news list
خانم بازیگر: بازیگری را کنار نگذاشتم خانم بازیگر: بازیگری را کنار نگذاشتم
بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با اشاره به ریزش بیننده های تلویزیون به عنوان یکی از نتایج کمبود بودجه سازمان صدا و سیما، گفت: امیدوارم دولت سازمان...
خبر ایرانی |دیروز
news list
تولیدات مبتذل در برخی حوزه ها جلوه گری می کند تولیدات مبتذل در برخی حوزه ها جلوه گری می کند
ایلنا: دادسرای عمومی و انقلاب تهران: فیلمی که اخیراً اکران آن متوقف شده از سوی دادستانی توقیف نشده بود بلکه مسؤولان وزارت ارشاد ملاحظه کردند که این...
ایلنا |دیروز
news list
درخواست خانم بازیگر از کمیسیون فرهنگی جدید مجلس درخواست خانم بازیگر از کمیسیون فرهنگی جدید مجلس
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بهاره کیان افشار بازیگر سینما؛ در خصوص نیاز مبرم شهرستان ها به سینما و پردیس های سینمایی گفت: نیازهای فرهنگی هم مانند...
هم اندیشی |دیروز
news list
جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی
طرح ویژه اکران از افطار تا سحر امسال با استقبال خیلی خوب مخاطبان سینما رو به رو نشده است، درحالی که در نوبت اول اکران نوروز گاهی در یک روز سینماها یک...
ساعت 24 |دیروز
news list
برنامه تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر برنامه تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر
دو سالن سینما توگراف و فردوس موزه سینما همزمان با فرا رسیدن شب های قدر از تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه تعطیل است.
ذاکرنیوز |دیروز
news list
همایت از کودکان کار همایت از کودکان کار
نگار جواهریان، بازیگر موفق سینما که در کارنامه خود کارهایی همچون « یه حبه قند» ، « طلا و مس» ، «اینجا بدون من» و ... را دارد به عنوان سفیر انجمن حمایت...
شبکه خبری فرهنگ و هنر |دیروز
news list
تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر
دو سالن سینما توگراف و فردوس موزه سینما همزمان با فرا رسیدن شب های قدر از تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه تعطیل است.
نسیم آنلاین |دیروز
news list
خانم بازیگر: بازیگری را کنار نگذاشتم خانم بازیگر: بازیگری را کنار نگذاشتم
بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با اشاره به ریزش بیننده های تلویزیون به عنوان یکی از نتایج کمبود بودجه سازمان صدا و سیما، گفت: امیدوارم دولت سازمان...
فردا نیوز |دیروز
news list
برنامه تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر برنامه تعطیلی موزه سینما و سینماهایش در شب های قدر
دو سالن سینما توگراف و فردوس موزه سینما همزمان با فرا رسیدن شب های قدر از تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه تعطیل است.
مهر نیوز |دیروز
news list
پرستو صالحی بازیگر متعصب استقلالی، طرفدار پرسپولیس شد/ عکس پرستو صالحی بازیگر متعصب استقلالی، طرفدار پرسپولیس شد/ عکس
هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک حرکت نمادین به جانباز پرسپولیسی ادای احترام کرد. به گزارش ریسک نیوز، پرستو صالحی بازیگر هنرمند استقلالی شب...
ریسک نیوز |دیروز
news list
سینما در خدمت سیاست های غرب علیه ایران پیرامون نقض حقوق بشر/پیشهادی به برنده جوایزه بین المللی برای ساخت فیلم جدید سینما در خدمت سیاست های غرب علیه ایران پیرامون نقض حقوق بشر/پیشهادی به برنده جوایزه بین المللی برای ساخت فیلم جدید
سینما در خدمت سیاست های غرب علیه ایران پیرامون نقض حقوق بشر/پیشهادی به برنده جوایزه بین المللی برای ساخت فیلم جدید
صابرنیوز |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد
به گزارش خبرگزاری برنا، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و ایام شهادت امیر...
برنا نیوز |دیروز
news list
جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی
خبرگزاری صبا: طرح ویژه اکران از افطار تا سحر امسال با استقبال خیلی خوب مخاطبان سینما رو به رو نشده است، درحالی که در نوبت اول اکران نوروز گاهی در یک...
برترینها |دیروز
news list
سینما ۲۹ بهمن در سال آینده بازسازی می شود/ احداث ۳ سینمای جدید در تبریز سینما ۲۹ بهمن در سال آینده بازسازی می شود/ احداث ۳ سینمای جدید در تبریز
قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای شهر تبریز گفت: روند بازسازی سینما ۲۹ بهمن تبریز قرار بود با اعتبار یک میلیارد تومانی در سال جاری آغاز شود اما به علت عدم...
قدس آنلاین |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد
سخنگوی شورای صنفی نمایش برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) را اعلام کرد. به گزارش راسخون ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای...
راسخون |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و...
خبرگزاری دانشجو |دیروز
news list
خشم و هیاهو به زنجان رسید خشم و هیاهو به زنجان رسید
یک مسئول در سینما بهمن زنجان تاکید کرد: هم اکنون دو فیلم «ابد و یک روز» و «خشم و هیاهو» در سینما بهمن زنجان اکران می شود و در ایام شب های قدر نیز...
ایسنا |دیروز
news list
اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود / فرمان صنعت سرگرمی در دست چه کسانی است؟ اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود / فرمان صنعت سرگرمی در دست چه کسانی است؟
اعلام اسامی قدرتمندترین چهره های هالیوود / فرمان صنعت سرگرمی در دست چه کسانی است؟
خبر آنلاین |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر
صراط: سخنگوی شورای صنفی نمایش برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) را اعلام کرد. غلامرضا فرجی سخنگوی...
صراط نیوز |دیروز
news list
هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک حرکت نمادین به جانباز پرسپولیسی ادای احترام کرد. هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک حرکت نمادین به جانباز پرسپولیسی ادای احترام کرد.
هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک حرکت نمادین به جانباز پرسپولیسی ادای احترام کرد.
تیتر امروز |دیروز
news list
رزیتا غفاری: علت کم کاری هنرمندان بودجه کم است رزیتا غفاری: علت کم کاری هنرمندان بودجه کم است
بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران گفت:دلیل کم کاری هنرمندان ما، بودجه کم بوده و این اواخر تلویزیون تماما در حال بازپخش کارها است و به همین دلیل تقاضا...
هم اندیشی |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد
به گزارش نیزوا ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با مهر با اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و ایام...
نیزو |دیروز
news list
بازیگر زن متعصب استقلالی دیشب پرسپولیسی شد +تصویر بازیگر زن متعصب استقلالی دیشب پرسپولیسی شد +تصویر
هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک حرکت نمادین به جانباز پرسپولیسی ادای احترام کرد.
افق نیوز |دیروز
news list
هواداران «یاس» تیتراژ «بارکد» را در سالن سینما خواندند هواداران «یاس» تیتراژ «بارکد» را در سالن سینما خواندند
شب گذشته و در اتفاقی جالب، هوادارن «یاس» با حضور در سالن سینما آزادی، در هنگام پخش تیتراژ فیلم «بارکد» که بدون صدای «یاس» روی پرده رفت، این تیتراژ را...
موسیقی ایرانیان |دیروز
news list
مصطفی زمانی + مصاحبه با مصطفی زمانی مصطفی زمانی + مصاحبه با مصطفی زمانی
مصطفی زمانی (۳۰ خرداد ۱۳۶۱ فریدون کنار) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. وی با سریال ۴۵ بخشی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت...
دانشجو آزاد |دیروز
news list
بازیگر زن متعصب استقلالی دیشب پرسپولیسی شد بازیگر زن متعصب استقلالی دیشب پرسپولیسی شد
هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک حرکت نمادین به جانباز پرسپولیسی ادای احترام کرد. پرستو صالحی بازیگر هنرمند استقلالی شب گذشته در بین جمعیت حاضر...
چند ثانیه |دیروز
news list
برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد برنامه تعطیلی سینماها در شب های قدر اعلام شد
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند فعالیت سالن های سینما در سراسر کشور در لیالی قدر و ایام شهادت امیر...
مهر نیوز |دیروز
news list
دردسر اشتباه پزشکی برای دوبلور کشور دردسر اشتباه پزشکی برای دوبلور کشور
اتاق خبر 24 : "شهاب عسگری" بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص بیماری و جراحی اش درگفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: حدود 2 سالی در آلمان...
اتاق خبر 24 |دیروز
news list
فرمان آرا با «صحبت با جنون» به سینما برمی گردد فرمان آرا با «صحبت با جنون» به سینما برمی گردد
در حالی که به تازگی تکلیف آخرین ساخته بهمن فرمان آرا، پس از سه سال بالاخره قرار است در شورای پروانه نمایش مشخص شود. این کارگردان تصمیم گرفته همزمان...
پارسینه |دیروز
news list
عکس:یک استقلالی متعصب پرسپولیسی شد عکس:یک استقلالی متعصب پرسپولیسی شد
هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک حرکت نمادین به جانباز پرسپولیسی ادای احترام کرد. به گزارش "توریسم آنلاین" به نقل از کاپ،پرستو صالحی بازیگر...
توریسم آنلاین |دیروز
news list
وضعیت تعطیلی سینما ها در شب های قدر وضعیت تعطیلی سینما ها در شب های قدر
به گزارش “ دانشجوآزاد ” تعطیلی کامل سینما ها در شب های قدر نحوه فعالیت سینماهای سراسر کشور به دلیل ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب های قدر اعلام شد. ...
دانشجو آزاد |دیروز
news list
رزیتا غفاری: علت کم کاری هنرمندان بودجه کم است رزیتا غفاری: علت کم کاری هنرمندان بودجه کم است
بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران گفت:دلیل کم کاری هنرمندان ما، بودجه کم بوده و این اواخر تلویزیون تماما در حال بازپخش کارها است و به همین دلیل تقاضا...
افکار نیوز |دیروز
news list
مطالبه از قوه قضائیه برای رسیدگی به فیش های نجومی برخی مدیران مطالبه از قوه قضائیه برای رسیدگی به فیش های نجومی برخی مدیران
داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار راه دانا، در واکنش به انتشار فیش های نجومی برخی از مسئولین گفت: دانشجویان به عنوان قشر...
ندای گناباد |دیروز
news list
پنج شنبه های کتاب / کتابی از جویس کارول اوتس، دو کتاب در حوزه سینما و یک کتاب در حوزه روانشناسی پنج شنبه های کتاب / کتابی از جویس کارول اوتس، دو کتاب در حوزه سینما و یک کتاب در حوزه روانشناسی
پنج شنبه های کتاب / کتابی از جویس کارول اوتس، دو کتاب در حوزه سینما و یک کتاب در حوزه روانشناسی
مازند مجلس |دیروز
news list
نیک ذات: عدم وجود امنیت شغلی و نبود بیمه مشکل اصلی سینماگران است/ متأسفانه سینما در کشور ما همواره سیاست زده بوده است نیک ذات: عدم وجود امنیت شغلی و نبود بیمه مشکل اصلی سینماگران است/ متأسفانه سینما در کشور ما همواره سیاست زده بوده است
نیک ذات: عدم وجودامنیت شغلی و نبود بیمه مشکل اصلی سینماگران است/ متأسفانه سینما در کشور ما همواره سیاست زده بوده است
علت نیوز |دیروز
news list
مطالبه از قوه قضائیه برای رسیدگی به فیش های نجومی برخی مدیران/ مسئولین دزدیده شدن دو میلیارد دلار ایران توسط آمریکا را فراموش نکنند مطالبه از قوه قضائیه برای رسیدگی به فیش های نجومی برخی مدیران/ مسئولین دزدیده شدن دو میلیارد دلار ایران توسط آمریکا را فراموش نکنند
مطالبه از قوه قضائیه برای رسیدگی به فیش های نجومی برخی مدیران/ مسئولین دزدیده شدن دو میلیارد دلار ایران توسط آمریکا را فراموش نکنند
خبرلنده |دیروز
news list
رویدادهای خبری پنجشنبه دوم تیر در مازندران رویدادهای خبری پنجشنبه دوم تیر در مازندران
* امحاء یکهزار و 200 کیلوگرم مواد مخدر در ساری . پارک ملل . ساعت 10 صبح . * نشست خبری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و معدن مازندران . ساعت 10 صبح . *آئین...
قم پرس |دیروز
news list
کتاب خوانی چیستا یثربی در محفل اتفاق ترانه کتاب خوانی چیستا یثربی در محفل اتفاق ترانه
چیستا یثربی، نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر، در محفل «اتفاق ترانه» 5 تیرماه به معرفی کتاب می پردازد.
حوزه هنری |دیروز
news list
درخواست خانم بازیگر از کمیسیون فرهنگی جدید مجلس درخواست خانم بازیگر از کمیسیون فرهنگی جدید مجلس
به گزارش افکارنیوز ، بهاره کیان افشار بازیگر سینما؛ در خصوص نیاز مبرم شهرستان ها به سینما و پردیس های سینمایی گفت: نیازهای فرهنگی هم مانند بسیاری...
افکار نیوز |دیروز
news list
آیا فیش های حقوقی مدیران سینمایی دولت یازدهم منتشر خواهد شد؟ آیا فیش های حقوقی مدیران سینمایی دولت یازدهم منتشر خواهد شد؟
از ایوبی پرسیده شد که آیا احتمال انتشار فیش های حقوقی مدیران سازمان سینمایی هم وجود دارد و وی پاسخ داد: من خیلی دوست دارم که این فضای آرام در سینما را...
مشرق نیوز |دیروز
news list
انیمیشن های فرشید مثقالی در موزه هنرهای معاصر انیمیشن های فرشید مثقالی در موزه هنرهای معاصر
انیمیشن های چهارگانه آموزشی «چرا و چطور» و ۶ انیمیشن دیگر از فرشید مثقالی در هفته فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز پنجشنبه ۳ تیرماه از...
عکاسی |دیروز
news list
شعبه اقماری تامین اجتماعی در خانه سینما افتتاح می شود شعبه اقماری تامین اجتماعی در خانه سینما افتتاح می شود
اجتماعی - ایران نیوز24:به منظور رفاه حال هنرمندان و دسترسی به خدمات سازمان تامین اجتماعی، شعبه اقماری این سازمان در محل خانه سینما در تهران افتتاح...
ایران نیوز 24 |دیروز
news list
محب اهری: سرطان تمام بدنم را احاطه کرده است محب اهری: سرطان تمام بدنم را احاطه کرده است
به گزارش وعده صادق ،حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون از شروع دوباره بیماری سرطان خود خبر داد و گفت: بیماری سرطان، طحال، کسیه صفرا، ریه راست،...
وعده صادق |دیروز
news list
وضعیت تعطیلی سینما ها در شب های قدر وضعیت تعطیلی سینما ها در شب های قدر
وضعیت تعطیلی سینما ها در روزها و شب های قدر اعلام شد. تعطیلی کامل سینما ها در شب های قدر نحوه فعالیت سینماهای سراسر کشور به دلیل ایام شهادت حضرت...
سیمرغ |دیروز
news list
واکنش بازیگر سینما به کشتار مردم در بحرین واکنش بازیگر سینما به کشتار مردم در بحرین
به گزارش تابش کوثر حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به حوادث اخیر بحرین، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «اینجا بحرین یکی از...
تابش کوثر |دیروز
news list
عکس دیده نشده از سریال «قهوه تلخ» عکس دیده نشده از سریال «قهوه تلخ»
آوای ایرانیان:بهشاد مختاری بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرامش عکسی از سریال قهوه تلخ همراه بازیگران و عوامل سریال منتشر کرد.
آوای ایرانیان |دیروز
news list
سرخط خبرها سرخط خبرها
علی اکبرصفی پور با حکمی از علی جنتی برای دو سال به عنوان مدیرعامل بنیاد رودکی منصوب شد. ایسنا اهالی خانه سینما در بزرگداشت زنده یاد اصغر بیچاره از...
اعتماد |دیروز
news list
حبیب گول خورد؟ حبیب گول خورد؟
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت.
بوشهر نیوز |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت. به گزارش ایسکانیوز امیر نوری که...
عصر خبر |دیروز
news list
ستاره های سینمای ایران، بی مصرف یا تاثیرگذار؟!+ تصاویر ستاره های سینمای ایران، بی مصرف یا تاثیرگذار؟!+ تصاویر
ستاره ها در مدیوم های تصویری ظهور می کنند و پا می گیرند. برای مردمی که سرگرمی زندگی شان سینما، تلویزیون و فیلم دیدن است، ستاره ها هم مهم و دوست داشتنی...
صراط نیوز |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت.
راه امروز |دیروز
news list
گریم دختر جوان را به پیرمرد تبدیل کرد +تصاویر گریم دختر جوان را به پیرمرد تبدیل کرد +تصاویر
این کار هم کمی ترسناک است و هم بسیار جذاب. چون هر کسی با دیدن این عکس ها با خودش می گوید «آه این که دقیقاً همان کاری ست که در سینما انجام می دهند!»
خبر ایرانی |دیروز
news list
حضور بازیگر سرشناس فیلم های کمدی در یک فیلم ترسناک!! حضور بازیگر سرشناس فیلم های کمدی در یک فیلم ترسناک!!
مجله اینترنتی ندا آنلاین: جیم کری بازیگر فیلم های کمدی به زودی در یک فیلم ترسناک نقش آفرینی خواهد کرد. حضور جیم کری در یک فیلم ترسناک جیم کری به...
ندا آنلاین |دیروز
news list
رونمایی از سری دوم پوسترهای اورجینال سینمای رونمایی از سری دوم پوسترهای اورجینال سینمای
سری دوم از پوسترهای اورجینال سینمای جهان روز جمعه ۴ تیر ماه جاری در گالری «آس» تهران رونمایی می شود. سری دوم از پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال...
تبیان |دیروز
news list
سینما به سازمان اما موسیقی به دفتر تبدیل شد سینما به سازمان اما موسیقی به دفتر تبدیل شد
هفتمین جلسه از سلسه نشست های «گفتمان ضرب اصول» با نقد و بررسی عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
تبیان |دیروز
news list
«احضار روح» موفق بین المللی +عکس «احضار روح» موفق بین المللی +عکس
دومین قسمت درام ترسناک «احضار روح»، فروش 100 میلیون دلاری در جدول گیشه بین المللی سینما را رد کرد. این فیلم در 57 کشور دنیا، روی پرده است.
جام جم آنلاین |دیروز
news list
مطالبه از قوه قضائیه برای رسیدگی به فیش های نجومی برخی مدیران/ مسئولین دزدیده شدن دو میلیارد دلار ایران توسط آمریکا را فراموش نکنند مطالبه از قوه قضائیه برای رسیدگی به فیش های نجومی برخی مدیران/ مسئولین دزدیده شدن دو میلیارد دلار ایران توسط آمریکا را فراموش نکنند
مطالبه از قوه قضائیه برای رسیدگی به فیش های نجومی برخی مدیران/ مسئولین دزدیده شدن دو میلیارد دلار ایران توسط آمریکا را فراموش نکنند
تارود |دیروز
news list
امیر نوری: حبیب را گول زدند امیر نوری: حبیب را گول زدند
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت. به گزارش ایسکانیوز امیر نوری که...
قم پرس |دیروز
news list
نفوذ آجیل فروشان به صنف تهیه کنندگان سینما نفوذ آجیل فروشان به صنف تهیه کنندگان سینما
به گزارش آوای ایرانیان: نشست خبری دومین اجلاس جهانی شعر همسرایی به همراه تولید چند فیلم در حوزه دفاع مقدس با حضور سیدعباس مجابی مدیرعامل موسسه نورگستر...
آوای ایرانیان |دیروز
news list
عکس// آقای بازیگر در دوران انسان های اولیه عکس// آقای بازیگر در دوران انسان های اولیه
آوای ایرانیان:این بازیگر سینما و تلویزیون عکس جالبی از خود در شکل و شمایل دوران انسان های اولیه منتشر کرده است. به گزارش آوای ایرانیان: حمید فرخ نژاد...
آوای ایرانیان |دیروز
news list
مکث مکث
احمد صبریان پیام کشاورز برای زادروز پرستویی چهارشنبه دوم تیرپرویز پرستویی 61 ساله شد ومحمد علی کشاورز در سالروز تولد پرویز پرستویی برایش نوشت:...
روزنامه خراسان |دیروز
news list
حضور بازیگر سرشناس فیلم های کمدی در یک فیلم ترسناک!! حضور بازیگر سرشناس فیلم های کمدی در یک فیلم ترسناک!!
جیم کری بازیگر فیلم های کمدی به زودی در یک فیلم ترسناک نقش آفرینی خواهد کرد. حضور جیم کری در یک فیلم ترسناک جیم کری به گروه الی راث تهیه کننده و...
سیمرغ |دیروز
news list
واکنش بازیگر سینما به کشتار مردم در بحرین(اخبار ادبی و هنری) واکنش بازیگر سینما به کشتار مردم در بحرین(اخبار ادبی و هنری)
حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به حوادث اخیر بحرین، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «اینجا بحرین یکی از استانهای کشور ایران است...
کیهان |دیروز
news list
محمد اطبایی: این گزارش نیست، اعتراف نامه است! محمد اطبایی: این گزارش نیست، اعتراف نامه است!
آی سینما| به تازگی سایت رسمی سازمان سینمایی کشور گزارشی از موفقیت های دو پخش کننده دولتی را منتشر کرده که نشان دهنده عدم موفقیت این دو پخش کننده...
روزنامه شهروند |دیروز
news list
جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد جیم کری بازیگر یک فیلم ترسناک شد
جیم کری به گروه الی راث تهیه کننده و کارگردان سینما پیوست تا در یک فیلم ترسناک جلوی دوربین برود. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جیم کری در این فیلم هم...
ابتکار |دیروز
news list
برنامه های آینده شورای ارزشیابی و نظارت مرکز هنرهای نمایشی برای تئاتر کمدی چیست ؟ برنامه های آینده شورای ارزشیابی و نظارت مرکز هنرهای نمایشی برای تئاتر کمدی چیست ؟
برنامه های آینده شورای ارزشیابی و نظارت مرکز هنرهای نمایشی برای تئاتر کمدی چیست ؟
ابتکار |دیروز
news list
غافلگیری 60 میلیاردی غافلگیری 60 میلیاردی
یک گزارش درباره وضعیت اکران سینمای ایران در بهار سال 1395 . احمد رنجبر -بخش سینما و تلویزیون تبیان هیچ کس پیش بینی نمی کرد سینمای ایران به یک باره...
تبیان |دیروز
news list
بازگشت فرمان آرا با بازگشت فرمان آرا با
هفت سال از آخرین باری که فیلمی از بهمن فرمان آرا رنگ پرده سینما را دید می گذرد. فیلمساز گزیده کار و کم حرف اما توانای سینمای ایران بعد از «یک بوس...
ایران |دیروز
news list
جمشیدی جای کسی را نگرفته است جمشیدی جای کسی را نگرفته است
شاید خودش هم فکرش را نمی کرد روزی بیش از فوتبال، در دنیای تئاتر، سینما و تلویزیون بدرخشد. پژمان جمشیدی، پرسپولیسی سال های نه چندان دور مستطیل سبز،...
روزنامه جام جم |دیروز
news list
شاید رئیس جمهور آمریکا شوم! شاید رئیس جمهور آمریکا شوم!
بسیاری از تماشاگران سینما و تلویزیون او را با نام راک می شناسند، هر چند اسمش دواین جانسن است. موفقیت بالا در نمایش ورزشی یکی از شبکه های معتبر و...
روزنامه جام جم |دیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد