رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم بچه رو بگیر ساخته بارت فرندلیچ

بچه رو بگیر
2004 آمریکا
Catch That Kid

Dir:Bart Freundlich
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
بچه رو بگیر روی آنتن شبکه دو می‌رود
فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» به کارگردانی بارت فرندلیچ محصول سال 2004 است که از شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» به کارگردانی بارت فرندلیچ (Bart Fereundlich) و تهیه کنندگی اندریو لازار (Adrew lazar) داستان یک خانواده پر جمعیت را به تصویر می کشد که پدر خانواده به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در هنگام صخره نوردی نیاز به عمل جراحی داردکه این عمل هزینه بالایی دارد به گونه ای که فرزندان این خانواده برای تهیه مخارج جراحی پای پدرشان تصمیم به سرقت از بانک می گیرند که طی این موضوع ماجراهایی بوقوع می پیوند.

در فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» بازیگرانی چون کریستین استیوارت (Kristen stewart) کربین بلو (corbin bleu) و ماکس تیئریو ( max thierio) به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» جمعه 24 دی ساعت 45/17 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
بچه را بگیر
فیلم محصول سال 2004
تاریخ اکران اولیه: ۶ فوریهٔ ۲۰۰۴ م.
کارگردان: بارت فرویندلیش
آهنگ‌ساز: جورج اس کلینتون
بودجه: ۱۸ میلیون دلار آمریکا
فیلم‌نامه: مایکل برانت، درک هاس
بازیگران
کریستن استوارت
مکس تیریوت
کوربین بلو



رها ماهرو : خوانندگان عزیز سایت رها ماهرو ، لطفا نظر و نقدتان را درباره فیلم حادثه ای بچه رو بگیر به کارگردانی بارت فرندلیچ برای ما بنویسید و بفرستید .



فیلم های بی‌سلاح، تاراج، بچه رو بگیر، پسران پرواز، شاهزاده شائولین و...؛ آخر هفته از تلویزیون در روزهای پایانی هفته 13 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شوند.
در روزهای پایانی هفته، (پنجشنبه و جمعه 23 و 24 دی ماه)، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بی‌سلاح، تاراج، بچه رو بگیر، پسران پرواز، شاهزاده شائولین، تیرانداز، نابودگر 4، علیه امپراطور، جنایت کسب و کار ماست، در آینه، شکارچیان، لذت جاودان زندگی و ببرسنگی از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

*«بی‌سلاح»
فیلم سینمایی «بی‌سلاح» به کارگردانی ویلیام فیلیپس محصول سال 2010 کانادا پنجشنبه 23دی‌ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی پل گروس خواهید دید: مونتانا کید خلافکاری است که توسط گروهی از تبهکاران تحت تعقیب است. او که از سوی دولت آمریکا محکوم به اعدام شده، در آخرین لحظات از مرگ نجات می‌یابد، اما به دلیل خطای ردیابی اسبش به جای غرب از شمال (کانادا) سر در می‌آورد.

*«تاراج»
فیلم سینمایی «تاراج» به کارگردانی ایرج قادری و تهیه‌کنندگی محمد توبه‌خواه جمعه 24 دی ماه ساعت15:30از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
داستان در مورد زینال بندری، قاچاقچی سابقه‌دار تریاک است که توسط ستوان احمد، رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر دستگیر و روانه زندان می‌شود، اما با پرداخت رشوه محکومیت خود را به حبس کاهش می‌دهد و پس از یک سال به دلیل خوش رفتاری آزاد می‌شود.
جمشید هاشم‌پور، بهزاد جوان‌بخش، فخری خوروش و رسول توکلی در فیلم سینمایی «تاراج» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

*«بچه رو بگیر»
فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» جمعه 24 دی ماه ساعت 17:45 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
خانواده‌ای پرجمعیت در خانه‌ای دور هم زندگی می‌کنند. پدر خانواده یک صخره‌نورد است که پایش در یکی از صخره‌نوردی‌ها آسیب جدی دیده است. او در بیمارستان بستری است و منتظر جواب آزمایشاتش است. مادر خانواده در بانک کارمی کندو سیستم امنیت بانک مرکزی را مادر آنها طراحی کرده است. روزی به آنها خبرمی رسدکه پدرشان بایدعمل سنگینی انجام دهد.
کریستین استیوارت، کربین بلو و ماکس تیریو در فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» به کارگردانی بارت فرندلیچ و تهیه‌کنندگی اندریولا زار محصول سال 2004 کشورهای آمریکا و آلمان بازی کرده‌اند.

*«پسران پرواز»
فیلم سینمایی «پسران پرواز» به کارگردانی تونی بیل و تهیه‌کنندگی دین دولاین جمعه 24 دی ماه ساعت ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
«پسران پرواز» به زندگی جوانی به نام جیمزفرانکو می‌پردازد که در روستای محل اقامتش در فرانسه مشغول گله‌داری بوده و پس از مدتی تصمیم به گذراندن دوره خلبانی می‌گیرد که یادگیری دوره خلبانی وی با آغاز جنگ جهانی همزمان شده و ماجراهایی را برای او رقم می‌زند.
جیمز فرانکو، اسکات هازل و مک دونالد در فیلم سینمایی «پسران پرواز» محصول سال 2006 کشورهای آمریکا و انگلستان به ایفای نقش پرداختند.

*«شاهزاده شائولین»
فیلم سینمایی «شاهزاده شائولین» به کارگردانی چیاتانگ پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 14:30 از شبکه سه پخش خواهد شد.
مزدوران به قصر حمله کرده تا با کشتن حاکم قدرت را به دست بگیرند. حاکم برای نجات دو فرزند خردسال خود و مهره حکومتی، آنها را به چند نفر از سربازان مورد اعتماد خود می‌سپارد، دشمن متوجه این موضوع می‌شود.
فیلم سینمایی «شاهزاده شائولین» محصول سال1982 هنگ کنگ است.

*«تیرانداز»
فیلم سینمایی «تیرانداز» به کارگردانی آنتونی فوکوا پنجشنبه23 دی ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
یک تیرانداز قدیمی که اجباراً بازنشسته شده است بار دیگر استخدام می‌شود تا احتمال ترور رئیس جمهور را در سه شهر مختلف بررسی کند که ظاهراً برای حفاظت از رئیس جمهور است ولی در نهایت به رئیس جمهور سوء‌قصد می‌شود و وی تحت تعقیب قرار می‌گیرد ولی فرار می‌کند.
مارک والبرگ، مایکل نپا و دنی گلوور در فیلم سینمایی «تیرانداز» محصول سال 2007 آمریکا بازی کرده‌اند.

*«نابودگر 4»
فیلم سینمایی «نابودگر 4» جمعه 24 دی ماه ساعت 10:30 از شبکه سه پخش خواهد شد.
در سال 2003 یک جنایتکار به نام رایت که به سرطان لاعلاج مبتلا است موافقت می‌کند تا دکتر کاگان برای پژوهش از بدن او استفاده کند. در حمله اسکارنت به زمین که صرفاً جان کان زنده می‌ماند، پی می‌برند که ترمیناتورT800 جدید برای حمله به کار گرفته شده است.
کریستین بل، سام ورتینگتون و آنتونی یل چین در فیلم سینمایی «نابودگر 4» به کارگردانی مک گینتی محصول سال 2009 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

*«علیه امپراطور»
فیلم سینمایی «علیه امپراطور» روز جمعه 24 دی ماه ساعت 14:15 روی آنتن می‌رود.
این فیلم محصول سال 1995چین از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
در قرن دوازدهم در منطقه پر هیاهوی در زمان امپراطوری خوی جونگ از سلسله سونگ، 108 زن و مرد قهرمان در کوه‌های لیانگ چن در چین دور هم جمع می‌شوند و برای برقراری عدالت و مبارزه با فساد و حکومت تلاش می‌کنند.
تانگ جین، لیو جیا لیانگ و چن چونگ در فیلم سینمایی «علیه امپراطور» به کارگردانی چانگ چن بازی کرده‌اند.

*«جنایت کسب و کار ماست»
فیلم سینمایی «جنایت کسب و کار ماست» پنجشنبه 23 دی ماه ساعت15:40 از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت.
خانم برسفرد زن با فراست و علاقه‌مند به حل معماهای پلیسی خود را درگیر ماجرای تازه‌ای می‌کند. عموی او شاهد یک جنایت بوده اما هیچ جنازه‌ای پیدا نشده است و هیچ کس دیگر هم شاهد جنایت نبوده است جز عموی او، خانم برسفرد درگیر ماجرا می‌شود.
کاترین فرات در فیلم سینمایی «جنایت کسب و کارماست» به کارگردانی پاسکال توماس محصول سال 2008 فرانسه به ایفای نقش پرداخته است.

*«در آینه»
فیلم سینمایی «در آینه» به کارگردانی و نویسندگی سونگ هو کیم جمعه 24 دی ماه ساعت20:30 در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی هی ناکیم وگی تاوای می‌بینیم: فروشگاه بزرگی که سال قبل بر اثر یک آتش سوزی مشکوک از بین رفته، پس از تعمیر در آستانه بازگشایی است. اما ناگهان دو نفر از کارکنان این فروشگاه به قتل می‌رسند. قاتل یا قاتلین هیچ ردی از خود به جا نگذاشته‌اند. حتی بین کارکنان فروشگاه این تصور وجود دارد که شبها در این فروشگاه اتفاقات و صداهای عجیبی شنیده می‌شود و این افراد توسط تصویر خود در آینه کشته شده‌اند.
فیلم سینمایی «در آینه» محصول سال 2003 کره در ژانر پلیسی، تخیلی و اکشن ساخته شده است.

*«شکارچیان»
فیلم سینمایی «شکارچیان» به کارگردانی کژال ساند ول 30 دقیقه بامداد روز جمعه 24 دی ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.
اریک ساکن منطقه شکارگری است که مدتی پیش به دلیل درگیری با افراد مسلح زخمی شده و در بیمارستان بستری شده است. ماموریت وی در شهری دیگر به اتمام رسیده، وی به شهر خودش بازگشته و با استقبال گرم دوستانش مواجهه می‌شود. او باید با شکارچیان غیرقانونی گوزن مبارزه کند؛ ولی مردم منطقه که نمی‌خواهند قضیه شکار غیرقانونی متوقف شود با یکدیگر متحد می‌شوند و با اریک مخالفت می‌کنند.
رادولف راسگارد و لنارت جاهکل در فیلم سینمایی «شکارچیان» محصول 1996 سوئد در ژانر درام و هیجانی ایفای نقش کرده‌اند.

*«لذت جاودان»
فیلم سینمایی «لذت جاودان زندگی» به کارگردانی مایکل لندون جی آر جمعه 24 دی ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
میسی و ویلی در شهر جدید مشغول دامپروری هستند و گله بزرگی نیز دارند، ولی به دلیل کمبود آب و نباریدن باران، در مضیقه قرار گرفته‌اند و زندگی به آنها سخت می‌گذرد. پدر میسی به دیدن آنها می‌آید و دختر کوچک آنها می‌میرد. ویلی به دلیل مشکلات مالیش تصمیم می‌گیرد که پیشنهاد شهردار دروس را برای پست کلانتری بپذیرد تا بتواند زندگیش را اداره کند.
ارین کوترل، دیل مید کیف و لوگان بارسلومیو در فیلم سینمایی «لذت جاودان زندگی» محصول سال 2006 آمریکا، در ژانر درام ایفای نقش کرده‌اند.

*«ببر سنگی»
فیلم سینمایی «ببر سنگی» به کارگردانی چویان جمعه 24 دی ماه ساعت13:30 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.
خاندان شرور تانگ با قرار جایزه طلا باعث کشته شدن رئیس طایفه می‌شود و پسر رئیس برای گرفتن انتقام دست به کار می‌شود.
کولونگ و مونا فونگ در فیلم سینمایی «ببر سنگی» محصول سال 2001 هنگ کنگ در ژانر حادثه‌ای بازی کرده‌اند.
http://www.myp30movie.ir/wp-content/uploads/2015/08/6uuhmTcmjmTBr1h49t8y6856JOh.jpg
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
فیلم خارجی بچه های جاسوس Catch That Kid 2004 با لینک رایگان

نام لاتین فیلم : Catch That Kid 2004

نام فارسی : بچه های جاسوس

موضوع (ژانر):کمدی, جنایی

زبان فایل : انگلیسی

کشور تولید کننده : آمریکا, آلمان

سال تولید : ۲۰۰۴
امتیاز:۵٫۲

بازیگران فیلم : Kristen Stewart, Corbin Bleu, Max Thieriot, Jennifer Beals

کارگردان : Bart Freundlich
توضیحاتی در مورد خلاصه داستان فیلم:

یک دختر جوان به همراه دو دوستش به بانکی بزرگ دستبرد می زنند تا پول مورد نیاز برای درمان پدر بیمارش را بدست بیاورند…
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
 «بچه رو بگیر» در تلویزیون

فیلم سینمایی «بچه رو بگیر» امشب ساعت 21 روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.
بارت فرندلیچ کارگردانی این فیلم کانادایی محصول سال 2004 را بر عهده دارد و اندرو لازار تهیه‌کننده آن است. کریستین استیوارت، کربین بلو و ماکس تیئریو از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
داستان این فیلم در مورد یک خانواده پرجمعیت است که پدر خانواده به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا نیاز به عمل جراحی دارد و این عمل هزینه بالایی در پی دارد. فرزندان این خانواده برای تهیه مخارج جراحی پای پدرشان تصمیم به سرقت از بانک می‌گیرند که در پس این موضوع ماجراهایی رخ می‌دهد تا‌ اینکه ... .
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
ژانر: جنایی ، کمدی
سال انتشار: ۲۰۰۴
خلاصه داستان : مدی دختریست که برای درمان بیماری پدرش نیاز به پول زیادی دارد و …

#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
بچه رو بگیر

بینندگان شبکه دو سیما ساعت 17:45 عصر جمعه شاهد پخش فیلم‌سینمایی "بچه رو بگیر" محصول مشترک 2004 آلمان و آمریکا خواهند بود. این فیلم‌سینمایی به کارگردانی بارت فرندلیچ و تهیه‌کنندگی اندریو لازار داستان یک خانواده پر جمعیت را به تصویر می‌کشد که پدر خانواده به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پا در هنگام صخره نوردی نیاز به عمل جراحی پیدا می‌کند و فرزندان این خانواده برای تهیه مخارج جراحی پای پدرشان تصمیم به سرقت از بانک می گیرند. در فیلم سینمایی "بچه رو بگیر" بازیگرانی چون کریستین استوارت، کربین بلو و ماکس تیریو به ایفای نقش پرداختند.
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
 «آخر هفته با تلویزیون در روزهای پایانی هفته با فیلم­های سینمایی و تلویزیونی شبکه­های سیما همراه شوید »

در روزهای پایانی هفته، پنجشنبه و جمعه 23 و 24 دی ماه ، فیلم­­های سینمایی و تلویزیونی « بی سلاح» ، « تاراج» ، « بچه رو بگیر» ، « پسران پرواز» ، «شاهزاده شائولین»، « تیرانداز» ، « نابودگر 4» ، « علیه امپراطور » ، «جنایت کسب و کار ماست»، « در آینه » ، « شکارچیان» ، « لذت جاودان زندگی » و« ببرسنگی » ازشبکه­های یک ، دو، سه ، چهار، تهران و سیمای استان ها پخش می­شود.

*********************************

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « بی سلاح » به کارگردانی ویلیام فیلیپس محصول سال 2010 کانادا پنجشنبه 23دی ­ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می ­شود .

درخلاصه داستان فیلم بابازی پل گروس خواهید دید : " مونتانا کید " خلافکاری است که توسط گروهی ازتبهکاران تحت تعقیب می باشد. او که ازسوی دولت آمریکا محکوم به اعدام شده است در آخرین لحظات از مرگ نجات می یابد ،اما به دلیل خطای ردیابی اسبش به جای غرب ازشمال (کانادا) سردرمی آورد .

*********************************

فیلم سینمایی « تاراج »به کارگردانی ایرج قادری وتهیه کنندگی محمد توبه خواه جمعه 24 دی ماه ساعت 15:30 ازشبکه یک سیما روی آنتن می رود .

داستان درمورد زینال بندری ، قاچاقچی سابقه دارتریاک است که توسط ستوان­احمد ،رئیس اداره ی مبارزه با مواد مخدردستگیرو روانه زندان می شود، اما با پرداخت رشوه محکومیت خود را به حبس کاهش می دهد و پس از یکسال به دلیل خوش رفتاری آزاد می شود.

جمشید هاشم پور،بهزاد جوانبخش،فخری خوروش و رسول توکلی درفیلم سینمایی « تاراج » به ایفای نقش پرداخته اند .

*********************************

شبکه دو

فیلم سینمایی « بچه رو بگیر » جمعه 24 دی ماه ساعت 17:45ازشبکه دو سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید: خانواده ای پرجمعیت درخانه ای دورهم زندگی می کنند. پدرخانواده یک صخره نورد است که پایش دریکی ازصخره نوردی ها آسیب جدی دیده است. او در بیمارستان بستری است و منتظرجواب آزمایشاتش می باشد.مادرخانواده دربانک کارمی کندو سیستم امنیت بانک مرکزی را مادر آنها طراحی کرده است. روزی به آنها خبرمی رسدکه پدرشان بایدعمل سنگینی انجام دهد.

کریستین استیوارت ،کربین بلو وماکس تیریو درفیلم سینمایی « بچه روبگیر» به کارگردانی بارت فرندلیچ و تهیه کنندگی اندریولازارمحصول سال 2004 کشورهای آمریکا و آلمان بازی کرده اند .

*********************************

فیلم سینمایی « پسران پرواز» به کارگردانی تونی بیل وتهیه کنندگی دین دولاین جمعه 24 دی ماه ساعت ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود .

«پسران پرواز» به زندگی جوانی به نام جیمزفرانکو می پردازد که در روستای محل اقامتش در فرانسه مشغول گله داری بوده و پس از مدتی تصمیم به گذراندن دوره خلبانی می گیرد که یادگیری دوره خلبانی وی با آغاز جنگ جهانی همزمان شده و ماجراهایی را برای وی رقم می زند.

جیمز فرانکو ، اسکات هازل و مک دونالد درفیلم سینمایی « پسران پرواز» محصول سال 2006 کشورهای آمریکا وانگلستان به ایفای نقش پرداختند .

*********************************

شبکه سه

فیلم سینمایی « شاهزاده شائولین» به کارگردانی چیاتانگ پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 14:30 ازشبکه سه پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : مزدوران به قصرحمله کرده تا با کشتن حاکم قدرت را به دست بگیرند .حاکم برای نجات دو فرزند خردسال خود و مهره حکومتی ،آنها را به چند نفرازسربازان مورد اعتماد خود می سپارد ، دشمن متوجه این موضوع می شود .

فیلم سینمایی « شاهزاده شائولین» محصول سال 1982 هنگ کنگ می باشد.

*********************************

فیلم سینمایی « تیرانداز» به کارگردانی آنتونی فوکوا پنجشنبه 23دی­ماه ساعت 24 ازشبکه سه سیما پخش می ­شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : یک تیراندازقدیمی که اجباراً بازنشسته شده است باردیگراستخدام می شود تا احتمال ترور رئیس جمهور را درسه شهرمختلف بررسی کند که ظاهراً برای حفاظت از رئیس جمهور است ولی درنهایت به رئیس جمهورسوء قصد می شود و وی تحت تعقیب قرارمی گیرد ولی فرارمی کند .

مارک والبرگ ، مایکل نپا و دنی گلووردرفیلم سینمایی « تیرانداز» محصول سال 2007 آمریکا بازی کرده اند.



فیلم سینمایی « نابودگر4 » جمعه 24 دی ماه ساعت 10:30 ازشبکه سه پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : درسال 2003 یک جنایتکار به نام رایت که به سرطان لاعلاج مبتلا است موافقت می کند تا دکترکاگان برای پژوهش ازبدن او استفاده کند. درحمله اسکارنت به زمین که صرفاً جان کان زنده می ماند پی می برند که ترمیناتورT800 جدید برای حمله به کار گرفته شده است .

کریستین بل، سام ورتینگتون و آنتونی یل چین درفیلم سینمایی « نابودگر4 » به کارگردانی مک گینتی محصول سال 2009 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند .

*********************************

جمعه 24 دی ماه ساعت 14:15 فیلم سینمایی « علیه امپراطور » محصول سال 1995چین از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

دراین فیلم خواهید دید: در قرن دوازدهم در منطقه پرهیاهوی درزمان امپراطوری خوی جونگ از سلسله سونگ ،108 زن و مرد قهرمان درکوههای لیانگ چن درچین دورهم جمع می شوند و برای برقراری عدالت و مبارزه با فساد و حکومت تلاش می کنند.

تانگ جین ، لیو جیا لیانگ و چن چونگ درفیلم سینمایی « علیه امپراطور» به کارگردانی چانگ چن بازی کرده اند .

*********************************

شبکه چهار

فیلم سینمایی « جنایت کسب و کار ماست» پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 15:40 ازشبکه چهارسیما روی آنتن خواهد رفت .

دراین فیلم خواهید دید : خانم برسفرد زن با فراست و علاقمند به حل معماهای پلیسی خود را درگیرماجرای تازه ای می کند. عموی او شاهد یک جنایت بوده اما هیچ جنازه ای پیدا نشده است و هیچ کس دیگرهم شاهد جنایت نبوده است جزعموی او ،خانم برسفرد درگیر ماجرا می شود.

کاترین فرات درفیلم سینمایی « جنایت کسب و کارماست » به کارگردانی پاسکال توماس محصول سال 2008 فرانسه به ایفای نقش پرداخته است.

*********************************

فیلم سینمایی « در آینه» به کارگردانی ونویسندگی سونگ هو کیم جمعه 24 دی ماه ساعت 20:30 درقالب برنامه «سینما4 » ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی هی ناکیم وگی تاوای می بینیم : فروشگاه بزرگی که سال قبل براثریک آتش سوزی مشکوک از بین رفته، پس ازتعمیردرآستانه ی بازگشایی است. اما ناگهان دو نفرازکارکنان این فروشگاه به قتل می رسند. قاتل یا قاتلین هیچ ردی ازخود به جا نگذاشته اند. حتی بین کارکنان فروشگاه این تصور وجود دارد که شبها دراین فروشگاه اتفاقات و صداهای عجیبی شنیده می شود و این افراد توسط تصویر خود در آینه کشته شده اند.

فیلم سینمایی « در آینه» محصول سال 2003 کره درژانرپلیسی ،تخیلی واکشن ساخته شده است.

 



*********************************

شبکه تهران

فیلم سینمایی « شکارچیان» به کارگردانی کژال ساند ول30 دقیقه بامداد روز جمعه 24 دی ماه از شبکه تهران پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : اریک ساکن منطقه شکارگری است که مدتی پیش به دلیل درگیری با افراد مسلح زخمی شده و دربیمارستان بستری گردیده است.ماموریت وی درشهری دیگر به اتمام رسیده، وی به شهر خودش بازگشته و با استقبال گرم دوستانش مواجهه می شود. او باید با شکارچیان غیرقانونی گوزن مبارره کند؛ ولی مردم منطقه که نمی خواهند قضیه شکار غیرقانونی متوقف شود با یکدیگرمتحد می شوند و با اریک مخالفت می نمایند.

رادولف راسگارد ولنارت جاهکل درفیلم سینمایی « شکارچیان» محصول1996 سوئد در ژانر درام وهیجانی ایفای نقش کرده اند .

********************

فیلم سینمایی « لذت جاودان زندگی » به کارگردانی مایکل لندون جی آر جمعه 24 دی ماه ساعت 13:30 ازشبکه تهران پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : میسی و ویلی در شهر جدید مشغول دامپروری هستند وگله بزرگی نیز دارند، ولی به دلیل کمبود آب و نباریدن باران، درمضیقه قرارگرفته اند و زندگی به آنها سخت می گذرد. پدرمیسی به دیدن آنها می آید و دختر کوچک آنها می میرد. ویلی به دلیل مشکلات مالیش تصمیم می گیرد که پیشنهاد شهردار دروس را برای پست کلانتری بپذیرد تا بتواند زندگیش را اداره نماید .

ارین کوترل ، دیل مید کیف و لوگان بارسلومیو درفیلم سینمایی « لذت جاودان زندگی » محصول سال 2006 آمریکا، در ژانر درام ایفای نقش کرده اند .

*********************************

سیمای استان ها

فیلم سینمایی « ببر سنگی » به کارگردانی چویان جمعه 24 دی ماه ساعت 13:30 ازسیمای استان­ها روی آنتن می­ رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: خاندان شرورتانگ با قرارجایزه طلا باعث کشته شدن رئیس طایفه می شود وپسر رئیس برای گرفتن انتقام دست به کارمی شود .

کولونگ ومونا فونگ در فیلم سینمایی « ببر سنگی » محصول سال 2001 هنگ کنگ درژانرحادثه ای بازی کرده اند.
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد