رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

زن عنکبوتی ساخته روی ویلیام نیل

زن عنکبوتی
1944 آمریکا
The Spider Woman

Dir:Roy William Neill

زن عنکبوتی
فیلم محصول سال 1944
زن عنکبوتی نام هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های شرلوک هولمز با بازی نیگل بروس و بسیل راتبون است.
تاریخ اکران اولیه: ۲۱ ژانویهٔ ۱۹۴۴ م.
کارگردان‌ها: روی ویلیام نیل، ویکتور فلمینگ
داستان: آرتور کانن دویل
آهنگ‌ساز: هانس جی. سالتر
فیلم قبلی: شرلوک هولمز با مرگ روبه‌رو می‌شود
بازیگران
بازیل رتبون (شرلوک هولمز)
نایجل بروس
گیل سوندرگارد
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/thumb/5/5f/Spider_Woman_movie_1944.JPG/220px-Spider_Woman_movie_1944.JPG
زن عنکبوتی (فیلم)
کارگردان     روی ویلیام نیل
تهیه‌کننده     روی ویلیام نیل
نویسنده     برترام میلاسر، بر اساس داستان‌های سر آرتور کانن دویل
بازیگران     بسیل راتبون در نقش شرلوک هولمز
نیگل بروس در نقش دکتر واتسون
گیل ساندرگارد در نقش "زن عنکبوتی"
موسیقی     هانس جی. سالتر
فیلم‌برداری     چارلز وان انگر
تدوین     ویلیام آستین
توزیع‌کننده     یونیورسال پیکچرز
مدت زمان
    ۶۲ دقیقه
کشور     ایالات متحده آمریکا
زبان     انگلیسی

زن عنکبوتی (به انگلیسی: The Spider Woman) نام هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های شرلوک هولمز با بازی نیگل بروس و بسیل راتبون است. برعکس بیشتر فیلم‌های این مجموعه فیلم، که اقتباسی از تنها یک داستان از سر آرتور کانن دویل بوده‌اند، این فیلم از روی پنج تا از داستان‌های این نویسنده اقتباس شده است. این داستان‌ها به ترتیبِ شهرت، نشانه چهار، ماجرای شال خالدار، مساله نهایی، ماجرای قصر خالی، و ماجرای ردپای شیطان نام دارند. زن عنکبوتی در سال ۱۹۴۴ توسط روی ویلیام نیل در ژانر جنایی (کاراگاهی) کارگردانی و تهیه شد. این فییلم در بانک اینترنتی اطلاعات فیلم‌ها بالاترین نمره را در بین همه فیلم‌های این مجموعه دارد. بدون شک به خاطر اینکه از پنج داستان و قضیه متفاوت استفاده کرده است. معروف‌ترین این ماجراها، نشانه چهار، در مورد یک گنج بزرگ است و پنج زندانی که سال‌ها پیش آن را کشف کرده‌اند؛ و شال خالدار، داستان فرد ثروتمندی است که به نحو مرموزی به قتل می‌رسد؛ و تنها چیزی که شاهدان از صحنه قتل دیده‌اند، یک شال خالدار بوده؛ که به دور گردن فرد مقتول پیچیده بود؛ و هرگز بعد از قتل‌ها این شال دور گردن قربانی وجود نداشته است.
---------------------------------------------------------
زن عنکبوتی و کارآگاه ایندیور به پخش رسیدند زن عنکبوتی و کارآگاه ایندیور به پخش رسیدند فیلم سینمایی زن عنکبوتی در قالب مجموعه شرلوک هلمز برای پخش از شبکه نمایش دوبله شد. زن عنکبوتی محصول 1944 آمریکا است که به زودی روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
 


رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به فیلم زن عنکبوتی از سری فیلم های ماجرا های شرلوک هولمز به کارگردانی روی ویلیام نیل که از شبکه نمایش پخش شد در سایت بزرگ رها ماهرو برایمان بنویسید



"زن عنکبوتی" و "کارآگاه ایندیور" به پخش رسیدند
" زن عنکبوتی" با مدیریت دوبلاژ " ناصر طهماسب" و مجموعه "کارآگاه ایندیور" در هشت قسمت با مدیریت "محمود قنبری" در راه پخش از شبکه‌های سیما هستند.
به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی "زن عنکبوتی" در قالب مجموعه "شرلوک هلمز" برای پخش از شبکه نمایش دوبله شد.

" زن عنکبوتی" محصول 1944 آمریکا است که به زودی روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

"اکبر منانی"، "صنم نکو اقبال"، " منوچهر والی زاده"،" محمد علی دیباج"، " علیرضا دیباج"،" علی اصغر رضایی نیک"،" زهرا سوهانی"،" بهروز علی محمدی"،" دکتر محمود فاطمی"،" رضا آفتابی"،" ناصر احمدی"،" مریم استاد حسن"،" جواد پزشکیان"،" ناصر خویشتن دار" و "آیدین درویش زاده" از دوبلورهای فیلم سینمایی " زن عنکبوتی "هستند.

بنابر این گزارش؛ سریال "کارآگاه ایندیور" محصول کشور انگلستان به زودی روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

مجموعه "کارآگاه ایندیور" در هشت قسمت با مدیریت "محمود قنبری" به زودی دوبله می‌شود و پس از آن از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

بنابر این خبر، ناصر احمدی، شراره حضرتی، محمدعلی دیباج، پرویز ربیعی، علی‌اصغر رضایی‌نیک، حسین سرآبادانی، نازنین یاری، مینو غزنوی، امیرصالح کسروی، امیر منوچهری، اسفندیار مهرتاش، غلامرضا مهرزادیان، منوچهر والی‌زاده، شایان شام‌بیاتی، مریم شیرزاد و حسین عرفانی از دوبلورهای مطرح این اثر تلویزیونی هستند.

"کارآگاه ایندیور" مجموعه‌آی 8 قسمتی بوده که با مدیریت دوبلاژ "محمود قنبری" در امور دوبلاژ سیما دوبله شده و روی آنتن شبکه تهران می‌رود.
---------------------------------------------------------


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد