رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم بیا از گذشته حرف بزنیم ساخته حمید نعمت اله

تله فیلم بیا از گذشته حرف بزنیم

شبکه سه

بیا از گذشته حرف بزنیم
فیلم
بیا از گذشته حرف بزنیم تله‌فیلمی ایرانی به کارگردانی حمید نعمت‌الله و محصول سال ۱۳۸۷ است. این فیلم عنوان بهترین فیلم، فیلمنامه و کارگردانی پنجمین جشنواره فیلم رضوی را در سال ۸۸ از آن خود کرد.
========================
بیا از گذشته ها حرف بزنیم

*فیلم تلویزیونی بیا از گذشته ها حرف بزنیم/ محصول شبکه 1

کارگردان: حمید نعمت اله
بازیگران: ثریا قاسمی- مهین شهابی- پوراندخت مهیمن و...
خلاصه فیلم: کاروانی زیارتی از تهران به مشهد می رود. سه زن مسن که در ابتدا همدیگر را نمی شناسند در این کاروان حضور دارند. طول سفر در قطار و سپس هم اتاق شدنشان در هتل، سبب پیوند و دوستی آنها شده و گردش در نقاط دیدنی مشهد مقدس، آنها را به سه یار جدانشدنی تبدیل می کند و ...
========================
 سفر زنانه به بروجرد
فیلم «بیا از گذشته حرف بزنیم» که جمعه گذشته از شبکه سه به نمایش درآمد، در واقع به‌سوی بروجرد نام دارد و به‌دلیل استقبال از فیلم اول حمید نعمت‌الله که درباره سفر سه پیرزن ساخته شده بود، با همان نگاه و در همان فضا تولید شد. نعمت‌الله در فیلم اول بیا از گذشته حرف بزنیم، داستان سفر سه بانوی مسن به مشهد مقدس را به نمایش گذاشت و بعد از استقبال مخاطبان تلویزیون و منتقدان، سه بار دیگر داستان سه بانوی مسن را روایت کرد که به قونیه، شاهرود و بروجرد سفر می‌کنند.
تصویر سفر زنانه به بروجرد

در فیلم اول ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن و مهین شهابی نقش‌های اصلی را به‌عهده داشتند و کنش اصلی فیلم بر تعامل و گاه تقابل سه شخصیت اصلی فیلم استوار بود، اما در فیلم آخر به مقوله سفر هم توجه شده است. اگر‌چه در‌‌تمام این تله‌فیلم‌ها سفر به عنوان یک رویداد دراماتیک مورد توجه نویسنده و کارگردان قرار گرفته است، اما در فیلم آخر کم و بیش به پیام و هدف بدل شده است.

در‌ تله‌فیلم‌های بیا با هم حرف بزنیم، سفر محور اصلی رویدادهاست، اما در فیلم آخر هویت مستقل‌تری پیدا می‌کند، گاه تاکید بر آن به حرف و پیام اصلی اثر تبدیل می‌شود و کارگردان تا آنجا پیش می‌رود که به‌وضوح بخش‌هایی از فیلمش را در تصویر و کلام به معرفی بناهای تاریخی و اماکن دیدنی شهر همدان اختصاص می‌دهد و حتی ارتباط بین سه شخصیت اصلی و هویت برخی شخصیت‌های فرعی را بر مفهوم سفر استوار می‌کند.

حضور مریم، زن جوانی که همراه ‌‌ شوهرش به همدان سفر کرده، در بخش‌های از این فیلم دلالتی است بر این مدعا، چرا که این شخصیت اساسا کارکرد ویژه‌ای در روایت ندارد، مگر این که سفر کردن را تبلیغ کند و بهانه‌ای شود برای ارائه اطلاعات درباره مکان‌های گردشگری و طراحی شهری و معماری همدان.

حمید نعمت‌‌الله در اولین سری از فیلم‌های «بیا از گذشته حرف بزنیم» همانند فیلم‌های سینمایی بوتیک، بی‌پولی و سریال وضعیت سفید به واکنش‌های پیچیده افراد در مواجهه با رخداد‌های ساده و ملموس پرداخته است، اما به نظر می‌رسد در آخرین فیلم کمی از فضای شخصی نقش‌ها فاصله گرفته و تمایلی به ایجاد کشش و تعلیق با بهره‌مندی از ارتباط شخصیت‌ها و تضادها و تقابل‌هایشان ندارد.

بیا از گذشته حرف بزنیم (به سوی بروجرد)، از دو منظر قابل بررسی است و نتیجه عملکرد نویسنده و کارگردان از دو زاویه متفاوت، قضاوت‌های متضادی ایجاد می‌کند؛ چنانچه این تله‌فیلم را یک اثر نمایشی بدانیم و بخصوص آن را با دیگر آثار این کارگردان مقایسه کنیم، بیا از گذشته حرف بزنیم تله‌فیلم قدرتمند و تاثیرگذاری نیست. این فیلم نه به اندازه فیلم اول مخاطب را درگیر تعاملات و روحیات شخصیت‌هایش می‌کند و نه داستان و ماجرای پرکششی را روایت می‌کند که مخاطب درگیر شود، اما چنانچه به منظور تماشای یک فیلم مستند داستانی پای این فیلم بنشینیم، حتما با اثری شیرین و جذاب روبه‌رو خواهیم شد؛ فیلمی که با بهانه‌ای زیبا مانند سفر سه زن میانسال تاریخ و زیبایی‌های بخشی از کشورمان را به نمایش می‌گذارد. از این منظر، بیا از گذشته حرف بزنیم، یک مستند داستانی دیدنی و دلپذیر است که از زاویه‌ای تازه دیدنی‌های تاریخی شهر همدان را به‌نمایش می‌گذارد و سفر کردن را تبلیغ می‌کند.

حمید نعمت‌الله ضمن روایت داستان سفر و تعاملات سه زن میانسال ‌( به‌سوی بروجرد) اثری ساخته که بهتر است به جای یک تله‌فیلم متوسط، آن را یک مستند داستانی خوب و جذاب فرض کنیم. بجز بخش اول فیلم که به معرفی شخصیت‌ها اختصاص دارد و برای تشویق به سفر رفتن زمینه‌سازی می‌کند، دیگر بخش‌های فیلم و حتی تیتراژ نهایی هم حکایت از آن دارد که بیا از گذشته حرف بزنیم به مفهوم سفر و جاذبه‌های گردشگری کشورمان بیش از ارائه یک قصه پرکشش یا همذات‌پنداری مخاطب با شخصیت‌های فیلم، توجه نشان داده و داعیه‌دار معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر همدان است.

تیتراژ نهایی این فیلم نیز شاهدی بر این ادعاست. در این تیتراژ، عکس‌های یادگاری شخصیت‌های اصلی فیلم را در اماکن تاریخی شهر همدان می‌بینیم که همراه با تصاویری از جاذبه‌های گردشگری این شهر به نمایش درمی‌آید.

بیا از گذشته حرف بزنیم (به سوی بروجرد)، اگرچه مانند قسمت‌های اول، به جای توجه بیشتر به مضامین انسانی، سفر و نقاط گردشگری را مدنظر قرار داده، اما می‌تواند‌ نمونه‌ای‌ بسیار خوب از مستندهای فرهنگساز و داستان‌گو باشد و شاید بتواند زمینه را برای ساخت چنین آثاری درباره شهرها و مناطق دیگر کشورمان فراهم کند. این تله‌فیلم نشان می‌دهد که چقدر جای آثار ارزشمند و موثر در حوزه فرهنگ خالی ا‌ست و شاید بتوان امید داشت با چنین فیلمی، فیلمسازان دیگر هم مشتاق شوند درباره فرهنگ کشورمان فیلم‌ بسازند.

آذر مهاجر
========================
ژانر : خانوادگی
دسته بندی : فیلم سینمایی ایرانی
زبان : فارسی
زمان پخش: 04 شهریور 1394 ٠۲:۱٦
مدت: 1 ساعت و 26 دقیقه
درباره " بیا از گذشته حرف بزنیم "

درباره سه زن سالمند است که به قصد زیارت و سیاحت عازم شهر مشهد می‌شوند و در آنجا اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد .
 

رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به تله فیلم بیا از گذشته حرف بزنیم به کارگردانی حمید نعمت اله که از شبکه سه پخش شده است در وبسایت رها ماهرو برایمان بفرستید



بیا از گذشته حرف بزنیم

به بهانه کسب جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فجر توسط حمید نعمت‌الله

در یکی از اولین شب‌های عید امسال بود که دیدم مادر و خواهرم نشسته‌اند پای تله فیلمی که تازه شروع شده بود. همین‌طوری که سرپا بودم، از سر ناامیدی یک مکثی کردم تا ببینم ارزش دیدن دارد یا نه که یک هو سرجایم میخکوب شدم. دیدم خانم خانه، مهمانی دارد که شوهرش به خاطر راحتی آن‌ها به خانه خواهرش رفته است. با خودم گفتم فیلم و سریال و یک رفتار ایرانی؟! همان طور که ما وقتی می‌رویم خانه دوستمان، شوهر و برادرش آواره می‌شوند، همان‌طور که دوستمان می‌آید خانه ما، مردان ما آواره می‌شوند! این شد که من هم به جمع مادر و خواهر اضافه شدم. هرچه تله‌فیلم پیش می‌رفت، من بیشتر از آن لذت می‌بردم. ماجرا به سفر سه زن ـ‌ثریا قاسمی، پوران‌دخت مهیمن و آزیتا لاچینی‌ـ مربوط بود که تصمیم گرفته بودند به شیراز بروند، شیرازِ پر راز.

این تله‌فیلم علاوه بر «ایرانی بودن» یک ویژگی دیگر هم داشت که به شدت مرا جذب می‌کرد. شعرهای خوبی که در آن خوانده می‌شد. اصلا مدتی بود فکر می کردم چقدر فضای رسانه تصویری ما از شعر دور است با این‌که پتانسیل عاطفی بسیار بالایی دارد و تنها شعر، شعر فاخر، شعر ناب می‌تواند آن را تکمیل کند و به آن اصالت ببخشد.


شاید همین ایرانی بودن بود که باعث شد من از نیمه آن به بعد، یادم بیفتد که در مورد یک تله‌فیلم مربوط به سفر سه زن در وبلاگ دوستمان مطلبی خوانده بودم. و وقتی فیلم پایان یافت، با دیدن نام «حمید نعمت‌الله» به عنوان کارگردان، شکم به یقین تبدیل شد که این، همان است. اما بعد که به آن یادداشت مراجعه کردم، متوجه شدم، این تله‌فیلم «ره و رسم سفر» سری دوم آن، یعنی «بیا از گذشته حرف بزنیم» است. (البته اگر همین را هم از ابتدا دیده بودم که شهین، در فراق مهین می‌گریست، حتما همان موقع متوجه می‌شدم.)

به فاصله اندکی از آن ، به تصادف تیزر تبلیغی قسمتی دیگری از آن را دیدم: «متولد سی‌ام اسفند». و سعی کردم حتما در روز و ساعت مقرر آن را هم ببینم. این‌بار آن سه زن دوست داشتنی، به شاهرود رفتند. شهر بایزید و ابوالحسن خرقانی. (البته این بخش به نظر من نتوانست به پای قسمت پیشین برسد)
و بخش آخر (البته تاکنون چون به نظر می‌رسید ادامه داشته باشد) فکر می کنم عید غدیر پخش شد. آن را از اواسطش دیدم: «به سوی بروجرد» که البته از شهر دیگری سردرآوردند: همدان، همدانِ همه‌دانان. (به نظر من این یکی هم متأسفانه به پای بخش‌های قبلی نرسید؛ شاید چون به فاصله زمانی بسیار اندکی ساخته شدند. ولی ره و رسم سفر را بسیار پسندیدم و به امید آن هرچه در این راستا ساخته شود را تا بتوانم خواهم دید) در این قسمت البته خانم «فریده سپاه‌ منصور به جای ثریا قاسمی ایفای نقش کرد.


مسلما نویسندگی این مجموعه توسط همسر حمید نعمت‌الله، یعنی خانم معصومه بیات، بیش‌ترین سهم را در این نگاه زنانه اصیل داشته است.

______________________________________________________________

به بهانه جشنواره فجر، و فیلم «چ» دوست دارم یادی بکنم از سخنان‌ـسخن‌ـ مهمی که ابراهیم حاتمی‌کیا در نوروز 90 در برنامه راز عنوان کرد. او علاوه بر این‌که با آن حرف‌ها، دنیای شگفت و ناآرام و جنونمندش را نشان داد، یک جمله خیلی مهم گفت که به فهم من، شناسنامه سینمای ایران است. ابراهیم حاتمی‌کیا در آن نشست گفت: «ما یتیمیم؛ یتیم حوزه فرهنگی هستیم. کسی را نداریم به او اقتدا کنیم و پای او بایستیم و او پای ما بایستد». حالا در اینجا گویا او به تنهایی‌های یک فیلمساز مستقل اشاره داشت و البته گاهی سخت‌گیری‌های گه‌گاه نظام ولی به زعم من می تواند قانون حاکم بر سینمای ایران را نیز نشان می‌دهد. من که از سینما چیزی نمی‌فهمم و خیلی هم اهل فیلم دیدن نیستم. اما الان فکر می کنم واقعا چقدر این مسأله در سینمای ما مشهود است؛ چقدر بیش از هر هنر دیگری، مخصوصا شعر. البته سی سال زمان کمی برای بزرگ شدن و سرپا ایستادن این یتیم نیست. اما شاید باید در برابر این هنر منعطف‌تر از سایر هنرها باشیم. نمی‌دانم چقدر می‌توان چنین قضاوتی داشته باشم.
========================
ادامه‌ای از زندگی سه زن در حال سفر
قسمت دوم «بیا از گذشته حرف بزنیم» حمید نعمت‌اله به زودی ساخته می‌شود
حمید نعمت اله در نشست سریال وضعیت سفید با پایان نگارش قسمت دوم «بیا از گذشته حرف بزنیم» به قلم معصومه بیات، این تله فیلم به زودی جلوی دوربین حمید نعمت‌اله قرار می گیرد.
به گزارش سینما پرس، محمدرضا شفیعی تهیه کننده «بیا از گذشته حرف بزنیم» درباره خلاصه داستان این فیلم گفت: داستان این فیلم حکایت غمی جان فرساست که به علت از دست دادن یاری قدیمی که همان خانم خازنه (مهین شهابی) است به جان خانم محمدی (پور انداخت مهیمن) افتاده است. این غم به حدی است که همسر وی برای او و یار باقی مانده (ثریا قاسمی) بلیت سفر به قونیه را می خرد، اما خانم مسنی که ( پری امیر حمزه) است با مزاحمت بی موقع اش مهمان محمدی شده و قصد دارد مدتی در منزل او بماند، امری که در صورت وقوع سبب از دست رفتن فرصت سفر خانم محمدی می شود و....
قسمت دوم «بیا از گذشته حرف بزنیم» شرح کشمکش های میان این سه تن و رابطه شان با یکدیگر است. نسخه قبلی این تله فیلم با بازی سه بازیگر اصلی خود مرحومه مهین شهابی، ثریا قاسمی و پوراندخت مهیمن در نخستین جشنواره تلویزیونی جام جم شرکت کرده و هیأت داوران از بازی پوراندخت مهیمن تقدیر نمود.
قسمت دوم این فیلم تلویزیونی به کارگردانی حمید نعمت الله در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما مراحل نگارش خود را به پایان رسانده و آماده پیش تولید می شود.
========================
بیا از گذشته حرف بزنیم
کارگردان حمید نعمت‌الله
تهیه‌کننده محمد رضا شفیعی
بازیگران ثریا قاسمی
مهین شهابی
پوراندخت مهیمن
آزیتا لاچینی
تاریخ‌های انتشار
 ۱۳۸۷
کشور ایران
زبان فارسی

بیا از گذشته حرف بزنیم تله‌فیلمی ایرانی به کارگردانی حمید نعمت‌الله و محصول سال ۱۳۸۷ است.

این فیلم عنوان بهترین فیلم، فیلمنامه و کارگردانی پنجمین جشنواره فیلم رضوی را در سال ۸۸ از آن خود کرد.

این فیلم در دو قسمت ساخته شد که در قسمت دوم (۱۳۹۲-۱۳۹۱)، آزیتا لاچینی جایگزین مهین شهابی گردید.
خلاصه داستان
سه زن سالمند به قصد زیارت و سیاحت عازم شهر مشهد می‌شوند و در آن‌جا اتفاقاتی برای آنها روی می‌دهد...



========================
 مرور آثار ثریا قاسمی در شبکه نمایش
تصویر مرور آثار ثریا قاسمی در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور پرونده کارگردانان و بازیگران، چند فیلم از ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پخش می‌کند. این فیلم‌ها ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

ثریا قاسمی فعالیت هنری خود را در اوایل دهه 1340 با گویندگی در رادیو شروع کرد و سپس به تئاتر روی آورد و در چند نمایش روی صحنه رفت. وی نخستین‌بار با بازی در فیلم سینمایی آرامش در حضور دیگران ساخته ناصر تقوایی به سینما راه یافت و در ادامه با حضور در فیلم‌های دیگری چون مجسمه، شام آخر، مارال و... به شهرت رسید. قاسمی که در طول فعالیت حرفه‌ای خود در بیش از 24 فیلم سینمایی ایفای نقش کرده، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را هم از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. وی علاوه بر سینما، در تلویزیون هم حضور فعالی داشته و با بازی‌های درخشان و ماندگارش در مجموعه‌هایی چون در پناه تو، پس از باران، صاحبدلان، شب دهم، جراحت و... به محبوبیت زیادی در میان مخاطبان دست یافته است.

شبکه نمایش امشب فیلم تلویزیونی «بیا از گذشته حرف بزنیم» به کارگردانی حمید نعمت‌الله را پخش می‌کند. فیلم سینمایی «دختر شیرینی‌فروش» ساخته ایرج طهماسب نیز روز یکشنبه از این شبکه پخش می‌شود. همچنین فیلم «مادر مادر» روز دوشنبه و «ستاره و الماس» ساخته سیامک شایقی نیز سه‌شنبه تقدیم علاقه‌مندان سینما می‌شود. فیلم‌های «بله برون» ساخته داوود موثقی، «نیمکتی برای دو نفر» و «مارال» ساخته مهدی صباغ‌زاده، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این شبکه به نمایش در می‌آید. این فیلم‌ها ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. فیلم سینمایی میرزا کوچک خان ساخته امیر قویدل نیز امروز ساعت 17 از این شبکه پخش می‌شود.
http://media.mehrnews.com/old/Larg1/1392/05/13/IMG19571438.jpg

اتفاق تازه‌ای به نام سری تله‌فیلم‌سازی
حمید نعمت‌الله چهارمین روایت خود را از سفر حاج‌خانوم‌ها رقم زد
بیا از گذشته حرف بزنیم

حمید نعمت‌الله ساخت چهارمین فیلم تلویزیونی خود درباره سفر سه پیرزن به نقاط مختلف کشور را با ضبط اپیزود "به سوی بروجرد" به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید نعمت‌الله نویسنده شناخته‌شده سینما و تلویزیون که آثار ماندگاری چون "بوتیک"، "بی پولی" و "وضعیت سفید" را خلق کرده‌ است، تا به حال چهار تله‌فیلم در قالب مجموعه‌ای با نام "بیا از گذشته حرف بزنیم" را به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی برای گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه سوم سیما کارگردانی کرده که با محوریت سفر سه پیرزن به شهرهای مختلف کشور و اتفاقاتی که برای این سه می‌افتد، تولید شده است.

مضامین انسانی، اجتماعی و شهری در آثار نعمت‌الله پررنگ هستند و همین مساله را می توان از ویژگی‌های بارز آثار وی دانست.

با وجود اینکه نعمت‌الله پس از موفقیت "وضعیت سفید" پیشنهادهای فراوانی برای تولید مجموعه‌های تلویزیونی داشته است، در حالی به ادامه ساخت مجموعه "بیا از گذشته حرف بزنیم" علاقه نشان می‌دهد که سه پیرزن اصلی این تله فیلم‌ها به شخصیت‌هایی شناخته شده بین مردم تبدیل شده و در عین حال این آثار ضمن دربرگیری زیباترین مضامین انسانی، موفق شده حس افتخار به نقاط مختلف ایران و ایرانی بودن را در میان مخاطبان خود نهادینه کند.

نخستین اپیزود با نام "بیا از گذشته حرف بزنیم" درباره سه زن سالمند بود که به قصد زیارت و سیاحت عازم شهر مشهد می‌شوند و در آنجا اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد. خانم خازنه با بازی زنده‌یاد مهین شهابی، خانم جواهری با بازی ثریا قاسمی و خانم محمدی با بازی پورانداخت مهیمن کاراکترهای نخستین قسمت این مجموعه تله‌فیلم‌ها بودند.

درگذشت شهابی در میانه راه تولید "وضعیت سفید"، نه تنها باعث تغییر بازیگر کاراکتر وی در این سریال شد، بلکه روند داستان قسمت دوم از تله‌فیلم‌ها را نیز تغییر داد.

قسمت دوم "بیا از گذشته حرف بزنیم" با نام "راه و رسم سفر" بود و غم از دست دادن خانم خازنه به فیلمنامه این قسمت راه پیدا کرده بود. در واقع غم جانفرسای خانم محمدی به خاطر از دست دادن یار قدیمی‌اش خانم خازنه در این قسمت روایت می‌شود. این غم به حدی است که همسر خانم محمدی برای او و خانم جواهری بلیت سفر به قونیه را می‌خرد، اما خانم مسنی که پری امیر حمزه نقشش را بازی می‌کند، با مزاحمت بی موقع‌اش مهمان محمدی شده و قصد دارد مدتی در منزل او بماند، امری که در صورت وقوع سبب از دست رفتن فرصت سفر خانم محمدی می‌شود.

سومین قسمت از این مجموعه تله فیلم نیز "متولد 30 اسفند" نام داشت و در آن خانم‌ها محمدی، جواهری و باقی که دوستی دیرینه دارند، برای عیادت از یکی از اقوام خانم محمدی مجبور می‌شوند بعد از سفر به شیراز به شهر شاهرود سفر کنند. آنها به عیادت مریض می‌روند در حالیکه تولد خانم جواهری نیز در 30 اسفند ماه است.

روایت تنهایی انسان‌ها و فضاهای شخصی که تجربه می‌کنند با یک پایان جذاب، تله فیلم سوم این مجموعه را شکل می‌داد. اثری که در هر دقیقه آن می‌توان نکات فراوانی از زندگی و عواطف آدمی یافت.

و اما اخیرا نعمت‌الله قصه دیگری را که معصومه بیات برای این سه پیرزن نوشته است مقابل دوربین برده و این بار همدان و جاده‌های اطراف آن را برای تصویربرداری کار خود انتخاب کرده است.

سفرهای سه حاج خانم به نقاط مختلف کشور، ایده‌ای جذاب است که تا به حال به آن پرداخت نشده و جا دارد این حرکت تداوم داشته باشد، به ویژه که هر سه اثر قبلی مورد توجه مخاطبان شده و این پیرزن‌ها را باور کرده‌اند.

قسمت چهارم مجموعه "بیا از گذشته حرف بزنیم" نیز "به سوی بروجرد" نام دارد و با کناره گیری ثریا قاسمی از پروژه، فریده سپاه منصور در کنار لاچینی و مهیمن در آن به ایفای نقش پرداخته است. اما شنیده می‌شود عوامل این مجموعه آمادگی تولید قسمت‌های بعدی آن را دارند و امید است حمایت لازم از‌ آنها صورت بگیرد.

بیا از گذشته حرف بزنیم

بیا از گذشته حرف بزنیم پنجشنبه 19 آذر - ساعت 23:30

کارگردان : حمید نعمت اله

بازیگران : فریده سپاه منصور، پوراندخت مهیمن و محمدرضا حق گو

(سفر به بروجرد)

در خلاصه این فیلم آمده است : داستان سه زن است که تصمیم می گیرند به بروجرد بروند و در این سفر برایشان اتفاقاتی می افتد.این فیلم محصول شبکه سه در سال 1392 است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد