رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم دوما ساخته کرول بالارد

دوما
2005 آمریکا
Duma

کارگردان:Carroll Ballard

دوما
فیلم محصول سال 2005
«دوما» یک فیلم در سبک به کارگردانی کرول بالارد است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به امان واکر، هوپ دیویس، و کمپبل اسکات اشاره کرد.
تاریخ اکران اولیه: ۲۲ آوریل ۲۰۰۵ م.
کارگردان: کرول بالارد
مدت زمان فیلم: ۱ ساعت ۴۰ دقیقه
بودجه: ۱۲ میلیون دلار آمریکا
آهنگ‌ساز: جان دبنی، George Acogny
بازیگران
کمپبل اسکات
هوپ دیویس
امان واکر
http://img.doostiha.ir/uploads/2015/03/Duma-2015.jpg
دوما (فیلم)
Duma
کارگردان     کرول بالارد
تهیه‌کننده     جان ولز
نویسنده     Karen Janszen
Mark St. Germain
from the book by:
Carol Cawthra Hopcraft
Xan Hopcraft
بازیگران     Alexander Michaeletos
امان واکر
هوپ دیویس
کمپبل اسکات
موسیقی     George Acogny
جان دبنی
فیلم‌برداری     Werner Maritz
تدوین     T.M. Christopher
توزیع‌کننده     وارنر برادرز
Gaylord Films
C.O.R.E.
تاریخ‌های انتشار
    ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۵
مدت
    ۱۰۰ دقیقه
کشور     آمریکا
بودجه     $۱۲ میلیون
گیشه     $۹۹۴٬۷۹۰ (worldwide)

«دوما» (انگلیسی: Duma (film)) یک فیلم در سبک به کارگردانی کرول بالارد است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به امان واکر، هوپ دیویس، و کمپبل اسکات اشاره کرد.


Duma 2005 - فیلم سینمایی دوما (دوبله گلوری)
دانلود Duma 2005 - فیلم سینمایی دوما (دوبله گلوری)

یک یوزپلنگ وحشی که هیچ کسی را ندارد، تبدیل به صمیمی ترین دوست و حیوان خانگی یک پسر جوان در افریقای جنوبی تبدیل می شود و ...
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
نام فیلم: دوما – Duma | سال تولید: 2005 | ژانر: خانوادگی، درام، ماجراجویی

محصول آمریکا | زبان: دوبله فارسی گلوری | مدت زمان: 100 دقیقه
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظرات و انتقاداتتان را درباره ی فیلم دوما که از شبکه نمایش شده است و در وبسایت رها ماهرو قرار گرفته است برایمان بنویسید





نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

با چند خبر قدیمی در خدمتم :


داود رشیدی:
تماشاگران برای درس گرفتن به تئاتر نمی آیند

در نمایش های شما طنز همیشه پررنگ بوده است، چرا؟
این که فکر کنیم تئاتر باید کسل کننده باشد بسیار غلط است. برای مثال من قبل از انقلاب نمایش (در انتظار گودو) را به گونه ای روی صحنه بردم که (ولادیمیر) و (استراگون) آن دلقک بودند و تماشاگر را می خنداندند، این همیشه هدف من بوده است که ابتدا تماشاگر از کار لذت برد و بعد با آن ارتباط برقرار کند.
پارسال در نمایش (منهای دو) و این روزها در آقای اشمیت که این هم طنز قوی دارد، این کمدی چقدر بر آمده از متن است و چه میزان از نگاه شما در کارگردانی تاثیر می گیرد؟
در هر دو ریشه دارد البته متن در لایه های خود باید این طنز را داشته باشد چرا که هیچ کارگردانی نمی تواند آن را به نمایشنامه تزریق کند.
خیلی هم دوست دارید به سراغ نمایشنامه نویسان کمتر شناخته شده در ایران بروید، پارسال متن (ساموئل بنشتریت) را کار کردید و امسال هم به سراغ سباستین تیری رفته اید.
من هدفم این نیست که نمایشنامه نویسان جدید را معرفی کنم بلکه احساسم به من می گوید تماشاگر با بعضی از نمایشنامه ها بهتر ارتباط برقرار می کند، این مهمترین دلیل انتخاب یک متن برای من است.
یعنی معیار دیگری برای انتخاب یک نمایشنامه ندارید؟
خوب مسلم است ابتدا باید خودم از متن خوشم بیاید و کار را واجد معیارهای ادبی و هنری بدانم. در واقع نمایشنامه باید طوری باشد که هم من بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم و هم مخاطب. واقعیت آن است که مردم نمیآیند تئاتر تا درس بگیرند بلکه به سالن میآیند تا دو ساعتی را خوش بگذرانند. هدفم همیشه همین است که تماشاگر راضی باشد.
چرا بیشتر به سراغ نویسندگان فرانسوی زبان می روید؟
واقعیتش دوست دارم نمایشنامه را به زبان اصلی بخوانم و بعد برای کار انتخاب کنم. چون زبان دوم من فرانسه است، هر ماه 10 تا 20 نمایشنامه را می خوانم و یکی را انتخاب می کنم.
بعضی وقت ها به نظر می رسد برای همین جذب مخاطب مایه های طنز متن را بسیار پررنگ می کنید؟
این طنز در خود متن است گرچه این لحظات کمدی تماشاگر را می خنداند اما در ادامه او را به فکر هم وامی دارد.
بیشتر کارهای شما بعد از طنز در آخر جدی می شوند، چرا؟
خوب فکر می کنم در انتها بعد از آن که تماشاگر با شخصیت ها همراه شده است بهتر است از ورای آن طنز واقعیت را به صورتی عریان ببیند.
گویا به بازی سیامک صفری خیلی اعتقاد پیدا کرده اید و قصد دارید همیشه با او کار کنید؟
او بازیگر باهوش و صاحب سبکی است که نمی توان از او به راحتی صرف نظر کرد.
دستش را در بازی هم باز گذاشته اید؟
نه به آن معنا که فکر می کنید. او در راستای متن و خوانش من کار کرده و البته به عنوان کارگردان سعی کرده ام منعطف باشم و نقش را برای قامت او طراحی کنم. سیامک صفری بازیگر بزرگی در جامعه تئاتری ماست که در آینده هنر او بیشتر شناخته خواهد شد.



تشریح برنامه های گروه «هفت نگاه»
نویسنده : سعیده جامی

نشست خبری گروه هنری "هفت نگاه" در آستانه برپایی "نمایشگاه بزرگ سال" برگزار شد.
دراین نشست، لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان و سخنگوی گروه هنری یادشده که به نمایندگی از هفت گالری دار در محل نگارخانه "ماه مهر" حاضر شده بود، به تشریح اهداف و برنامه های این گروه هنری "هفت نگاه" پرداخت.
لیلی گلستان سخنگوی گروه "هفت نگاه" درباره اهداف تشکیل این گروه و برگزاری نمایشگاه بزرگ سال گفت: گروه "هفت نگاه" متشکل از هفت گالری هنری است که به سبب سابقه آشنایی و دوستی دیرینه گرد هم آمدند و تصمیم گرفتند برای جلوگیری از افول هنرهای تجسمی و اعتلا» آن همکاری کنند.
وی در ادامه افزود: گرچه سلیقه تمام افراد این گروه یکسان نیست، ولی ما معتقدیم همین که سلایق مختلف هنری توانسته اند کنار هم جمع شوند، یک گروه تشکیل دهند و نمایشگاه برگزار کنند، یک اقدام خوب و مثبت است.نمایشگاه بزرگ سال آغاز کار گروه ماست و برنامه های دیگری از جمله برگزاری کارگاههای هنری با حضور هنرمندان قدیمی و جوان از سال آینده، برپایی سمینارها و سخنرانی ها درباره هنرهای تجسمی ایران و جهان و برگزاری نمایشگاه در شهرستان ها را در دستور کار داریم.ماه مهر، دی، گلستان، الهه، هفت ثمر، والی و آریا گالری های شرکت کننده در نمایشگاه هستند.
گلستان درباره جزئیات نمایشگاه "هفت نگاه" گفت: ما از هر هفت گالری عضو گروه "هفت نگاه" دعوت کردیم و هنرمندان هر گالری یک سی دی شامل تصاویر پنج تا هفت اثر خود را برای ما ارسال کردند.با اینکه در گزینش کارها بسیار سختگیرانه عمل کردیم، اما از حاصل کار بسیار راضی هستیم.حدود500 اثر از 140 هنرمند روی دیوارهای نگارخانه های فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی آید و در صورت به فروش رسیدن هر کدام از آثار، یک اثر از همان هنرمند جایگزین اثر فروخته شده می شود.به این ترتیب شاید هر دو روز یکبار شاهد یک نمایشگاه جدید باشیم.
چند موسسه خصوصی دیگر با چاپ کارت، پوستر و طراحی و انتشار کاتالوگ در برپایی نمایشگاه بزرگ "هفت نگاه" مشارکت کرده اند.قیمت آثار ارائه شده در این نمایشگاه از 150 هزار تومان تا 15 میلیون تومان متغیر است و آثار هنرمندان قدیمی و برجسته هم سه تا 15 میلیون تومان قیمت دارد.قیمت هر اثر هم کنار آن نوشته شده است.رضا مافی تنها هنرمند مرحوم حاضر در نمایشگاه است.نخستین نمایشگاه "هفت نگاه" فقط در سه حوزه نقاشی، مجسمه و خطاطی آثار را در معرض فروش گذاشته و احتمال دارد از سال های آینده عکس و سایر هنرها هم به نمایشگاه اضافه شود."هفت نگاه" جمعه چهارم اسفندماه از ساعت 16 تا 20 با حضور هنرمندان برجسته تجسمی کشور در فرهنگسرای نیاوران آغاز می شود و تا جمعه هجدهم اسفندماه ادامه می یابد.





امروز در بازیگری اغراق جایی ندارد
امروز در دنیای بازیگری دیگر اغراق جایی ندارد، به همین خاطر در «پاپیتال» از بازی اغراق آمیز در نقش یک بیمار روانی دوری کردم.مسعود رایگان بازیگر فیلم "پاپیتال" در گفتگو با مهر در مورد حضور در نقشی متفاوت در این فیلم گفت:"بعد از "خیلی دور، خیلی نزدیک" به نظرم رسید نباید در یک قالب کلیشه شوم.خطرناکترین اتفاقی که برای یک بازیگر رخ می دهد، کلیشه شدن در نقش های مشابه است.به همین دلیل و برای تجربه نقش های متفاوت بازی در فیلم "کافه ستاره" ساخته سامان مقدم را پذیرفتم.اصلا ملاکی برای کوتاهی یا بلندی نقش ندارم; بلکه ویژگی نقش مهم است و کاری که به عنوان بازیگر در روند فیلم و نزدیک شدن به کاراکتر انجام می دهم."


شباهت «فوق العاده» و «کوله پشتی»
فرزاد حسنی مجری برنامه «فوق العاده»، شباهت این برنامه تلویزیونی را با «کوله پشتی» عمدی خواند.فرزاد حسنی مجری برنامه زنده تلویزیونی فوق العاده که به مناسبت دهه فجر از شبکه سوم سیما پخش می شود در گفتگو با فارس افزود:برنامه فوق العاده بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از زبان کسانی است که در شکل گیری این دستاوردها نقش موثر و فعال داشته اند.وی درباره تشابه ساختار و فضای این برنامه با برنامه کوله پشتی و جذر و مد گفت:این تشابه از روی عمد شکل گرفته و تا جایی پیش رفته که مثلا در برنامه فوق العاده می گوییم با تشکر از بچه های کوله پشتی و این نشان دهنده علاقه گروه کوله پشتی به این ساختار است ضمن اینکه سازندگان کوله پشتی برنامه فوق العاده را می سازند.


«خدای خوب و مهربان» ویژه کودکان و نوجوانان به روی صحنه می رود
نمایش «خدای خوب و مهربان» به کارگردانی جعفر مهیاری کاری از کارگاه هنری بومرنگ روز شنبه 21 بهمن ماه در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری روی صحنه می رود.به گزارش مهر، "خدای خوب و مهربان" به نویسندگی امیر اسماعیلی داستان پسری به نام امید است که به خاطر از دست دادن مادرش تصمیم گرفته نزد خدا برود و از او بخواهد مادرش را بازگرداند.در این میان ستارگان آسمان به اتاق امید می آیند و به او هفت بادکنک هدیه می دهند و می گویند خدا در آسمان هفتم است و با این بادکنک ها می تواند به آسمان هفتم برسد.سعید ابک، سیدمحمود حسینی، فاطمه آریایی، رضا بهرامی، محمد رحمانی، سمیه ثقفی و پریسا مشکانی بازیگران این نمایش هستند."خدای خوب و مهربان" روز شنبه 21 بهمن ساعت 17 در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در پارک لاله روی صحنه می رود.


تشریح برنامه های دهه فجر از زبان قهرمانی
مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح فعالیت ها و برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت:روابط عمومی این وزارتخانه با تلاشی مضاعف نسبت به سال های گذشته و همگام با خیزش علمی ایران اسلامی 19 برنامه عمومی و 5 برنامه تخصصی را به ثمر رساند.به گزارش روابط عمومی وزارت ارشاد محمد قهرمانی با اشاره به بخشی از فعالیت های انجام شده گفت:در سالی که به نام پیامبر اعظم(ص) مزین است و ماه های آزادگی و سربلندی، بهمن و محرم، قرین یکدیگر شده اند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره های متعدد فرهنگی نظیر جشنواره های موسیقی فجر، تئاترفجر، نمایش آیین های عاشورایی و در حال حاضر جشنواره بین المللی فیلم فجر را به اجرا درآورد که مورد اعتماد و استقبال مردم و به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر قرار گرفت.


اجرای نمایش «فرجام» برای هنرمندان و اهالی رسانه
ابتکار- نمایش "فرجام" به کارگردانی احمد ایرانی خواه امروز و فردا برای هنرمندان و خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات اجرا می شود.نمایشنامه «فرجام» را ملیحه مرادی جعفری نوشته و با پرداخت و نگاهی تازه، فانتزی و کاملا وارونه به واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، سعی دارد چرایی و علل این اتفاق را بررسی کند.«فرجام» هفدهمین اجرای صحنه ای ایرانی خواه در مقام کارگردان و همچنین بعد از نمایشنامه های "تب تربت" و کابوس سرخ" سومین نمایشنامه مرادی جعفری در ژانر دینی مذهبی است.دو نمایش "شازده قورباغه" و " تب تربت" از جمله نمایش هایی هستند که ایرانی خواه سال گذشته روی صحنه برده است.در نمایش «فرجام» مصطفی تاری، احمد ایرانی خواه، نادیا فرجی و اصغر رضایی به عنوان بازیگر حضور دارند.این نمایش هر روزبه جز شنبه ها ساعت 18 در تالار نو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.




برای ساخت فیلم «عاشورا» به 2 سال تحقیق نیاز دارم
ابوالفضل جلیلی گفت:برای ساخت فیلم «عاشورا» نیاز به 2 سال تحقیق و اقامت در فرانسه دارم.«ابوالفضل جلیلی» در گفتگو با فارس گفت:برای آغاز ساخت این فیلم، 2 سال باید در فرانسه اقامت کنم اما چون کارهای عقب افتاده ای در تلویزیون دارم نمی توانم به فرانسه بروم.«جلیلی» قرار بود سال گذشته فیلمی با عنوان عاشورا در فرانسه بسازد.این فیلم پروژه ای کم هزینه است که با عوامل فرانسوی تولید می شود.داستان این فیلم به واقعه عاشورا بر می گردد. جلیلی خاطرنشان کرد:نام عاشورا باید در همه جهان پخش شود بزرگترین حماسه و مبارزه عدالت علیه ظلم که در مکتب ماست فیلم عاشورا نیز یک فیلم مذهبی اجتماعی است.


حضور پرویز پرستویی در «صندلی داغ»
حمید آخوندی از تکرار یکی از داغ ترین برنامه های صندلی داغ خبر داد و گفت:طی هفته های آینده پرویز پرستویی در برنامه «صندلی داغ» حضور می یابد.حمید آخوندی - کارگردان هنری «صندلی داغ- » در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد:«صندلی داغ» با حضور وی ضبط شده است و روی آنتن می رود.وی هم چنین از تکرار برنامه تاثیرگذار «روغنی ها» از جانبازانی که دستان، چشم ها و یک پایش را در جنگ از دست داده خبر داد و گفت:تقاضاهای زیادی برای پخش مجدد این برنامه وجود دارد که درصدد هستیم در مناسبتی آن را تکرار کنیم.


تعزیه مرا به بازیگری علاقه مند کرد
«علی نصیریان» پیشکسوت بازیگری، تماشای تعزیه را مهمترین عامل در علاقه خود به بازیگری و گرایش به تئاتر عنوان کرد.علی نصیریان در گفتگو با فارس، درباره چگونگی ایجاد علاقه به بازیگری گفت:پدرم بسیار مذهبی و در عین حال صاحب ذوق بود، منزل ما هم آن زمان در میدان شاپور قرار داشت.در آنجا قهوه خانه های بسیاری وجود داشت که همیشه مراسم نقالی در آنها برپا بود.در ایام محرم هم گروه های تعزیه بسیاری در محله می آمدند.من با پدرم به تماشای تعزیه می رفتم و از همان موقع علاقه به بازیگری در من شکل گرفت. وی درباره اولین تجربه های بازیگری خود گفت:هرگاه به تماشای نمایش های«سیاه بازی» می رفتم، آن قدر تحت تاثیر آنها قرار می گرفتم که همیشه حرکات آنها را تقلید می کردم، اما اولین حضور جدی من در تئاتر مربوط به دوران دبیرستانم است که با چند نفر از دوستان، که همه آنها بعدها از بازیگران بزرگ تئاتر شدند، گروه تئاتری را ایجاد کردیم.در عین حال به کلاس های تئاتر می رفتم و به همین دلیل لاله زار پاتوق اصلی ام شده بود.


فخرالدینی:قریحه و ذوق فراوان در آثار یاحقی موج می زد
آنچه موجب شد تا آهنگهای شادروان پرویز یاحقی در ذهن مردم جاودانه بماند، ملودی های دلنشین ، قریحه و ذوق فراوان در آثارش بود.فرهاد فخرالدینی با بیان این مطلب در گفتگو با مهر گفت:مرحوم یاحقی علاوه بر اینکه هنرمندی با ذوق، توانمند و خوش سلیقه بود، از لحاظ شخصیتی نیز از خصوصیات بارزی داشت.او انسانی آرام بود و تمامی توجهش متمرکز به کار بود و به مسائل حاشیه ای نمی پرداخت، وسواس بجایی در انجام کار خود به بهترین نحو داشت و بسیار مودب و خوش برخورد بود.رهبر ارکستر ملی ایران افزود:آهنگهایی که پرویز یاحقی با همراهی و مشارکت دوستان ترانه سرایش همچون بیژن ترقی خلق کرده است، همگی زیبا و خاطره انگیز هستند و به خوبی در ذهن و دل مردم جای گرفته اند.


«هری پاتر» فاقد هرگونه نسخه دیجیتالی
«جی.کی.رولینگ»، نویسنده کتاب های «هری پاتر»، در حالیکه هنوز بیش از 5 ماه به انتشار کتاب «هری پاتر و حفره های مرگبار» باقی مانده، گفت:این کتاب فاقد هرگونه نسخه دیجیتالی است.به گزارش فارس «رولینگ»، نویسنده میلیاردر انگلیسی گفت:متاسفم، طرفداران کتاب های دیجیتالی هرجا که هستند می توانند داستان جدید «هری پاتر» را به صورت نسخه های کاغذی، شنیداری و حتی به صورت خطوط بریل خریداری کرده و بخوانند ولی منتظر نشر نسخه های دیجیتالی و اینترنتی آن نباشندحداقل بصورت قانونی.«رولینگ» هفته گذشته اعلام کرد که «هری پاتر و حفره های مرگبار21 » جولای منتشر خواهد شد. این درحالی است که شش جلد قبلی تاکنون به 64 زبان زنده دنیا ترجمه و در بیش از 325 میلیون نسخه منتشر شده است.


انتشار ترجمه کتاب آلمانی بزرگ علوی درباره ادبیات ایران
کتاب آلمانی زبان بزرگ علوی درباره ادبیات ایران منتشر می شود.به گزارش ایسنا، بزرگ علوی این اثر را زمان اقامتش در آلمان به زبان آلمانی نوشته، که سال ها در دانشگاه های این کشور به عنوان کتاب درسی تدریس می شده است.کتاب یادشده در یک مجلد و با عنوان «تاریخ و تحول ادبیات جدید ایران» به قلم امیرحسین اکبری شا لچی به فارسی ترجمه شده و ازسوی انتشارات نگاه در مرحله اخذ مجوز است.همچنین به تازگی خاطرات بزرگ علوی با عنوان «گذشت زمانه» برای اولین بار منتشر شده است.


«جنیفر لوپز» برنده جایزه حقوق بشر جشنواره فیلم برلین
«جنیفر لوپز»، بازیگر هالیوودی برای تهیه کنندگی و بازی در فیلم «شهر مرزی»، در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم برلین برنده جایزه «حقوق بشر» شد.به گزارش فارس، فیلم «شهر مرزی» که «جنیفر لوپز» علاوه بازی در آن، تهیه کنندگی آن را نیز به عهده داشته است، داستان قتل و عام صدها زن در مرز مکزیک است.این فیلم 15 فوریه (26 بهمن) در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم برلین به نمایش درخواهد آمد.«لوپز» برای حضور موثر در ساخت این فیلم 14 فوریه (25 بهمن) جایزه «هنرمندان مدافع حقوق بشر» را از دست «خوزه راموس هورتا» برنده جایزه نوبل صلح دریافت خواهد کرد.

آخرین نقاشی های «مصطفی دشتی»
در نیاوران
ابتکار- ساعت 16 پنج شنبه 19 بهمن تازه ترین نقاشی های "مصطفی دشتی" در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار می گیرد."آخرین نقاشی ها، آسمان و زمین" عنوان این نمایشگاه است که در آن 39 نقاشی با فضایی نزدیک به آبستره با موضوع منظره ارایه شده است. همه آثار بدون عنوان در قطع بزرگ و با تکنیک اکرلیک روی بوم می باشد و به نوعی ادامه دوره نقاشی های این هنرمند است که سال پیش در همین نگارخانه عرضه کرده بود.مصطفی دشتی متولد 1339 خاش است و در محضر اساتیدی نظیر آیدین آغداشلو، مرحوم سید احمد ابطحی، مرحوم عبدا... فرادی و کارل اشلامینگر نقاشی و خوشنویسی را آموخته است وی تا امروز 24 نمایشگاه انفرادی برپا و در قریب به 60 نمایشگاه گروهی حضور داشته است.


انجمن سینمای جوانان ایران با 4 فیلم کوتاه در جشنواره
ابتکار- چهار فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در بخش مسابقه فیلم های کوتاه جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی آید.فیلم های کوتاه الو... رضا، پرواز کنار صندلی قرمز، محدوده دایره و پابرهنه تا صبح، 4 فیلم کوتاهی هستند که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی آیند.


جمشید هاشم پور «استشهادی برای خدا»
«استشهادی برای خدا» تازه ترین فیلم علیرضا امینی کلید خورد.به گزارش ایسنا، اولین پلان های این فیلم در ایستگاه راه آهن گدوک (مابین فیروز کوه و پل ورسک) گرفته شد و جمشید هاشم پور در این پلان ها جلوی دوربین رفت.«استشهادی برای خدا» مضمونی دینی عرفانی دارد و فیلمنامه آن براساس طرح اولیه محمود آیدن توسط علیرضا امینی و محسن طنابنده و بامشاوره سعید حاجی میری نوشته شده است.جمشید هاشم پور ، محسن طنابنده، احمد مهران فر، علی سرابی، سروناز مستوفی، حمید هدایتی، محمود محکمی و هاله گرجی بازیگران این فیلم هستند.«استشهادی برای خدا» را سعید حاجی میری تهیه می کند و این فیلم از محصولات مشترک سازمان سینمایی سبحان و رادیو تلویزیون غرب (ART) است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد