رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم سرزمین سپید ساخته مارک میلود

سرزمین سپید
2005 آلمان
The Big White

کارگردان :Mark Mylod

سپید بزرگ
فیلم محصول سال 2005
سپید بزرگ فیلمی کمدی سیاه محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی مارک میلود است. در این فیلم بازیگرانی همچون رابین ویلیامز، هالی هانتر، جیوانی ریبیسی، الیسون لومن، تیم بلیک نلسون و وودی هارلسون ایفای نقش کرده‌اند.
تاریخ اکران: ۲۷ اکتبر ۲۰۰۵ م. (هلند)
مدت زمان فیلم: ۱ ساعت ۴۵ دقیقه
آهنگ‌ساز: مارک مادرزبا
بودجه: ۱۸ میلیون دلار آمریکا
نژاد: کمدی، دراما، کمدی سیاه، داستان جنایی
بازیگران
رابین ویلیامز
هالی هانتر
وودی هارلسون

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
فیلم سینمایی «سرزمین سپید» به کارگردانی مارک مایلول

فیلم سینمایی سرزمین سپید
عنوان اصلی: The Big White
محصول: ٢٠٠٥ آلمان - کانادا - نیوزلند و آمریکا
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۰


در روزهای پایانی هفته، پنجشنبه و جمعه 2 و 3 اردیبهشت فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سرزمین سپید»، «ترانزیت»، «دختر سیسیلی»، «غریبه»، «در تعقیب آفتاب»، «انتقام کبری»، «دریاچه سایه»، «دست‌ها روی شهر»، «خورشید را دیدم»، «قتل عادلانه» و «سفر به آفریقا» ازشبکه‌های سیما (یک، دو، سه، چهار و تهران) پخش می‌شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «سرزمین سپید» به کارگردانی مارک مایلول پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «پل» درحال ورشکستگی است که جنازه مردی را به طور اتفاقی پیدا می‌کند. او این جنازه را به جای جنازه برادرش «ریموند» جا می‌زند تا بتواند مبلغ هنگفتی پول ازبیمه به جیب بزند. دو دزد ناشی ‌برای سهم بردن از حق بیمه، همسر او «مارگریت» را به گروگان می‌گیرند. مامور بیمه که جوانی به نام «تد» است نیز در پی تحقیقات لازم برای این پرونده است.

فیلم سینمایی «سرزمین سپید» محصول سال 2005 کشورهای آلمان، کانادا، نیوزلند و آمریکا است.

************

فیلم سینمایی «ترانزیت» به کارگردانی سید علی سجادی حسینی عصر روز جمعه 3 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی فرامرز قریبیان، محمد سام قریبیان، رامبد شکرابی، منوچهر حامدی و اکبر دودکار ازاین قراراست که: سعید با کار قاچاق و تبدیل سرمایه اش به دلار قصد دارد به خارج برود. او می کوشد دوستش حمید را با خود همراه کند. سعید، حمید را تشویق می کند که هر دو مخفیانه سوار کامیون پدر حمید شوند که عازم ترکیه است. وقتی آن دو به گاراژمی‌روند متوجه می‌شوند که چند قاچاقچی مقداری اشیای عتیقه را در کامیون رضا جاسازی می کنند.



فیلم سینمایی «ترانزیت» در سال 1372 ساخته شده است.


شبکه دو

پنجشنبه شب ساعت 45/23 فیلم سینمایی «دختر سیسیلی» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم می‌بینیم: زمانی که ریتا دختری شش ساله است، پدرش در مقابل چشمانش توسط مافیا (افراد دون کارلو) به قتل می‌رسد. بعد از این واقعه، ریتا مصمّم می‌شود تا انتقام پدرش را بگیرد. بنابراین برای به دست آوردن مدارکی علیه مافیا، شروع به نوشتن درباره آدمها و اتفاقات شهرشان دردفتر خاطراتش می‌کند. بعد از گذشت ده سال از کشته شدن پدرش، او همچنان به نوشتن ادامه می‌دهد و حتی موفق می‌شود از ملاقات‌های سران مافیا عکس بگیرد.

فیلم سینمایی «دختر سیسیلی» به کارگردانی مارکوآمنتا محصول کشورهای ایتالیا و فرانسه در سال 2009ساخته شده است.


*************

شبکه دو سیما برای روزجمعه 3 اردیبهشت ساعت 30/17 فیلم سینمایی «غریبه» را برای پخش درنظر گرفته است.

داستان فیلم سینمایی «غریبه» از این قراراست که: دو جوان بیکار که یکی در آستانه ازدواج قرار دارد، برای کاریابی به موسسه نگهداری از سالمندان مراجعه می‌کنند، این موسسه در حال تخلیه از سوی وراث قانونی می‌باشد و به همین جهت آنها راضی می‌شوند با حقوق اندک به کار بپردازند. پیر مرد میانسالی به نام رحمت جوانها را برای یافتن گنج در زیر زمین موسسه ترغیب می‌کند، بزودی همه کارکنان از موضوع آگاه شده و درصدد یافتن گنج بر می‌آیند، گنجی پیدا نمی‌شود، عذاب وجدان رحمت را گرفته و به خود می‌آید و از کارش پشیمان می‌شود و متوجه می‌شود که نسخه گنج تقلبی است.

فیلم سینمایی «غریبه» به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه کنندگی محمد گندمی از تولیدات سال 1387 شبکه آفتاب می‌باشد.


شبکه سه

پنجشنبه شب ساعت 20 فیلم سینمایی «در تعقیب آفتاب» ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی وودی هارسون، چون سدا و آن بنکرافت می‌بینیم: یک سرطان شناس مشهور و ثروتمند به نام مایکل رینولدز که زندگی بسیار مرفهی دارد و در منزلی چند میلیون دلاری زندگی می‌کند و در کارش نیز بسیار موفق است، توسط بیماری به نام براندون مون به گروگان گرفته شده و به آسایشگاهی در ناداهو می‌رود.

فیلم سینمایی «در تعقیب آفتاب» به کارگردانی مایکل چیمنو محصول سال 1996 آمریکا می‌باشد.


*************

صبح جمعه ساعت 10/11 فیلم سینمایی «انتقام کبری» به کارگردانی ایوبوسه و با بازی ژان بن، سنتا برگر و گوردون میچل ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «انتقام کبری» محصول سال 1971 کشور فرانسه آمده است: برادران اورلینی از روسای انجمن خانه سازان مارسی فرانسه به دست یکی از رقبای صنفی خود به قتل می‌رسد. به دنبال آن، دستور قتل دیگر برادر آنها به نام لویی که در بانکوک (تایلند) زندگی می‌کند نیز مطرح شده و به دنبال آن آدمکش آمریکایی برای قتل لویی به تایلند می‌رود ولی اشتباهاً همسر لویی را به قتل می‌رساند.


**********

فیلم سینمایی «دریاچه سایه» به کارگردانی کارل الکساندر گولدستین، محصول سال 1999 کشور کانادا، جمعه 3 اردیبهشت ساعت 23 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در یک دهکده کوهستانی به نام دریاچه سایه، بچه‌ها در حین بازی کریکت بر روی دریاچه یخ زده متوجه جسدی در زیر یخ می‌شوند. پس از بیرون آوردن جسد توسط پلیس، نظر پزشک قانونی این است که جسد متعلق به نویسنده‌ای به نام جک گاروی می‌باشد که 14 سال قبل به قتل رسیده است.

گراهام گرین، جوی تنر و گابریل هوگن در فیلم سینمایی «دریاچه سایه‌» به ایفای نقش پرداختند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «دست‌ها روی شهر» به کارگردانی فرانچسکو رزی پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 40/15 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: بسازبفروشی است که در شهرداری ناپل نفوذ دارد. نقشه گسترش شهر را به نحوی طراحی کرده است که گسترش شهر به سمت زمین‌های او و دوستانش در شمال شهر باشد. همزمان در محله فقیرنشین شهر با فروریختن یک ساختمان قدیمی بر اثر لرزش‌های ناشی از عملیات ساختمانی چند نفر کشته می‌شوند.

رود استایگر و گویدو آلبرتی در فیلم سینمایی «دست‌ها روی شهر» محصول سال 1963 کشور ایتالیا در ژانر سیاسی و اجتماعی بازی کرده‌اند.


رها ماهرو : بازدیدکنندگان گرامی ، لطفا نظرات و انتقادتان را درباره ی فیلم سپید بزرگ از مارک میلود که در وبسایت نقد سینمایی رها ماهرو قرار گرفته است برایمان بفرستید



فیلم سینمایی «خورشید را دیدم» به کارگردانی مهسون کیر میزگول محصول سال 2009 کشورترکیه، جمعه 3 اردیبهشت ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» ازشبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد خانواده‌ای ساکن در روستایی کوهستانی و مرزی در ترکیه است که به دلیل وقوع جنگ داخلی مجبور به ترک روستا و مهاجرت می‌شوند، عده‌ای از آنها در استانبول می‌مانند و عده‌ای به نروژ می‌روند. داوود بیگ دو پسر دارد که یکی از آنها در یک درگیری مسلحانه کشته می‌شود. سپس داوود به همراه برادرانش و خانواده‌اش با دشواری‌های فراوان خود را به استانبول و سپس به نروژ می‌رسانند و به صورت غیر قانونی در آنجا زندگی می‌کنند.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «قتل عادلانه» به کارگردانی جان اِونت 40 دقیقه بامداد روز جمعه 3 اردیبهشت از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: کارآگاه ترک و روستر پس از سی سال همکاری و خدمت در تشکیلات پلیس نیویورک خود را در آستانه بازنشستگی ‏نمی‌بینند. چون مجموعه‌ای از قتل‌ها وجود دارد که هنوز موفق به یافتن عامل آن نشده‌اند. ظاهراً این قتل‌ها همه از ‏طرف یک نفر صورت گرفته که اعتقاد دارد با این کار جامعه را از شر تبهکاران راحت می‌کند.

رابرت دنیرو، آل پاچینو، کارلا کاگینو و فیفتی سنت در فیلم سینمایی «قتل عادلانه» محصول سال 2008 کشور آمریکا در ژانر جنایی، درام و معمایی بازی کرده‌اند.


**************

فیلم سینمایی «سفر به آفریقا» به کارگردانی اولیور باروکس جمعه 3 اردیبهشت ماه ساعت 30/13 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مردی که پدرش راهنمای تور بوده و هیچ اطلاعی از تور آفریقا ندارد، به واسطه گروگان گرفته شدن دوستش توسط یک واسطه فرانسوی که قاچاق اسلحه به شورشیان موزامبیک می‌کند؛ راهنمای آن تور می‌شود. در میان توریست‌ها عامل مافیایی که متخصص سلاح است، قرار دارد که با وخیم شدن اوضاع خود را لو می‌دهد.

کاد مراد، لیونل آبلانسکی، والریا بنگوئیجی و فدریکه بل در یلم سینمایی «سفربه آفریقا» محصول سال 2009 کشور فرانسه در ژانر کمدی بازی کرده‌اند.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/thumb/c/c0/The_big_white_poster.jpg/220px-The_big_white_poster.jpg
خلاصه داستان فیلم سینمایی سرزمین سپید :

داستان این فیلم درباره پل در حال ورشکستگی است که جنازه مردی را به طور اتفاقی پیدا می‌کند. این فیلم محصول سال ٢٠٠٥ است.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
سپید بزرگ
کارگردان     مارک میلود
بازیگران     رابین ویلیامز
هالی هانتر
جیوانی ریبیسی
الیسون لومن
تیم بلیک نلسون
وودی هارلسون
تاریخ‌های انتشار
    ۳ دسامبر ۲۰۰۵
مدت زمان
    ۱۰۵ دقیقه
کشور     ایالات متحده
زبان     انگلیسی
هزینهٔ فیلم     ۱۵ میلیون دلار


سپید بزرگ (به انگلیسی: The Big White) فیلمی کمدی سیاه محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی مارک میلود است. در این فیلم بازیگرانی همچون رابین ویلیامز ، هالی هانتر ، جیوانی ریبیسی ، الیسون لومن ، تیم بلیک نلسون و وودی هارلسون ایفای نقش کرده‌اند.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

با چند خبر قدیمی در خدمتم :

اعتراض ده نمکی درمراسم اختتامیه
از بازیگران «اخراجی ها» معذرت می خواهم

اعتراض مسعود ده نمکی در پایان مراسم اختتامیه جشنواره و استقبال منتقدان سینمایی از «اتوبوس شب» آخرین فیلم کیومرث پوراحمد، دو اتفاق مهم در روز پایانی جشنواره بیست و پنجم فیلم فجر بود.
به گزارش فارس، در سینمای رسانه های گروهی و در آخرین روز پخش فیلم های جشنواره، نمایش فیلم «اتوبوس شب»، شلوغ ترین سانس را رقم زد و «پوراحمد» پس از سالها توانست با این فیلم، نظر مثبت نویسندگان و منتقدان سینمایی را بدست آورد.
پس از پایان نمایش فیلم بسیاری از منتقدان «اتوبوس شب» را بهترین فیلم جشنواره امسال دانستند، برخلاف «مثل یک قصه» فیلم تازه خسرو سینایی که براساس نظر کارشناسان، یک فیلم کند و ملال آور بود و نتوانست انتظارات را از این سینماگر برآورده سازد.
اما در آخرین روز بیشترین اتفاقات در تالار وحدت افتاد.مکانی که این بار، با ازدحام خارج از عرف تماشاگران و واکنش آنها به حرف های مطرح شده توسط سینماگران، بیشتر حال و هوای استادیوم آزادی و واکنش اعتراض آمیز هواداران تیمها به داوران را تداعی می کرد!
دیشب «مسعود ده نمکی» قرار نبود روی صحنه برود اما «حبیب ا... کاسه ساز» که برنده یکی از سیمرغ های بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بود، این جایزه را به ده نمکی اهدا کرد.او ابتدا حاضر نبود به روی صحنه برود اما پس از تشویق تماشاگران حاضر در سالن که بیشتر آنها در طبقات فوقانی حضور داشتند، از جای خود برخاست و با حرکات دست نشان داد که فقط به خاطر تشویق مردم حاضر به حضور در روی سن می شود.این حضور غیرمنتظره و حرف های «ده نمکی»، اختتامیه جشنواره بیست و پنجم را برای دقایقی به تشنج کشاند و نقطه پایانی شد به اعتراضاتی که در روزهای گذشته از سوی ابوالقاسم طالبی، جعفرپناهی، مازیار میری و مریلا زارعی درسالن سینماهای رسانه ها، به دست اندرکاران جشنواره صورت گرفته بود.او در ابتدای حرف هایش، ضمن اظهار این که من نه مرغ می خواهم نه سیمرغ، جایزه را از دست کاسه ساز نگرفت.
ده نمکی در ادامه گفت: این جایزه حق همه بازیگرانی است که در «اخراجیها» بازی کردند و ناجوانمردانه نادیده گرفته شدند، به خاطر اینکه امروز سیاست ما مثل سینمای شده، سینمای ما با سیاست و انتخابات ما یکی شده و....
وی گفت: من از محمدرضا شریفی نیا معذرت می خواهم.من از اکبر عبدی معذرت می خواهم.در تاریخ ما همیشه این گونه بوده که نخبگان ما از مردم عقب تر بوده اند.ده نمکی ادامه داد: من نمی خواهم به هیچ کس اهانت کنم.بچه که بودم دوست داشتم روزی قاضی بشوم اما با این داوری که امشب دیدم، دیگر هیچ وقت نمی خواهم قاضی شوم!
پس از صحبت های «ده نمکی» که با صدای بلند و گاه با فریاد وی همراه بود، جو سالن به هم ریخت و دقایقی چند تماشاگران طبقات فوقانی با سوت و کف و نام بردن نام این سینماگر تالار وحدت را کاملا شبیه یک استادیوم ورزشی کردند.





کارگردان «آرامش در میان مردگان» :
قرار نیست در سینما راست بگوئیم

مهرداد فرید کارگردان «آرامش در میان مردگان»، ایده شکل گیری این فیلم را بر اساس مطالعه گزارش اجتماعی در یکی از روزنامه ها در سال 83 عنوان کرد و اظهار داشت: این گزارش درباره کارگرهای شاغل در بهشت زهرا بود و فکر کردم این کاراکتر می تواند بستر مناسبی را برای خلق یک قصه فراهم کند. فرید با بیان اینکه علاقه مند بوده است صحنه های دوربین روی دست، واقعا مستند باشد، ادامه داد: مثل صحنه کهریزک تا حس را دو تکه کند و به اعتقاد من به طور کامل فرو رفتن در قصه و فراموش کردن واقعیت زیاد درست نیست. وی همچنین درباره مناسب بودن این فیلم برای یک کار کوتاه گفت: اگر قبول داشتم فیلم کوتاه باشد، حتما این کار را می کردم. فرید افزود: سینمای کوتاه و مستند ما در کشورمان محل عرضه و نمایش ندارد و باید آنرا در خانه نگاه داشت این فیلم باید سینمایی می شد تا دیده شود. این کارگردان درباره بعضی تناقض ها در فیلم و اشتباهات راکوردی معتقد است: بهترین جا برای دروغ گفتن سینما است و قرار نیست در آن راست بگوییم. اما باید دروغ خوب گفت تا تماشاگر تاثیر بگیرید. راکورد هم چیز مهمی نیست و این چیزها در سینمای امروز دنیا در حال کنار گذاشتن است، اما در فیلمهای بعدی سعی می کنیم کلاسیک تر باشیم. وی پیش بینی کرد: اگر فیلم خوب اکران شود، تماشاگران خودش را داشته باشد. «آرامش در میان مردگان» روایت طیبه زنی است که سال هاست در قبرستان بهشت زهرا زندگی می کند و کار می کند یک روز به قصد میهمانی به شمال شهر تهران سفر می کند ...







بی خداحافظی در راه تمام شدن
با اضافه شدن بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی، همایون ارشادی و هومن برق نورد فیلمبرداری این فیلم حدود چهار هفته قبل آغاز شد.
این فیلم با نگاهی به زندگی رضا صادقی خواننده پاپ ساخته شده و داستانش با سفر این خواننده از بندرعباس به تهران آغاز می شود. عوامل این پروژه عبارتند از: کارگردان: احمد امینی، نویسنده: سعید شاهسواری و مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، بازیگردان: پیام دهکردی، تدارکات: شهرام شاهرخ، دستیار لباس: شهین صالحی، سینه موبیل: مرتضی یوسفی، خدمات: بهزاد سلیمی
بازیگران: رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، همایون ارشادی، هومن برق نورد، پردیس سیرتی، مریم بوبانی، ترلا ن پروانه، مجید جعفری، ضیا» شجاعی مهر
تهیه کننده: محمد نشاط، محصول هدیه فیلم

دکور فیلم (محمد «ص») به مدینه رسید
پنج ماه مراحل تحقیق کار و حدود هفت ماه کل پروژه طول کشید و در حال حاضر بخش هایی از مدینه باقی مانده است.
کاظم فریبرزی مجری دکور و طراح صحنه در خصوص دکور فیلم گفت: این پروژه در حدود هفت ماه طول کشید و در طول مراحل کار یک طراح از ایتالیا برای قسمت هایی به ما کمک کرد و محسن شاه ابراهیمی هم از ایران به ما کمک کرد. این کار را ما شروع کردیم و یک کار ماندگاری شد.
وی افزود: ما در دکورسازی این کار از متریال اولیه مثل سنگ و خشت استفاده کردیم. این بسیار دارای اهمیت بود که بتوانیم مناطق مناسبی را برای فضاهای دکور سازی مورد استفاده قرار دهیم. فضاهایی را که متناسب با قسمت های رخ دادن اتفاقات فیلم باشد.
این هنرمند در خصوص مشکلا ت و سختی های این پروژه اظهار داشت: از مشکلا ت پروژه به دلیل این که قسمتی از این کار در بین یک تنگه ساخته می شد، سختی های به خصوصی داشت. گاهی درگیری هایی هم با اهالی و محلی های آن مناطق به وجود میآمد که با گرفتن وکیل و خریداری بعضی مناطق مشکلا ت تا حدودی حل می شد.
وی ادامه داد: پس از تسقیماتی که درباره مشخصات جغرافیایی شهرهای مقدس مکه و مدینه انجام گرفت، مکان هایی که مشابهت لا زم را با مختصات فیزیکی این دو شهر داشتند در ایران انتخاب شد، مکانی برای احداث مکه و مدینه در نظر گرفته شد و در حال حاضر کل شهر مکه با مشخصات 1400 سال قبل در اندازه یک به یک طراحی و ساخته شده است.

آرش معیریان و (خانه کنار دریا) در نور
فیلم سینمایی (خانه کنار دریا) به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی سید محسن وزیری در شهرستان نور جلوی دوربین خواهد رفت. محسن وزیری تهیه کننده گفت: پیش تولید فیلم را آغاز کردیم، پس از پایان کار آقای معیریان در پروژه ای که در دست ساخت دارند، امیدواریم بتوانیم پاییز فیلم را جلوی دوربین ببریم.
وی درباره داستان فیلم توضیح داد: داستان فیلم توسط رضا قهرمانی نوشته شده است که بازنویسی آن توسط وی به زودی آغاز خواهد شد.
وزیری در ادامه گفت: داستان یک ملودرام اجتماعی با زمینه های حادثه ای و دلهرهآور است و در شمال کشور در کلبه ای کنار دریا رخ می دهد که در شهرستان نور فیلمبرداری انجام خواهد شد. با توجه به مضمون فیلم تلا ش می کنیم تا برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نماییم.
تهیه کننده دو فیلم قبلی معیریان با نام های (شیر و عسل) و (ساعت شلوغی) در خاتمه افزود: داستان در حال حاضر دارای 5 شخصیت اصلی است که برای ایفای نقش یکی از شخصیت ها با شاهرخ استخری مذاکراتی داشته ایم اما هنوز قطعی نشده است.
عواملی که تاکنون حضورشان قطعی شده عبارتند از: آرش معیریان (کارگردان)، محسن وزیری (تهیه کننده)، رضا قهرمانی (نویسنده)





رضا رشیدپور: «تیراژ میلیونی» تاک شوی سیاسی است
«تیراژ میلیونی»، عنوان برنامه ای به تهیه کنندگی محمد قنبری و رضا رشیدپور است که با حضور حبیب ا... عسگر اولادی از فعالان سیاسی انقلاب اسلامی، پخش خود را از شبکه تهران آغاز کرد.رضا رشیدپور یکی از تهیه کنندگان و مجری این برنامه در گفت وگو با ایسنا، گفت: تیراژ میلیونی تاک شوی سیاسی است که با حضور چهره های برجسته انقلاب پخش خواهد شد و در این برنامه همچنین 15 ترانه از ترانه های قدیمی انقلاب با حال و هوای موسیقی امروز بازسازی شده است.


جلیلی،«قمارباز» را می سازد
«ابوالفضل جلیلی» به زودی ساخت جدیدترین فیلم خود را با عنوان «قمارباز» آغاز می کند.جلیلی به فارس گفت: اگر نتوانم فیلم قمارباز را بسازم، حتما یک تئاتر اجرا می کنم. وی ادامه داد: می خواهم برای اولین بار یک تئاتر کار کنم.من در طول عمرم 3 کار تئاتر بیشتر ندیده ام و آخرین آنها یک نمایش عروسکی بود که چند روز پیش در تئاتر شهر دیدم و از آن خوشم آمد.«جلیلی» درباره ساخت جدیدترین فیلم خود با عنوان قمارباز گفت: این فیلم مضمونی عرفانی دارد و می خواهم تمام توانایی هایم را به کار گیرم تا فیلمی بسازم که از آن راضی باشم چون تا به حال هرچه ساخته ام از آنها راضی نبوده ام.


«راسل کرو» در نقش داروغه ناتینگهام
راسل کرو در برداشت تازه ای از فیلم رابین هود نقش داروغه ناتینگهام را بازی می کند.به گزارش ایلنا، کرو در این فیلم به بررسی مجموعه قتل هایی می پردازد که مظنون اصلی آنها رابین هود است. اتان ریف فیلمنامه نویس این پروژه در مصاحبه با هالیوود رپورتر گفت: قدرت این فیلمنامه تا حدی به این ایده ساده برمی گردد که داروغه در آن شخصیت مثبتی است.این پروژه موضوع درگیری پر سر و صدایی میان استودیوهای رقیب بود که سر انجام به دست یونیورسال پیکچرز افتاد.یونیورسال ساخت آن را از پایان امسال شروع می کند.


نمایشگاه تخصصی آثار موسیقی در «کنسرواتوار تهران»
ابتکار- نمایشگاه کتاب و محصولات تخصصی موسیقی در مرکز آموزش علمی کاربردی واحد 19 فرهنگ و هنر «کنسرواتوار تهران» برگزار می شود.در این نمایشگاه که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده، ناشرانی چون ماهور، چشمه، آوای حنانه، انتشارات نمایش، پارت، آوای باربد و ... حضور دارند، همچنین در این نمایشگاه علاوه بر کتب تخصصی و لوح فشرده موسیقی، کتابهای تخصصی در زمینه سینما، تئاتر، ادبیات و ... نیز برای علاقمندان این رشته ها در نظر گرفته شده است.دانشجویان با ارایه کارت دانشجویی می توانند از تخفیفات ویژه برخوردار شوند.این نمایشگاه به مدت سه روز از تاریخ 14 لغایت 17 بهمن ماه از ساعت 9 تا 16 در سالن اجتماعات کنسرواتوار تهران برپاست.


ایرانیخواه «فرجام» را به تالار نو می آورد
ابتکار- نمایش «فرجام» به نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی احمد ایرانیخواه از فردا در تالار نو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.این نمایش که در سومین همایش آیین های عاشورایی حضوری موفق داشت و با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد، نگاهی کاملا فانتزی و وارونه به واقعه عاشورا دارد و داستان دو تن از یاران مختار را که فراری هستند و در یک آغل در روستایی پنهان شده اند و در این آغل دختری برای آنها آب و غذا می آورد و بین آنها ارتباطی خاص برقرار می شود را روایت می کند.مصطفی تاری، احمد ایرانیخواه، نادیا فرجی از جمله بازیگران این نمایش هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد