رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

سریال های نوروز 1395

رها ماهرو : خوانندگان عزیز و محترم وبسایت رها ماهرو لطفا نظرات خود را درباره این سریال ها نوروزی 1395 برایمان بفرستید و یا در نظرسنجی شرکت کنید


شماری از سریال های نوروز ۹۵    


مدیرکل امور نمایش سیما: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است که از جمله آن ها می توان به «فروشگاه بزرگ»، «ویلا» و «زعفرانی» اشاره کرد.

به نقل از روابط عمومی سیما؛ محمودرضا تخشید در حاشیه بازدید از سریال «پشت بام تهران» و در جمع خبرنگاران درباره سریال‌های تلویزیون نوروز 95 افزود: طرح پنج سریال نوروزی به دست ما رسیده است که مراحل نگارش را سپری می‌کنند.

_____________________________________________
وی گفت: سریال نوروزی شبکه دو به نام «زعفرانی» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی حامد محمدی و سریال «ویلا» به کارگردانی و نویسندگی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مهران مهام برای شبکه سه ساخته خواهد شد و برای شبکه یک نیز در حال صحبت با محمدحسین لطیفی هستیم، نام فعلی سریال او «فروشگاه بزرگ» است، اما ممکن است تغییر کند.


 ایرج محمدی تهیه کننده سریال «زعفرانی» بیان کرد که هم اکنون حامد محمدی نگارش دو قسمت از این اثر نوروزی را به پایان رسانده است.
ایرج محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال نوروزی «زعفرانی» که قرار است به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی برای شبکه دو ساخته شود، گفت: تاکنون نویسندگی دو قسمت از این سریال پایان یافته است و قرار است نگارش قسمت سوم را آغاز کنیم و با پایان نگارش وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد.
وی ادامه داد: ما سعی داریم کاری رئال و واقعی بسازیم و یک طنز اجتماعی خواهیم داشت که در یکی از محله های تهران به روابط میان انسان ها می پردازد.
شخصیت منفی در سریال «زعفرانی» نداریم
محمدی درباره این سریال که با توجه به حال و هوای نوروز رویکردی طنز خواهد داشت، گفت: نویسندگی این سریال را حامد محمدی بر عهده دارد که پیش از این نگارش فیلم هایی چون «طلا و مس»، «حوض نقاشی» و «فرشته ها با هم می آیند» را نیز بر عهده داشته است اما با توجه به فضای نوروزی سریال، «زعفرانی» به حال و هوای شیرین و طنز فیلم «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی نزدیک تر است.
این تهیه کننده با اشاره به داستانک هایی که در سریال مطرح می شود، افزود: این سریال داستانک های زیادی دارد ولی از نظر ماجراپردازی یک داستان خطی کلی دارد که به سرنوشت یک خانواده می پردازد. ویژگی داستانی این سریال این است که به مسایل و هنجارهای خوب اجتماعی توجه دارد و قصه ها را در وضع ایجابی روایت می کند. درواقع ما در این سریال شخصیت های منفی نداریم بلکه شخصیت های خاکستری در قصه حضور دارند.
قصه ای که در محله های تهران می گذرد
محمدی با اشاره به داستانی که در «زعفرانی» روایت می شود، بیان کرد: وقتی نام تهران به میان می آید، کلانشهر تهران و زندگی آپارتمان نشینی بیشتر تداعی می شود. با این حال داستان این سریال در محله های تهران می گذرد که روابط انسان ها در این مکان ها با روابط زندگی های آپارتمان نشینی فرق می کند. در این محلات مردم ارتباط بیشتری با یکدیگر دارند و اگر به مساله یا مشکلی برخورند پیش بزرگان محله شان می روند.
وی درباره عنوان این سریال یادآور شد: زعفرانی فامیل شخصیت اصلی قصه است و ما حکایت هایی را که پیرامون او و خانواده اش مطرح می شود، می بینیم.
تهیه کننده مجموعه «زعفرانی» در پایان درباره اینکه آیا این سریال می تواند مخاطب را به خود جذب کند یا خیر عنوان کرد: فکر می کنم تمام سریال ها مخاطبان خود را دارند، یک سریال کمتر و یک سریال بیشتر اما ما باید سریال هایی با فضای شاد و پرمحتوا داشته باشیم تا مخاطبان در ایام نوروز شبکه ها را یکی پس از دیگری تماشا کنند.
http://media.mehrnews.com/d/2015/11/03/3/1892910.jpg?ts=1447218659337

_____________________________________________
تخشید ادامه داد: طرح دیگری هم برای سریال نوروزی را علیرضا بذرافشان نویسنده و کارگردان به مرکز سیما فیلم ارائه کرده است.


وی درباره محتوای سریال های نوروزی گفت: همگی این سریال ها درونمایه طنز دارند.

_____________________________________________
وی درباره سریال «پشت بام تهران» نیز افزود: پشت بام تهران سریالی اجتماعی است و با توجه به آثار قبلی سعید نعمت اله داستانی خانواده محور و جذابی دارد و به برخی موارد مهم از جمله اعتیاد، روابط بین والدین و بچه ها می پردازد.
تخشید ادامه داد: این سریال تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران خوبی نیز دارد و قرار است در زمستان پخش شود.

آزاده صمدی درباره بازی خود در سریال «پشت بام تهران» که این روزها به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه یک تصویربرداری می شود، بیان کرد: من در این سریال نقش زنی به نام اختر را بازی می کنم که نقشی جذاب و متفاوت است.

 سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با موضوعی اجتماعی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به نگارش در می‌آید و آذرماه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
زینب تقوایی تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» درباره موضوع و فضای این اثر که این روزها در حال تصویربرداری است به خبرنگار مهر گفت: «پشت بام تهران» یک ملودرام اجتماعی است و با توجه به اینکه مخاطب با آثار سعید نعمت الله نویسنده این کار آشناست و طرفداران خاص خود را هم دارد، این مجموعه هم با همان تم اجتماعی پیش می رود.
وی ادامه داد: یکی از تفاوت های این مجموعه با دیگر آثار وی این است که این بار کاری پر بازیگر داریم. ویژگی دیگر این اثر این است که مثل سایر کارهای نعمت الله از لوکیشن های خاص بهره گرفته است. در این اثر همچنین کنش بین بازیگران اصلی و روابط آنها بیشتر است.
تهیه کننده «پشت بام تهران» با اشاره به داستان هایی که در این اثر وجود دارد، اظهار کرد: این سریال یک خط اصلی دارد و در کنار آن داستانک های زیادی پیرامون هر یک از شخصیت ها و بازیگرها شکل می گیرد بنابراین در هم تنیده شدن و روابطی که بین این افراد شکل می گیرد داستان ها، قصه ها و لحظات جالبی را پیش می آورد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/18/3/1799207.jpg?ts=1447218659337

از اعتیاد و ناخلف بودن جوان گرفته تا ازدواج، عشق و امید

این تهیه کننده در پاسخ به موضوعاتی که در این سریال مورد توجه قرار می گیرد، عنوان کرد: اتفاقات در این سریال همان مسایل زندگی شخصیت های مختلف سریال است که با توجه به ارتباط شخصیت ها به یکدیگر گره می خورد. با این حال ما در این کار پکیج کاملی از موضوعات را داریم؛ از بحث اعتیاد و ناخلف بودن جوان گرفته تا بحث ازدواج، عشق و امید.
تهیه کننده سریال «دودکش» در واکنش به اینکه گاهی سریال های اجتماعی فضایی سرد و تلخ دارند، اظهار کرد: مخاطب معمولا با کاری ارتباط برقرار می کند که آن را از جنس خودش ببیند و رئال و واقعی باشد. وقتی بخشی از زندگی یا اجتماع خود را در اثری ببیند بهتر آن را می پذیرد و این می طلبد که شما واقعیت ها را بیان کنید. زندگی در جامعه امروز ترکیبی از شادی ها و غم هاست و ما نمی توانیم فقط شادی ها را نمایش دهیم. در این کار هم تلاش شده است این دو را با هم داشته باشیم و همانطور که گفتم اگر بحث اعتیاد و تلخی های آن را داریم از طرف دیگر بحث عشق و امید و ازدواج را هم داریم. اینها رویدادهایی است که در زندگی همه افراد است و نمی توان آنها را نادیده گرفت.
حضور کارشناسان مختلف در سریال
وی با اشاره به سختی هایی که به طور طبیعی در زندگی مردم وجود دارد، بیان کرد: امروز مشکلات زندگی حتی در زمینه ازدواج جزو زندگی انسان ها نه تنها در ایران بلکه در جهان شده است. تمام آثار هنری هم با روح کلی که بر فضای جامعه حاکم است ارتباط دارد و ما نمی توانیم از یک فضای آرمانگرایانه و مدینه فاضله سخن بگوییم. باید واقع گرا بود نه آنقدر تلخی ها را پررنگ کنیم و نه اینکه فضای شاد و تعریف و تمجیدهای غیر واقعی داشته باشیم.
تهیه کننده سریال «مدینه» با اشاره به بهره گرفتن از کارشناسان مختلف در سریال «پشت بام تهران» عنوان کرد: ما در این سریال کارشناس های مختلفی در حوزه حقوقی و قوه قضاییه، مواد مخدر، میاحث درمانی، پزشکی و کارشناس پلیسی داریم چون هر کاری هر چقدر بخش های علمی و تخصصی آن درست بررسی شود قابل باورتر و حتی اثرگذارتر خواهد بود به همین دلیل هم تلاش ما این است که نویسنده و کارگردان ما با این کارشناسان در ارتباط باشند تا محتوا درست دربیاید.
وی افزود: هم اکنون هم با بسیاری از این کارشناسان در ارتباط هستیم و بسیاری از آنها در هنگام تصویربرداری سر صحنه حضور و یا به لوکیشن رفت و آمد دارند.
هر چند روز یک بار در یک لوکیشن جدید هستیم
تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» با اشاره به فیلمنامه این اثر توضیح داد: فعلا با توجه به سیناپسی که داشته ایم برای فیلمنامه ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در نظر گرفته شده است اما با توجه به کشش داستان چون هنوز نگارش فیلمنامه به اتمام نرسیده ممکن است تغییراتی داشته باشد. تا الان حدود ۱۰ قسمت به نگارش درآمده است و سیناپس تا قسمت ۱۵ زده شده است.
تقوایی با اشاره به زمان پخش این اثر یادآور شد: زمان پخش این سریال احتمالا در آذر ماه است و ما حدود چهار ماه برای تصویربرداری اثر در نظر گرفته ایم.
تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» در پایان درباره لوکیشن های این اثر نیز عنوان کرد: ما در این کار لوکیشن های متعددی داریم و تقریبا می توان گفت لوکیشن ثابت در کار وجود ندارد. هرچند روز یک بار در یک لوکیشن جدید هستیم و فضاهای بیرونی از جمله خیابان، ساحتمان های نیمه کاره، تصادف و... در نظر گرفته شده است. همچنین شهرستان هم در این اثر دیده شده است.

چندی است که تصویربرداری سریال «پشت بام تهران» آغاز شده است و در آن بازیگرانی از جمله ثریا قاسمی، کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، اندیشه فولادود و... به ایفای نقش می پردازند.

_____________________________________________
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران درباره پخش مجموعه «کلاه قرمزی» نیز گفت: هنوز هیچ چیز درباره تولید و پخش کلاه قرمزی مشخص نیست و تصمیمی گرفته نشده است، اگر طرح خوبی از سمت سازندگان این مجموعه به ما ارائه شود قبول می کنیم.


لینک مرتبط :

جیگرم ، جیگرم ! جـــیــــگـــر !! اِاااااااا


_____________________________________________
تخشید همچنین درباره تولید سریال «سرزمین کهن» افزود: تولید مرحله یک و دو این سریال کامل شده و فقط بخش سوم آن تولید نشده است و در حال حاضر در مرحله پیش تولید آن هستیم و امیدواریم تا سه تا چهار ماه دیگر ضبط مرحله شوم آن آغاز شود.

وی ادامه داد: این سریال اصلاحات زیادی نداشت و فقط نام فامیلی یکی از کاراکترها مشکل ساز شده بود که کافی است این نام را تغییر دهیم و اصلاحات در حد ریشه‌ای نیست و بیشتر روی اسامی بود و حتی قراز نیست کلیت سریال دوبله شود و بیشتر سعی در رفع سو تفاهم های ایجاد شده داریم.


کمال تبریزی کارگردان «سرزمین کهن» درباره آخرین جزییات پخش این سریال گفت: پس از آماده سازی و اکران فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» و سریال «ابله» در جشنواره فیلم‌فجر در فرصت ایجاد شده به سراغ «سرزمین کهن» می‌روم و اصلاحات مورد نیاز برای ادامه پخش این سریال را انجام می‌دهیم.

وی افزود: با انجام اصلاحات لازم برای بخش‌های بحث‌برانگیز «سرزمین کهن» قرار است که تصویربرداری بخش نهایی هم انجام شود و «سرزمین کهن» از مهر ماه سال 94 آماده ادامه پخش ‌شود.

«سرزمین کهن» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که توسط علیرضا طالب‌زاده نگاشته شده است. پیش از این پخش این مجموعه از روز پنج‌شنبه 3 بهمن 93  از شبکه سه سیما آغاز شده بود. که برای مدتی پخش آن تعلیق شد.

قصه این مجموعه تلویزیونی که در سه فاز زمانی روایت می‌شود، به بررسی تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه می‌پردازد.

http://media.snn.ir/Original/1394/02/16/IMG17274839.jpg

____________________________________________

تخشید درباره سریال درحاشیه به کارگردانی مهران مدیری نیز گفت: در حاشیه هم در حال تولید است و قرار است تا بعد از ایام محرم و صفر پخش شود.

http://farhangnevis.ir/DesktopModules/DnnForge%20-%20NewsArticles/ImageHandler.ashx?Width=240&Height=180&HomeDirectory=%2fPortals%2f0%2f&FileName=images%2fnews%2f1440062380404_520616_391.jpg&PortalID=0&q=1&s=1

خبر هایی از «در حاشیه» در گفتگو با هدایتی/کمرنگ شدن نقش صولت در بخش دوم سریال
محمدرضا هدایتی گفت: مشاهده‌ تغییرات در صداوسیما نیازمند گذر زمان است.
محمد رضا هدایتی گفت: با توجه به تغییر سیستم مدیریتی در صداوسیما برای ما بازیگران تا به امروز تغیرات قابل مشاهده‌ای وجود نداشته است. شاید تهیه‌کنندگان تغییرات را در سیاستگذاری‌های جدید حس کرده باشند ولی هنوز برای بازیگران قابل لمس نیست.
این بازیگر ادامه داد: البته زمان می‌خواهد تا سیاستگذاری‌های جدید فراگیر شود و تاثیرش را برای مثال در بهبود سریال‌های طنز بگذارد. قطعا تلاش‌هایی شده و با گذر زمان مطمئنا در تمامی ابعاد صداوسیما قابل مشاهده خواهد بود ولی در حال حاضر ما چیزی مشاهده نکردیم.
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار درباره‌ی سریال «در حاشیه» گفت: این سریال ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و ساخت قسمت جدید آن در مرحله‌ی آماده‌سازی دکور قرار دارد.
وی درباره‌ی نقش خود در سریال طنز مهران مدیری افزود: من با همان نقش قبلی در سریال در حاشیه حضور خواهم داشت ولی به دلایلی نقشم بسیار کمرنگ شده است.

هدایتی در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر سریال‌های طنز در صداوسیما مسیر مشخص خود را پیدا کنند، زیرا مردم نیازمند اینگونه سریال‌ها هستند و از آن استقبال می‌کنند. امیدوارم مسؤولان نیز به این موارد بیشتر توجه کنند.


لینک های مرتبط :

زمان پخش فصل دوم سریال “در حاشیه”

قسمت دوم در حاشیه کلید خورد...

نقد فیلم در حاشیه "کفگیر طنز مهران مدیری به ته دیگ خورده است"

نقد قسمت دوم در حاشیه

نقد مجموعه طنز "در حاشیه" ساخته مهران مدیری - احمد آگاه

_____________________________________________

مدیر گروه فیلم و سریال سیما درباره سریال «نفس گرم» افزود: تا الان بازخوردهای خوبی داشتیم، اوایل درمورد بازی مرجانه گلچین بحث هایی بود، اما الان دیگر به طور کامل رفع شده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/10/30/4/1887782.jpg?ts=1447218659337

مرجانه گلچین بازیگر نقش ملیحه سریال «نفس گرم» در نشست مطبوعاتی سریال نفس گرم با ابراز خرسندی از حضور خود در این مجموعه، گفت: قرار بود بنده بعد از ۱۰ سال بازی در مجموعه‌های مختلف طنز، رجعتی به نوع بازی‌هایم در دهه ۶۰ داشته باشم و این کارم را بسیار سخت کرده بود، اما بعد از اینکه طرح فیلمنامه را خواندم، اولین سوالم از آقای عسگرپور این بود که چرا با این حساسیتی که در ایفای نقش وجود دارد، من را انتخاب کردید؟ که آقای عسگرپور به من پاسخ داد دیگر زمان آن رسیده که بنده به دهه ۶۰ بازگردم و این ریسک بزرگ را بپذیرم که بار دیگر و بعد از چندین سال بازی در مجموعه‌های کمدی، چنین فضایی را تجربه کنم.

وی افزود: در ابتدا بسیار ترسیده بودم و فکر کردم بهتر است که بازی در این مجموعه را قبول نکنم، زیرا واقعاً نمی‌دانستم فیدبک ماجرا چگونه است اما به این موضوع هم فکر کردم که برای هر بازیگری متفاوت بودن یک ایده‌آل است. من پیش خود گفتم شاید همانطور که سال‌ها قبل از بازیگری فاصله گرفتم و با ورود به مجموعه‌های طنز وارد شکل جدیدی از بازیگری شدم، این بار هم بعد از فاصله با کمدی، یکبار دیگر با شکل جدیدی در عرصه بازیگری حاضر شدم و بسیار هم از این موضوع خوشحالم و امیدوارم همانطور که با حضور در عرصه طنز، مخاطب را غافلگیر کردم، این بار هم بتوانم آنها را غافلگیر کنم.


لینک های مرتبط :

نقد سریال نفس گرم توسط یکی از خوانندگان وبلاگ رها ماهرو

نقد سریال نفس گرم ساخته محمدمهدی عسگرپور

_____________________________________________


داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد

نظرات 1 + ارسال نظر
تقی گودرزی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:17 ب.ظ

محمدعلی کشاورز: جوانان مستعد عرصه هنر شناسایی و حمایت شوند محمدعلی کشاورز: جوانان مستعد عرصه هنر شناسایی و حمایت شوند
بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تولید و فعالیت در عرصه هنر در عصر حاضر مانند گذشته نیست و امروز وظیفه و رسالت مسوولان در کشف، حمایت و...
جهان اقتصاد (منبع)
**************
محمد علی کشاورز: علی حاتمی نجابت و سواد داشت محمد علی کشاورز: علی حاتمی نجابت و سواد داشت
ب ه گزارش افکارخبر ، محمد علی کشاورز بازیگر سینما و تلویزیون به بهانه ساگرد درگذشت «علی حاتمی»، در خصوص کارگردانی و منش رفتاری او گفت: سال های سال...
افکار نیوز (منبع)
**************
چهره بهنوش بختیاری پانزده سال پیش! + عکس چهره بهنوش بختیاری پانزده سال پیش! + عکس
بهنوش بختیاری در ۲۵ سالگی بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر نوشت: آلاله هاشمی دوست خوب و قدیمی من که زحمات بسیاری برای کارش در سینما کشیده و الان جزو...
داغ نیوز (منبع)
**************
پرویز پرستویی: دیگر سریال شهرزاد را برایم نفرستید!! پرویز پرستویی: دیگر سریال شهرزاد را برایم نفرستید!!
پرویز پرستویی - بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون - با انتشار عکسی از سریال «شهرزاد» در اینستاگرامش، نطر خود را درباره این سریال نوشت.
هدانا (منبع)
**************
افشاگری صبا کمالی از پشت پرده پیشنهادات بی شرمانه در سینما افشاگری صبا کمالی از پشت پرده پیشنهادات بی شرمانه در سینما
صبا کمالی گفت: امیدوارم شرایط درست شود اما باید بگویم که من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا 5 سال به عقب پرت کردند.
هدانا (منبع)
**************
واکنش کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک واکنش کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک
کشتار بی رحمانه پرندگان در فصلی که آنها به فریدون کنار مهاجرت می کنند، مدتی است که صدای بسیاری از فعالان و دوستداران حیوانات و محیط زیست را درآورده...
هدانا (منبع)
**************
در جشنواره های فیلم کوتاه حال بهتری دارم در جشنواره های فیلم کوتاه حال بهتری دارم
رییس سازمان سینمایی گفت: بخش عمده گرفتاری در سازمان سینمایی مشغول بخش های دیگر سینما می شود و سینمای کوتاه بخش کم خرج و پرسود و پر از انرژی است و وقتی...
تهران پرس (منبع)
**************
خانواده محمد علی فردین از زندگی پدر و خاطراتش می گویند +عکس خانواده محمد علی فردین از زندگی پدر و خاطراتش می گویند +عکس
فردین یکی از کسانی است که تنها 20 سال بازی کرده و بعد از آن در هیچ اثر تصویری حاضر نشده است اما هنوز سکانس آبگوشت خوری او در فیلم «گنج قارون» یکی از...
یزد فردا (منبع)
**************
شبنم فرشادجو در اسکواش+عکس شبنم فرشادجو در اسکواش+عکس
تیم هنرمندان اسکواش تشکیل می شود. به گزارش برنا، با پی گیری های بعمل آمده و با هدف توسعه و ترویج رشته ورزشی اسکواش و راکت بال تیم هنرمندان ایران...
صدرانیوز (منبع)
**************
واکنش رضا کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک واکنش رضا کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک
کشتار بی رحمانه پرندگان در فصلی که آنها به فریدون کنار مهاجرت می کنند، مدتی است که صدای بسیاری از فعالان و دوستداران حیوانات و محیط زیست را درآورده...
هدانا (منبع)
**************
فیلم/ ماجرای تهدید بازیگر زن سینما فیلم/ ماجرای تهدید بازیگر زن سینما
دانلود
صراط نیوز (منبع)
**************
یک اقدام متفاوت برای پیش فروش بلیتیک اقدام متفاوت برای پیش فروش بلیت
برای نخستین بار، تماشاگری که اولین بلیت نمایش «شب آوازهایش را می خواند» به کارگردانی رضا گوران را خریداری کند، به همراه یکی از هنرمندان عرصه سینما و...
نما (منبع)
**************
حمید جبلی داور بخش عکس جشنواره تئاتر فجر شد حمید جبلی داور بخش عکس جشنواره تئاتر فجر شد
دبیر بخش مسابقه عکس جشنواره بین المللی تئاتر فجر از جایگزینی حمید جبلی بازیگر سینما به جای عباس کوثری در هیات داوران این رخداد خبر داد و گفت: محمود...
مردم سالاری (منبع)
**************
شعر جزو وجود من است شعر جزو وجود من است
شمس لنگرودی می گوید: شعر جزو جسم من شده و سرودن آن دیگر دست من نیست. سینما و داستان هم مشغله ام است. درباره کار تئاتر باید بگویم که من اصلاً نمی...
مردم سالاری (منبع)
**************
یک اقدام متفاوت برای پیش فروش بلیتیک اقدام متفاوت برای پیش فروش بلیت
برای نخستین بار، تماشاگری که اولین بلیت نمایش «شب آوازهایش را می خواند» به کارگردانی رضا گوران را خریداری کند، به همراه یکی از هنرمندان عرصه سینما و...
صراط نیوز (منبع)
**************
متن نامه استعفای درویش به جنتی متن نامه استعفای درویش به جنتی
احمدرضا درویش - فیلمساز - در نامه ای خطاب به علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استعفای خود را از شورای عالی سینما اعلام کرد.
بلاغ (منبع)
**************
یک اقدام متفاوت برای پیش فروش بلیت های یک تئاتر یک اقدام متفاوت برای پیش فروش بلیت های یک تئاتر
برای نخستین بار، تماشاگری که اولین بلیت نمایش «شب آوازهایش را می خواند» به کارگردانی رضا گوران را خریداری کند، به همراه یکی از هنرمندان عرصه سینما و...
ایسنا (منبع)
**************
امین حیایی دچار حادثه شد +عکس امین حیایی دچار حادثه شد +عکس
فرهنگ و هنر > سینما و تلویزیون - مشکلات کار در سکانسهاى اولیه به قدرى زیاد بوده که امین حیایى در نقش فاضل از ناحیه صورت دچار صدمه شد، یا در یکى از...
9 صبح (منبع)
**************
همسفر خانم مجری در سفر کربلا +عکس همسفر خانم مجری در سفر کربلا +عکس
فرهنگ و هنر > سینما و تلویزیون - مژده لواسانی مجری برنامه های رادیویی و تلویزیونی سیما در اینستاگرام شخصی خود عکسی از همسفران خوبی که سفر خود را...
9 صبح (منبع)
**************
کارگاه آموزش بازیگری آنلاین کوین اسپیسی کارگاه آموزش بازیگری آنلاین کوین اسپیسی
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این هنرپیشه آمریکایی در ۲۹ ویدئوی آموزشی همراه با یک جلد کتاب تمرین ۴۰ صفحه ای، بازیگری را به صورت آنلاین آموزش می...
ایران راوی (منبع)
**************
هر دم از این باغ بری می رسد...! /هجمه علیه شیرمردان عرصه عزت و شرف هر دم از این باغ بری می رسد...! /هجمه علیه شیرمردان عرصه عزت و شرف
این فیلم که بصورت صددرصدی در مقابل نظام ایستاده و به سپاه پاسداران توهین می کند در طی ده سال موفق به دریافت مجوز اکران نشد ولیکن گویی ورقِ سینمای...
حامیان ولایت (منبع)
**************
ادامه ی اکران «باز هم سیب داری؟» ادامه ی اکران «باز هم سیب داری؟»
اکران فیلم سینمایی «باز هم سیب داری؟» به نویسندگی و کارگردانی «بایرام فضلی» در گروه سینمایی هنر و تجربه ادامه دارد. به گزارش ایسنا، این فیلم ساعت ۶...
داغ نیوز (منبع)
**************
یک منتقد سینما: علی حاتمی سینماگری به سبک فردوسی است یک منتقد سینما: علی حاتمی سینماگری به سبک فردوسی است
یک منتقد سینما گفت: علی حاتمی تاریخ را به شکل شفاهی بیان می کند و از این بابت شبیه فردوسی است. نوید کریمی در گفت و گو با ایسنا، به مناسبت سالگرد...
صدای ایران (منبع)
**************
10 عنوان کتاب سینمایی عرضه می شود 10 عنوان کتاب سینمایی عرضه می شود
به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، بر اساس تفاهم نامه همکاری بین انتشارات علمی و فرهنگی و بنیاد سینمایی فارابی، تا پایان امسال 10 عنوان کتاب...
هدانا (منبع)
**************
قتل عام کردهای ایزدی توسط داعش در مستند «74» + فیلم قتل عام کردهای ایزدی توسط داعش در مستند «74» + فیلم
سید ستار چمنی گل مستندساز کشورمان در مورد فیلم مستند «74» که به بخش رقابتی جشنواره حقیقت راه یافته است، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی ...
هدانا (منبع)
**************
آسیب دیدگی امین حیایی در «ناردون» + عکس آسیب دیدگی امین حیایی در «ناردون» + عکس
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بعد از گذشت بیست روز از فیلمبردارى «ناردون» به کار گردانى فریدون حسن پور و تهیه...
باشگاه خبرنگاران (منبع)
**************
مصاحبه صمیمانه با خانواده محمدعلی فردین (بخش دوم) + تصاویر مصاحبه صمیمانه با خانواده محمدعلی فردین (بخش دوم) + تصاویر
فردین یکی از کسانی است که تنها 20 سال بازی کرده و بعد از آن در هیچ اثر تصویری حاضر نشده است اما هنوز با «سلطان قلب ها» بر دل مردم حکومت می کند. به...
صدای میانه (منبع)
**************
فیلم سینمایی عبدالمالک ریگی ساخته می شود فیلم سینمایی عبدالمالک ریگی ساخته می شود
محمد حسین نیرومند مدیر عامل جدید انجمن سینما انقلاب و دفاع مقدس برنامه های جدید و پرباری را در مصوبات تعیین شده دارد.
هدانا (منبع)
**************
ایوبی: در جشنواره های فیلم کوتاه حال بهتری دارم ایوبی: در جشنواره های فیلم کوتاه حال بهتری دارم
رییس سازمان سینمایی گفت: بخش عمده گرفتاری در سازمان سینمایی مشغول بخش های دیگر سینما می شود و سینمای کوتاه بخش کم خرج و پرسود و پر از انرژی است و وقتی...
چغادک نیوز (منبع)
**************
واکنش رضا کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک واکنش رضا کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک
کشتار بی رحمانه پرندگان در فصلی که آنها به فریدون کنار مهاجرت می کنند، مدتی است که صدای بسیاری از فعالان و دوستداران حیوانات و محیط زیست را درآورده...
نواندیش (منبع)
**************
امروزه پول می دهند و نقش اول می خرند امروزه پول می دهند و نقش اول می خرند
همزمان با پنجمین اجرای نمایش «جوجه تیغی»، به پاس نیم قرن سابقه بازیگری از اسدا... یکتا، بازیگر کهنه کار و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون تجلیل...
روزنامه ستاره صبح (منبع)
**************
ایران کانون اسلام رحمانی و عقلانی است ایران کانون اسلام رحمانی و عقلانی است
نشست دیپلماسی فرهنگی ایران پس از توافق با حضور سیدرضا صالحی امیری، پروفسور پراگنر (ایران شناس اتریشی)، هوشنگ الهیاری (دبیر کل جامعه پزشکان مقیم اتریش...
ایلنا (منبع)
**************
پخش نمایش «آشپزی با دوربین» ؛به زودی پخش نمایش «آشپزی با دوربین» ؛به زودی
خبرگزاری آریا-فیلم مستند «آشپزی با دوربین» به زودی آماده نمایش می شود. به گزارش خبرگزاری آریا،فیلم مستند «آشپزی با دوربین» جدیدترین ساخته محمدرضا...
آریا نیوز (منبع)
**************
«اسپکتر» دومین جیمز باند پر فروش تاریخ «اسپکتر» دومین جیمز باند پر فروش تاریخ
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، فروش 750 میلیون دلاری «اسپکتر» نام این فیلم را در رتبه دوم پر فروش ترین فیلم های جیمز باند تاریخ سینما قرار...
خبرگزاری تسنیم (منبع)
**************
ایوبی: در جشنواره های فیلم کوتاه حال بهتری دارم ایوبی: در جشنواره های فیلم کوتاه حال بهتری دارم
رییس سازمان سینمایی گفت: بخش عمده گرفتاری در سازمان سینمایی مشغول بخش های دیگر سینما می شود و سینمای کوتاه بخش کم خرج و پرسود و پر از انرژی است و وقتی...
نامه نیوز (منبع)
**************
فیلم های آمریکایی خیلی مزخرف و به دردنخورند! فیلم های آمریکایی خیلی مزخرف و به دردنخورند!
دنیا میرکتولی: متنی که در ادامه می خوانید، بخشی از گفتگوی مجله فرانسوی Les Inrockuptibles با آلن است. او در این گفتگو از پیری، عشق به سینما، شانس،...
روزنامه آفتاب یزد (منبع)
**************
درویش استعفای خود از شورای عالی سینما رسانه ای کرد درویش استعفای خود از شورای عالی سینما رسانه ای کرد
احمدرضا درویش - فیلمساز - در نامه ای خطاب به علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استعفای خود را از شورای عالی سینما اعلام کرد. به گزارش ایسنا، درویش...
روزنامه آفتاب یزد (منبع)
**************
شعرجزء جسم من شده است شعرجزء جسم من شده است
«وارد می شوم. پرده های مخمل زیتونی زیبا و بلند را کنار می زنم. نوری درخشان از نوک نارنج های صبحگاهی به اتاقم می تابد. بر میزم دستمال می کشم. کتری کوچک...
روزنامه آفتاب یزد (منبع)
**************
انسیه شاه حسینی: احیای وقف گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه است انسیه شاه حسینی: احیای وقف گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه است
/ این کارگردان سینما با بیان اینکه احیای وقف گره گشای بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است، گفت: وقف سنت حسنه و ماندگاری است که در جامعه...
نسیم آنلاین (منبع)
**************
آغاز اکران فیلم من ناصر حجازی هستم در موزه سینما آغاز اکران فیلم من ناصر حجازی هستم در موزه سینما
آغاز اکران فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " در گروه سینماهای هنر و تجربه تحت عنوان " آیین دیدار " همزمان با زادروز بهترین دروازه بان قرن آسیا در...
کاپ (منبع)
**************
واکنش رضا کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک واکنش رضا کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک
کشتار بی رحمانه پرندگان در فصلی که آنها به فریدون کنار مهاجرت می کنند، مدتی است که صدای بسیاری از فعالان و دوستداران حیوانات و محیط زیست را درآورده...
خوزنیوز (منبع)
**************
قسمت هشتم «شهرزاد» از شانزدهم آذرماه توزیع می شود/ رونمایی از کلیپ «به رسم یادگار» در این قسمت قسمت هشتم «شهرزاد» از شانزدهم آذرماه توزیع می شود/ رونمایی از کلیپ «به رسم یادگار» در این قسمت
قسمت هشتم «شهرزاد» از شانزدهم آذرماه توزیع می شود/ رونمایی از کلیپ «به رسم یادگار» در این قسمت
سوره سینما (منبع)
**************
علت استعفای کارگردان فیلم «رستاخیز» علت استعفای کارگردان فیلم «رستاخیز»
احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» استعفایش از حضور در شورای عالی سینما را پس از 5 ماه رسانه ای کرد و دلایل آن را نیز برشمرد.
لحظه نیوز (منبع)
**************
نمایش ˝من همانم˝ از فردا در مشهد/ موضوع: شخصیت شناسی شمر + محل اجرا و قیمت بلیت نمایش ˝من همانم˝ از فردا در مشهد/ موضوع: شخصیت شناسی شمر + محل اجرا و قیمت بلیت
این نمایش تلفیقی از تئاتر و سینما است که نام سینمایش گرفته است. در این نمایش صوت و موسیقی از قبل ضبط شده است و به صورت پلی بک روی بازی سایه ها و اجرای...
مشهد نیوز (منبع)
**************
زمانی که آقای بازیگر کشتی گیر بود +عکس زمانی که آقای بازیگر کشتی گیر بود +عکس
به گزارش بلاغ ، محمدمهدی سلطانی از بازیگران تئاتر و سینما، صفحه شخصی اینستاگرام خود را با خاطره ای از دوران دبیرستان بروز کرده است. سلطانی در...
بلاغ (منبع)
**************
مجمع عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینما برگزار شد مجمع عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینما برگزار شد
مجمع عمومی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در تالار اسوه برگزار شد. بر اساس گزارش دریافتی عصرایران ، مجمع عمومی سالیانه انجمن منتقدان...
عصر ایران (منبع)
**************
واکنش رضا کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک واکنش رضا کیانیان به یک مهمان نوازی دردناک
کشتار بی رحمانه پرندگان در فصلی که آنها به فریدون کنار مهاجرت می کنند، مدتی است که صدای بسیاری از فعالان و دوستداران حیوانات و محیط زیست را درآورده...
بورس نیوز (منبع)
**************
اردوهای جهادی یک حرکت سازنده است اردوهای جهادی یک حرکت سازنده است
این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه اردوهای جهادی یک حرکت مفید و سازنده در جهت آبادانی روستاهای محروم است، تداوم این حرکت را از مسئولان بسیج...
بسیج نیوز (منبع)
**************
علی حاتمی سینماگری به سبک فردوسی است علی حاتمی سینماگری به سبک فردوسی است
نوید کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، به مناسبت سالگرد درگذشت علی حاتمی در رابطه با ویژگی های آثار این...
ایسنا (منبع)
**************
اتفاقات دست از سر مهران مدیری بر نمی دارد/ مرد هزار«حاشیه» اتفاقات دست از سر مهران مدیری بر نمی دارد/ مرد هزار«حاشیه»
روز نو : تلویزیون بی ستاره ایران در سالهایی که همه تصاویریش عنصری به نام خلاقیت را کم داشت،در اوایل دهه هفتاد ستاره ای رو کرد که تا همین حالا هم با...
روزنو (منبع)
**************
ماجرای ناتمام پیشنهادات بیشرمانه به زنان بازیگر/ چه کسی با ابتذالگران سینمای ایران برخورد می کند؟ ماجرای ناتمام پیشنهادات بیشرمانه به زنان بازیگر/ چه کسی با ابتذالگران سینمای ایران برخورد می کند؟
ماجرای ناتمام پیشنهادات بیشرمانه به زنان بازیگر/ چه کسی با ابتذالگران سینمای ایران برخورد می کند؟
هدانا (منبع)
**************
عکس/ بازیگری که قبلا کشتی گیر بود عکس/ بازیگری که قبلا کشتی گیر بود
به گزارش بلاغ ، مهدی سلطانی از چهره های شاخص عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون عکس جالبی از دوران دبیرستانش در اینستاگرام منتشر کرد.
بلاغ (منبع)
**************
واکنش ستاره سینما به کشتار پرندگان واکنش ستاره سینما به کشتار پرندگان
رضا کیانیان در روزنامه اعتماد نوشت: خبر کشتار بی رحمانه مرغان مهاجر در فریدون کنار و روستاهای اطرافش تاسف بار است. کشتار این میهمان های بیگناه که...
موبنا (منبع)
**************
تصاویر/ چالش عکس بدون آرایش بازیگران تصاویر/ چالش عکس بدون آرایش بازیگران
به گزارش نگاه آزاد ؛ پس از چالش سطل آب یخ و چالش مادرانه کمپین جدیدی توسط لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون به راه افتاده که در آن بازیگران...
نگاه آزاد (منبع)
**************
«آشپزی با دوربین» آماده نمایش می شود + تصاویر «آشپزی با دوربین» آماده نمایش می شود + تصاویر
فیلم مستند «آشپزی با دوربین» به کارگردانی محمدرضا عینی با پشت سر گذاشتن مراحل پایانی فنی، به زودی آماده نمایش می شود. به گزارش گروه فرهنگی آنا و به...
خبرگزاری آنا (منبع)
**************

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد