رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

درباره سریال پایتخت 4 - نوشته یکی از خوانندگان وبلاگ رها ماهرو

زهیر می نویسد :

من اهل مازندران هستم و به شدت این سریال آموزنده و خانواده محور را دوست دارم و بارها و بارها شاهد تأثیر مثبت و ایجاد فضای شاد و مفرح این سریال در فضای جامعه و خانواده بوده ام. بنده این سریال زیبا و پرطرفدار که حتی در تمامی دنیا هوادار دارد را از سری اول تا حال ضبط کرده و اگر بگویم هرشب بی شک غلو نکرده ام هر شب من و همسرم آن را می بینیم و این سریال را یکی از بی نظیرترین سریال های صدا و سیما می دانم و به ان افتخار میکنم. ساده زیستی ، خانواده محوری،

عکس احمد مهران فر در کنار مجید استرس


احترام به بزرگتر، صفا و صمیمیت در عین مشکلات ریز و درشت برجسته نمودن معنویت و توکل برخدا داشتن و نکات آموزنده بسیار زیاد دیگری که در این مجال نمی گنجد همه و همه باعث جذب طرفداران بسیار در بین تمامی ایرانیان شده است. زنده باد بر محسن تنابنده سیروس مقدم و دیگر دست اندرکاران این اثر زیبا و بی بدیل.

امیدوارم این هنرمندان عزیز به تولید و ساخت سری های بعدی پایتخت نیز همت بنهند چرا که واقعا خانواده آقای معمولی و خاندانش را همچون خانواده خودم می دانم و دوستشان دارم
ارادتمند



نشته های مرتبط :


آخرین مطالب سرچ شده در وبلاگ رها ماهرو : "عکس های ساحل بکرانی" "بازیگران سریال عطسه کلا چند نفر هستند؟" "نظرسنجی درسایت دردسرهای عظیم" "پدر ومادر ساحل بکرانی" "سریال عطسه" "فیلم اسکارلت جیسون،با موضوع افزایش قدرت ذهن" "نقد فیلم پذیرایی ساده مانی حقیقی" "پدر ومادرواقعی ساحل بکرایی" "نقد سریال شمعدونی" "انتقادات به پایتخت4" "هان و چی در سریال پایتخت" "تحلیل فیلم پذیرایی ساده" "محبوبیت پایتخت 4 در بین مردم چگونه بوده" "انتقادات به سریال پایتخت" "نقد در انتظار گورو" "شب کوچه های شمرون" "ساحل بکرانی با پدرو مادرش" "نقد سریال پایتخت ۴" "نقدهای سریال پایتخت چهار" "عکس هایی ازساحل بکرانی" "نقد سریال پایتخت 4"


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد