رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم احمق و احمق تر با بازی جیم کری

رها ماهرو : احمق و احمق تر فیلمی است کمدی از برادران فارلی که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد .

جیم کری و جف دانیلز بازی درخشانی از خودشان ارائه دادند طوری که ما را یاد پت و مت می اندازند و آن قدر باور پذیر است که نمیشود باور کرد احمق تر از آن ها وجود داشته باشد . از فیلم مشخص است که فیلمنامه نو و خاصی نداشته و بازی بازیگر و حرکاتش مهم تر بوده است . صحنه های جالبی وجود دارد که اغلبشان در ذهن می مانند . بیشترین لوکیشن در جاده بوده و در ماشین هستند ولی چشم بیننده خسته نمی شود . ولی بقدری به طنز دو احمق توجه شده که بخش دیگر داستان که حادثه ای است زیر سوال است و غیر قابل باور است .

اما بهرحال قابل قبول است و من به آن 18 می دهم .


کارگردان : برادران فارلی
تهیه‌کننده : برد کروی
نویسنده :

بنت یلین

پیتر فارلی
بازیگران :

جیم کری

جف دانیلز
لورن هالی
چارلز راکت
لین شی
ویکتوریا راول

تاریخ‌های انتشار : ۱۹۹۴
مدت زمان : ۱۰۷ یا ۱۱۳ دقیقه
زبان : انگلیسی

احمق و احمقتر فیلمی است کمدی از برادران فارلی که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد. فیلم یک نمونهٔ کلاسیک از “فیلم جاده‌ای” است. این فیلم در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر کمدی در تاریخ سینما که توسط وب‌گاه آی‌ام‌دی‌بی منتشر گردید، مقام چهاردهم را دارد.
خلاصه داستان: و دوست خوش قلب، اما به شدت احمق، به نام‌های «هری» (جف دنیلز) و «لوید» (جیم کری) تصمیم دارند یک کیف پر پول را به صاحبش، که دختری زیبا است، بازگردانند. آن دو در این راه کل کشور را زیر پا می گذارند و گرفتار دردسرهای مختلفی می شوند، ولی آیا موفق می شوند کیف را به صاحبش برسانند…

بازیگران: جیم کری, جف دانیلز, لورن هالی, چارلز راکت

احمق و احمقتر (به انگلیسی: Dumb and Dumber) فیلمی است کمدی از برادران فارلی که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد. فیلم یک نمونهٔ کلاسیک از «فیلم جاده‌ای» است.


Capture




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد