رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

اعتراض به سریال شمعدونی همچنان ادامه دارد

اعتراض به سریال شمعدونی همچنان ادامه دارد با نگاهی به کلمات سرچ شده در وبلاگ رها ماهرو براحتی میتوان دریافت که مردم همچنان از پخش سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت عصبانی هستند .
کلمات سرچ شده در وبلاگ رها ماهرو : نقد سریال شمعدونی , رهاماهرو , نقدفیلم شمعدونی به کارگردانی سروش , شمعدونی سروش صحت , فیلم پذیرایی ساده , نقد شمعدونی , نقد سریال شمعدانی , بیلو , داستان فیلم پذیرایی ساده , نظرات مردم درباره سریال شمعدونی , علت نقدازسریال شمعدونی , نقد فیلم شمعدونی , نقدی بر شمعدونی , انتقادات به شمعدونی , بازیگر طنز ایتالیایی به نام دیدی , نظرات درباره سریال شمعدونی , نقد شمعدونى , پایه علمی فیلم لوسی , انتقاد سریال شمعدونی , تیتراژ آخر شمعدونی صدای ضعیف , در سریال شمعدونی مسعود حسینی , فیلم بابازئ انانعمتئ وشهاب حسینی وحمئدرضا پگاه , نظر سنجی سریال شمعدانی , نظرسنجی سریال شمعدونی , نظرات منتقدان در مورد فیلم شمعدونی , شمعدونی انتقاد , مخاطبان شمعدونی , انتقادات درباره سریال شمعدونی , فیلم بابازی مانی حقیقی ترانه علیدوستی قربان نجفی , داستان فیلم پذیرایی ساده , سریال شمعدونی ساخته ی سروش صحت , پذیرایی ساده داستان , نقدفیلم شمعدونی , پدر خوانده 2  , نقد فیلم پذیرایی ساده , نظرات مردم در باره ی سریال شمعدانی , دیالوگ طنز فیلم نور امید , سریال شمعدونی نقد , انتقاد از شمعدونی , انتقاد از سریال شمعدونی , نقد فیلم نامه های پر امید , نظرات سریال شمعدونی , سریال شمعدونی چه نتیجه ای دارد , نظرات فیلم شمعدونی , انتقادهای سریال شمعدانی , نقد سربال شمدونی , نقد فیلم شمعدانی , نقدسریال شمعدانی , اهانت به شخصیت دختران در شمعدانی , سریال بی مزه شمعدونی , سروش صحت کارگردان شمعدونی , بازیگران سریال شمعدونی , لوکیشن سریال شمعدونی کجاست , نظر مردم درباره فیلم شمعدونی , اعتراضات به سریال شمعدونی , نادری تو فیلم شمعدونی , سخنان تهمینه میلانی , هایمن راث , فیلم شعدونی , انتقاد از سریال شعمدونی

برخی از نظرات مردم درباره سریال شمعدونی :
 
نوشته: محمدرضا
عالیه فوق العاده به امید شمعدونی دو نویسندگی و فیلمنامش عااالیه فیلم به این طنزی ندیدم لایککک خاک تو سر در حاشیه یک دهم این نمیشه فقط شمعدونی لاااایک سروش دوست داریم ایمان صفایی دوست داریم محسن دوست داریم لااایک
شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:55 ب.ظ


نوشته: ....
واقعا فیلم مزخرفیه,واقعا برای صداوسیما متاسفم که مجوز دادن
شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ


نوشته: Mina
بسیار بی محتوا. به شعور بیننده ها توهین کرده. از اقای صحت بعیده.
شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ


نوشته: محمد
یعنی واقعا چه جوری به ذهنت رسید این همه تضاد فرهنگ ایرانی رو تو یه فیلم جا بدی اگه یه خارجی این فیلم رو ببینه نمیگه این همه ایرانی ها میگن خونواده اینه روابط خونوادگیشون این مسیولان محترم کجان کی بهش مجوز داده سروش صحت فیلمت مزخرفه محضه
شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ق.ظ


نوشته: محمد
تمامی آثار سروش صحت نسبتا ساختار درست و منطقی رو داشته تا به حال...
اما....
واقعا تاسف برای استاد صحت برای این ساخته ی ایشون واژه ی بسیار کوچکی هست.
در کلیشه و تکراری بودن و استفاده از موضوعات نخ نما شده که استاد صحت سنگ تمام گذاشتند و اگر بازی نسبتا خوب بازیگران نبود به هیچ عنوان نمی شد حتی این سریال رو نقد کرد.
یکی از ایرادات بزرگ و بسیار خطرناک این سریال ترویج تربیت نا صحیح و گستاخانه کودک است که بنده هر گونه که بررسی کردم متوجه نشدم چرا عصیان و بی ا بی و ناهنجاری رو انقدر راحت بین کودان جامعه رواج میده این سریال...!!؟؟؟
شاید جناب صحت استدلال شان اینگونه باشد که میخواهند نگاه منفور از اینگونه تربیت رو به افراد جامعه گوشزد کنن اما استاد گرامی بچه ی شش ساله قدرت استنباط ما و شما رو نداره و دقیقا الگو می پذیره... برادر عزیز هر کجای این سریال هم که قابل تحمل باشد این گونه هجوم به ارزشهای مخم تربیتی کودکان جای دفاع ندارد...
شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ق.ظ


نوشته: سلیمانی
متاسفانه سریال بسیاربدی است و تمام دیالوگها و اتفاقات بیش از حد تکراری و بی مزه است. برای آقای صحت متاسفام که کارگردانی این سریال بی مزه را در کارنامه خود دارند.
شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ق.ظ


نوشته: محمد
با دوستان موافقم
هم بی مزس . هم لوسه . هم مهم تز ار همه حرص در بیارو تکراریه
این سریال هیچ به کنار بابا نوینسده طنزتونو عوض کنین چیزای کلیشه ای مثلا شک میکنن به هم که معتاد شدن یا همین پشت کسی حرف میزنن پشتشون ظاهر میشن بسته بابا فکر ما هم باشین شب میشینیم دو تا سریال خوب ببینیم خستگیمون در بره باید این سریال مزخرف و نیگاه کنیم
پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ق.ظ


نوشته: آتنا
صد در صد این سریال کشکی اصلا ارزش نقد کردن ندارد ولی فقط به عنوان اعتراض باید بگم که برای تک تک عوامل سریال شمعدونی متاسفم همچنین مسیولین صدا سیما. البته این اصلا از صدا سیما عجیب نیست ، زبرا که وقتی اجازه حضور افراد صاحب فکر و فرهنگ را نده و تحمل افکار شون را نداشته باشه همچین افراد ی جرات حضور پیدا میکنن که با الگو گرفتن از خانواده و روابط ناسالم خودشون نسخه ی به اصطلاح طنزی را برای جامعه فهیم و بافرهنگ ایرانی بپیچن.
پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ق.ظ


نوشته: یوسف
با سلام واقعا سریال بسیار مزخرف بی محتوا و مروج بی ادبی و روابط ناسالم و غلط خانوادگی و فامیلی بوده و با تکیه کلامهای بسیار زشت و بدآموز خیلی خیلی افتضاح است.برای آقای صحت واقعا متاسفم و برای صدا و سیمای اسلامی نیز ارزوی شفای عاجل میکنم.
چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:03 ب.ظ


نوشته: حسین
نامه ی اینجانب به پروفسور سروش صحت برای ساخت این شاهکار
سلام
من حتی نمیدونم شما این نامه رو میخونید یا نه . اصلا به دست شما میرسه یا نه. ولی خوب به هر حال باید برای شما در مورد این سریال شمعدونی بنویسم و اگر جرات دارید تا آخر نامه را بخوانید.
من یه بیننده ساده ساده هستم و هیچ از عناوین و اصطلاحات دهن پرکن عالم فیلم و سینما خبر ندارم. و البته شک ندارم که حتما منتظر نقد و بررسی صاحبان هنرو منتقدان بزرگ هستید و نظر مردم عادی برای تان هیچ ارزشی ندارد.
بگذریم شما واقعا این سریال رو کجا ساختید؟؟؟ ایران؟؟‌فرهنگ ایرانی؟؟؟ این سریال آبکی آبدوغ خیاری با کدوم یکی از فرهنگ های ما سنخیت داره؟؟؟ اخه مرد حسابی، پروفسور تو کدوم بیمارستان یه بچه اونم چندین ساعت پشت دستگاه پیجر بیمارستان میره و هیچکس هم اصلا کاری نداره. اصلا چیزی از حراست و مدیریت بیمارستان شنیدید؟؟؟؟ تو کدوم خانواده ایرانی وقتی پدر بزرگ خانواده داره با پدر کسی که اومده دخترش رو برای پسرش خواستگاری در حالیکه دراز کشیده با لگد به داماد دیگرش که دختردم بخت داره میزنه و میگه پاشو گم شو برو؟؟؟؟؟ نکنه شما پروفسور عزیز توی فامیل و خانواده گرامی تان همچین رفتارهایی وجود داره و اینقدر عادی شده که حتی به عنوان یک سوژه با مزه و خوشایند بهش نگاه میکنید. اره؟؟؟
نکنه تو فامیل ها و خانواده های شما یه بچه هر چی میخواد به بقیه میگه؟؟؟ نکنه توی خانواده شما دختری رو که در کنکور رد شده ماه ها به سخره میگیرن؟؟؟؟؟نکنه دکترهای عمومی ایرانی عزیز اینقدر بلاهت دارن و احمق هستن ؟؟؟ بانکی که شما ساختید کدوم یک از بانکهای ماست؟؟؟ پسر های نوجوان ایرانی کجاش مثل این سعید شما هستن که سمبل بلاهت و بی دست و پایی هست ؟؟؟ کدام دایی ایرانی اینقدر چتر باز و مفت خور هست که حتی به خواهرزاده نوجوان خودش رحم نکنه و مجبورش کنه با پول توجیبی اش او رو مهمان کنه؟؟ توی کدوم کوچه های ایران همیشه دوتا بچه اونم به صورت شیفتی به حرفهای بزرگترها گوش میدن و با نهایت بی ادبی به آنها بی احترامی میکنند؟؟
به قول خودتون یکی یکی لوکیشن هارو مرور کنید . آخه پروفسور کجای این داستان از زندگی روز مره ما نشات گرفته ؟؟؟ کل داستان چندین قسمتی شما ( که خدا میدونه این شاهکار چقدر برای صدا و سیما آب خورده است) یک سیکل و تسلسل هست که در هر برداشت و لوکیشن دقیقا تکرار میشه یه نفر یه کاری میکنه همه مسخره اش میکنن و در آخر یکی از یکی دیگه عذرخواهی میکنه. در سریال آبکی شما تا الان نزدیک به یکصد و چند بار یکی از یکی عذرخواهی کرده و جالب اینکه در تمام آنها طرف عذرخواهی کننده توسط شما و دیگر نویسندگان چیرررررررررررره دستتان مسخره شده است.پروفسور نویسنده اگه سرتاسر سناریوی شما رو تجزیه و تحلیل کنن بیش از صدهزار بار این دیالوگ ها تکرار شده : از کی تا حالا اینجایی ؟؟ درو باز کنم؟؟؟ یعنی چی؟؟؟ برو معذرت بخواه !! بیا منو بخور !! چند وقته تنها نشدیم !! و .....
سریال مزخرف شما اینقدر روی اعصاب آدم میرود که بیشتر عصبانیت به آدم دست میدهد تا لذت تماشای یک سریال که با بودجه دولتی و ملی تهیه شده است . فکر نکنم برای تو پروفسور و بقیه تهیه کنندگاه این سریال مزخرف اصلا همچین چیزی مهم باشد که بینندگان باید از دیدن سریال لذت ببرن یا نه. همین که پولی به جیب زدید مهمه بقیه اش به جهنم.
ما اینقدر بی حیا هستیم که هرچی میخواهیم به بزرگ و کوچیک بگیم؟؟ داستان تخیلی میخواهید بسازید بسازید با این همه مسئول بی سواد بی تعهد بی مسئولیت که در سرتاسر وزارت خانه های مربوطه داریم شک نداشته باشید که مجوز میدادن. دلیلش هم همین شاهکار شما که مجوز پخش گرفته. خاک بر سر ما ایرانی ها که تو و امثال تو پروفسور شدید متولی فرهنگی ما . شما به شعور ببنندگان تان توهین کردید با ساخت این سریال. حتما کلی نشستید به ریش ماها خندیدید که چی ساختم و هیچکس نگفت بابا این چیه اخه ساختی شاید هم با چهار تا دیگه نشستید کلی خسته نباشید به هم گفتید و کلی برای هم نوشابه باز کردید.آخر درآوردن پول مگر چقدر ارزش دارد . همه شماها هم که الحمدلله به جهت بیسوادی همان مسئولان که خدمتتان عرض کردم ( که هر .... رو مجوز میدهند ) به نان و نوایی رسیده اید. فکر میکنید نمیشود با سناریوی بهتری به همان پول رسید.
پروفسور عزیز وقت شما را به علت اهمیت زیااااااااااااد برای ساختن سریال های آبکی دیگر و به جیب زدن پول بیت المال نمیگیرم. اگر بخواهم به نمونه های مشابه در سریال آبکی شما اشاره کنم مثنوی صد من کاغذ میشود. فقط یک خواهش دارم که البته بازم شک دارم نامه مرا بخوانید. فقط شمارا به جان عزیزتان و مقدسات تان که صد در صد کاملا یقین دارم فرهنگ و آبروی ایرانی نیست ، قسم میدم تا نکند خدای نکرده این سریال رو در شبکه آی فیلم یا دیگر شبکه ها به زبان های دیگر دوبله کنید همین خودمان این شاهکار را می بینیم بس است نگذارید خانواده های ایرانی دست مایه تمسخر ملت های دیگر بشوند.
خدانگهدار
حسین صادقی
سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ


نوشته: نادری
فوق العاده فیلم ضعیفیه.....خیلی اعصاب خورد کنه فیلمش...
سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ب.ظ


نوشته: 05
من یکی موندم.
ما ایرانی ها یا بهتر بگم نژاد اصیل و با غیرت آریایی ها از این کارها نمی کنیم. مگر اینکه طرف آریایی نما باشه که البته کمه
سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ


نوشته: امیرحسین
سلام
این همه که به سریال در حاشیه گیر می دادن این دکترای ....!! حالا چرا نمیان یکمی به این سریال بی محتوا و بی مزه و تخریبگر اعتراض کنند؟
*****
نمی خوام زیاد حرف بزنم ولی باید چند مشکل این سریال رو بگم:
1.توهین دائم مردان خانواده به هم و بد رفتاری آنها از سر لج و لجبازی
2. بی تربیتی و بی شعوری یک بچه که به چند سال بزرگتر از خودش بی احترامی می کنه و پدر و مادرش هم اعتراضی به او نمی کنند و اگر هم بکنند، به شوخیست.
3. روابط سرد زن های خانواده با هم
4. بی لیاقتی و بی مسئولیتی و کم عقلی یا بهتر بگم بی عقلی پسر خانواده که از صبح تا شب توی خونست و علاوه بر اینکه هیچ کاری نداره، در خانه هم هیچ.... نمی خوره و یکم به خانواده کمک نمی کنه.
5.لوس بودن خانواده و روابط سرد آنها( نمی دونم چطور این خانواده از هم نپاشید)!!
6.بازهم بی مسئولیتی اما این بار پدر خانواده که هیچ عرضه ای نداره
7.رابطه تقریبا نامشروع همکاران زن و مرد با هم که به صورت غیر مستقیم بهش اشاره شده و....
که فک کنم می خواستم ادامه بدم یه 500 یا 600 تایی میشد.
شرمنده می خواستم کم حرف بزنم ولی چی بگم دگ حرص آدم درمیاد
سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ق.ظ


نوشته: ناشناس
سریال ضیعفه
بازی ها مصنوعی و شخصیت ها در حد تیپ هست
جایگاه بزرگتر (علی الخصوص پدر)کاملا زیر سوال رفته( بچه ها اصلا از پدرشون حرف شنوی ندارن و بهش احترام نمیذارن چه اون عرشیا بی ادب چه اون سارای پزشک تحصیل کرده و متسفانه مادر ها هم بیشتر شخصیت پدر رو خرد میکنن)
خانم های مجرد رو تحقیر کردن(خانمی که تحصیلات و شغل خوبی داره فقط فکرش اینه هر جوری شده ازدواج کنه)
این مدل زندگی ایرانی نیست
سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ق.ظ


نوشته: پدر
احسنت
دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ


نوشته: احسان
واقعا خوشحالم که تو این سریال سن بالای ازدواج دخترا رو نشون میده و چه التماسی میکنه برای نگهداشتن خواستگار خوب و همچنین باادب بودن عطا رو !!!!!!!!!!!!!!
واقعا متاسفم که باز نمونه بارز یک زن خوب مانند زن عطا و خواهر زهره رو که نسل امروز جوانان در قبل ازدواج و بعد ازدواج رو به تصویر میکشونه
دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:10 ب.ظ


نوشته: پدر
باسلام
این سریال مثلا طنزه اما خروجی آن فقط شکستن حدود و آموزش بی ادبی و رابطه غیر متعارف بین همکاران مرد وزن و تنزل مقام پدر است ( خواستگاری ریس و نقش پدر در تسهیل رابطه ریس و دختر)

هیچ جای ایران این بی غیرتی وجود ندارد
دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ق.ظ


نوشته: داود
سریال دایى جان ناپلئون ٤٠ ٥٠سال پیش ساخته شده ، به همه سریالهاى بعد از اتقلاب مى ارزه ، کار را ب کاردان بسپارید ،سروش صحخت باید تدارکاتچى یا حمل ونقلچى سریالها باشه نه کارگردانش،شمعدونى نه زباله دونى مزخرف ، جمع کنید بابا ،درود بر هنر مندان قبل از انقلاب
دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:42 ق.ظ


نوشته: امین
خیلی جیغ جیغ تو فیلم زیاده مخصوصا جیغ جیغای خانم فقیه نصیری آدم رو عصبی میکنه
یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ق.ظ


نوشته: پریا
ینی باورتون نمیشه بعد از مدتها از ته ته دلم با دیدن این سریال میخندم،انقد نق نزنید طنزه فقط لطفا بخندید...بخندید و لذت ببرید از سادگی این خونواده،لازم نیست به خودتون ربطش بدین،اوایل منم از بی ادبی عرشیا خوشم نمیومد ولی باورکنید بچه های امروزی خیلی حرفای بزرگ بزرگتر از اینام میزنن که البته بنظرم خوشمزه ن وگرنه نشونه هوش بالا نیست!حالا لطفت بخندید دیگه
جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ب.ظ


نوشته: باران http://www.faghatkhoda-16.blogfa.com
سلام.
واقعا نمیدونم از کدوم اشکال این فیلم به ظاهر طنز بگم...
آیا طنز بودن یک فیلم دلیل بر چرت درست کردن فیلم هست؟؟؟

این فیلم که از اولش با "" دروغ "" گفتن پدر یک خانواده شروع شد و به سادگی د رکل فیلم دروغ گفتن رو رواج دادن...
""غیبت"" کردن که دیگه بی شماره در فیلم... توهین و تحجقیر و بی احترامی و بی حرمتی به کل اعضای خانواده، به پدر و مادر، به همسر، به فرزندان و بزرگترها و... هم که فراوون در فیلم دیده شده..
کلمات بععضا زشتی که به کار میبرن واقعا قابل تحمل نیستن...
تحقیر جایگاه پزشک عمومی هم که دیگه قسمت ""طنز"" فیلم هست مثلا.. یکی نیست به اینا بگه آقا اگه فیلم سازی بلد یستین چرا فقط میاین جلو که به ارزش های دین و کشورمون لطمه بزنید...
واقعا زشته برای کارگردان های ما که همچین فیلم مزخرفی ساختن...

آخه کل افراد رو خنگ و بی مسولیت معرفی کرده.. نباید یه شخص خوب توش باشه؟؟!!

من واقعا دیگه حرفی ندارم....
جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ب.ظ


نوشته: سین شین
از ادبیات بسیاری از دوستان مشخصه که ساخت همچین کار طنزی واجب بوده. خیلی هم که متاسف بودند برای صدا و سیما و آقای صحت و عوامل سریال. این سریال جامعه خودمونو داره نشون میده، همین شمایی که توهین میکنید سوژه این سریال هستی. یک جامعه بیمار رو به قهقرا همراه افول اخلاقیات داریم. البته هر سریالی نقطه ضعف هایی داره اما اینقدر جبهه گرفتن معنیش اینه که باید یمقدار خودمونو بیشتر بشناسیم. اگر خانواده و جامعه با یک سریال اینقدر تحت تاثیر سطح اون قرار بگیرن که خیلی بدتره...
پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ب.ظ


نوشته: رضا
واقعا شرم آوره، اگه حتی مطالب پخش شده تو سریال واقعا هم در زندگی های خانوادگی ما جریان داشته باشه باید سعی کنیم با طنز ارزش ها رو نشون بدیم نه خودمون ضد ارزش بشیم، وقتی پدر خانواده از فرزندش سوال میکنه کجا میری، و با کی می ری؟ دایی خانواده که خودش باید الگو رفتار درست باشه جلوی جمع به پدر خانواده می گه : به « تو» مربوط نمیشه؟ آقای صحت میشه بگید پس به کی مربوط میشه؟ آیا یه بچه می تونه فرق بین طنز ماجرا و الگوی غلط شما رو تشخیص بده
ویا آیا جوانان ایرانی واقعا در این سطح خنگ و بی دست و پا هستن که پسر جوون ایرانی خانواده نماینده اونها شده؟ آیا کسی که اشتباه نمی کنه باید عذر خواهی کنه ولی کسی که رفتار نادرست رو انجام داده نه تنها عذر خواهی رو قبول نمی کنه که با وقاحت تمام همه اعضای خانواده هم از او پشتیبانی می کنند
واقعا سریال پوچیه، من که نه خودم این سریال رو دیگه نگاه می کنم و نه به فرزندم اجازه تماشای اونو می دم
پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:14 ق.ظ


نوشته: محمد امین نژاد
فقط میتونم بگم خیلی خیلی ضعیف است.
پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ق.ظ


نوشته: یک مادر
واقعا متاسفم من اصلا اجازه نمی دم پسرم همچین سریال بی محتوایی رو ببینه.من موندم چرا مسئولین پرادعای صدا و سیما جلو پخش این سریال چرت رو نمی گیرن:
چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ


نوشته: رها
من واقعابرای خودم وخونواده های ایرونی متاسفم که بودجه صداوسیما،باید صرف سریال پوچ ودرپیتی مثل شمعدونی بشه.وحوصله و وقت ماهم که علف هرزه که پای دیدن این سریال،بسوزه .این سریال،نماد یک خونواده شاسکول وبی ادب ومسخره و بی تربیته که مخصوصاپدر خونواده عرضه هیچ کاردرست حسابی نداره و بچه هاش هم واسش احترام وارزش قایل نیستن.پسرخونواده ک بااون قددیلاقش نه سرکارمیره و نه کار مفیدی تواون خونه انجام میده.فقط ی مشت مفت خور و بی مصرف اسکول ،دورهم جمع شدن و خونواده تشکیل دادن.عطاهم که نماد یک دایی طلبکار مفتخوره.والا سرتاپای این سریال،انتقاده و من حاضرم باخود جناب سروش صحت، درمورد سریال کدوم خونوادهبدردنخورش صحبت کنم وازش بپرسم ک واقعا،این خونواده تحفه بی مصرف رو از
چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:14 ق.ظ


نوشته: راحله
سلام، سریال شمعدونی واقعا بسیار ضعیف و بی محتوا ست. فقط بی احترامی به بزرگتر ها توش دیده میشه، مگه این رفتار خنده داره!!!! سروش صحت تو برنامه خندوانه گفت که از بی ادبی خنده اش می گیره!!!! عجیبه!!!! تو این سریال حتی زهره و زیبا درست به پدرشون احترام نمیذارن. اون بچه بی ادب عرشیا که دیگه شورش رو در آورده... چرا این قدر به پزشک های عمومی توهین کرده، این طوری که اعتماد مردم از پزشک ها کلا سلب میشه... واقعا سریال مزخرف و بی مزه ای هست. آدم بعد دیدنش عصبی میشه.
چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ق.ظ


نوشته: ناشناس...
واقعا سریال بی محتواییه بجز تخریب شخصیت افراد خرف دیگه ای برای گفتن نداره واقعا متاسفم برای عوامل سریال...
سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ب.ظ


نوشته: سارررا
حتی یک لحظه ام آرامش رو نمیشه حس کرد در این فیلم.به خصوص ارشیا هیلی برای بچه ها بد آموزی داره.نه ادب داره نه بلده چجوری رفتار کنه و به خصوص وقتی چایی داغ رو ریخت رو صورت اون شخص مادرش تشویقش کرد گفت آفرین تمام خانواده از تعجب هم رو نگاه میکردیم و واقعا هرکس بچه کوچیک داره دیدن این فیلم تاثیر بدی داره.انقد جیغ میزنن که اصلا آدم میمونه کسی با این سابقه کارگردانی این رو ساخته.حتی حرف زدن معمولیشونم با جیغ و داد و فریاده.اگه جلو پخشش رو بگیرن و یه سریال مناسب بذارن لطف بزرگی میکنن.واقعا جای سریال همه چیز آنجاست خیلی خالیه که پر از درس و عبرت بودو برای دیدنش لحظه شماری میکردیم
سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ


نوشته: Dr.T
بی احترامی به پزشکان عمومی تو این فیلم بیداد می کنه. یعنی واقعا به نظر شما یه پزشک عمومی اینقدر بی سواده که تو این سریال هر قسمتش داره توهین به اینی قشر زحمتکش میشه.یعنی واقعا فکر میکنین پزشکی که تخصص نگرفته سواد نداره.
سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:08 ب.ظ


نوشته: محمد
برای ملت ایران متاسفم ک این فیلمهارو میبینن برای کشوری مثل ایران بااین فرهنگ وادب و تمدن متاسفم ک ی مشت بی سواد میشن کارگردان و ی مشت احمق میشن نویسنده این فیلمها واقعا سواد رسانه ای کجاست؟
سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:24 ب.ظ


نوشته: ناشناس
واقعا چه فکری کردید اجازه پخش این سریال رو دادید .مردها توی این سریال یه مشت آدم بدبخت زن ذلیل ،زنها یه مشت آدمهای شارلاتان و بی منطق .بعضیهاشون دنبال شوهر میدون .بچه ها بی ادب .چه طور اینجا به هیچ کس اهانت نمیشه ولی تو سریاب در حاشیه همش توهین بود؟چون مردم خنده رو لباشون میومد؟؟؟!!حتی سریالهاتون هم برای پخشش با غرض ورزیه .بعد میگید چرا مردم سریالهای خارجی رو نگاه میکنن.اینا رو ببینس که بچه هاشون توی زوی پدر و مادر بایستن زنها توی روی شوهرها.من خودم یه زنم ولی شرمم میاد وقتی این سریال رو میبینم برای پول مردم بدبخت ایران متاسفم که این جوری هدر بره بعد یه سری بچه از گشنگی سر کلاس درس غش بکنن
سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:47 ب.ظ


نوشته: mari
درسته این سریال به ناهنجاری های جامعه اشاره می کند و یک خانواده نا موفق را نشان می دهد که منجر به شکست در بر خوردهای اجتماعی و تربیت فرزندان شده است ولی بهتر می شد که نتیجه گیری قسمتی در سریال مشهود شود که بد آموزی تربیت غلط اعضای خانواده بهتر معلو م شود در کل آقا سروش صحت ما از طرفداران سریال شما هستیم ولی روش کار شما این است یک فرد پزشک یا شخصیت دیگر با روش خیلی غیر منطقی و دور از انسانیت لگ مال شود و حتی یک فرد آگاه در بین خانواده نیست که افراد را متوجه فرهنگ غلط شخصیت کوبی کند آیا یک خانواده ناموفق اصلا نمی تواند به رشد برسد و آیا فرد عاقل منطقی در آن وجودندارد که خانواده را شکست پی یا پی نجات دهد این کمی اغراق است که ما در خانواده به این شکل افراد ناآگاه حتی احمق و بی سواد داریم آیا یک پزشک یک وکیل یک حسابدار یک خانه دار حتی یک دوست خوب ندارد که متوجه اشتباه خود شود در جامعه ما این طور خانواده ها زیاد است و لی تا این حد افراط برای نشان دادن عدم موفقیت یک خانواده کم لطفی به فرهنگ اقوام ایرانی است و باید با تعمل و تعمق بیشتری روی متن و نتیجه عمل خانواده فکر کرد آیا یک پرشک بی سواد در دیگر برخورد خانواده ناموفق است کسی توانسته رشته پرشکی درس بخواند در فرد باهوشی است آیا نمی تواند راه منطقی پیدا کنی تا بتواند به خانواده خود کمک کند به نظر شما جامعه تا این حد بی فرهنک است البته تا حدودی درست است خانواده به این ش شکل زیاد داریم ولی افراط در نوشتن متن و احمقی کمی دور از ذهن به نظر می رسد
سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ق.ظ


نوشته: محمد
خوب درست این سریال مزخرفه بی مزست،خوب چرا پس نگاه میکنید،چرا فقط دوست دارید انتقاد کنید،خوب وقتی این سریال پخش میشه بزنید یک شبکه دیگه نگاه نکنید مثل خود من.
سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:51 ق.ظ


نوشته: sh
واقعا متاسفم ... این سریال جو خانواده رو خیلی متشنج نشون میده . اصلا احترام معنا نداره . وقتی که بزرگ ترا اینقدر بی ادبانه با هم برخورد میکنند چه انتظاری از بچه میره . همش بد آموزیه . جوری شده بیشتر بچه ها از برخورده بازیگره خردسال فیلم الگو برداری کردن و ....
سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ق.ظ


نوشته: محمود
واقعا متاسفم برای صدا و سیما که چنین سریال بی محتوایی را (شمعدونی) پخش می کنه . باز هم سریال در حاشیه (البته پشت صحنه ی این سریال رو می گم) . تو رو خدا به داد مردم برسید .و ما را از دست این سریالهای مزخرف بدون محتوی نجات دهید
دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:22 ب.ظ


نوشته: رامین
واقعا واسه این فیلم متاسفم که به یه بچه اجازه داده میشه هر غلطی بخواد انجام بده بعد پدر و مادرش قربون صدقش برن و بحث و جدل بسیار بی مورد و کاملا بی مزه این فیلم بیشتر لج دراره تا طنز
دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ


نوشته: مادر
طبق معمول تحقیر همسر وپدر خانواده وسیله سربال سازی و حالا شوخی مردم شده.
واقعا غیر از کلافگی و سردر گمی هیچ چیزی نمیشه از این سریال یاد گرفت.



نظرات 9 + ارسال نظر
م جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:02 ب.ظ http://همک

عالی‌ عالی عالی عالی عالی عالی عالی .....۱۰۰تا عالی من عاشق عطا هستم ‌و نعمتیا ‌ن ها کلا همشون عالللی

شایان جمعه 20 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:19 ق.ظ

عالى

شایان جمعه 20 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:16 ق.ظ

خیرى عالى

امیرحسین جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:37 ب.ظ

عالی بود

مهدی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام من از فیلم شمعدونی خیلی خیلی خشم آمده یعنی خیلی خیلی خیلی من به این فیلم از صد ۹۵ میدهم چرا صد نمیدهم چون فصل دوم نداره اگه داشت به این فیلم شمدونی نمره ی صد میدادم اگر میشود فصل دوم هم بسازید.

Amirhosseyn جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:32 ب.ظ

بسیار فیلم زیبا ومهیجی بود ازنظر من این فیلم هم آموزنده و طنز و اجتماعی بود آموزنده که خدمت شما دستندن کاران عارض شدم این بود که دراین فیلم خانواده ها به دلایل خاصی یا مشکلات خاص دورهم جمع میشدن مثلاً در مواقعی که زهره یعنی همسر آقای هوشنگ در گاوصندوق گیر افتاده بود یا مواقعی که آقای هوشنگ و دوست ایشان یعنی جناب آقای مشیری به دلیل سوء تفاهم اختلاص در زندان بودند یا در مواقعی که ارشیا پسر آقای عطا بود که در مواقعی دچار گمشدن میشد دورهم جمع میشدن به اعتقاد من این فیلم زیبا و طنز میخواهد مارا توجیح کند که هیچ وقت خانواده و اجتماعی بودن را ترک نفرمایم ضمن تشکر از بازیگران این سریال یا بهتر بگویم هنرپیشه ها تبریک و خسته نباشید بگویم و همینطور میخواستم از کارگردان یعنی از کسی که این سریال زیبا را ساخت تشکرکنم و دست مریضاد و خسته نباشید بگویم به هم کارگردان و هم تهیه کننده و نویسنده و..... باتشکر

ایلین سلطانی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام عالی عالی عالی عالیه
خیلی قشنگه تروخدا شمعدانی 2هم بیاد خواهش خیلی قشنگه:☺☺☺

زهراسبیلی پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

خیلی عالی بود.ممنون

زهرا پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ب.ظ

واقعافیلم جالبوخنده داری بودلایک به بازیگرای عالیشون ادامشم بازی کنین لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد