رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم بادیگارد

فیلم بادی گارد (Bodyguard 2011) 
نام فارسی:فیلم بادی گارد
نام انگلیسی:Bodyguard 2011
محصول سال 2011 کشور هند
بازیگران حاضر در این فیلم هندی:Salman Khan, Kareena Kapoor, Raj Babbar
کارگردان:Siddique
موضوع فیلم:اکشن و کمدی و عاشقانه
مدت زمان نمایش:2 ساعت و 10 دقیقه
انکودر:پی سی مووی
امتیاز:4.4 از 10
خلاصه داستان فیلم:لاولی سینگ " سلمان خان " بادیگاردی که در کودکی آقای ساتراج ، جان مادر او را از مرگ نجات داده است ، در مقابل این کار پر ارزش ، لاولی سینگ می شود بادیگارد دختر ساتراج ... اما ...


بادیگارد یک فیلم محصول هندوستان به کارگردانی ... است . که بازیگران آن ... نام دارند . این فیلم محصول سال ... است .

تقریبا تمام فیلم های هندی دارای دو تا سه شو رقص است . که به نظر من در فیلم بادیگارد بسیار زیبا و حرفه ای کار شده بود . فیلم «بادی گارد» تا کنون فروش فوق العاده‌ای داشته است. به طوری که توانسته رکورد فروش فیلم‌های «تری ایدیلت» (سه احمق) و «مای نیم ایز خان» (نام من خان است) را بشکند. منتقدین، «بادی گارد» را یک فیلم درجه متوسط تصور می‌کردند که استقبال گسترده مردم از این فیلم ، این تصورات را کلا به هم ریخت .


http://bclub.in/wp-content/uploads/2011/09/salman-khans-continues-with-bodyguard.jpg

موسیقی فیلم عالی است با تم فیلم کاملا هماهنگ است و انسان را به هیجان می آورد . همینطور فیلم برداری فیلم هم خوب و عالی بود . با توجه به این که ایده بدیعی بود خوب پرورش یافته و پخته شده بود . ولی چه حیف که در پایان بسیار سریع داستان را جمع می کنند و جای کار بیشتری داشت . کمدی فیلم هم لوده نبود و کم هم نبود . جلوه های ویژه هم بسیار حرفه ای بود و غیر واقعی به نظر نمی رسید . عاشق شدن دیوا و بادیگارد هم بسیار رویش کار شده بود که اصل فیلم بود . فیزیک چهره و بدن بازیگران نیز به نقششان می خورد و بازی ها خوب بود . کارگردانی و تدوین هم خوب بود . در کل من به این فیلم 17 از 20 می دهم که بیشتر به خاطر موسیقی و فیلم برداری عالی آن است . پس از اکران این فیلم عامرخان بازیگر مشهور سینمای هند گفت : سلمان بهترین هست .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد